Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насос шприцевий
Очікувана вартість
145 560,00 UAH
UA-2025-02-10-002026-a ● cc1d7c362cb14d689c3d7314b0f79b58
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Березівська центральна міська лікарня" Березівської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 01998650 |
Вебсайт: | https://berezivska.crl.net.ua/ |
Місцезнаходження: | 67300, Україна , Одеська обл., м. Березівка, вул. Лікарняна, 6 |
Контактна особа: |
Тетяна Крижановська +380487503296 tkriza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 145 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 455,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Насос шприцевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67300, Україна, Одеська область, м.Березівка, вул. Лікарняна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 13217 — Шприцева помпа
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 10:36 |
Тендерна документація- зі змінами.docx | |
17 лютого 2025 10:36 |
протокол внесення змін.pdf |
17 лютого 2025 10:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2025 10:36 |
Тендерна документація- зі змінами.docx
|
|||
17 лютого 2025 10:36 |
протокол внесення змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо внесення змін до технічної специфікації
Дата подання: 11 лютого 2025 15:17
Дата відповіді: 14 лютого 2025 09:41
Шановний Замовник!
Згідно пункту 6 Додатку 1.1 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» - «6. На підтвердження відповідності системи управляння якістю, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати власний сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2015».
Звертаю вашу увагу, що сертифікат ISO 9001:2015 - це міжнародний стандарт , який регламентує створення та впровадження системи менеджменту якості на всіх підприємствах будь-якої форми власності.
Стандартом, який регламентує створення та впровадження системи менеджменту якості на підприємствах, що займаються випуском саме медичних виробів, техніки і обладнання є сертифікат ISO 13485. Цей міжнародний стандарт призначений для полегшення глобального узгодження відповідних нормативних вимог до систем менеджменту якості, застосовних до організацій, які відповідальні за одну або кілька стадій життєвого циклу медичного виробу. Цей міжнародний стандарт включає в себе деякі особливі вимоги до організацій, що беруть участь в життєвому циклі медичних приладів, і виключає в себе деякі з вимог ISO 9001, які не підходять для застосування в якості нормативних вимог.
В своїх вимогах Замовник не вказує відповідну аргументацію наявності сертифіката ISO 9001:2015, що відповідає діям, що обмежують кількість потенційних учасників закупівлі. Вислів «власний сертифікат» на мою думку означає, що учасником цієї закупівлі можуть бути лише виробники обладнання і це також обмежує кількість можливих учасників, що порушує принципи здійснення публічних закупівель і є дискримінаційною вимогою.
Зазначимо також, що вимоги про наявність вищезгаданого сертифікату є суттю однією з найчастіших скарг до Постійно діючий адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Враховуючи це прошу вас внести зміни та або виключити обов'язкову наявність сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2015 у Учасника закупівлі, або вимагати сертифікат системи управління якістю, який відповідає предмету закупівлі, а саме медичному обладнанню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних послуг Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності вимогам відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація:
“Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує ваше права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вашої вимоги в цій частині.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація:
“Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує ваше права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вашої вимоги в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно" #44521212 |
Переможець |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2025 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2025 14:08
|
договір.pdf | укладений |
05 березня 2025 14:07
|
додаток 2 до договору.pdf | укладений |
05 березня 2025 14:07
|