Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 086 722,00 UAH
UA-2025-02-07-015164-a ● 48b934bc513a4e02b7c08f497f4d54e1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений підрозділ «Науково-практичний медичний центр професійного здоров`я Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика» |
Код ЄДРПОУ: | 45524591 |
Місцезнаходження: | 50096, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Виноградова, будинок 40 |
Контактна особа: |
Момонт Тетяна 380977376811 prom.ndi.med@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 23:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 13:18 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 13:18 |
Очікувана вартість: | 1 086 722,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 433,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106125 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50096, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Виноградова, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2025 23:05 |
Тендерна документація (6).docx | |
07 лютого 2025 23:05 |
Додаток 3.docx | |
07 лютого 2025 23:05 |
Додаток 1.docx | |
07 лютого 2025 23:05 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
07 лютого 2025 23:05 |
Додаток 4.doc | |
07 лютого 2025 23:05 |
Додаток 5.docx | |
07 лютого 2025 23:05 |
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx | |
07 лютого 2025 23:05 |
Додаток 2.1.Заява-приєднання .docx | |
07 лютого 2025 23:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формування ціни
Дата подання: 10 лютого 2025 08:30
Дата відповіді: 11 лютого 2025 15:23
Добрий день! У Проєкті договору п.4 ви вказуєте що: Ціна за 1 кВт*год електричної енергії визначається та змінюється відповідно до механізму згідно з Додатком 2 до цього Договору. Але даного додатку у вас не існує. Зробіть відповідні зміни.
Відповідь: Добрий день! Щодо зауваження стосовно відсутності Додатку 2 до Договору
Повідомляємо, що Додаток 2 до Договору завантажений у системі Прозорро у розділі "Тендерна докуентація"
Повідомляємо, що Додаток 2 до Договору завантажений у системі Прозорро у розділі "Тендерна докуентація"
ЦОК
Дата подання: 10 лютого 2025 08:34
Дата відповіді: 11 лютого 2025 14:17
Добрий день! Замовнику ви встановлюєте дискримінаційну вимогу, а саме: Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»
Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії» № 373 від 12.06.2018 р. Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу на території Дніпропетровської області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a). Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу на території Дніпропетровської області. Дякуємо за розуміння, чекаєм змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник ВП "НПМЦ професійного здоров'я НУОЗ України імені П.Л. Шупика", розглянувши Ваше звернення, щодо усунення порушень законодавства та приведення тендендерної документації у відповідність, шляхом виключення з неї необгрунтованих та таких, що дискримінують потенційних Учасників вимог, повідомляє наступне:
1. Щодо виключення вимоги про виключення з тендерної документації вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу на території Дніпропетровської області:
Пропонуємо більш уважно проаналізувати висновок Антимонопольного комітету України, на який ви посилаєтесь у зверненні, зокрема рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023, оскільки в рішенні не доведено незаконність вимог схожих за змістом на вимоги що встановлені в тендерній документації. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Разом з тим, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, на виконання вимог пунктів 8.3.6. та 8.3.17. глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі - Правила роздрібного ринку електричної енергії) та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373, у тендерній документації Замовника встановлена вимога щодо надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів).Оскільки, у відповідності до вимог вищезазначених положень пунктів 8.3.6. та 8.3.17. глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, електропостачальник зобов'язаний проводити особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором, а споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, що в свою чергу призведе до навантаження на штатних працівників Замовника, значних витрат матеріальних ресурсів та бюджетних коштів. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України (крім тимчасово окупованих територій України). Тому вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені Правилами роздрібного ринку електричної енергії, а навпаки зобов'язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де від має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів. Також, вважаємо, що намір Замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації та документів безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України та відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Враховуючи викладене, всі вимоги встановлені у тендерній документації, визначені Замовником згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини 4 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
1. Щодо виключення вимоги про виключення з тендерної документації вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу на території Дніпропетровської області:
Пропонуємо більш уважно проаналізувати висновок Антимонопольного комітету України, на який ви посилаєтесь у зверненні, зокрема рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023, оскільки в рішенні не доведено незаконність вимог схожих за змістом на вимоги що встановлені в тендерній документації. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Разом з тим, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, на виконання вимог пунктів 8.3.6. та 8.3.17. глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі - Правила роздрібного ринку електричної енергії) та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373, у тендерній документації Замовника встановлена вимога щодо надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів).Оскільки, у відповідності до вимог вищезазначених положень пунктів 8.3.6. та 8.3.17. глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, електропостачальник зобов'язаний проводити особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором, а споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, що в свою чергу призведе до навантаження на штатних працівників Замовника, значних витрат матеріальних ресурсів та бюджетних коштів. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України (крім тимчасово окупованих територій України). Тому вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені Правилами роздрібного ринку електричної енергії, а навпаки зобов'язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де від має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів. Також, вважаємо, що намір Замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації та документів безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України та відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Враховуючи викладене, всі вимоги встановлені у тендерній документації, визначені Замовником згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини 4 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" |
1 012 432,50
UAH з ПДВ
|
1 001 565,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ" |
1 018 800,00
UAH з ПДВ
|
1 006 998,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" #45179093 |
Переможець |
1 001 565,28
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2025 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2025 16:58
|
Договір.pdf | укладений |
05 березня 2025 16:55
|