Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дріт сталевий з цинковим покриттям (термічно не оброблений) діаметр – 3 мм.; ДСТУ EN 10244-2:2022 тимчасовий опір розриванню – 540-1080 Н/мм2; цинкове покриття дроту (згідно EN 10244-2:2009) не менше 40 г/м². або еквівалент
Очікувана вартість
511 200,00 UAH
UA-2025-02-10-000252-a ● 22c8e30b9c974498ab001fc138c33770
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина 2197 |
Код ЄДРПОУ: | 14321831 |
Вебсайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВОЇ СЛАВИ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Бондаренко Олена Анатоліївна 380484960198 OlBondarenko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 08:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 15:10 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 15:10 |
Очікувана вартість: | 511 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 112,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Інженерна служба, відповідно до ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 тонна
Дріт сталевий з цинковим покриттям (термічно не оброблений) діаметр – 3 мм.; ДСТУ EN 10244-2:2022 тимчасовий опір розриванню – 540-1080 Н/мм2; цинкове покриття дроту (згідно EN 10244-2:2009) не менше 40 г/м². або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВОЇ СЛАВИ, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом п'яти робочих днів з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів у випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (в разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку після їх надходження) з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Дата подання заявки | Постачальник здійснює поставку Товару на підставі відповідної заявки Замовника, у строк що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів, від дня отримання зазначеної заявки, яка може бути направлена Замовником будь-якими засобами зв’язку (поштою, на електронну пошту, месенджери тощо), але в будь-якому разі не пізніше 01.07.2025 року. | Одноразова поставка | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 08:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 08:36 |
Додаток 4 ( Тендерна пропозиція ).doc | |
10 лютого 2025 08:36 |
Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей.doc | |
10 лютого 2025 08:36 |
Додаток 3 ( Проєкт договору ).docx | |
10 лютого 2025 08:36 |
Додаток 5 ( Перелік документів для Переможця ).docx | |
10 лютого 2025 08:36 |
Додаток 1 ( Перелік документів для Учасника).docx | |
10 лютого 2025 08:36 |
Додаток 2 ( Технічна характеристика ).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація
Дата подання: 10 лютого 2025 11:42
Дата відповіді: 10 лютого 2025 12:16
Доброго дня! Дріт сталевий з цинковим покриттям (термічно не оброблений) діаметр – 3 мм.; ДСТУ EN 10244-2:2022 тимчасовий опір розриванню – 540-1080 Н/мм2; цинкове покриття дроту (згідно EN 10244-2:2009) не менше 40 г/м² - Питання: Вам підійдуть мотки дроту 3,0 мм масою 100-150кг?.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Щодо питання, чи підійдуть мотки дроту 3,0 мм масою 100-150кг? Так, підійдуть.
Договір
Дата подання: 12 лютого 2025 15:59
Дата відповіді: 13 лютого 2025 12:17
Доброго дня! До договору ЛИСТ ПОГОДЖЕННЯ
З зауваженнями:
В редакції Замовника В редакції Постачальника
2.2. Якість Товару повинна відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України. Постачальник гарантує якість Товару, який він постачає, а також наявність технічної документації, якщо така входить до комплекту Товару, що постачається Замовнику. 2.2. Якість Товару повинна відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка зазначена у Специфікації (Додаток № 1), на підтвердження чого Постачальник надає сертифікат якості. Постачальник гарантує якість Товару, який він постачає, протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів Постачальника.
3.2 Ціна Товару включає в себе всі необхідні податки, збори, та обов’язкові платежі, що мають бути сплачені у даному випадку, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України у зв’язку з ввезенням на митну територію України та розмитненням, а також усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з пакуванням, маркуванням, доставкою, завантаженням та розвантаженням Товару за місцем постачання Замовника, та усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з виконанням цього Договору.
Не врахована вартість окремих супутніх послуг, необхідних для постачання Товару, що є предметом закупівлі, не сплачується Замовником, а витрати на їх виконання вважаються врахованими Постачальником у ціновій пропозиції. 3.2 Ціна Товару включає в себе всі необхідні податки, збори, та обов’язкові платежі, що мають бути сплачені у даному випадку, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України у зв’язку з ввезенням на митну територію України та розмитненням, а також усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з пакуванням, маркуванням, доставкою, завантаженням, та усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з виконанням цього Договору.
Не врахована вартість окремих супутніх послуг, необхідних для постачання Товару, що є предметом закупівлі, не сплачується Замовником, а витрати на їх виконання вважаються врахованими Постачальником у ціновій пропозиції.
3.3. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом п'яти робочих днів з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів у випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (в разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку після їх надходження) з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника. 3.3. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом п'яти робочих днів з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника.
3.4. Враховуючи, що Замовник є бюджетною організацією та здійснює всі фінансові операції через органи Державної казначейської служби України, несвоєчасне перерахування коштів органами Державної казначейської служби України, за умови своєчасного направлення Замовником фінансових документів до сплати за цим Договором, не вважається порушенням обов’язків та строків оплати з боку Замовника.
