Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рукавички захисні для пожежника
Очікувана вартість
28 205 244,80 UAH
UA-2025-02-07-012855-a ● a7b75038f67b4576a9d93f47926162e2
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Таїсія Євдокімова +380977899273 t.yevdokimova@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2025 11:08 |
Початок аукціону: | 21 березня 2025 11:08 |
Очікувана вартість: | 28 205 244,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 026,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1.2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% (846 157,35 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми, яка є додатком 6 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 846157.35 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5728 пара
Рукавички захисні для пожежника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2025 10:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 10:44 |
ТД на відкриті торги з особливостями Рукавички захисні Нова редакція від 19.02.25.doc | |
19 лютого 2025 10:44 |
Зміни 3 до ТД Рукавички захисні для пожежника.doc | |
14 лютого 2025 11:57 |
Зміни 2 до ТД Рукавички захисні для пожежника.doc | |
12 лютого 2025 14:19 |
Зміни 1 до ТД Рукавички захисні для пожежника.doc |
19 лютого 2025 10:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 лютого 2025 10:44 |
ТД на відкриті торги з особливостями Рукавички захисні Нова редакція від 19.02.25.doc
|
|||||||||
19 лютого 2025 10:44 |
Зміни 3 до ТД Рукавички захисні для пожежника.doc
|
|||||||||
14 лютого 2025 11:57 |
Зміни 2 до ТД Рукавички захисні для пожежника.doc
|
|||||||||
12 лютого 2025 14:19 |
Зміни 1 до ТД Рукавички захисні для пожежника.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
транспортні засоби
Дата подання: 10 лютого 2025 10:02
Дата відповіді: 11 лютого 2025 17:07
Для підтвердження учасник повинен надати: 1) у разі залучення машин і механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені та чинні на дату подання тендерних пропозицій; 2) належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до постачання товару. У разі якщо Учасник користується послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), так як у нього відсутні у власності транспортні засоби, у нього відсутня можливість надати ОФОРМЛЕНІ КОПІЇ СВІДОЦТВ НА ВСІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ. Просимо внести відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Учасник надає належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до постачання товару, у разі наявності власних або орендованих транспортних засобів.
Розміри Рукавичок
Дата подання: 10 лютого 2025 10:09
Дата відповіді: 11 лютого 2025 17:08
Згідно п. 4.4. розділу Загальні положення тендерної документації зазначено кількість товару 5728 пар
Відповідно до розділу 4. “Розміри Рукавичок” Додатку № 1.4 до тендерної документації встановлено, що Рукавички повинні виготовлятись за розмірами та у кількості, наведеній у таблиці 9.
Однак в зазначеній таблиці відсутня інформація щодо кількості рукавичок.
Надайте роз’яснення в технічному описі (вимога щодо переліку підтверджуючих документі) яку кількість пар у партії, згідно розмірів потрібно зазначати в таблиці вимірів виробу в готовому вигляді із зазначенням усіх розмірів виробу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником в найкоротші терміни та не пізніше кінцевого строку прийому пропозицій будуть внесені відповідні зміни до додатку 1.4 тендерної документації з чітко визначеною кількістю розмірів Виробу.
Звернення
Дата подання: 12 лютого 2025 16:03
Дата відповіді: 13 лютого 2025 10:43
Шановний Замовник, умовами тендерної документації (відкриті торги з особливостями) за ідентифікатором UA-2025-02-07-012855-a вимагається подання учасником у складі пропозиції протоколів вимірювань та протоколів випробувань, зокрема: протокол(и) випробувань (вимірювань) на перевірку відповідності всіх вимог, наведених у таблицях 1–9; протокол контролю якості (із застосуванням відповідної методики вимірювання) . За наявної інформації, жодна з 6 арамідних тканина, які відповідають вимогам Замовника, на території України не виготовляються. Імпортування відповідних вищевказаних матеріалів з інших країн займає певний час (близько 30 днів). Дані матеріали повинні пройти визначені випробування,. Крім того, випробування за окремими показниками здійснює обмежена кількість лабораторій, які на сьогодні перевантажені. Для виготовлення вищезазначених протоколів вимірювань та випробувань у незалежних акредитованих лабораторіях для участі у процедурі закупівлі необхідно продовжити термін подання пропозицій на 25 днів, тобто до 25.03.2025, що надасть можливість розширити коло потенційних учасників торгів, створити здорову конкуренцію та забезпечити потребу в Рукавичках захисних для пожежника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. З метою збільшення кола потенційних Учасників, Замовником буде подовжено термін подання тендерних пропозицій на 20 календарних днів.
Строки
Дата подання: 13 березня 2025 11:20
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:39
Шановний Замовник.
Наша компанія-виробник захисного одяга звертається до вас з проханням продовжити термін подання тендерних пропозицій на закупівлю Рукавички захисні для пожежника у зв'язку з об'єктивними обставинами, які унеможливлюють своєчасне проведення необхідних випробувань та отримання відповідних документів.
В умовах активних бойових дій на території України, спричинених вторгненням російської федерації, систематичних обстрілів великих міст та об'єктів енергетичної інфраструктури, зокрема міста Харків, відбувається постійне відключення електроенергії в робочий час. Це суттєво ускладнює роботу акредитованих випробувальних лабораторій, включаючи ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», що підтверджується їхнім листом від від 11 березня 2025 року, № 046. Крім того, одночасне проведення закупівель Міністерством оборони України, Національною гвардією України, Державною прикордонною службою України та Національною поліцією України призвело до утворення значної черги на проведення випробувань в акредитованих лабораторіях.
Згідно з інформацією, наданою ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», наразі вони мають велику чергу на проведення випробувань продукції для потреб ДСНС України, що включає:
● Одяг рятувальника захисний (наказ ДСНС від 04.09.2024 № НС-897);
● Рюкзак індивідуальний для забезпечення потреб персоналу ДСНС (наказ ДСНС від 16.08.2024 № 835);
● Сумка транспортна індивідуальна (наказ ДСНС від 16.08.2024 № НС-834);
● Рукавички захисні для пожежника (наказ ДСНС від 04.07.2024 № НС-708);
● Тепловідбивний захисний одяг пожежника (костюм спеціальний захисний) (наказ ДСНС України № НС-454 від 18.04.2024);
● Захисний одяг для пожежника (костюм спеціальний захисний) (наказ ДСНС України № НС-410 від 15.04.2024).
Для проведення необхідних випробувань та оцінки відповідності продукції, згідно з листом ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», потрібно не менше двох місяців. Крім того, всі акредитовані лабораторії України наразі перевантажені.
Враховуючи вищевикладене, а також з метою забезпечення можливості для всіх учасників торгів вчасно та якісно підготувати свої пропозиції, просимо вас продовжити термін подання тендерних пропозицій на 5 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! З приводу Вашого звернення надаємо наступну інформацію: 14.02.2025 року за результатами звернення потенційного учасника, замовником було подовжено термін надання тендерних пропозицій на 20 календарних днів. Загальний термін надання учасниками тендерних пропозицій з моменту оголошення становить 40 календарних днів, що є достатнім для проведення всіх лабораторних випробувань (вимірювань).
Крім цього, хочемо зазначити, що технічні вимоги на рукавички захисні для пожежника розроблені та затверджені наказом ДСНС України від 04.07.2024 № НС-708. З метою ефективного та раціонального використання державних коштів вищезазначені технічні вимоги оприлюднені на сайті ДСНС для ознайомлення (вивчення) громадськістю та потенційними Учасниками. Враховуючи значний проміжок часу з дня затвердження та оприлюднення технічних вимог до оголошення даної процедури закупівлі, потенційні Учасники, які дійсно зацікавлені в забезпеченні якісним речових майном підрозділів ДСНС України, мали достатньо часу провести всі відповідні лабораторні випробування.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для подовження терміну надання тендерних пропозицій.
Крім цього, хочемо зазначити, що технічні вимоги на рукавички захисні для пожежника розроблені та затверджені наказом ДСНС України від 04.07.2024 № НС-708. З метою ефективного та раціонального використання державних коштів вищезазначені технічні вимоги оприлюднені на сайті ДСНС для ознайомлення (вивчення) громадськістю та потенційними Учасниками. Враховуючи значний проміжок часу з дня затвердження та оприлюднення технічних вимог до оголошення даної процедури закупівлі, потенційні Учасники, які дійсно зацікавлені в забезпеченні якісним речових майном підрозділів ДСНС України, мали достатньо часу провести всі відповідні лабораторні випробування.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для подовження терміну надання тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2025 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ» |
28 176 604,80
UAH з ПДВ
|
28 176 604,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
28 205 130,24
UAH з ПДВ
|
28 205 130,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ» #45176071 |
Відхилено |
28 176 604,80
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 16:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" #39243307 |
Відхилено |
28 205 130,24
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 18:19
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій