Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Оксана Заруцька +380976845514, +380412558505 o.zarutska_@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 15:11 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 15:11 |
Очікувана вартість: | 117 238 910,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 500 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних проектних робіт здійснюється на підставі підписаних актів здачі-приймання проектної документації, протягом п'яти робочих днів після підписання Сторонами вказаного акту, за умови надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання, а саме у разі виконання певного етапу розробки робочої документації або щодо послуги в цілому. Розрахунки за будівельно-монтажні роботи проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Площа забудови, відповідно до ДБН В.2.2.-9:2018 «Громадські будинки та споруди основні положення», рахується наступним чином:
Б.7 Площа забудови будівлі визначається як площа горизонтального перерізу по зовнішньому обводу будівлі на рівні цоколя, включаючи частини, що виступають. Площа під будівлею, розташовано на опорах, а також проїзди під будівлею включаються до площі забудови.
Площа забудови рахується по зовнішньому контуру будівлі, тоді як конструктивні осі будівлі прив’язані до конструктивних елементів та не проходять по зовнішньому контуру будівлі.».
«Шановний учасник.
У Локальному кошторисі 06-04-01 на Локальні очисні споруди побутовий стоків Роздiлом 1. К1,К3 враховані земляні роботи (в п.816-820 технічного завдання) загально по розділу, так як улаштування колодязів входить до даного розділу, обсяги земляних робіт улаштування колодязів входять до загальних обсягів земляних робіт та не виділяються окремо».
Виявлені невідповідності (п.816-820) є похибкою:
П.819 – 7,56
(П.п.816-817-818) – 114,68-22,9-84,2=7,58
Різниця є похибкою в обсязі 0,02.
В пунктах 836-840 у Локальному кошторисі 06-04-01 на Локальні очисні споруди побутовий стоків невідповідності відсутні».
Виявлені невідповідності (п.196-200 Локального кошторису 06-03-01 на пожежний резервуар) є похибкою 0,01 розміру витісненого грунту п. 199 – 314,78.
(П.п. 196-197-198) – 920,15+28,45-633,83=314,77. Різниця є похибкою в обсязі 0,01».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-02-000013 ● b6b63e51ac5147a197d868b7445e7816
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 11:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2025-02-07-007451-a 07.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 14:21:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт
«Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» » (І та ІІ черга будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-07-007451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-09 13:01:39
відповідь на запит
Відповідь на запит
Розглянувши запит від 04 квітня 2025 року про надання поясненнь (інформації, документів) Державній аудиторській службі України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» (І та ІІ черга будівництва), код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-007451-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі та, відповідно, розмір бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації (стадія «Проект), яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 15.12.2023р. №15/1067Е-12/23, виданий ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА»). Проектно-кошторисна документація затверджена рішенням тридцять другої сесії восьмого скликання Станишівської сільської ради від 15.12.2023р. №1340 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по реконструкції Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров. Шкільний, 3, с. Зарічани, Житомирського району, Житомирської області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (види та обсяги робіт, а також матеріали) здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Проектна документація розроблена згідно із діючими нормами, правилами, інструкціями і державними стандартами, в т.ч. згідно із нормами та правилами для приміщень з вибухонебезпечними зонами, безпечна експлуатація яких забезпечується при дотриманні передбачених проектом заходів.
2. Щодо інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Джерело фінансування – місцевий бюджет.
Додатки:
- скан-копія експертного звіту від 15.12.2023р. №15/1067У-12/23,
- копія рішення сесії від 15.12.2023р. №№1340 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по реконструкції Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров. Шкільний, 3, с. Зарічани, Житомирського району, Житомирської області»;
- скан-копії відомостей обсягів робіт І та ІІ черги,
- скан-копії завдання на проектування,
- скан-копії зведення витрат,
- скан-копії містобудівних умов,
- скан-копії пояснювальних записок та зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва І та ІІ черги,
- скан-копія розрахунку класу наслідків.
- відповідь на запит.pdf
- kyoScan-_Експертний звіт.pdf
- Відомість обсягів робіт 1 черга.pdf
- ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ 2 ЧЕРГА.pdf
- завдання на проектування.pdf
- Зведення витрат.pdf
- містобудівні умови.pdf
- пояснювальна записка, кошторис 1 черга.pdf
- пояснювальна записка, кошторис, 2 черга.pdf
- розрахунок класу наслідків.pdf
- СЕСІЯ 1340 ВІД 15.12.2023.pdf
- Відповідь на запит.doc
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-09 12:17:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт
«Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» » (І та ІІ черга будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-07-007451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» вимогам додатку № 8 «Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт» до тендерної документації в частині наявності інженера кошторисної документації, який має кваліфікований сертифікат про проведення професійної атестації, зважаючи що, учасник торгів надав інформацію про інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Маркушиної Тамари Олексіївни з кваліфікаційним сертифікатом від 26.12.2012 № 005779, який згідно даних реєстру атестованих осіб http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=status&order=ASC має статус – порушення статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність».
2. Яким чином учасник процедури закупівлі ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» усунув встановлену невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема відсутності в інформаційній довідці про наявність машин і механізмів для виконання робіт за формою згідно із додатком №7 (з урахуванням переліку машин та механізмів, що відображено у підсумковій відомості ресурсів) апарату для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт із наданням документу про право використання механізму, що зазначений в довідці від 02.04.2025 № 52/3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 11:42:01
відповідь на запит
Відповідь на запит
Розглянувши запит від 09 квітня 2025 року про надання поясненнь (інформації, документів) Державній аудиторській службі України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» (І та ІІ черга будівництва), код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-007451-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Маркушиної Тамари Олексіївни з кваліфікаційним сертифікатом від 26.12.2012 № 005779.
Відповідно до ч.17 ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Поданий у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням архітектури серії АР №005779 від 26.12.2012 року на Маркушину Тамару Олексіївну є чинним, що підтверджується Свідоцтвом №01032 від 26.05.2021 року щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього підвищення 26.05.2021р.) та термін дії якого 5 років.
Зазначене посилання в запиті на реєстру атестованих осіб http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=status&order=ASC містить інформацію станом на: архітектори: 06.04.2020; проектувальники: 10.12.2020; експерти: 06.04.2020; інженери технічного нагляду: 06.04.2020.
Частиною 5 ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, з дотриманням положень Закону України "Про адміністративну процедуру". Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівна організація набуває делегованих їй повноважень/припиняє виконувати делеговані їй повноваження з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, про делегування таких повноважень/припинення виконання делегованих повноважень.
Отже, поданий у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат серії АР №005779 від 26.12.2012 року та свідоцтво №01032 від 26.05.2021 року є чинним.
Чинність вище зазначених документів перевіряється на офіційному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва в розділі Реєстри-атестовані особи-інженери проектувальники за допомогою ПІБ або номеру сертифіката (https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405399077182244162?prof=4).
2. Щодо апарату для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт із наданням документу про право використання механізму, що зазначений в довідці від 02.04.2025 № 52/3.
Відповідно до розміщеного в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно подати:
- нову Інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт за формою згідно із додатком №7 (з урахуванням переліку машин та механізмів, що відображено у підсумковій відомості ресурсів) та з урахуванням встановлених вище невідповідностей;
- документи про право використання машин та механізмів, що зазначені в довідці, та інші документи з урахуванням встановлених вище невідповідностей.
03.04.2025 року ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) виправило невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Так, відповідно до п. 98 інформаційної довідки про наявність машин і механізмів для виконання робіт від 02.04.2025 №52/3 (файл під назвою «УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.rar»), в учасника у власності є Апарат для зварювання поліпропіленових труб 16-75мм Procraft 1500 Вт, що підтверджується інвентарною карткою обліку основних засобів №931/1 (файл під назвою «картка_ тех. паспорта.pdf»).
Додатки:
- відомості із Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва/Реєстри/атестовані особи/інженери проектувальники/Маркушина Тамара Олексіївна;
- скан-копія інвентарної картки обліку основних засобів №931/1.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
116 013 147,00
UAH з ПДВ
|
116 013 147,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИТОМИР-АГРОБУДІНДУСТРІЯ" |
116 925 406,28
UAH з ПДВ
|
116 925 406,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
116 013 147,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 08:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 15:22
|
Договір №139 від 18.04.2025.pdf | укладений |
23 квітня 2025 15:19
|
ДЦ (4).xls | укладений |
23 квітня 2025 15:19
|
Відомість цін на матеріальні ресурси (2).xls | укладений |
23 квітня 2025 15:19
|
Графік календ..xlsx | укладений |
23 квітня 2025 15:18
|
календарний план (1).xlsx | укладений |
23 квітня 2025 15:18
|
Договір Зарічани.docx | укладений |
23 квітня 2025 15:18
|
Додаток №4 до договору №139 від 18,04.2025 (1).pdf | укладений |
23 квітня 2025 15:18
|
Додатки до договору№139 від 18.04.2025 (1-3).pdf | укладений |
23 квітня 2025 15:18
|