У такому разі штрафні санкції до Замовника не застосовуються. 3.4. Виключити.
5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на підставі відповідної заявки Замовника, у строк що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів, від дня отримання зазначеної заявки, яка може бути направлена Замовником будь-якими засобами зв’язку (поштою, на електронну пошту, месенджери тощо), але в будь-якому разі не пізніше 01.07.2025 року.
У разі направлення заявки засобами електронного зв’язку або за допомогою месенджерів, датою отримання вважається дата доставки електронного листа та/або повідомлення Постачальнику.
Електронна адреса Постачальника ____________________.
Засоби телефонного зв’язку Постачальника з зазначенням месенджерів ___________________. 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на підставі відповідної заявки Замовника, у строк що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів, від дня отримання та погодження письмової заявки Замовника, яка вважається погодженою щодо поставки зазначеної в ній партії товару з дати направлення на електронну адресу Замовника сканкопії електронного листа-погодження Постачальника.
Заявка може бути направлена Замовником поштою або на електронну пошту.
Електронна адреса Замовника _______________________.
Електронна адреса Постачальника ____________________.
5.3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України. 5.3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Замовником:
- по кількості – на підставі товаротранспортних документів відповідно до Інструкції «Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по кількості», затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6 з наступними змінами й доповненнями;
- по якості – на підставі сертифікату якості відповідно до Інструкції «Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по якості», затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 з наступними змінами й доповненнями.
При виявленні дефектів переданого Товару, невідповідності якості або кількості, виклик представників Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов'язковим.
5.5. Постачальник зобов’язаний поставити Замовнику Товар разом з усіма документами визначеними в пункті 5.5. Постачальник зобов’язаний поставити Замовнику Товар разом з усіма документами визначеними в пункті 2.2.
9.2. За порушення строків виконання зобов’язань за договором з боку однієї із сторін, з винної сторони стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцяти днів додатково стягується штраф у розмірі 7 відсотків вказаної вартості. За порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) товарів стягується штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів. 9.2. За порушення строків виконання зобов’язань за договором з боку Постачальника, з нього стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцяти днів додатково стягується штраф у розмірі 7 відсотків вказаної вартості. За порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) товарів стягується штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
9.5. Штрафні санкції за порушення інших зобов’язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою НБУ. 9.5. У разі невиконання або несвоєчасного виконання Замовником зобов’язань щодо оплати поставленого Товару Замовник сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожний день прострочення.
9.6. Відсутній. 9.6. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Замовника за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
10.2. Умовами припинення (розірвання) Договору є:
- взаємна домовленість Сторін, в цьому випадку сторона-ініціатор зобов’язана письмово повідомити іншу сторону про розірвання договору, але не менше ніж за 10 календарних днів до передбачуваної дати розірвання договору;
- розірвання договору в односторонньому порядку з причини не виконання Постачальником умов визначених в пунктах 3.3. та 5.4 Договору;
- продовження строку дії обставин непереборної сили триває більше 30 календарних днів поспіль;
- закінчення строку дії Договору;
- рішення суду;
- інші визначені законодавством умови. 10.2. Умовами припинення (розірвання) Договору є:
- взаємна домовленість Сторін, в цьому випадку сторона-ініціатор зобов’язана письмово повідомити іншу сторону про розірвання договору, але не менше ніж за 10 календарних днів до передбачуваної дати розірвання договору;
- розірвання договору в односторонньому порядку з причини не виконання Постачальником або Замовником умов, визначених в пунктах 3.3. та 5.1 Договору;
- продовження строку дії обставин непереборної сили триває більше 30 календарних днів поспіль;
- закінчення строку дії Договору;
- рішення суду;
- інші визначені законодавством умови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення До договору ЛИСТ ПОГОДЖЕННЯ З зауваженнями який містить Ваші пропозиції, щодо зміни деяких умов проєкту Договору, запропонованого для укладення, повідомляємо наступне: Ваша пропозиція щодо внесення змін до проєкту Договору не відповідає інтересам, вимогам та потребам Замовника, а тому є неприйнятою Ми завжди відкриті до конструктивної співпраці, але в даному випадку внесення змін до проєкту Договору є неможливим, оскільки він був погоджений відповідними структурними підрозділами військової частини до початку закупівлі. Ми також хочемо підкреслити, що будь-які тендерні процедури спрямовані на дотримання законодавства, забезпечення прозорості для всіх учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» |
461 101,20
UAH з ПДВ
|
445 765,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР-Д" |
473 760,00
UAH з ПДВ
|
450 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» |
490 020,00
UAH з ПДВ
|
465 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІЛМЕТ ТЕР" |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
479 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» #41468654 |
Переможець |
445 765,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2025 10:00
|
дог.90-25.pdf | укладений |
03 березня 2025 09:59
|