Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коломийський ліцей №1 імені В. Стефаника Коломийської міської ради Івано- Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 20560994 |
Вебсайт: | https://koloschool1.e-schools.info/ |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Міцкевича, 3 |
Контактна особа: |
Галина Козловська +380509079757 firmaetek@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 46 835 685,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 468 356,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюються Замовником в межах Договірної ціни на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 09:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 09:51 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
10 лютого 2025 09:51 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.doc | |
10 лютого 2025 09:51 |
Тендерна документація.docx | |
10 лютого 2025 09:51 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
10 лютого 2025 09:51 |
Додаток 2 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-26-000002 ● 7977addf5cab40929c6b1746cd4520fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2025 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 №10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.02.2025 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-02-10-001629-a 10.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-27 11:51:13
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція тиру під укриття-тир на вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-10-001629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок яких коштів з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-03 09:33:16
На виконання запиту про надання замовником пояснень у Західний офіс Держаудитслужби від 27.02.2025 року
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
На виконання запиту про надання замовником пояснень у Західний офіс Держаудитслужби від 27.02.2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 50720000-8: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція тиру під укриття-тир на вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківській області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-10-001629-a) повідомляємо наступне.
Закупівля робіт – Реконструкція тиру під укриття-тир на вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківській області (коригування) виникла у зв'язку з нестачею місця в наявному укриття ліцею для всіх учасників освітнього процесу Коломийського ліцею №1 імені В. Стефаника Коломийської міської ради Івано-Франківської області. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого технічного завдання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника, визначено розробленою проектно-кошторисною документацією та Додатком 2 до Тендерної документації. Закупівля послуг здійснюється з метою забезпечення належного стану закладу освіти, згідно з державними будівельними нормами та стандартами.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. № 275 (далі – Наказ). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг визначається з урахуванням державних будівельних норм і стандартів, відповідно до технічного завдання, розробленої проектно-кошторисної документації.
Закупівля проводилась під очікувані призначення на 2025 рік.
Кошти були виділені по КПКВК 0617370 «Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій».
Очікувана вартість предмета закупівлі: 46 835 685,00 грн з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована наступним чином:
Вартість закупівлі всього згідно зведеного кошторисного розрахунку складає 47839089,00грн. з ПДВ, в т.ч. технагляд – 581487,60грн. з ПДВ, вартість проектних робіт - 333917,00грн. без ПДВ, експертиза - 60000,00грн.з ПДВ, авторський нагляд - 18000,00грн. без ПДВ.
Тому вартість предмета закупівлі складає 46835685,00грн.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті.
Інформація за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1vxN9SZcwY_ecRZ1PIgo-FyhrUjHVVp0a/view
Для документального підтвердження пояснень додаються сканкопії відповідних документів:
1. Технічне завдання на роботи: Реконструкція тиру під укриття-тир по вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування).
2.Зведений кошторис на роботи: Реконструкція тиру під укриття-тир по вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування).
3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» на роботи: Реконструкція тиру під укриття-тир по вул. Міцкевича №3 у м.Коломия Івано-Франківської області (коригування).
4.Кошторис Коломийського ліцею №1 імені В.Стефаника на 2025 рік по КПКВК 0617370.
5.Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік по КПКВК 0617370.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення було усунено шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору №17 та додатків 1,2,3 до нього у машинозчитувальному форматі, а саме у форматі .doc
2025-03-12 15:58:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" |
46 705 236,74
UAH з ПДВ
|
46 705 236,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" #22194022 |
Рішення скасоване |
46 705 236,74
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 12:09
|
|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" #22194022 |
Переможець |
46 705 236,74
UAH з ПДВ
|
04 березня 2025 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2025 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 17 реконструкція тиру текст.формат.doc | укладений |
12 березня 2025 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 11:42
|
Договір 17 реконструкція тиру.pdf | укладений |
12 березня 2025 11:39
|
Додаток відомость матеріальних ресурсів.docx | укладений |
12 березня 2025 11:39
|