Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металорізальний інструмент різний
Очікувана вартість
7 321 120,91 UAH
UA-2025-02-10-008963-a a85d94071c1948ad847b2eaf77cdda4b
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

133 Відділ закупівель

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 133 Відділ закупівель
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2025 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2025 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2025 15:00
Очікувана вартість: 7 321 120,91 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 605,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


Металорізальний інструмент різний

42670000-3 Частини та приладдя до верстатів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2086 штука
Металорізальний інструмент різний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2025
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку передоплата 50% (п’ятдеcят) від вартості партії Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму Аванс 20 Календарні 50
Поставка товару остаточний розрахунок 50% вартості партії Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця Пiсляоплата 20 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Ця гарантія набуває чинності з дати підписання (кінцева дата повинна перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць)
Форма забезпечення
Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника.
11 лютого 2025 14:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
11 лютого 2025 14:56
КД_металоріз_інст.docx
10 лютого 2025 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2025 14:03
Дог_металоріз_інст03.02.doc
11 лютого 2025 14:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
11 лютого 2025 14:56
КД_металоріз_інст.docx
10 лютого 2025 14:03
КД_металоріз_інст.docx
10 лютого 2025 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2025 14:03
Дог_металоріз_інст03.02.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний інструмент
Дата подання: 10 лютого 2025 18:40
Дата відповіді: 13 лютого 2025 09:39
Чи розглядатимуться пропозиції інших Європейських виробників за характеристиками не гіршими за викладені в цьому тендері?
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
*Еквівалент повинен мати аналогічні технічні характеристики та геометричні параметри.
На стадії Кваліфікації, за необхідністю, будемо запитувати зразки для перевірки на виявлення стійкісних та якісних характеристик запропонованого інструмента.
Очікуємо на Ваші пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВОТЕКС" 7 018 001,52
UAH
7 018 001,52
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 лютого 2025 10:48
Електронний підпис
26 лютого 2025 10:44
Електронний підпис
26 лютого 2025 10:39
Електронний підпис
26 лютого 2025 10:38
Електронний підпис
25 лютого 2025 17:25
Електронний підпис
25 лютого 2025 17:25
eng_45001_ab sandvik coromant ab.pdf
25 лютого 2025 17:25
ISO 140012015_sandvik coromant.pdf
25 лютого 2025 17:25
Дилерство SAU.pdf
25 лютого 2025 17:25
ISO 90012015_ sandvik coromant.pdf
19 лютого 2025 10:14
Електронний підпис
19 лютого 2025 10:14
Електронний підпис
19 лютого 2025 10:13
Лист-відгук_.pdf
19 лютого 2025 10:13
ВН 366 від 25.06.2021.pdf
19 лютого 2025 10:13
ВН №281 від 14.04.2023 БМД.pdf
19 лютого 2025 10:13
Договір БМД.pdf
19 лютого 2025 10:13
ВН №384 від 30.05.2023-БМД.pdf
19 лютого 2025 10:13
Витяг з ЄДР.pdf
19 лютого 2025 10:13
Довідка (юр).pdf
19 лютого 2025 10:13
Довідка (фіз).pdf
19 лютого 2025 10:13
Сертификат Кеммлер.pdf
19 лютого 2025 10:13
Дилерство Вальтер.pdf
19 лютого 2025 10:13
Рішення-директор.pdf
19 лютого 2025 10:13
Дилерство SAU.pdf
19 лютого 2025 10:13
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВОТЕКС"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВОТЕКС"
#41151410
Переможець 7 018 001,52
UAH
26 лютого 2025 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2025 10:54

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ТОВ «ІНВОТЕКС» За результатами конкурсу № UA-2025-02-10-008963-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-02-10-008963-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Металорізальний інструмент різний» 1. Невідповідність Відсутня копія офіційного документу Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 3: «Скановану копію діючого на момент проведення конкурсу сертифіката партнера/дистриб’ютора та/або авторизаційний лист та/або лист про представництво інтересів та/або інший документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з Виробником товару, що пропонується або його представником.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником було надано листа вих. без № від 21 січня 2025 року, який містить переклад офіційного листа, що відсутній в конкурсній пропозиції. На виконання вимоги учасник повинен надати скановану копію офіційного документу, що підтверджує наявність партнерських відносин з Виробником товару (S.A.U). 2. Невідповідність Відсутня згода з умовами та вимогами, заповнена в повному обсязі (найменування виробника) Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 4: «Згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) до Конкурсної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації та/або у вигляді довідки в довільній формі.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав згоду з умовами та вимогами, заповнену не в повному обсязі (не вказано найменування виробника). На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) до Конкурсної документації. 3. Невідповідність Відсутнє підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 8: «На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 Конкурсної документації…». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав фінансову звітність за 9 місяців 2024 року. На виконання вимоги учасник повинен надати підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 Конкурсної документації. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Документи

26 лютого 2025 16:16
Електронний підпис
26 лютого 2025 16:16
Рішення ВО №379.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2025 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВОТЕКС"
#41151410
7 018 001,52
UAH
Документи

Документи

26 лютого 2025 16:16
Електронний підпис
26 лютого 2025 16:16
Рішення ВО №379.docx