Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єкту та спостереження за допомогою пульта центрального спостереження і ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єкті, з реагуванням груп швидкого реагування при находженні сигналу «ТРИВОГА», та технічне обслуговування охоронного обладнання за адресою: м. Дніпро вул. Космічна 19
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2025-02-07-004206-a ● 4abe20a08f6b4064bf092bf8584af343
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984624 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Марина Кощеєва +380675634136 marina.koscheeva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 99 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту та спостереження за допомогою пульта центрального спостереження і ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єкті, з реагуванням груп швидкого реагування при находженні сигналу «ТРИВОГА», та технічне обслуговування охоронного обладнання за адресою: 49100, м. Дніпро вул. Космічна 19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Космічна 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту наданих послуг. 3.2. У разі затримки фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2025 11:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2025 11:08 |
Титул.pdf | |
07 лютого 2025 11:08 |
Оголошення.pdf | |
07 лютого 2025 11:08 |
ТД з О з додатками .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виключення надмірних вимог, що не узгоджуються з діючим законодавством України
Дата подання: 07 лютого 2025 14:22
Дата відповіді: 11 лютого 2025 10:16
Шановний Замовнику! Пунктом 1.3. Додатку 2 тендерної документації Вами встановлена надмірна вимога, яка не узгоджується з діючим законодавством України, а саме: “протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, що будуть залучені до надання послуг з позитивними результатами проведення технічного контролю (за формою в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2023 р. № 514 для протоколів, виданих після 25.08.2023 р., або за формою в редакції діючої на момент видачі протоколу Постанови Кабінету Міністрів України для протоколів виданих в період до 25.08.2023р.”.
Відповідно до вказаної Вами Постанови:
1. Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
{Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1138 від 23.12.2015}
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
Тобто дія цієї Постанови не розповсюджується на технічні засоби потенційних Учасників закупівлі, адже вони не використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку. Просимо Вас виключити цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно зі статтею 29 Закону України «Про дорожній рух» до участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, пройшов такий контроль.
Легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тони, причепи до них - із строком експлуатації понад двох років підпадають під обов’язковий технічний контроль.
Транспортний засіб, що використовується з метою отримання прибутку - транспортний засіб (зокрема службовий легковий автомобіль), що експлуатується юридичними особами, фізичними особами - підприємцями під час провадження господарської діяльності, фізичними особами під час виконання цивільно-правових договорів з метою отримання прибутку. Тобто транспортний засіб суб’єкта охоронної діяльності є транспортним засобом, що експлуатується юридичною особою.
Легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тони, причепи до них - із строком експлуатації понад двох років підпадають під обов’язковий технічний контроль.
Транспортний засіб, що використовується з метою отримання прибутку - транспортний засіб (зокрема службовий легковий автомобіль), що експлуатується юридичними особами, фізичними особами - підприємцями під час провадження господарської діяльності, фізичними особами під час виконання цивільно-правових договорів з метою отримання прибутку. Тобто транспортний засіб суб’єкта охоронної діяльності є транспортним засобом, що експлуатується юридичною особою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" |
86 400,00
UAH з ПДВ
|
86 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" #41612783 |
Переможець |
86 400,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 11:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2025 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2025 11:47
|
доп угода №2 11.03.2025 до дог № 104 від 26.02.2025.pdf | зміни до договору |
12 березня 2025 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2025 07:38
|
ДУ 1 до дог. 104.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2025 07:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2025 09:41
|
Дог. 104.pdf | укладений |
26 лютого 2025 09:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |