Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦЗВ-25Т_011_ВО: Пластини (Частини та приладдя до верстатів) (Лот 1 -42670000-3 Частини та приладдя до верстатів; Лот 2 -42670000-3 Частини та приладдя до верстатів)
Очікувана вартість
18 194 239,83 UAH
UA-2025-02-07-014177-a ● 7904017d2ec546db9b02ba2498351a03
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Селедцова Катерина Ігорівна 380444650811 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 18 194 239,83 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Тендерна документація
21 лютого 2025 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 17:28 |
Зміни до тендеру_011_25_ВО від 21.02.2025.docx | |
21 лютого 2025 17:28 |
011_25_ВО Частини та приладдя до верстатів (пластини)_нова редакція від 21.02.2025.docx | |
21 лютого 2025 10:08 |
Зміни до тендеру_011_25_ВО від 21.02.2025.docx | |
18 лютого 2025 17:14 |
Зміни до тендеру_011_25_ВО від 18.02.2025.docx | |
14 лютого 2025 16:09 |
Зміни до тендеру_011_25_ВО від 14.02.2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання документу про якість
Дата подання: 13 лютого 2025 14:13
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:26
Пунктом 2.2 проекту договору вимагається: «Підтвердженням якості та відповідності ТОВАРУ з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є документи, визначені у Специфікації (-ях) № ___ (Додаток (-ки) __) до цього Договору, та які надаються ПОКУПЦЮ разом з ТОВАРОМ.» При цьому тендерна документація не містить жодної інформації про те, які саме документи мають засвідчувати якість товару, та які саме показники якості вони мають засвідчувати.
Взагалі вимоги до надання документів про якість товару є дуже неконкретними, розмитими, допускають безліч трактувань. Прямих вимог про надання документу про якість при постачанні товару тендерна документація не містить.
Просимо внести зміни до тендерної документації та конкретизувати вимоги до документу про якість товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за
запитання та увагу до даної закупівлі. Замовник розгляне Ваше запитання та
у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.
запитання та увагу до даної закупівлі. Замовник розгляне Ваше запитання та
у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Про акредитацію лабораторій
Дата подання: 13 лютого 2025 16:42
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:26
Шановний Замовнику.
Пунктом 2.12 проекту договору визначено, що в межах гарантійного строку зберігання ТОВАРУ, ПОКУПЕЦЬ може самостійно відбирати проби (зразки) ТОВАРУ, для проведення в акредитованих лабораторіях дослідження (експертизи) на відповідність якісним характеристикам визначеним нормативно-технічною документацією на ТОВАР.
Цей пункт не містить інформації про те, в якій сфері має бути акредитована лабораторія. Можливо лабораторія може бути і акредитованою, але у сфері що взагалі не має відношення до випробування (експертизи) товару за показниками, що встановлені у вимогах тендерної документації.
У зв’язку з цим просимо Вас внести зміни у проект договору та вказати, що лабораторії мають бути акредитовані в НААУ у сфері випробування товару, що постачається згідно договору та показників, що випробовуються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за
запитання та увагу до даної закупівлі. Замовник розгляне Ваше запитання та
у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.
запитання та увагу до даної закупівлі. Замовник розгляне Ваше запитання та
у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Низька ціна лот 2
Дата подання: 13 лютого 2025 21:56
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:27
З подивом дивлюся закупівлю лоту 2. В порівнянні з ринковими цінами бюджет на пластини тип 16 (16370, 16390) у Вас чомусь знижений ВТРИЧІ. У вашій закупівлі ці пластини дешевше матеріалу, з якого вони виробляються. Скажу відверто, що при такій ціні це можуть бути пластини тільки крадені або привезені з росії. Причому – украдені на ваших підприємствах. Їх скуплять бариги, а після тендера вам же їх і продадуть. Передивіться ще раз ціни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за
запитання та увагу до даної закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником та не буде переглядатися в сторону збільшення.
запитання та увагу до даної закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником та не буде переглядатися в сторону збільшення.
Порівняльна таблиця
Дата подання: 14 лютого 2025 16:18
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:24
Шановний замовнику.
У тендерній документації Ви розмістили проект порівняльної таблиці. В ній включено увесь перелік товару, що закупляєтся за двома лотами. Питання: чи має учасник розділяти цю таблицю на два лоти, в залежності від товару що закупляється за кожним з лотів? Будь ласка, уточніть це у тендерній документації.
Відповідь: Шановний учаснику.
Дякуємо, що звернули увагу на порівняльну таблицю. Учасник повинен розділити порівняльну таблицю відповідно до Лоту, по якому від подає тендерну пропозицію.
