Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 103 151 822,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 031 518,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 2.5. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2025 09:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 09:16 |
Перелік змін від 19.02.2025.xml | |
19 лютого 2025 09:16 |
Перелік змін від 19.02.2025.docx | |
19 лютого 2025 09:16 |
Додаток 4 до тендерної документації Документи переможця зі змінами.docx | |
19 лютого 2025 09:16 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору зі змінами.doc | |
19 лютого 2025 09:16 |
Додаток 2.1 до тендерної документації Підсумкова відомість ресурсів зі змінами.rtf | |
19 лютого 2025 09:16 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічна спеціфікація зі змінами.docx | |
19 лютого 2025 09:16 |
Додаток 1 до тендерної документації Документи учасника зі змінами.docx | |
19 лютого 2025 09:16 |
Тендерна документація зі змінами.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000038 ● 13279396887f4821912f6f86de4cb773
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 16:36 |
Н А К А З
28.03.2025 № 28-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.03.2025 № 28-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4. UA-2025-02-07-011549-a, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-07 14:56:50
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Аналізом річного плану закупівель виявлено, що джерелом фінансування зазначеної закупівлі відкриті торги з особливостями є кошти місцевого бюджету.
Відповідно до пункту 3.1. договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/32, укладеного за результатами закупівлі, джерелами фінансування послуг за цим договором є обласний (місцевий) бюджет та інші не заборонені законодавством.
Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 11:01:26
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000038
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-04-07 14:56:50, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000038, опублікованого від 31 березня 2025 16:36, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-07-011549-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
Для фінансування нового будівництва протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13 у 2025 році, Підприємству, як одержувачу коштів, відповідно до рішень виконавчого комітету Запорізької міської ради :
від 05.03.2025 № 28 "Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 56 "Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2025 рік"";
від 26.03.2025 № 210 "Про затвердження обсягу субвенції з державного бюджету"
були доведені кошти з місцевого (Запорізької територіальної міської громади) бюджету за КПКВК МБ 0611261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» та КПКВК МБ 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-11 15:55:38
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-011549-a, яка проведена Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1. Додатком № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД (сторінка 67) передбачено монтаж дизель-генератора з АВР в кожусі; IP23; 380В; (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР.
Вимогами пункту 3.4. Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою, визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття у власність товарів – згідно з пунктом 9 розділу 3 тендерної документації), дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).
Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення.
В зв’язку з цим, прошу надати інформацію щодо файлу(-ів) учасника, в яких міститься вищезазначений документ, а саме: сертифікат про походження товару.
2. Відповідно до вимог п. 1.1.1 Додатку 1, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме: необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку наявності матеріально-технічної бази від 17.02.2025 № 17.02-1, яка містить перелік з 7-ми позицій: автокран 12 т (кран вантажопідйомність не менше 12 т), спеціалізований вантажний фургон (автомобіль бортовий (фургон) вантажопідйомність не менше 5 т) – 2 од., спеціалізована вантажна цистерна (машина поливально-мийна машина не менше 6000 л), екскаватор гусеничний, екскаватор колісний, каток (каток не менше 15 т).
Водночас, дослідженням Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено, що технічне завдання до даної закупівлі містить ряд робіт з використанням відповідної техніки (автомобіль-самоскид, бульдозери) та відповідного обладнання (пневматичні трамбівки).
В зв’язку з чим, прошу надати інформацію (пояснення) щодо не надання учасником в складі тендерної пропозиції інформації про наявність зазначених машин, обладнання, необхідних для виконання робіт по технічному завданню.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 16:03:43
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000038
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-04-11 15:55:38, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000038, опублікованого від 31 березня 2025 16:36, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-07-011549-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Відповідно до статті IV Угоди про державні закупівлі жодна Сторона не застосовує правила походження щодо товарів і послуг, які імпортуються або поставляються іншими Сторонами з метою державних закупівель, що охоплюються цією Угодою, які відрізняються від правил походження, які застосовуються при звичайному характері торгівлі і під час імпорту або поставки таких товарів або послуг від таких Сторін.
Згідно з Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони «походження» означає, що товар підпадає під правила походження, викладені в Протоколі I до цієї Угоди («Щодо визначення концепції «походження товарів» і методів адміністративного співробітництва») (далі – Протокол). Відповідно до пункту 1 статті 16 Протоколу товари, що походять з Європейського Союзу, і товари, що походять з України, після ввезення до України чи Європейського Союзу відповідно підпадають під дію цієї Угоди за умови подання одного з таких документів:
(a) сертифікат з перевезення товару EUR.1, зразок якого наведений у Додатку III до цього Протоколу; або
(b) у випадках, вказаних у статті 22(1) цього Протоколу, – декларація, що надалі іменуватиметься «декларацією інвойс», надана експортером до інвойса, повідомлення про доставку чи будь-якого іншого комерційного документа, який описує розглядувані товари достатньо детально для того, щоб їх можна було ідентифікувати; текст декларації інвойс наведений у Додатку IV до цього Протоколу.
Пунктами статті 41 Митного кодексу України встановлено, зокрема, документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Згідно з підпунктом 20 пункту 1 статті 4 митна декларація – заява встановленої форми, в якій особою зазначено митну процедуру, що підлягає застосуванню до товарів, та передбачені законодавством відомості про товари, умови і способи їх переміщення через митний кордон України та щодо нарахування митних платежів, необхідних для застосування цієї процедури.
Отже, відповідно до чинних нормативних актів та діючих міжнародних угод відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату про походження товару.
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно з абз. 8 підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, якщо вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам, Учасник повинен керуватися Законом або нормативно-правовими актами.
Також, слід зазначити, в тендерній пропозиції ТОВ "МЕЛСІТІ" наявні документи, які підтверджують походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР) а саме: Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою; відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 №12.2-18-3/16303; сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23; сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23. В кожному з цих документів наявна інформація щодо походження COELMO саме з Італії: адреса: вул. Індустріальна 278, Агломерація ASI, 80011 Ачерра (NA), Італія або Via delle Industrie 278, Agglomerato Industriale ASI 80011 Acerra (NA) ITALIA.
Отже, ТОВ "МЕЛСІТІ" підтвердив країну походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР).
2. Вимогами пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації встановлено, зокрема, Учасники надають, оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми.
До Довідки необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме:
• Автомобіль бортовий (фургон) вантажопід. не меньше 5 т.
• Кран вантажопід. не меньше 12 т.
• Каток маса не меньше 15 т.
• Екскаватор
• Машина Поливально-мийна машина не меньше 6000 л.
У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки й інші будівельні машини і механізми.
В розумінні цієї вимоги, а саме «необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання» мається на увазі, що Замовник не вимагає від учасників наявності обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, які не передбачені технічною специфікацією. Тобто, не вимагається кулінарного обладнання, або друкарського, або металообробні машини тощо, тому що це не передбачено технічною специфікацією. Але вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації чітко містять ОБОВ’ЯЗКОВИЙ перелік (відповідно до вимог технічної специфікації) машин і механізмів інформація про які повинна бути наявна в довідці про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. До обов’язкового переліку не входять автомобіль-самоскид, бульдозери та пневматичні трамбівки та інші обладнання, машини і механізми для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації ТОВ "МЕЛСІТІ" підтвердив необхідну наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Додатки:
1. Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою;
2. Відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову,
3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 №12.2-18-3/16303;
4. Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23;
5. Сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель. 1. Замовник в своїй роботі керується, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та Рамковою угодою між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України № 3786-ІХ від 06.06.2024. Замовником проаналізовано та враховано висновки аудиторської служби, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та задля недопущення їх у подальшому.
2025-04-29 16:38:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕЛСІТІ" |
103 001 856,00
UAH з ПДВ
|
103 001 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕЛСІТІ" #41490056 |
Переможець |
103 001 856,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 11:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2025 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2025 15:25
|
Додаткова угода від 29.04.2025 №7.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2025 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2025 09:11
|
Додаткова угода від 18.04.2025 №6.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2025 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 14:27
|
Додаткова угода від 03.04.2025 №5.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 14:23
|
Додаткова угода від 02.04.2025 №4.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2025 14:00
|
Додаткова угода від 24.03.2025 №3.PDF | зміни до договору |
24 березня 2025 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2025 14:23
|
Додаткова угода від 20.03.2025 №2.pdf | зміни до договору |
20 березня 2025 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2025 15:13
|
Додаткова угода від 18.03.2025 №1.pdf | зміни до договору |
19 березня 2025 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2025 14:50
|
Додаток 5 32_ДЦ_ПВР для опублікування.xml | укладений |
19 березня 2025 14:50
|
Додаток 4 32_ДЦ_ДЦ_3 №1.xml | укладений |
19 березня 2025 14:50
|
Додаток 3 протокол узгодж.xml | укладений |
19 березня 2025 14:50
|
Додаток 2 График годовой школа — 32.xml | укладений |
19 березня 2025 14:50
|
Додаток 1 ПЛАН фінансування 32 гімназія.xml | укладений |
19 березня 2025 14:50
|
Договір гімназія 32.xml | укладений |
19 березня 2025 14:50
|
Договір від 18.03.2025 №18-03-НБ-32.pdf | укладений |
19 березня 2025 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із фінансуванням об’єкту не в повному обсязі та відповідно до п.п. 4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/32 (далі – Договір), а саме: 1.1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 103 001 856,00 грн (сто три мільйона одна тисяча вісімсот п’ятдесят шість гривень 00 копійок ), в т. ч. ПДВ – 17 166 976,00 грн. З них кошти обласного (місцевого) бюджету – 103 001 856,00 грн. З них кошти на 2025 – 20 800 372,00 грн. З них кошти на 2026 – 82 201 484,00 грн. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 1.2. Пункт 5.1. Розділу V Договору викласти в новій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: з 18.03.2025 р до 31.01.2026 р». 1.3. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додається. 1.4. Пункт 17.1. Розділу ХVІІ Договору викласти в новій редакції: «17.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.01.2026 р або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із відкриттям Замовником рахунку, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу ХХ договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/32 (далі - Договір), в частині банківських реквізитів Замовника, вказавши новий рахунок: IBAN UA983204780000025455000002009 в АБ «УКРГАЗБАНК» відділення 368/07 м. Запоріжжя, МФО 320478. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із уточненням фінансуванням, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. Розділу ІІІ договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/32 (далі – Договір), виклавши його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 103 001 856,00 грн (сто три мільйона одна тисяча вісімсот п’ятдесят шість гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 17 166 975,00 грн. - за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету – 82 201 484,00 грн (вісімдесят два мільйона двісті одна тисяча чотириста вісімдесят чотири гривні 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 13 700 247,33 грн. - за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади (співфінансування) – 20 800 372,00 грн (двадцять мільйонів вісімсот тисяч триста сімдесят дві гривні 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 3 466 728,67 грн. З них кошти на 2025 рік - 20 800 372,00 грн (двадцять мільйонів вісімсот тисяч триста сімдесят дві гривні 00 коп.) за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади. З них кошти на 2026 рік - 82 201 484,00 грн (вісімдесят два мільйона двісті одна тисяча чотириста вісімдесят чотири гривні 00 коп.) за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. Відповідно до листа Підрядника № 01-21/03 від 21.03.2025, п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, Постанови Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070 та на підставі п. 4.7. Договору встановити, що розмір попередньої оплати (авансу) для виконання робіт за Договором становить 6 240 111,00 грн. (шість мільйонів двісті сорок тисяч сто одинадцять гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається строком на 3 місяці з дня отримання її Підрядником. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/32 (далі – Договір), а саме: Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції «3.1. Ціна цього Договору становить 103 001 856,00 грн (сто три мільйона одна тисяча вісімсот п’ятдесят шість гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 17 166 976,00 грн. за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету – 81 596 628,00 грн (вісімдесят один мільйон п’ятсот дев’яносто шість тисяч шістсот двадцять вісім 00 копійок), у т.ч. ПДВ. за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади (співфінансування) – 21 405 228,00 грн (двадцять один мільйон чотириста п’ять тисяч двісті двадцять вісім гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ. З них кошти на 2025 рік: - 21 405 228,00 грн (двадцять один мільйон чотириста п’ять тисяч двісті двадцять вісім гривень 00 копійок) за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади. - 81 596 628,00 грн (вісімдесят один мільйон п’ятсот дев’яносто шість тисяч шістсот двадцять вісім 00 копійок) за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». Пункт 4.3. Розділу ІV Договору викласти в наступній редакції «4.3. Джерело фінансування робіт –за рахунок КПКВК 0611261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) діцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» - 21 405 228,00 грн. –за рахунок КПКВК 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - 81 596 628,00 грн». Пункт 5.1. Розділу V Договору викласти в новій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: з 18.03.2025 р до 31.12.2025 р». Додаток №1 «План фінансування» та Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додаються. 1.5. Пункт 17.1. Розділу ХVІІ Договору викласти в новій редакції: «17.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2025 р або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». У зв’язку із відкриттям Замовником рахунку, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, в частині банківських реквізитів Замовника, додавши рахунок: IBAN: UA378201720344371070430095750 Держказначейська служба України м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172. Всі інші умови Договору залишаються без змін. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю додаткову угоду про таке: Відповідно до листа Підрядника № 02-02/04 від 02.04.2025, п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, Постанови Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070 та на підставі п. 4.7. Договору встановити, що розмір попередньої оплати (авансу) для виконання робіт за Договором становить 15 165 117,00 грн. (п’ятнадцять мільйонів сто шістдесят п’ять тисяч сто сімнадцять гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається строком на 3 місяці з дня отримання її Підрядником. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Всі інші умови Договору залишаються без змін. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №1 «План фінансування» до договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/32 (далі – Договір) та викласти його в новій редакції, що додається. 2. Відповідно до листа Підрядника № 02-18/04 від 18.04.2025, п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, Постанови Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070 та на підставі п. 4.7. Договору встановити, що розмір попередньої оплати (авансу) для виконання робіт за Договором становить 9 495 328,00 грн (дев’ять мільйонів чотириста дев’яносто п’ять тисяч триста двадцять вісім гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається строком на 3 місяці з дня отримання її Підрядником. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. З метою дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода), Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/32 (далі – Договір), а саме доповнити розділ XVIII «ІНШІ УМОВИ» Договору пунктом 18.5. наступного змісту: «18.5. Застереження щодо дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода) у разі поширення її дії на відносини за Договором: Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з нормами та вимогами Рамкової угоди, зокрема статей 3, 5, 7, 16, 17, та під час виконання зобов’язань за Договором та протягом 5 (п’яти) років після закінчення його строку (з урахуванням вимог ст. 17 Рамкової угоди), зобов’язані дотримуватись її норм та вимог, зокрема: І. статті 3 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь. 2. Сторони повинні забезпечити, щоб жодна операція, щодо якої було встановлено збіг із даними в санкційному списку ЄС, прямо або опосередковано не здійснювалася за рахунок фінансування ЄС: - шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів; - шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів. 3. Підрядник гарантує, що він та (субпідрядники, субвиконавці) (у разі їх залучення до виконання робіт), а також їх засновники, афілійовані особи, учасники (власники корпоративних прав), кінцеві бенефіціарні власники, посадові особи органів управління, посередники чи представники, уповноважені діяти від імені Сторони, постачальники матеріальних ресурсів та/або товарів, що будуть використовуватися під час виконання робіт, не підпадають під дію обмежувальних заходів, та не перебувають в санкційному списку ЄС. 4. Підрядник підтверджує, що ним дотримано правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, що залучені та використовуються під час виконання Робіт. ІІ. статті 5 Рамкової угоди: 1. Участь у процедурах присудження договорів про закупівлі, грантів і премій стосовно діяльності, що фінансується згідно з інструментом Ukraine Facility з метою реалізації якісних і кількісних заходів Плану, відкрита для міжнародних і регіональних організацій, усіх фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб, що фактично зареєстровані у зазначених нижче країнах (далі - прийнятні країни); 2. Усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються за Договором для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди. 3. Правила щодо прийнятності не застосовуються та не повинні створювати обмеження на підставі громадянства для фізичних осіб, які працюють за наймом або за іншим правовим договором у прийнятного підрядника або, у разі потреби, субпідрядників, крім випадків, коли обмеження на підставі громадянства ґрунтуються на правилах, передбачених у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди. 4. Правила щодо прийнятності, походження поставок і матеріалів у пунктах 1 та 3 статті 5 Рамкової угоди і громадянство фізичних осіб, зазначених у пункті 4 статті 5 Рамкової угоди, можуть підпадати під дію обмежень на підставі громадянства, географічного розташування або характеру юридичних осіб, які беруть участь у процедурах закупівель, а також на підставі географічного походження поставок і матеріалів у випадках, визначених пунктом 7 статті 5 Рамкової угоди. ІІІ. статті 7 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні створити ефективну та дієву систему управління та контролю з використанням міжнародно визнаних принципів внутрішнього контролю-, і забезпечити оперативне повернення помилково виплачених або неправильно використаних сум. 2. Сторони гарантують дотримання здійснення заходів з метою забезпечення заходів внутрішньої системи управління та контролю, а також зобов’язань щодо протидії неналежному управлінню коштами. 3. У рамках цього зобов’язання Сторони повинні дотримуватись положень, визначених частиною 5 статті 7 Рамкової угоди. ІV. статті 16 Рамкової угоди: 1. Включення, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. V. статті 17 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. VІ. У разі порушення Підрядником будь-якого з пунктів цього Договору в частині порушення умов Рамкової угоди або інших положень Рамкової угоди, Замовник має право призупинити фінансування робіт, вимагати повернення коштів або розірвати цей Договір. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |