Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр інфекційних захворювань Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02009637 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МАТЕЙКИ, будинок 53 |
Контактна особа: |
Шаган Василь 380981782062 vmshagan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 752 074,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 760,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 лютого 2025 10:18 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
07 лютого 2025 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2025 10:12 |
Додаток №6 Відповідність Переможця вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей.docx | |
07 лютого 2025 10:12 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додатки №1,3,4).doc | |
07 лютого 2025 10:12 |
Тендерна документація.doc | |
07 лютого 2025 10:12 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
07 лютого 2025 10:12 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 18 лютого 2025 19:03
Документи подані скаржником
Документи подані замовником
Документи Органу Оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович |
3 750 974,00
UAH з ПДВ
|
3 750 974,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
13. Інформація про відсутність підстав.pdfНаявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від форми Таблиця А - розділ 1 Додаток №1). Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі; *Примітка: на етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідці.
Підтверджую
1.2. Договори фінансивого лізингу.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (інженерно-технічні робітники - ІТР) - подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б - Розділ 2 Додаток №1. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення - подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця В - Розділ 2 Додаток №1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: -копії трудових книжок (або витяги з них) із записами про прийом на роботу(переведення на посаду) або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу (переведення на посаду); - кваліфікація спеціалістів, що відповідатимуть за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованої(их) з оригіналу копії(й) посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці на директора, інженера з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці; - копії документів про проходження навчання з пожежної безпеки не менше ніж на одного працівника, а саме на підтвердження учасник має надати скан-копії протоколів (чи витяги з протоколу) засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження кваліфікації надати скановану копію з документа -кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Додатково на відповідного працівника на підтвердження здійснення страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності надати копію договору страхування та страхового полісу. Примітка: на етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову кількість працівників, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідках.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «Г» - Розділ 3 Додаток №1 Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Скановані копії (не менше двох) аналогічних договорів, які повністю виконані (інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів). Аналогічним договорами є договори предметом закупівлі якого є роботи з реставрації та/або капітального ремонту, або будівництва або добудови будівель або реконструкції будівель. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці Г, не менше як по двох договорах. Кожен відгук повинен бути належно оформлений, а саме містити вихідний номер, дату видачі такого документу та посилання на договір що виконувався або документи, що засвідчують факт виконання робіт: довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г.
Підтверджую
3.3. Договір НУ ЛП Лазаренка.pdfНаявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року). Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович #2644317033 |
Переможець |
3 750 974,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 10:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 09:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимоги що міститься в розділі №1 Додатку №1 тендерної документації довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №б/від 21.02.2025 р. яка не відображає основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), а саме в довідці відсутня інформація про: установку для зварювання ручного дугового [постійного струму], машини свердлильні електричні, агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год, трансформатори зварювальні з номінальним, вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, вібратори поверхневі, фарборозпилювачі ручні. Учасник не надав на відповідного працівника на підтвердження здійснення страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності - копію договору страхування, що не відповідає вимозі п.1 розділі №1 Додатку №1 тендерної документації. У пп. 8 та 9 п.10 розділу №6 Додатку №1 тендерної документації міститься вимоги: «8. У складі пропозиції учасники надають оригінал довідки (або іншого документу) відповідного територіального органу ДПС України про наявність відкритих/зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі.» «9. У складі пропозиції учасники надають довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого(-их) рахунку(-ів) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку(-ах), такі довідки повинні бути видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі.» Учасник надає довідку з ДПСУ ГУ ДПСУ у Львівській області № 3340/6/13-01-55-02-04 від 04.02.2025 р. про наявність відкритих/зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі в якій міститься інформацію про два відкриті рахунки в банку АТ «ЮНЕКС БАНК», один рахунок в АТ «БАНК АЛЬЯНС», два рахугки в банку АТ КБ «ПриватБанк», та чотири рахунки в АТ «ПУМБ». Однак в поданій в складі пропозиції довідці з банку АТ КБ «ПриватБанк» № 250221SU11194506 вiд 21.02.2025p. 11:19:34 вказано інформацію про чотирнадцять рахунків, враховуючи зазначене існує розбіжність між вказаною довідкою банку та довідкою що видана ДПСУ ГУ ДПСУ у Львівській області № 3340/6/13-01-55-02-04 від 04.02.2025 р. Довідки про із зазначенням номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку(-ах), що видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі від банків АТ «ПУМБ», АТ «Банк Альянс» та АТ «ЮНЕКС БАНК» відсутні в складі пропозиції, що не відповідає пп. 9 п.10 розділу №6 Додатку №1 тендерної документації міститься вимоги 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги, що міститься розділі №1 Додатку №1 тендерної документації надати довідку надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (відповідно до форми таблиці А), яка відображає основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») в тому числі: установку для зварювання ручного дугового [постійного струму], машини свердлильні електричні, агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год, трансформатори зварювальні з номінальним, вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, вібратори поверхневі, фарборозпилювачі ручні. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі; На виконання вимоги п.1 розділі №1 Додатку №1 тендерної документації надати на відповідного працівника - Головачова О.О. на підтвердження здійснення страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності - копію договору страхування. На виконання вимог пп. 8 п.10 розділу №6 Додатку №1 тендерної документації надати оригінал довідки (або іншого документу) відповідного територіального органу ДПС України про наявність відкритих/зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі, що містить усю інформацію про відкриті рахунки згідно поданої довідки в складі пропозиції АТ КБ «ПриватБанк» № 250221SU11194506 вiд 21.02.2025p. або надати на виконання вимоги пп. 9 п.10 розділу №6 Додатку №1 тендерної документації довідку з АТ КБ «ПриватБанк» що містить інформацію про наявність в учасника відкритих рахунків із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунках (що видана не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі), згідно до рахунків що вказані в поданій довідці ДПСУ ГУ ДПСУ у Львівській області № 3340/6/13-01-55-02-04 від 04.02.2025 р. Також на виконання вимоги пп. 9 п.10 розділу №6 Додатку №1 тендерної документації надати довідки з банків АТ «ПУМБ», АТ «Банк Альянс» та АТ «ЮНЕКС БАНК» що містить інформацію про наявність в учасника відкритих рахунків із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунках (що видана не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі), згідно до рахунків що вказані в поданій довідці ДПСУ ГУ ДПСУ у Львівській області № 3340/6/13-01-55-02-04 від 04.02.2025 р.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 березня 2025 10:38
Учасник | Пропозиція | Документи |
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович #2644317033 |
3 750 974,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|