Дякуємо, що звернули увагу на порівняльну таблицю. Учасник повинен розділити порівняльну таблицю відповідно до Лоту, по якому від подає тендерну пропозицію.
Формальна відповідь на звернення учасників
Дата подання: 14 лютого 2025 16:59
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:24
Шановний замовнику!
На всі відповіді Ви надали стандартну відмовку про те, що "...звернення буде розглянуто...".
Але стаття 24 Закону "Про публічні закупівлі" встановлює: "Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті
10 цього Закону."
Надані Вами відмовки НЕ Є РОЗЯСНЕННЯМ. По суті ці звернення навіть не розглядалися. Це зневага до учасників та знущання над Законом. Учасники вимагають надати конкретні відповіді на конкретні поставлені ними питання! Такі формальні відповіді викликають підозру у тому, що Ви спеціально створюєте дискримінаційні умови для учасників. Це вже межує з корупційними діяннями. Будь ласка, поверніть процедуру закупівлі в правове поле!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ваше звернення не містить запитання. Просимо зазначити роз`яснення, яке повинно бути надане замовником або зазначити вимогу.
Повідомляємо, що при проведенні закупівлі замовник дотримується усіх вимог Постанови № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що при проведенні закупівлі замовник дотримується усіх вимог Постанови № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі».
МИ ПРОСИЛИ ДАТИ РОЗЯСНЕННЯ!
Дата подання: 14 лютого 2025 17:05
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:25
На наше конкретне питання відповіді не отримали. Будь ласка, надайте відповідь щодо технічних характеристик товару лоту 2.
Відповідь: Філія «ЦЗВ» звернулась до департаментів функціональних напрямків, внутрішніх замовників, відповідальних за формування технічних та якісних характеристик про надання відповіді щодо пластин по лоту № 2, їх технічних, якісних характеристик, у тому числі марки сталі. На даний момент філією «ЦЗВ» не отримано відповіді від зазначених департаментів, з огляду на це замовником буде продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій для можливості повторного звернення та надання замовником відповіді по суті, у тому числі використання інших сплавів у складі пластини.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 15 лютого 2025 14:13
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:25
Бюджет цієї закупівлі встановлений Вами у сумі 18 194 239,83 грн. без ПДВ. Асортимент пластин твердосплавних, що закуповуються та вимоги до технічних характеристик пластин аналогічні тим, що були у закупівлі № UA-2023-03-10-006542-a у 2023 році. Але навіть за цінами 2023 року (ринковість яких підтверджена документально) бюджет закупівлі мав би бути у кілька разів більшим. Маємо зазначити, що закупівля в 2024 році цієї номенклатури товару не відбулась, але Замовником було переглянуто ціну та внесено зміни стосовно бюджету закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що особливо встановлений бюджет по Лоту 2, враховуючи тип твердосплавних пластин та обсяг закупівлі, заявлена очікувана вартість не відповідає не тільки середній ринковій вартості, а й навіть собівартості такого типу продукції у виробника. Просимо врахувати, що до твердосплавних пластин, які застосовуються в промислових цілях, зокрема, для обточки колісних пар, висуваються максимально жорсткі вимоги щодо стійкості та продуктивності. При такому обсязі, заявлений бюджет закупівлі не передбачає до залучення у торгах компаній, які здатні запропонувати продукцію, яка належним чином забезпечить виконання відповідних задач. Виконати постачання в межах встановленого у закупівлі бюджету за Лотом 1 та Лотом 2 якісного інструменту, що відповідатиме вимогам тендерної документації до технічних характеристик, та який має «прозоре» походження є неможливим. Просимо замовника переглянути попередньо визначений на ці торги рівень закупівельних цін та привести його у відповідність до рівня цін, що на даний час діє на ринку твердосплавних пластин, збільшивши вартість закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником та не буде переглядатися в сторону збільшення.
