Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з управління відходами (збирання, перевезення, оброблення) медичні відходи категорії «В», люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
Очікувана вартість
1 041 600,00 UAH
UA-2025-02-07-005641-a ● e525dcd185e74034999285fc1b286b10
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Письменський Ігор Юрійович 380445127333 tender_kmkl_3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 041 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 208,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління відходами (збирання, перевезення, оброблення) медичні відходи категорії «В», люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2025 13:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 12:43 |
додаток 2 Тех.характер. (нова редакція).docx | |
07 березня 2025 12:43 |
Додаток 1 документи для учасників(нова редакція).docx | |
07 березня 2025 12:43 |
протокол 94 від 6.03.25р зміни в ТД .pdf | |
07 березня 2025 12:43 |
ТД медвідходи( нова редакція).docx | |
07 березня 2025 12:43 |
Перелік змін ТД.doc | |
07 лютого 2025 12:06 |
Додаток 4 документи для переможця.docx | |
07 лютого 2025 12:06 |
Додаток 1 документи для учасників(кваліфікація).docx | |
07 лютого 2025 12:06 |
ТД медвідходи.docx | |
07 лютого 2025 12:06 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
07 лютого 2025 12:06 |
додаток 2 Тех.характер..docx |
07 березня 2025 13:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 березня 2025 12:43 |
додаток 2 Тех.характер. (нова редакція).docx
|
||||||
07 березня 2025 12:43 |
Додаток 1 документи для учасників(нова редакція).docx
|
||||||
07 березня 2025 12:43 |
протокол 94 від 6.03.25р зміни в ТД .pdf
|
||||||
07 березня 2025 12:43 |
ТД медвідходи( нова редакція).docx
|
||||||
07 березня 2025 12:43 |
Перелік змін ТД.doc
|
||||||
07 лютого 2025 12:06 |
Додаток 4 документи для переможця.docx
|
||||||
07 лютого 2025 12:06 |
Додаток 1 документи для учасників(кваліфікація).docx
|
||||||
07 лютого 2025 12:06 |
ТД медвідходи.docx
|
||||||
07 лютого 2025 12:06 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
||||||
07 лютого 2025 12:06 |
додаток 2 Тех.характер..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ФАКТИЧНА ВАГА ВІДХОДІВ У КІЛОГРАМАХ ЧИ ТОНАХ
Дата подання: 11 лютого 2025 20:41
Дата відповіді: 13 лютого 2025 16:18
Шановний замовнику, вами у п. 1 та 2 колонки "Найменування послуги (відходів)" таблиці "Технічні вимоги до предмета закупівлі" Додатку 2 визначені відходи за кодом 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції: (неорганічні медичні відходи категорії В), а також у колонці "Одиниця виміру" зазначено "пакунок" та у колонці "Кількість" визначена їх кількість відповідно п.1 - 2350 пакунків та п. 2 - 200.
Доводимо до вашого відому, що за вимогами ст. 47, 48 Закону України «Про управління відходами», обліку підлягають усі відходи, утворені, зібрані, перевезені та оброблені на території України.
Суб’єкти господарювання, які в результаті господарської діяльності є утворювачами та/або власниками відходів, зобов’язані вести облік за обсягом, кодом і найменуванням, джерелами утворення відходів, здійсненням операцій з управління відходами в електронному вигляді.
За вимогами Закону передбачається, що ведення облікових записів здійснюється відповідно до типових форм обліку відходів, що затверджуються Міндовкілля.
На виконання даних вимог Закону Міндовкілля оприлюднено проєкту наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про затвердження Порядку ведення державного обліку відходів та подання звітності та Типової форми обліку відходів»
Передача відходів між суб’єктами господарювання оформлюється актом приймання-передачі відходів (карткою перевезення відходів) виключно в електронній формі, шляхом використання інформаційної системи управління відходами з обов’язковим накладенням електронного підпису у встановленій формі (Додаток 1 до Порядку)
Згідно порядку № 1 відходи зазначаються саме в ТОНАХ, а не в пакунках.
Зазначена вимоги в тендерній документації саме в пакунках, а не в кілограмах (тонах) є незрозумілою та дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, а це в майбутньому значно ускладнює та УНЕМОЖЛИВЛЮЄ належним чином ведення обліку відходів.
