Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція тиру під укриття-тир на вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування)
Очікувана вартість
46 835 685,00 UAH
UA-2025-02-10-001629-a 648772fc13074631ab656d5e030f6e0b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Козловська

+380509079757 firmaetek@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийський ліцей №1 імені В. Стефаника Коломийської міської ради Івано- Франківської області
Код ЄДРПОУ: 20560994
Вебсайт: https://koloschool1.e-schools.info/
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Міцкевича, 3
Контактна особа: Галина Козловська
+380509079757
firmaetek@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2025 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2025 00:00
Очікувана вартість: 46 835 685,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 468 356,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція тиру під укриття-тир на вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. А. Міцкевича, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюються Замовником в межах Договірної ціни на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 09:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

10 лютого 2025 09:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2025 09:51
Додаток 4 до ТД.docx
10 лютого 2025 09:51
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.doc
10 лютого 2025 09:51
Тендерна документація.docx
10 лютого 2025 09:51
Додаток 1 до ТД.docx
10 лютого 2025 09:51
Додаток 2 до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-26-000002 ● 7977addf5cab40929c6b1746cd4520fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2025 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 №10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.02.2025 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-02-10-001629-a 10.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-27 11:51:13

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція тиру під укриття-тир на вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-10-001629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок яких коштів з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-03 09:33:16

На виконання запиту про надання замовником пояснень у Західний офіс Держаудитслужби від 27.02.2025 року

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
На виконання запиту про надання замовником пояснень у Західний офіс Держаудитслужби від 27.02.2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 50720000-8: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція тиру під укриття-тир на вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківській області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-10-001629-a) повідомляємо наступне.
Закупівля робіт – Реконструкція тиру під укриття-тир на вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківській області (коригування) виникла у зв'язку з нестачею місця в наявному укриття ліцею для всіх учасників освітнього процесу Коломийського ліцею №1 імені В. Стефаника Коломийської міської ради Івано-Франківської області. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого технічного завдання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника, визначено розробленою проектно-кошторисною документацією та Додатком 2 до Тендерної документації. Закупівля послуг здійснюється з метою забезпечення належного стану закладу освіти, згідно з державними будівельними нормами та стандартами.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. № 275 (далі – Наказ). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг визначається з урахуванням державних будівельних норм і стандартів, відповідно до технічного завдання, розробленої проектно-кошторисної документації.
Закупівля проводилась під очікувані призначення на 2025 рік.
Кошти були виділені по КПКВК 0617370 «Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій».
Очікувана вартість предмета закупівлі: 46 835 685,00 грн з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована наступним чином:
Вартість закупівлі всього згідно зведеного кошторисного розрахунку складає 47839089,00грн. з ПДВ, в т.ч. технагляд – 581487,60грн. з ПДВ, вартість проектних робіт - 333917,00грн. без ПДВ, експертиза - 60000,00грн.з ПДВ, авторський нагляд - 18000,00грн. без ПДВ.
Тому вартість предмета закупівлі складає 46835685,00грн.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті.
Інформація за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1vxN9SZcwY_ecRZ1PIgo-FyhrUjHVVp0a/view
Для документального підтвердження пояснень додаються сканкопії відповідних документів:
1. Технічне завдання на роботи: Реконструкція тиру під укриття-тир по вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування).
2.Зведений кошторис на роботи: Реконструкція тиру під укриття-тир по вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування).
3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» на роботи: Реконструкція тиру під укриття-тир по вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування).
4.Кошторис Коломийського ліцею №1 імені В.Стефаника на 2025 рік по КПКВК 0617370.
5.Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік по КПКВК 0617370.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення було усунено шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору №17 та додатків 1,2,3 до нього у машинозчитувальному форматі, а саме у форматі .doc

2025-03-12 15:58:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 березня 2025
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВГР СЕРВІС" 46 705 236,74
UAH з ПДВ
46 705 236,74
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 березня 2025 12:40
Електронний підпис
04 березня 2025 12:40
наказ на директора.PDF
04 березня 2025 12:40
Файл підпису.p7s
04 березня 2025 12:40
Витяг про судимість.pdf
04 березня 2025 09:47
Електронний підпис
04 березня 2025 09:45
Переклад диплому.pdf
04 березня 2025 09:45
Опис.pdf
26 лютого 2025 11:51
Електронний підпис
26 лютого 2025 11:48
наказ на директора.PDF
26 лютого 2025 11:48
Витяг про судимість.pdf
26 лютого 2025 11:48
Файл підпису.p7s
21 лютого 2025 15:56
Електронний підпис
21 лютого 2025 15:56
Електронний підпис
21 лютого 2025 15:54
Проєкт договору.pdf
21 лютого 2025 15:54
Сертифікат щебінь.pdf
21 лютого 2025 15:54
Protokol_teploperedatscha_WHS72.pdf
21 лютого 2025 15:54
Витяг з ЄДР 07.02.2025.pdf
21 лютого 2025 15:54
Сертификат арматура 12.pdf
21 лютого 2025 15:54
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2025 15:54
Довідка про субпідряд.pdf
21 лютого 2025 15:54
Довідка - винагорода.pdf
21 лютого 2025 15:54
Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2025 15:54
Сертифікат ISO.pdf
21 лютого 2025 15:54
Довідка - ліцензія.pdf
21 лютого 2025 15:54
Protokol_Toksischnost.pdf
21 лютого 2025 15:54
Protokol_Gorutschest_2020.pdf
21 лютого 2025 15:54
Інформаційний лист.pdf
21 лютого 2025 15:54
Ukraine Extract 2024 - Urkrainian.pdf
21 лютого 2025 15:54
Звіт по аудиту.pdf
21 лютого 2025 15:54
Статут 2021.pdf
21 лютого 2025 15:54
Сертификат арматура 16.pdf
21 лютого 2025 15:54
Довідка - бенефіціар.pdf
21 лютого 2025 15:54
Довідка об'єднання.pdf
21 лютого 2025 15:54
Сертифікат бетон.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 07.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 01.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 03.pdf
21 лютого 2025 15:54
Розрахунок ЗВВ.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 12.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 04.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 10.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 09.pdf
21 лютого 2025 15:54
Розрахунок прибутку.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 08.pdf
21 лютого 2025 15:54
Розрахунки № 1-4.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 02.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 08.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 11.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 05.pdf
21 лютого 2025 15:54
ЛК 06.pdf
21 лютого 2025 15:54
Розрахунок ЗП.pdf
21 лютого 2025 15:54
Договірна ціна.pdf
21 лютого 2025 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2025 15:54
Договір оренди Mecalac.pdf
21 лютого 2025 15:54
Звіт 3 кв. 2024р..pdf
21 лютого 2025 15:54
договір автогрейдер.pdf
21 лютого 2025 15:54
наказ на директора.PDF
21 лютого 2025 15:54
Договір послуг Mercedes-Benz.pdf
21 лютого 2025 15:54
Договір ПБС.pdf
21 лютого 2025 15:54
Звіт за 2023 рік.pdf
21 лютого 2025 15:54
Договір оренди Manitou.pdf
21 лютого 2025 15:54
Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2025 15:54
Накази на працівників.pdf
21 лютого 2025 15:54
обор.-сальд. відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВГР СЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
#22194022
Рішення скасоване 46 705 236,74
UAH з ПДВ
26 лютого 2025 12:09
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
#22194022
Переможець 46 705 236,74
UAH з ПДВ
04 березня 2025 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2025 10:52

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно п.1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 2. Відповідно до п.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність іншим вимогам Замовника наступною інформацією та документами: 1. Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб) з описом; 3. Відповідно до п.7 розділу 1 Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. 4. Відповідно до п.7 Додатку 1 до Тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність іншим вимогам Замовника наступною інформацією та документами: 7. Антикорупційна програма чи наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Згідно з Наказом НАЗК від 10.12.2021 р. № 794/21 в обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 млн грн. Тобто в учасника даної закупівлі повинна бути антикорупційна програма. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Тендерна документація Учасника підписана УЕП. 2. Було надано копію Статуту без опису. 3. Диплом на інженера з охорони праці Ільків М.Д. надано російською мовою без перекладу на українську. 4. Надано тільки наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Не надано антикорупційної програми. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Тендерну документацію Учасника підписати КЕП. 2. Додати опис до Статуту. 3. Додати переклад до диплому інженера з охорони праці Ільків М.Д. 4. Додати Антикорупційну програму.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2025 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
#22194022
46 705 236,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 17 реконструкція тиру текст.формат.doc укладений
12 березня 2025 15:29
Електронний підпис укладений
12 березня 2025 11:42
Договір 17 реконструкція тиру.pdf укладений
12 березня 2025 11:39
Додаток відомость матеріальних ресурсів.docx укладений
12 березня 2025 11:39