Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
3 190 057,00 UAH
UA-2025-02-07-002822-a ● b622ff0dcaf34e7280834b7c41a510ac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984624 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Лариса Михайлівна Сосідко +380671108817 16bolnitsa@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 14:45 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 14:45 |
Очікувана вартість: | 3 190 057,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 950,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44064 людино-година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична,15; вул. Космічна,19.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15-ти календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2025 13:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2025 13:50 |
Перелік змін 2 (1).docx | |
11 березня 2025 13:47 |
оголошення.pdf | |
11 березня 2025 13:47 |
Тендерна документація нова редакція2 (1).docx | |
21 лютого 2025 13:30 |
Тендерна документація_Нова редакція.docx | |
21 лютого 2025 13:30 |
Оголошення Нова редакція.pdf | |
21 лютого 2025 13:30 |
Зміни до ТД.docx |
11 березня 2025 13:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2025 13:50 |
Перелік змін 2 (1).docx
|
||||||
11 березня 2025 13:47 |
оголошення.pdf
|
||||||
11 березня 2025 13:47 |
Тендерна документація нова редакція2 (1).docx
|
||||||
21 лютого 2025 13:30 |
Тендерна документація_Нова редакція.docx
|
||||||
21 лютого 2025 13:30 |
Оголошення Нова редакція.pdf
|
||||||
21 лютого 2025 13:30 |
Зміни до ТД.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-07-002822-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 11 лютого 2025 14:34
Дата подання: 11 лютого 2025 14:34
Скарга (ДКТ)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2025 15:08
рішення від 13.02.2025 №2184.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2025 15:08
інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2025 №2664.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2025 10:44
рішення від 20.02.2025 №2664.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2025 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
На підставі цього та на виконання рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ за номером UA-2025-02-07-002822-a.b1 від 20.02.2025 (інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2025 №2664.pdf завантажено 21.02.25, 10:44), уповноважена особа прийняла рішення внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 24 лютого 2025 15:08
Номер скарги: UA-2025-02-07-002822-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Скарга на дискримінаційні вимоги
Документи
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Номер скарги: UA-2025-02-07-002822-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 21 лютого 2025 15:56
Дата подання: 21 лютого 2025 15:56
Скарга на ДКТ 2 (П)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2025 15:36
рішення від 25.02.2025 № 2808.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2025 15:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2025 № 3390.pdf
Дата публікації: 06 березня 2025 11:45
рішення від 05.03.2025 № 3390.pdf
Дата публікації: 10 березня 2025 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ за номером UA-2025-02-07-002822-a.b3 від 10.03.2025, прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2025 09:12
Номер скарги: UA-2025-02-07-002822-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43934762
Дата подання: 24 березня 2025 16:24
Дата подання: 24 березня 2025 16:24
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
07 лютого 2025 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі - Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Оголошення № UA-2025-02-07-002822-a).
Відповідно до інформації опублікованої на веб порталі Уповноваженого органу, Замовником була оголошена та проведена процедура відкритих торгів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» (надалі - Скаржник) спеціалізується на наданні послуг, аналогічних предмету закупівлі, має матеріально-технічну базу, технології та персонал, досвід надання послуг аналогічних предмету закупівлі та подав тендерну пропозицію для участі у оскаржуваній закупівлі.
19.03.2025 року Замовником розміщено Протокол №74 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідно до якого встановлений наступний порядок денний:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕГАЛ ФОРМ ПРОТЕКШН» РІ ГРУП» (код ЄДРПОУ 43934762), поданої під час проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі: Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовником було виявлено недоліки, а саме Скаржником не було надано: орієнтовної калькуляції (орієнтовний розрахунок) основних статей витрат загальної суми пропозиції; довідку (за формою згідно Додатку 2 до тендерної пропозиції), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Договору (надана Учасником довідка не відповідає затвердженій формі).
Окрім того, згідно тендерної пропозиції Учасника, останній запропонував надати послугу з цілодобової охорони у загальній кількості 39 600 год за 48,00 грн. за одну годину охорони. Згідно з даним розрахунком тендерна пропозиція Учасника повинна складати 1 900 800,00 грн. (розрахована як 39 600 год * 48,00 грн/год). Надана тендерна пропозиція Учасника складає 1 900 602,00 грн, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Тому, у своєму Протоколі Замовник виснував, що Скаржник пропонує надання послуг у розмірі 47,99 грн. (1 900 602,00 грн. пропозиція учасника/39 600 год = 47,99 грн), що є меншою ніж мінімальний розмір погодинної заробітної плати (48,00 грн).
Також Замовник вказав, що Скаржником не додано до пропозиції довідку про проходження загального медичного огляду (флюорографії), наркологічного та психіатричного оглядів. Разом з цим, Скаржник надав довідки про проходження медичного огляду не на 10, а на 9 охоронників, оскільки в довідці про проходження медичного огляду Кеєра О.Ю. в розділі посада вказано «керівник», а не «охоронник».