Не відповідність вимогам статей 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 15 лютого 2025 15:04
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:25
Шановний замовнику! Тендерна документація цієї закупівлі не відповідає вимогам статей 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Зокрема згідно норм пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію». Вимога статті 23 Закону: «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики; 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.» Отже, Законом однозначно визначено, що тендерна документація обов’язково має містити інформацію про необхідні технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація (додаток А до тендерної документації цієї закупівлі) містить інформацію лише про технічні характеристики товару. Жодної вимоги щодо функціональних та якісних характеристик товару що закуповується тендерна документація не містить. Отже норми статей 22 та 23 Закону – не виконані. Відсутність інформації про функціональні та якісні характеристики товару не дають учасникам можливості однозначного розуміння предмету закупівлі. Зважаючи на викладене, прошу внести зміни до тендерної документації та викласти вимоги до предмета закупівлі з урахуванням норм статей 22 та 23 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що замовник у Додатку А визначив перелік усіх необхідних характеристик товару, що є предметом закупівлі та повністю дотримався вимог ст. 22,23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно документів за якими буде здійснюватися оцінка відповідності та якості продукції
Дата подання: 15 лютого 2025 16:23
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:26
Просимо Замовника роз’яснити, яким чином буде здійснюватися оцінка відповідності та оцінка якості продукції і яким чином учасник підтвердить, що продукція буде працювати, оскільки від цього залежить безпека руху, і власне, хто буде відповідати у разі поганої якості поставленої продукції. Ці питання виникають виходячи з вимог зазначених в Додатку 2 пункт 1: «Документи щодо підтвердження відповідності на етапі подання учасниками тендерних пропозицій не вимагаються. Документи щодо підтвердження відповідності надаються постачальником, згідно умов укладеного договору про закупівлю не пізніше поставки першої партії товару.» Тобто учасник, який стане переможцем, спочатку заключить договір, надавши забезпечення виконання договору у розмірі 4,0% від вартості договору за Лотом 1 та 5,0% від вартості договору за Лотом 2, що передбачено пунктом 6.7 Тендерної документації, а лише потім надавати документи, що підтверджують якість та відповідність продукції. Вбачаємо в цьому дискримінацію учасників та завідому змову з постачальником!!! Оскільки, не зрозуміло який документ взагалі має підійти Замовнику, щоб підтвердити розмиті вимоги вказані в пункті 1 Додатку 2. Тому що в разі відсутності таких документів, Замовник розірве договір, а постачальник втратить кошти передбачені забезпеченням виконання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає внесення змін до проєкту договору з метою деталізації вимог до документів що підтверджують якісь та відповідність продукції, що є предметом закупівлі.
Повідомляємо, що дані вимоги не є дискримінаційними та ніяким чином не обмежують учасників у закупівлі.
Повідомляємо, що дані вимоги не є дискримінаційними та ніяким чином не обмежують учасників у закупівлі.
Сплав ВК8
Дата подання: 20 лютого 2025 08:45
Дата відповіді: 21 лютого 2025 17:29
Шановний замовнику.
Ми задавали питання стосовно сплаву ВК8, але конкретної відповіді Ви не надали. Поставимо питання ще раз: чи можемо ми вказувати нориативний документ на виготовлення матеріалу пластин стандарт ГОСТ 3882-74, який на сьогодні в Україні не діє? Іншого стандарту на цей сплав просто не існує.
Відповідь: Повідомляємо, що до марки сплаву внесені зміни, та
зазначили фізико-механічні властивості.
зазначили фізико-механічні властивості.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 20 лютого 2025 09:07
Дата відповіді: 21 лютого 2025 17:30
Шановний Замовнику.
Ще раз просимо надати конкретну відповідь щодо відмінностей між собою позицій 1 і 2 та 3 і 4. На попереднє звернення (надавалося 13.02.2025 12:31) Ви дали формальну відповідь. Але всім учасникам потрібна ясність у цьому питанні. Будь ласка, надайте конкретну та однозначну відповідь. Зважте, що відповідь на кшталт попередньої ("Замовник розгляне Ваше запитання та у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.") після в черговий раз поставлене одне і те ж питання виглядатиме щонайменше недоречно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фізико- механічні властивості пластин 16390 та 16390 ВК8, 16370 та 16370ВК8 не ідентичні, а відрізняються за твердістю: 16370 ВК8, 16390 ВК8- не менше 88 HRA 16370, 16390 – не менше 90 HRA.
Про акредитацію лабораторій
Дата подання: 20 лютого 2025 13:52
Дата відповіді: 21 лютого 2025 17:31
Шановний замовнику.
Ми ще раз повертаємося до нашого питання від «13.02.2025 16:42», про акредитацію лабораторій. Підстави для цього питання є. Ми вже зустрічалися із ситуацією, що лабораторія може бути акредитована в одній сфері, а надавати свої висновки ПОЗА СФЕРОЮ СВОЄЇ АКРЕДИТАЦІЇ. По закону це не забороняється. Але надані такою лабораторією висновки мають сприйматися як такі, що виконані теж ПОЗА сферою акредитації. Тобто як неверифіковані, такі що носять не підтверджуючий, а лише інформаційний характер. Для прикладу: ми знаємо лабораторію що дійсно має акредитацію у сфері виміру електротехнічних величин. А ПОЗА сферою акредитації вона також проводить дослідження будівельних матеріалів і видає про це інформативні документи. Виданий документ про дослідження будівельних матеріалів у цьому випадку має інформативний характер, а результати не можуть вважатися достовірними. Така ситуація в нашій практиці була, тому і просимо внести зміни та уточнення до тендерної документації. При необхідності Ви можете проконсультуватися з цього питання в Національному агентстві з акредитації України, тел. (044)369-34-89.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2.2.2 проєкту договору декларація про відповідність Декларація про відповідність повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ ІSO/IEC 17050-1:2006 з посиланням на документ (-и), складений (-і) за результатами проведеної оцінки відповідності Товару із залученням органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Органи з оцінки відповідності повинні бути акредитовані відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в Національному агентстві з акредитації України.
Технычны характеристики лот 2
Дата подання: 20 лютого 2025 14:27
Дата відповіді: 21 лютого 2025 17:32
Шановний замовнику.
На питання про об’єднання позицій 1 і 2, 3 і 4 лоту 2 Ви відповіли, що його розгляд потребує додаткового часу для погодження із структурними підрозділами. Певний час уже пройшов. Тому ще раз просимо розглянути питання про об’єднання цих позицій лоту 2.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Документи, що підтверджують якість та відповідність продукції
Дата подання: 20 лютого 2025 14:46
Дата відповіді: 21 лютого 2025 17:32
Звертаємо УВАГУ Замовника, що вже два рази вами подовжувався кінцевий термін подачі цінових пропозицій, а жодні відповідні до запитань та звернень учасників зміни так і не були внесені! Просимо внести зміни до проєкту договору з метою деталізації вимог до документів, що підтверджують якість та відповідність продукції, що є предметом закупівлі.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Порівняльна таблиця
Дата подання: 20 лютого 2025 15:28
Дата відповіді: 21 лютого 2025 17:33
Шановний замовнику.
Дякуємо за роз’яснення щодо порівняльної таблиці. Але вважаємо що у цьому випадку лише надати роз’яснення недостатньо. Від надання роз’яснення вимога тендерної документації не змінилася. Учасники мають виконати вимоги тендерної документації та надати порівняльну таблицю за наведеною формою. Якщо ми подаватимемо пропозицію лише за одним із лотів, то маємо не заповнювати позиції іншого лоту. Тоді таблиця буде не заповнена рештою вказаних у ній позицій. Тобто не відповідатиме вимогам. При поданні пропозиції лише по одному із лотів коректно по відношенню до вимог ТД порівняльну таблицю заповнити неможливо. Через цей єдиний документ буде безліч проблем і питань. Будь ласка, внесіть зміни до документації та викладіть зразок порівняльної таблиці, розділеної на два лоти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені до Додатку 2.
Щодо добровільної оцінки відповідності
Дата подання: 22 лютого 2025 09:01
Дата відповіді: 25 лютого 2025 08:47
Шановний замовнику. Проекту договору (додаток 6) містить пункт 2.2.2 «Документи з відповідності». Згідно вимог цього пункту постачальник при разом з товаром має надати декларацію про відповідність та документ, складений за результатами проведеної оцінки відповідності. Із тексту проекту договору випливає, ця вимога є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ до виконання. Без надання цих документів замовник не прийматиме товар що постачається. Товар що закупляється за цими торгами (пластини твердосплавні) НЕ ВІДНОСИТЬСЯ до товару, щодо якого має проводитися обов’язкова оцінка відповідності. Щодо цього товару може проводитися винятково ДОБРОВІЛЬНА оцінка відповідності. Тому вимога 2.2.2 проекту договору суперечить нормі статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», якою встановлено (цитата): «Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності
1. Здійснення добровільної оцінки відповідності НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ технічними регламентами.
2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.».
Отже всупереч вказаній нормі законодавства замовник торгів протиправно переводить добровільну оцінку відповідності у обов’язкову, та вимагає надання документів про її проведення. Такі дії є незаконними. Просимо повернути процедуру в правове поле, та скасувати пункт 2.2.2 проекту договору (додаток 6).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну
документацію без змін.
документацію без змін.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Частини та приладдя до верстатів |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 17 326 194,38 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 86 630,97 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 346523.88 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа, у розмірі 4 відсотків вартості договору про закупівлю |
Аукціон
Позиції
6756 шт
Пластина RPUX 3010MO
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
95 шт
Пластина LNMX 191940
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
670 шт
Пластина PNEA-110408
ДК 021:2015: 42674000-1 — Частини та приладдя до металообробних верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
2171 шт
Пластина LNUX 301940
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
25 шт
Пластина TNUN 381060
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
75 шт
Пластина LNUX 191940
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
375 шт
Пластина RPUX 2710MO
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
16590 шт
Пластина RNGX-1212M0
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про оцінку відповідності
Дата подання: 13 лютого 2025 14:11
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:25
Пункт 2.2 проекту договору (додаток 6) містить вимогу про те, що при поставці товару постачальник надає «декларацію про відповідність та документ (-и), складений (-і) за результатами проведеної оцінки відповідності, на який (-які) посилається в декларації про відповідність».
Декларація про відповідність повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ ІSO/IEC 17050-1:2006 з посиланням на документ (-и), складений (-і) за результатами проведеної оцінки відповідності продукції із залученням органів з оцінки відповідності відповідно до статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Але стаття 24 цього закону встановлює, що здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Згідно частини 2 статті 24 «Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах». Отже згідно цієї норми закону учасники мають надавати документи про здійснення оцінки відповідності (у тому числі декларацію про відповідність та про проведення оцінки відповідності) виключно на ДОБРОВІЛЬНИХ засадах. Тому наведена вимога пункту 2.2 проекту договору є такою, що не відповідає вимогам статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути вказану невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за
запитання та увагу до даної закупівлі. Замовник розгляне Ваше запитання та
у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.
запитання та увагу до даної закупівлі. Замовник розгляне Ваше запитання та
у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Технічні характеристики
Дата подання: 15 лютого 2025 13:08
Дата відповіді: 18 лютого 2025 17:16
Просимо внести зміни до тендерної документації. А саме, Лот 1 містить позицію 2 Пластина LNMX 191940 (95шт) та позицію 6 Пластина LNUX 191940 (75 шт). Виходячи з того, що Замовником в Додатку А надано абсолютно ідентичні технічні характеристики цих пластин, а саме LNMX 191940 та LNUX 191940 мають однакові геометричні розміри та фізико-механічні властивості сплавів, з яких ці пластини мають бути виготовлені. Тому звертаємо увагу Замовника та просимо внести змін до вимог тендерної документації та об’єднати позиції 2 та 6 Лоту 1 за рахунок збільшення загальної кількості Пластин LNMX 191940 до 170 шт., оскільки раніше Замовник закуповував лише цей тип пластин, або внесення змін та винесення до закупівлі цих пластин окремими лотами, або надання своїх письмових роз’яснень, щодо повністю ідентичних технічних характеристик на ці пластини, винесених одним лотом до закупівлі на ці торги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за
запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого
звернення відповідно до затверджено в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо
надання відповіді за суттю порушеного питання. Враховуючи викладене,
Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповіді з іншими
підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося
якнайшвидше вирішити дане питання
запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого
звернення відповідно до затверджено в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо
надання відповіді за суттю порушеного питання. Враховуючи викладене,
Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповіді з іншими
підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося
якнайшвидше вирішити дане питання
Технічні характеристики
Дата подання: 20 лютого 2025 14:08
Дата відповіді: 21 лютого 2025 17:31
Шановний Замовнику! Розуміємо потребу додаткового часу для погодження відповіді на наше звернення з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Та все ж таки просимо внести змін до вимог тендерної документації та об’єднати позиції 2 та 6 Лоту 1 за рахунок збільшення загальної кількості Пластин LNMX 191940 до 170 шт., оскільки раніше Замовник закуповував лише цей тип пластин, або внесення змін та винесення до закупівлі цих пластин окремими лотами, або надання своїх письмових роз’яснень, щодо повністю ідентичних технічних характеристик на ці пластини, винесених одним лотом до закупівлі на ці торги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, замовник повідомляє що треті літери пластин U та М – це символ класу допуску до ДСТУ ISO 1832:2015 та відповідно до таблиці 3 мають різні величини допусків. Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2025 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕРНА КОМПАНІЯ «МІДГАРД» |
11 360 525,00
UAH
|
5 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХПОСТАВКА" |
15 096 170,00
UAH
|
6 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" |
11 140 303,00
UAH
|
9 399 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ІНОТЕХ" |
14 711 500,00
UAH
|
14 711 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕРНА КОМПАНІЯ «МІДГАРД» #44420882 |
Відхилено |
5 700 000,00
UAH
|
10 березня 2025 11:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2025 11:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 березня 2025 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХПОСТАВКА" #30493751 |
Очікує рішення |
6 800 000,00
UAH
|
10 березня 2025 11:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2025 10:36
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 березня 2025 00:00
|