Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту»
канат сталевий без покриття (20мм) (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2025-02-07-014591-a ● 14852f159e4d4f7ca785c336b0136c29
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А3160 |
Код ЄДРПОУ: | 26614001 |
Місцезнаходження: | 16612, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
Контактна особа: |
Веремієнко Ліна Михайлівна 380463126330 a3160@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 19:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2025 15:20 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2025 15:20 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає - 1% (Один відсоток від очікуваної вартості предмета закупівлі). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та витяг з державного реєстру банків, виданий банку. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Перерахування коштів здійснюється на р/р UA248201720355119002000088837 Одержувач: Військова частина А3160, код ЄДРПОУ 26614001, МФО 820172, Державна казначейська служба України м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 метр
канат сталевий без покриття (20мм) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2025
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2025 19:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2025 19:23 |
дод 3(24).docx | |
07 лютого 2025 19:23 |
ТД 2025 канат сталевий без покриття 20 мм.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови поставки.
Дата подання: 11 лютого 2025 09:21
Дата відповіді: 11 лютого 2025 11:08
В зв'язку значною віддаленістю і безпековою ситуацією, просимо переглянути вимогу щодо обов'язкової присутності представника Постачальника при вивантаженні продукції на території Замовника.
Відповідь: Доброго дня. Шановний запитувачу. Присутність представника Постачальника є обов’язковою умовою при отриманні товару Замовником згідно п.2.4. договору поставки товару (далі-Договір) задля якісного виконання умов Договору Дякуємо за звернення.
Зміни до договору
Дата подання: 11 лютого 2025 13:00
Дата відповіді: 11 лютого 2025 18:27
Просимо Вас розглянути наступні зміни до договору:
1.5. Виключити.
2.1. Факт переходу Товару у власність Замовника, а також факт виконання зобов’язань Постачальником за Договором оформлюється шляхом підписання Сторонами видаткової накладної після оформлення акту приймання-передачі Товару.
Місце поставки: м. Краматорськ, Донецька обл.
У разі необхідності місце поставки може бути змінено за письмовим погодженням Сторонами шляхом обміну листами, в яких має бути вказано місце поставки та кількість Товару, направлених (електронним) поштовим відправленням на адреси, вказані в цьому Договорі.
2.2. У разі неможливості отримання Товару Замовником за місцем поставки у погоджений Сторонами строк, Замовник зобов'язаний письмово попередити про це Постачальника не пізніше, ніж за __________ днів до запланованої дати поставки, та в той же строк прийняти Товар за місцем його знаходження (зберігання) з оформленням належних документів (видаткової накладної, акту приймання-передачі). На Постачальника покладається обов’язок зберігати переданий Товар (згідно з актом приймання-передачі на зберігання від Замовника до Постачальника) та за першою вимогою Замовника доставити та передати його Замовнику, за погодженою адресою з підписанням видаткової накладної. Всі витрати пов’язані з відповідальним зберіганням такого товару, відшкодовуються за рахунок Замовника.
2.4. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Замовником:
- по кількості - на підставі товаротранспортних документів відповідно до Інструкції "Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по кількості", затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6 з наступними змінами й доповненнями;
- по якості - на підставі сертифікату якості на продукцію відповідно до Інструкції "Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по якості", затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 з наступними змінами й доповненнями.
При виявленні дефектів переданого Товару, невідповідності якості або кількості, в тому числі протягом гарантійного строку, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов'язковим.
2.5. Приймання-передача Товару оформляється видатковою накладною, актом приймання-передачі, які підписуються Сторонами. Належним чином оформлені видаткова накладна, акт приймання-передачі є підтвердженням приймання-передачі Товару.
2.6. У разі виявлення представником Замовника порушення якості Товару, в тому числі протягом гарантійного строку, або нестачі будь-якої його кількості, Постачальник протягом двадцяти календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту за свій рахунок здійснює поставку недопоставленої (недоставленої) частини Товару чи заміну на Товари належної якості.
2.8. Виключити.
3.7. Розрахунок за Товар здійснюється лише після його фактичного отримання або прийняття (та передачі Товару на зберігання) Замовником на підставі належним чином оформлених видаткової накладної та рахунків-фактур. Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання і прийняття (та передачі на зберігання) Замовником Товару та отримання рахунків-фактур.
3.8. Виключити.
4.1.2. В момент поставки Товару, скласти та підписати видаткову накладну і акт приймання-передачі Товару.
4.1.4. Здійснити у двадцятиденний термін з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту заміну Товару, що не відповідає встановленим вимогам щодо якості.
4.1.9. Постачальник гарантує, що Товари, які передаються Замовнику за Договором, відповідають вимогам нормативно-технічної документації, зазначеної у Специфікації та сертифікатах якості.
4.1.10. Постачальник несе гарантійні зобов’язання, встановлені згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.
4.2.3. Достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань Замовником, повідомивши про це у строк 10 (десять) робочих днів.
4.4.1. Достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це у строк 10 (десяти) робочих днів. При цьому, факт отримання Постачальником такого повідомлення не звільняє Замовника від обов'язку прийняти та оплатити партію Товару, яка були виготовлена до цього моменту на підставі підписаної Сторонами Специфікації.
4.4.3. Виключити.
5.1. За невиконання та/або неналежне виконання умов цього Договору винна Сторона несе відповідальність в порядку, визначеному чинним законодавством України та цим Договором.
5.3. За порушення умов Договору щодо якості (комплектності) Товарів, Постачальник сплачує Замовникові штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних (некомплектних) Товарів. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
5.5. Виключити.
5.7. Виключити.
5.9. За порушення строків оплати, передбачених цим Договором, Замовник сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.
5.10. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Замовника за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ознайомившись з тендерною документацією та додатками до неї учасники Самостійно приймають рішення щодо участі в закупівлі. Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в Проєкт договору. У зв’язку з цим Замовник вимагає погодження з Проєктом договору, яке Учасник надає у вигляді Листа-згоди з Проєктом договору та його істотними умовами (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції). Дякуємо за звернення.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-07-014591-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:43890998
Дата подання: 25 лютого 2025 19:48
Дата подання: 25 лютого 2025 19:48
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Скаржник вважає рішення замовника щодо визначення ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС" (далі - ТОВ НВП «Спецімпекс») переможцем закупівлі необґрунтованим та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне визначення переможця процедури закупівлі порушує права та законні інтереси Скаржника на участь у закупівлі, та на справедливий розгляд його тендерної пропозиції, а відтак на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, як такої, що суперечить положенням Особливостей та Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2025 15:05
рішення від 27.02.2025 № 3004.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2025 15:05
інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2025 № 3545.pdf
Дата публікації: 10 березня 2025 14:35
рішення від 07.03.2025 №3545.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 17:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2025 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС" |
1 548 600,00
UAH з ПДВ
|
1 548 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ" |
1 590 600,00
UAH з ПДВ
|
1 590 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС" #40877288 |
Переможець |
1 548 600,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2025 12:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 11:52
|