Таким чином, враховуючи вищевикладені мотиви, Замовник дійшов до висновку, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому тендерну пропозицію Скаржника відхилено та вирішено оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Однак, Скаржник не погоджується з зазначеним вище відхиленням його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, в порушення вищевказаних Особливостей Замовник протягом 24 годин не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. тим самим обмежив право Скаржника усунути вказані Замовником недоліки /невідповідності та надати свої пояснення і документальне підтвердження.
Більше того, у наданій тендерній документації сам же Замовник вказує про надсилання відповідної вимоги та надання Учаснику строку для усунення невідповідностей.
Відтак, Замовником неправомірно було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» з підстав, зазначених у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №74 від 19.03.2025 року без направлення відповідної вимоги та надання строку для усунення невідповідностей.
Щодо виявлених Замовником невідповідностей слід зазначити таке.
У випадку отримання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником були б усунені такі невідповідності, оскільки такі недоліки/невідповідності є незначними.
Так, фактично Скаржником на виконання умов тендерної документації надано орієнтовну калькуляцію (орієнтовний розрахунок) основних статей витрат загальної суми пропозиції із включеними податками та зборами, в якому було допущено арифметичну помилку та замість 1 900 800,00 грн. зазначено на 198 грн. менше та вказано 1 900 602,00 грн.
Також, Замовник вказав, що Скаржником надано довідку, яка не відповідає затвердженій формі. Однак, в такій довідці ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» вказало необхідні дані, зокрема:
- Найменування Сторін аналогічного Договору (а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Горбачевського» Житомирської обласної ради);
- Номер та дата аналогічного Договору (а саме: № 146 від 28.02.2023 року);
- Предмет аналогічного Договору (не було вказано, проте недолік незначний);
- Контактні дані Замовника/Контрагента (телефон, електронна пошта тощо) (а саме: код ЄДРПОУ 01991406, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3, Генеральний директор Богдан Леськів, тел. (0412) 43-0810, 43-87-28);
- ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний Договір (не було вказано, проте недолік незначний).
Додатково у наданій Учасником довідці було вказано суму Договору та підтвердження виконання договірних зобов’язань (виконання умов Договору).
Також, Скаржником надано довідки про проходження загального медичного огляду (флюорографії), наркологічного та психіатричного оглядів щодо всіх охоронців (10 осіб), а тому твердження про ненадання таких документів не відповідає дійсності.
Більше того, твердження Замовника про все ж таки надання довідок про проходження медичного огляду є такими, що суперечать вказаному. Так, у своєму протоколі Замовник вказує, що такі довідки надані не на 10, а на 9 охоронників, оскільки в довідці про проходження медичного огляду Кеєра О.Ю. в розділі посада вказано «керівник», а не «охоронник».
При цьому, на переконання Скаржника зазначення у відповідній графі посади «керівник» не перешкоджає особі виконувати функції «охоронника», в т.ч. і керівні функції охорони.
Таким чином, вважаємо, що вищевказані невідповідності можна б було усунути в короткі строки, в тому числі протягом 24-х годин з моменту розміщення Замовником вимоги, однак, як вже зазначалось Скаржником в порушення вимог чинного законодавства, а також п. 3 Розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником виконано не було.
Отже, провівши порівняльний аналіз отриманих параметрів Скаржник приходить до висновку, що Замовником було безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП», оскільки отримані дані ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» відповідають параметрам Замовника.
Так, за відсутності порушень з боку Замовника процедури закупівель, саме Скаржник був би оголошений переможцем тендеру, оскільки, окрім вищезазначеного, тендерна пропозиція ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» була ще й нижчою.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються зокрема за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
За таких умов, можна прийти до висновку, що в діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки Учасників закупівлі, що у свою чергу, є грубим порушенням ст. 5 Закону України «Публічні закупівлі».
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі - Особливості) передбачено, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей (пункт 52 Особливостей).
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель. У разі коли орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо Замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо Замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках — перераховується до Державного бюджету України (пункт 53 Особливостей).
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладення Договору про закупівлю (абз. 3 пункту 56 Особливостей).
Укладення Договору про закупівлю під час оскарження забороняється (абз. 4 пункт 64 Особливостей).
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 46 цих особливостей (абз. 4 пункт 64 Особливостей).
Відповідно до п. 18 ст. 18 Закону України, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
21.03.2025 року Замовником складено Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 76 та обрано переможцем тендеру ТОВ «СЕКРЕТНА СЛУЖБА» по процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів)».
Враховуючи викладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2025 16:51
рішення від 26.03.2025 № 4697.pdf
Дата публікації: 26 березня 2025 16:51
інформація про перенесення розгляду скарги від 03.04.2025 № 823.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2025 19:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2025 № 5546.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2025 12:37
рішення від 08.04.2025 № 5546.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2025 15:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" |
1 900 602,00
UAH з ПДВ
|
1 900 602,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕКРЕТНА СЛУЖБА" |
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" |
3 128 400,00
UAH з ПДВ
|
3 128 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" #43934762 |
Відхилено |
1 900 602,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 16:17
|
ТОВ "СЕКРЕТНА СЛУЖБА" #42593458 |
Переможець |
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2025 08:50
|
ДУ № 1 до Договору № 154.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2025 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 14:02
|
Договір № 154.pdf | укладений |
11 квітня 2025 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |