Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної та пожежної сигналізації та її технічне обслуговування , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
159 000,00 UAH
UA-2025-02-07-011032-a ● 5e1e35558721475da97c66761f9aa50b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Мельник Ніна Миколаївна 380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 159 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,26% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної та пожежної сигналізації та її технічне обслуговування , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Неналежне виконання рішення АМКУ
Дата подання: 05 березня 2025 09:22
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:33
Шановний замовник. Відповідно дор наявного рішення АМКУ, Колегія зазначила, що послуги з пожежної сигналізації не відносяться до предмету закупівлі, проте Вами у супереч рішення Колегії АМКУ в технічних вимогах залишено:"Призначення і мета послуг.
Охорона об'єктів полягає в спостереженні за системою охоронної та пожежної сигналізації, встановленої на об’єктах, а в разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги - реагування мобільної групи охорони."
Вимагаємо внести відповідні зміни!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додаток 3 до ТД внесено зміни
Неналежне виконання рішення АМКУ
Дата подання: 05 березня 2025 09:24
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:32
Шановний замовник. Відповідно дор наявного рішення АМКУ, Колегія зазначила, що послуги з пожежної сигналізації не відносяться до предмету закупівлі, проте Вами у супереч рішення Колегії АМКУ в технічних вимогах залишено"Довідка за формою 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,. З метою дотримання вимог із охорони праці, електромонтери, які безпосередньо будуть здійснювати технічне обслуговування системи сигналізації (охоронної, пожежної) повинні пройти навчання та скласти іспити з: НПАОП 40.1-1.21-98. Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС до 1000 В не нижче III групи); НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Для підтвердження учасники надають копії чинних посвідчень."
Вимагаємо внести відповідні зміни!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додаток 1 до ТД внесено зміни (Додаток 1 до ТД (ЗМІНИ 2)
Неналежне виконання рішення АМКУ
Дата подання: 05 березня 2025 09:29
Дата відповіді: 05 березня 2025 09:48
Шановний замовник. Відповідно дор наявного рішення АМКУ, Колегія зазначила, що послуги з пожежної сигналізації не відносяться до предмету закупівлі, проте Вами у супереч рішення Колегії АМКУ в Додатку №1 залишено: "5.9. Копія ліцензії або копія опублікованого на офіційному веб сайті ДСНС України наказу про видачу ліцензії про надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту)."
Вимагаємо внести відповідні зміни!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додатку 1 до ТД ЗМІНИ (2) в пункті 5,9. зазначено "Копія сертифікату відповідності , що містить інформацію про наявність власного пульта централізованого спостереження (далі - ПЦС), який відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019, чинний на момент подачі" а не "Копія ліцензії або копія опублікованого на офіційному веб сайті ДСНС України наказу про видачу ліцензії про надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту)." Дивіться Додаток 1 до ТД ЗМІНИ (2) Перелік документів та або інформації, які подаються учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-07-011032-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Код ЄДРПОУ:43160866
Дата подання: 12 лютого 2025 15:07
Дата подання: 12 лютого 2025 15:07
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі:
«Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної та пожежної сигналізації , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)»
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 лютого 2025 15:18
рішення від 14.02.2025 №2259.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2025 15:17
інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2025 №2712.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2025 10:22
рішення від 21.02.2025 №2712.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2025 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2712-р/пк-пз від 21.02.2025 Замовником внесено зміни в тендерну документацію (Додаток 1 до ТД)
Дата виконання рішення замовником: 27 лютого 2025 16:16
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 08:57 |
Кінець періоду оскарження: | 17 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 17 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупвель |
Документи:
06 березня 2025 08:57
|
Електронний підпис |
06 березня 2025 08:56
|
Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.docx |