Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Придбання модулів спеціального призначення з приміщеннями для розміщення військовослужбовців Збройних Сил України та адміністративними приміщеннями”
Очікувана вартість
119 000 000,00 UAH
UA-2025-02-08-000085-a 01c54d6815be4dedabe24a62ddac444a
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Пахольчук

+380665923864 sergii.pakholchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ (Головне управління капітальних вкладень)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: http://mil.gov.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Пахольчук
+380665923864
sergii.pakholchuk@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2025 08:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2025 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2025 16:41
Очікувана вартість: 119 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 595 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відповідно до умов тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2380000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
“Придбання модулів спеціального призначення з приміщеннями для розміщення військовослужбовців Збройних Сил України та адміністративними приміщеннями”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 травня 2025
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

відповідно до умов тендерної документації

Сума забезпечення: 2380000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: відповідно до умов тендерної документації
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: відповідно до умов тендерної документації
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: відповідно до умов тендерної документації
відповідно до умов тендерної документації
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: відповідно до умов тендерної документації

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних даних закупівлі
Дата подання: 09 лютого 2025 10:45
Дата відповіді: 10 лютого 2025 19:35
Добрий день! У п.5.2 Медичного завдання (Додаток 8) вказано: Фасад: представляє собою сендвіч-панелі із вставками із алюмінієвих композитних панелей, товщиною 4мм та металевого гладкого листа 0.45 мм, з полімерним покриттям обраного кольору графіт (ескіз додається). Звертаю увагу, що даний додаток є невідʼємною і основною частиною закупівлі, яка визначає технічні вимоги і вихідні дані. Ескіз не прикріплений. Крім фрази, що будівля має бути 2-х поверхова відсутні основні габарити будівлі, висота і компонування. Це унеможливлює розробку ескізного рішення будь-яким постачальником. Необхідно надати додаткові додаткові технічні дані та ескізні рішення, про які вказано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Учасник закупівлі може надати свої пропозиції стосовно рішень відповідно до умов оголошення.
Сертифікат
Дата подання: 11 лютого 2025 16:25
Дата відповіді: 13 лютого 2025 13:51
Шановнийи Замовнику, в тендерній документаії Ви вимагаєте надати сертифікат відповідності: - ДСТУ PN-EN ISO 3834-2:2021-09 По -перше такого стандарту в українському законодавстві не існує. Ви вимагаєте ПОЛЬСКИЙ стандарт від українських виробників. Просимо внести зміну в тендерну документацію, так як це явна дикримінація учасників. Участь зможуть прийняти тільки ті учасники, які отримати польский стандарт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені Замовником до тендерної документації.
Сертифікати відповідності
Дата подання: 11 лютого 2025 16:32
Дата відповіді: 13 лютого 2025 13:53
Шановний Замовник, Ви вимагаєте надати сертифікати відповідності: - ДСТУ EN 1090-1+1:2012 або діючий аналог; - ДСТУ EN 1090-2:2018-09 або діючий аналог; - ДСТУ EN 1090-3:2019-05 або діючий аналог; - ДСТУ EN 1090-4:2018-09 або діючий аналог; - ДСТУ EN 1090-5:2017-05 або діючий аналог. Розшифровка даних ДСТУ: 1 ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT) Виконання сталевих та алюмінієвих конструкцій. Частина 2. Технічні вимоги до сталевих конструкцій 2 ДСТУ EN 1090-3:2022 (EN 1090-3:2019, IDT) Виконання сталевих та алюмінієвих конструкцій. Частина 3. Технічні вимоги до алюмінієвих конструкцій 3 ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT) Виконання сталевих та алюмінієвих конструкцій. Частина 4. Технічні вимоги до холодноформованих сталевих будівельних елементів та конструкцій для покрівель, стель, підлог і стін 4 ДСТУ EN 1090-5:2022 (EN 1090-5:2017, IDT) Виконання сталевих та алюмінієвих конструкцій. Частина 5. Технічні вимоги до холодноформованих алюмінієвих будівельних елементів та конструкцій для покрівель, стель, підлог і стін АЛЮМІНІЄВІ КОНСТРУКЦІЇ не використовуються згідно Вашого технічного завдання. Аналогічний стандарт без алюмінієвих елементів, для металевих конструкцій: ДСТУ Б В.2.6-199:2014 Конструкції сталеві будівельні. Вимоги до виготовлення. Просимо внести зміни до ТД та дозволити надання/замінити сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.6-199, який є аналогічним, але не включає саме алюмінієві елементи, які не викоритовуються в технічному завданні даної закупівлі. Так як така вимога звужує коло потенційних постачальників, та є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені Замовником до тендерної документації.
аналогічний договір
Дата подання: 11 лютого 2025 16:45
Дата відповіді: 13 лютого 2025 13:54
Шановний Замовнику, Згідно Тендерної документації Ви вимагаєте Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), при цьому Ви зазначаєте, що: Аналогічними договорами вважаються договори на виконання проектних та будівельних РОБІТ (повністю завершені) вартістю не менше 100 млн грн та/або будівництво модульних будівель: - будівництво модульних будівель у 2 поверхи або вище; - будівництво модульних будівель для розміщення від 48 осіб (в розрахунку 6м2 житлової площі на 1 особу). Наголошуємо на тому, що прдмет Закупівлі-ТОВАР! З монтажем, але ТОВАР, а Ви вимагаєте аналогічний договір на иконання проектних та будівельних РОБІТ, що є незаконним! Просимо внести зміни до ТД. Наголошуємо, що у разі ігнорування, ми будемо змушені звернутися в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені Замовником до тендерної документації.
Встановлення фінансової проможності
Дата подання: 11 лютого 2025 17:04
Дата відповіді: 13 лютого 2025 13:58
Шановний Замовнику, в ТД Ви вимагаєте: 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме:  Обсяг поставки (дохід) Підрядника/учасника процедури закупівлі має становити:  за 2023 рік – не менше 150 млн грн;  за 2024 рік – не менше 150 млн грн. По переше, не всі учасники зможуть наданти звітність за 2024 рік, так як згідно \законодавстсва в цьому році фінансова звітність має бути подана до 03.03.2025 року, тобто Ви звужуєте коло учасників та дискримінуєте їх. По друге: Частиною 3 Статті 16 Закону по публічні Закупівлі встановлено: 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Ви вимагаєте надати підтверження, що Обсяг поставки (дохід) Підрядника/учасника складає 150 млн гривень, що є більшим ніж очікавана вартість закупівлі, отже порушуєте Закон про публічні Закупівлі. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Що стосується першої частини питання, на підтвердження своєї спроможності виконання замовлення в повному обсязі, Учасник повинен надати необхідні документи вказані в додатку 1 тендерної документації.
По другій частині питання: відповідні зміни будуть внесені Замовником до тендерної документації.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 11 лютого 2025 17:29
Дата відповіді: 13 лютого 2025 14:00
В технічному завданні : 1. Не вказано мінімальний розмір споруди, що дуже важливо для модульного будівництва, 2. Не вказана Зальна допустима площа та геометрія будівлі. Надайте будь-ласка інформацію про розміри, площу та геометрію будівлі.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Учасник закупівлі може запропонувати свої варіанти загальної площі та геометрії споруди відповідно до встановлених технічних вимог.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 11 лютого 2025 17:31
Дата відповіді: 13 лютого 2025 14:05
У додатку 8 вказано: "персонал потрапляє до модулів з існуючих відділень медичного центру" . Для корректного проектування надайте план розташування виходів з існуючих відділень. та розташування укриттів, або інформацію де такий план можна отримати
Відповідь: Дякуємо за запитання. З планом розташування всіх існуючих відділень, які розташовані у військовому містечку. Учасник може ознайомитись за адресою м. Київ, вул. Святослава Хороброго 5а.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 11 лютого 2025 17:34
Дата відповіді: 13 лютого 2025 14:08
Надайте будь-ласка інформацію, хто здійснює підготовку грунта і ділянки? постачальник? обо на вже підготовлене місце дислокації? В якому стані ця ділянка? її розміри? Неможливо розрахувати розміри споруди без розуміння розмірів ділянк, куди вона буде всвтановлюватися.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Підготовка земельної ділянки для розміщення модульних конструкцій здійснюється Замовником. На сьогодні здійснюються заходи щодо визначення та підготовки ділянки.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2025 16:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АРТМЕТАЛ УКРАЇНА" 118 200 000,00
UAH з ПДВ
118 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 березня 2025 09:57
Електронний підпис
04 березня 2025 09:56
Цінова пропозиція.PDF
04 березня 2025 09:56
Довідка.pdf
04 березня 2025 09:56
Витяг про несудимість.pdf
20 лютого 2025 15:52
Електронний підпис
20 лютого 2025 15:52
Електронний підпис
20 лютого 2025 15:49
Цінова пропозиція.PDF
20 лютого 2025 15:49
Декларация.PDF
20 лютого 2025 15:49
Протокол 09 (директор).pdf
20 лютого 2025 15:49
Артметал витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2025 15:49
СЕС.pdf
20 лютого 2025 15:49
ARTMETALL ISO 1090 LQC UA.pdf
20 лютого 2025 15:49
Ліцензія.pdf
20 лютого 2025 15:49
Сертифікат.PDF
20 лютого 2025 15:49
Референс лист.pdf
20 лютого 2025 15:49
Довідка ТМЦ.pdf
20 лютого 2025 15:49
Виписка з ЄДР.pdf
20 лютого 2025 15:49
ARTMETALL 3834 LQC UA.pdf
20 лютого 2025 15:49
Дозвіл умов праці.PDF
20 лютого 2025 15:49
ТМЦ 1.pdf
20 лютого 2025 15:49
ARTMETALL 3834-2 LQC UA.pdf
20 лютого 2025 15:49
ЕС відповідність.PDF
20 лютого 2025 15:49
Гарантія.zip
20 лютого 2025 15:49
ISO_ 14001-2015.PDF
20 лютого 2025 15:49
Статут 2023.pdf
20 лютого 2025 15:49
Лист згода з договором.pdf
20 лютого 2025 15:49
ТМЦ 2.pdf
20 лютого 2025 15:49
Довідка з банку.pdf
20 лютого 2025 15:49
Витяг із протоколу №30.pdf
20 лютого 2025 15:49
Банківська ліцензія.pdf
20 лютого 2025 15:49
ГАРАНТІЯ 1435-25.pdf
20 лютого 2025 15:49
Гарантія.zip
20 лютого 2025 15:49
ВИТЯГ СТАТУТУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТМЕТАЛ УКРАЇНА"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

відповідно до умов тендерної документації

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТМЕТАЛ УКРАЇНА"
#37805242
Переможець 118 200 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2025 16:01

Документи

28 лютого 2025 16:01
Електронний підпис
28 лютого 2025 15:59
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2025 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТМЕТАЛ УКРАЇНА"
#37805242
118 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2025 16:01
Електронний підпис
28 лютого 2025 15:59
Протокол 13.pdf