У потенційних Учасників постає питання:
ЯКА ФАКТИЧНА ВАГА ВІДХОДІВ У КІЛОГРАМАХ ЧИ ТОНАХ, що визначені Вами п. 1 та 2 таблиці "Технічні вимоги до предмета закупівлі?
Вимагаємо внести зміти до тендерної документації відповідно чинного законодавства.
А саме викласти кількість п. 1 та 2 таблиці "Технічні вимоги до предмета закупівлі" Додатку 2 в кілограмах чи тонах.
В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ з відповідною скаргою.
ПРОСИМО НЕ ВІДПОВІДАТИ заздалегідь підготовленою фразою: "Пакунки це: Транспортувальна тара – спеціальний пакет (номінальний об’єм 50 літрів)."
Така фраза не дає вичерпну відповідь на питання "ЯКА ФАКТИЧНА ВАГА ВІДХОДІВ У КІЛОГРАМАХ ЧИ ТОНАХ, що визначені Вами п. 1 та 2 таблиці "Технічні вимоги до предмета закупівлі". Оскільки спеціальний пакет (номінальний об’єм 50 літрів) ВАШІ ПРАЦІВНИКИ МОЖУТЬ ЗАПОВНЮВАТИ ПО-РІЗНОМУ, РІЗНОЮ КІЛЬКІСТЮ ВІДХОДІВ У КІЛОГРАМАХ ЧИ ТОНАХ.
ТА Й ВІДХОДИ МАЮТЬ РІЗНІ ВАГОВІ ВЛАСТИВОСТІ ПРИ ОДНАКОВОМУ ОБ’ЄМІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення, зміни до тендерної документації будуть обов'язково внесені після рішення АМКУ.
Звернення
Дата подання: 07 березня 2025 16:01
Дата відповіді: 10 березня 2025 09:32
Шановний Замовнику,
яка вага в кілограмах одного вашого пакунку - мішок 50 л?
Відповідь: Дякую за звернення, (неорганічні медичні відходи категорії В)-23500 кг,, (органічні медичні відходи категорії В)-4000кг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-07-005641-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 08 лютого 2025 20:42
Дата подання: 08 лютого 2025 20:42
Скарга на умови тендерної документації
Від 08 лютого 2025 року
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації)
Код в ЄДРПОУ 05415958
Адреса: 02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Код в ЄДРПОУ 38469527
Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190
Інформація про закупівлю: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-005641-a
Очікувана вартість закупівлі 1 041 600,00 Гривня (з ПДВ)
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 07.02.2025 о 12:06 Замовником Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-005641-a.
Період уточнень триває з 07.02.2025 11:59 по 12.02.2025 00:00 кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений 15.02.2025 до 00:00 год.
Наявна редакція тендерної документації, оприлюднена Замовником Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) містить дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги, що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
07.02.2025 о 12:06 через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» Замовником Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-005641-a було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-005641-a
Наявна редакція тендерної документації, оприлюднена Замовником Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) містить дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги, що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Додаток 2 до тендерної документації в новій редакції містить наступну вимогу:
Перелік документів, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції:
2. Наявність Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті / УКРТРАНСБЕЗПЕКА на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу із системи «ШЛЯХ») та інформацію про наявність в Учасника власного/ орендованого/взятого в кредит чи лізинг транспортного засобу, або чинний договір з перевізником небезпечних відходів, яким буде здійснюватися перевезення небезпечних вантажів, що має відповідну ліцензію на здійснення перевезення небезпечних вантажів (надати копію такого договору з усіма невід’ємними частинами та Ліцензій), а також свідоцтво про реєстрацію вказаного власного/ орендованого/ взятого в лізинг транспортного засобу, якщо транспортний засіб наданий Учаснику в оренду/ кредит/лізинг надати тимчасовий реєстраційний талон, чинний протокол перевірки технічного стану вказаного транспортного засобу та чинне обов’язкове страхуванням відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів
Дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, що обмежує участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Скаржник здійснює діяльність з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів відповідно до рішення Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії, згідно Наказу №226 від 07.03.2017 та має відповідний документ: Сканована копія оригіналу «Витягу», виданого Державною службою України з безпеки на транспорті, в якому зазначений номер та дата Наказу про видачу ліцензії та підтверджує право Скаржника на здійснення перевезень небезпечних відходів.
В той самий час, участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які нададуть у складі пропозиції, саме: «Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті / УКРТРАНСБЕЗПЕКА на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу із системи «ШЛЯХ»)».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
«На підтвердження учасник повинен надати - Висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.»
Дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною, що обмежує участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Відповідно до ч.3 ст.17 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон введено в дію 18.12.2017 року. Скаржнику, зокрема, було видано висновки державної екологічної експертизи щодо матеріалів оцінки впливу на навколишнє середовище від 09.10.2013 №17/032 та №8 від 13.12.2017. (додаються в якості доказів), відповідно надано разом з документами для отримання ліцензії.
Так, Постановою Кабінету Міністрів від 05.12.2023 №1278 затверджено ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Документи, що подаються для отримання, переоформлення, анулювання ліцензії,
зупинення або відновлення дії ліцензії, про розширення або звуження виду господарської діяльності з управління небезпечними відходами:
6. До заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи такі документи, зокрема:
3) відомості про:
наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6.
Додатком 6 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами передбачено форму ВІДОМОСТЕЙ про наявність документів дозвільного характеру, зокрема:
Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про
оцінку впливу на довкілля".
Тобто законодавством визначено, що під час проходження процедури ліцензійної перевірки на отримання/розширення ліцензії органу ліцензування Ліцензіат надає Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Відповідно до п.4 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. № 325 провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).»
Відповідно до ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Тобто, діючими нормативними документами, які регламентують діяльність у сфері управління медичними відходами не передбачено надання документу з назвою: «Висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі». Для здійснення діяльності у сфері управління небезпечними відходами відповідно до ЗУ «Про управління відходами» передбачено наявність лише дозволу та ліцензії на управління небезпечними відходами.
Разом з цим, Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ № 301 від 20.03.2024 з додатком до нього про видачу ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка містить коди та види відходів відповідно до тендерної документації та предмета закупівлі.
Видачею ліцензії Скаржнику орган ліцензування підтвердив відповідність діяльності Скаржника ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, у тому числі наявність документів дозвільного характеру, зокрема: Висновку з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Враховуючи наведене, участь у закупівлі, в супереч вимогам діючого законодавства, зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть «Висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі».
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та штучно звужує кількість потенційних учасників закупівлі.
Аналогічні висновки зокрема містяться в рішеннях АМКУ
№ 13271-р/пк-пз від 05.08.2024,
№ 15104-р/пк-пз від 10.09.2024,
№ 15989-р/пк-пз від 30.09.2024,
№20533 -р/пк-пз від 24.12.2024)
(надаються в якості доказів).
Замовник не обґрунтував та не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації), внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-005641-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Додатки:
1. Тендерна документація на закупівлю 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-005641-a
2. Витяг Укртрансбезпека
3. Наказ №301 від 20.03.2024 з додатком
4. Висновки експертизи
5. рішення № 13271-р/пк-пз від 05.08.2024,
6. рішення № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024,
7. рішення № 15989-р/пк-пз від 30.09.2024,
8. рішення №20533 -р/пк-пз від 24.12.2024
Директор
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2025 16:18
Рішення від 11.02.2025 № 2029.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2025 16:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2025 № 2504.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2025 11:05
Рішення від 18.02.2025 № 2504.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2025 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесені зміни до тендерної документації, згідно рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення від 18.02.2025 № 2504
Дата виконання рішення замовником: 07 березня 2025 12:57
Номер скарги: UA-2025-02-07-005641-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 11 лютого 2025 21:52
Дата подання: 11 лютого 2025 21:52
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2025 15:51
рішення від 13.02.2025 № 2167.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2025 15:51
інформація про перенесення дати розгляду скарги від 20.02.2025 № 336.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2025 16:38
інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2025 № 3190.pdf
Дата публікації: 04 березня 2025 10:59
рішення від 03.03.2025 № 3190.pdf
Дата публікації: 05 березня 2025 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесені зміни до тендерної документації,згідно рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення від 03.03.2025 № 3190
Дата виконання рішення замовником: 07 березня 2025 12:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
1 028 820,00
UAH з ПДВ
|
1 028 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
1 028 820,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 16:27
|