Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сало-шпик
Очікувана вартість
2 485 115,00 UAH
UA-2025-02-07-013806-a ● c3c09cafe9fb4c36afe6c62f81d382f9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина Т0910 |
Код ЄДРПОУ: | 26632223 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, Промислова, буд.3 |
Контактна особа: |
Костючик Оксана 380938740151 oksana4263@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2025 13:50 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2025 13:50 |
Очікувана вартість: | 2 485 115,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 425,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Військова частина Т0910 не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, згідно вимог пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про оборонні закупівлі» є державним замовником у сфері оборони (далі – державний замовник).
Відповідно до положень пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення договорів, (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно абзацу 1 пункту 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Таким чином, з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, державний замовник у сфері оборони - військова частина Т0910 здійснює закупівлю із використанням електронної системи закупівель в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до положень пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення договорів, (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно абзацу 1 пункту 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Таким чином, з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, державний замовник у сфері оборони - військова частина Т0910 здійснює закупівлю із використанням електронної системи закупівель в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15500 кілограм
Сало-шпик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2025
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2025 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2025 16:42 |
САЛО ШПИК 1.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2025 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АКВАТІНТА" |
2 092 500,00
UAH з ПДВ
|
2 063 474,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС" |
2 485 115,00
UAH з ПДВ
|
2 064 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП" |
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
2 076 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АКВАТІНТА" #45571023 |
Переможець |
2 063 474,42
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2025 17:00
|
ДОГОВІР -23-112.pdf | укладений |
25 лютого 2025 17:00
|