Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожні знаки з кріпленням, код ДК 021:2015 – 34990000-3 РЕГУЛЮВАЛЬНЕ, ЗАПОБІЖНЕ, СИГНАЛЬНЕ ТА ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ
Очікувана вартість
4 263 177,00 UAH
UA-2025-02-06-017019-a ● 9b736081cf4e4589853ffa2dc1a67030
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03345076 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7 |
Контактна особа: |
Ксенія Козицька +380617171852 zpgorsvet.tender.ks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2025 23:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 263 177,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 631,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія за формою, наведеною у п.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 127895.31 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Звуження дороги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
5 штука
Звуження дороги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
48 штука
Пагорб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
20 штука
Залізничний переїзд із шлагбаумом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
20 штука
Залізничний переїзд без шлагбаума
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
48 штука
Пішохідний перехід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
52 штука
Діти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
450 штука
Дати дорогу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
40 штука
Проїзд без зупинки заборонено
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
450 штука
Головна дорога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
23 штука
Кінець головної дороги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
5 штука
Перевага зустрічного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
5 штука
Перевага перед зустрічним рухом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
22 штука
В'їзд заборонено
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
12 штука
Круговий рух
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
3 штука
Початок додаткової смуги руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
3 штука
Початок додаткової смуги руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
3 штука
Кінець додаткової смуги руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
3 штука
Кінець додаткової смуги руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
25 штука
Місце для розвороту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
500 штука
Пішохідний перехід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
500 штука
Пішохідний перехід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
80 штука
Пішохідний перехід (з облямівкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
80 штука
Пішохідний перехід (з облямівкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
50 штука
Пункт зупинки автобуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
50 штука
Кінець пункту зупинки автобуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
50 штука
Пункт зупинки тролейбуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
50 штука
Кінець пункту зупинки тролейбуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
50 штука
Місце зупинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
20 штука
Зміна схеми руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
30 штука
Автоматична відеофіксація порушень ПДР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, склад Замовника, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2025 21:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 21:34 |
Документація 11.02.25.docx | |
11 лютого 2025 21:34 |
Д3_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (11.02.25).docx | |
11 лютого 2025 21:34 |
Д5_Форма_пропозиції(11.02.25).docx | |
11 лютого 2025 21:34 |
Д1_Док-ти_для_Учасників (11.02.25).docx | |
11 лютого 2025 21:34 |
Д2_Тех.специфікація (11.02.25).docx | |
11 лютого 2025 21:34 |
Перелік змін (11.02.25).docx | |
06 лютого 2025 23:28 |
Д4_Док-ти_для_Переможця.docx |
11 лютого 2025 21:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2025 21:34 |
Документація 11.02.25.docx
|
|||
11 лютого 2025 21:34 |
Д3_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (11.02.25).docx
|
|||
11 лютого 2025 21:34 |
Д5_Форма_пропозиції(11.02.25).docx
|
|||
11 лютого 2025 21:34 |
Д1_Док-ти_для_Учасників (11.02.25).docx
|
|||
11 лютого 2025 21:34 |
Д2_Тех.специфікація (11.02.25).docx
|
|||
11 лютого 2025 21:34 |
Перелік змін (11.02.25).docx
|
|||
06 лютого 2025 23:28 |
Д4_Док-ти_для_Переможця.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 07 лютого 2025 14:32
Дата відповіді: 10 лютого 2025 09:05
Добрий день, прохання уточнити щодо методу нанесенні лицьової частини дорожнього знаку. У Додатку 2 тендерної документації вказано "Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку (або еквівалент) ...". Еквівалентом вважаються всі методи згідно ДСТУ, тобто і шовкотрафаретний друк і метод аплікації ?
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до визначення , встановленого нормативними актами, еквівалент – «рівнозначний», «рівноцінний» предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх). Під еквівалентом товару або його складової частини (технічної характеристики) мається на увазі рівнозначний товар або його складова частина (технічна характеристика), що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до товару.
Виходячи із вище зазначеного, враховуючи технологію всіх методів нанесення зображення на лицеву частину дорожнього знаку, передбачених ДСТУ 4100:2021, еквівалентом нанесення зображення методом цифрового друку може вважатись шовкотрафаретний метод нанесення зображення.
Виходячи із вище зазначеного, враховуючи технологію всіх методів нанесення зображення на лицеву частину дорожнього знаку, передбачених ДСТУ 4100:2021, еквівалентом нанесення зображення методом цифрового друку може вважатись шовкотрафаретний метод нанесення зображення.
доставка
Дата подання: 08 лютого 2025 18:53
Дата відповіді: 10 лютого 2025 15:22
Доброго дня, просимо внести зміни до тендерної документації щодо термінів поставки, оскільки час воєнного стану є форс мажорними обставинами, і постачальники не можуть гарантувати постачання в строк у звязку з відключеннями та затримками поставки матеріалів для виготовлення дорожніх знаків.
Відповідь: Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Положеннями п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено вимоги до відомостей, які обов’язково зазначаються у тендерній документації, до яких відносяться відомості про строки поставки товарів. Частиною 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, виключне право на встановлення зокрема строків поставки предмета Закупівлі в тендерній документації належить Замовнику.
Оскільки дорожні знаки відіграють ключову роль у регулюванні та забезпеченні безпеки дорожнього руху, їх встановлення чи заміна повинні відбуватись у найкоротші строки згідно погоджених схем ОДР та приписів поліції. За невиконання цієї вимоги замовник несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України. Таким чином, встановлення у тендерній документації більш тривалішого строку поставки товарів не буде гарантією виконання зобов’язання потенційними учасниками, а лише спричинить ризик виникнення «колапсу» дорожнього руху та накладення штрафів на замовника як на відповідальну за це особу.
Що стосується посилання учасника на воєнний стан як на форс-мажорну обставину, через яку постачальники не можуть гарантувати постачання товару у встановлені строки, слід зазначити, що відповідно положень Цивільного та Господарського кодексів України форс-мажорні обставини не звільняють сторону договору від виконання взятих на себе зобов’язань, тобто обов'язок належного виконання зобов'язань зберігається, сторона звільняється лише від штрафних санкцій, які вона зобов'язана сплатити у разі невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Крім того, пунктом 14 додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що поставка товару, що є предметом закупівлі, може здійснюватись не лише у повному обсязі, але й окремими партіями відповідно до заявки замовника. Таким чином, наявність навіть незначних обсягів матеріалів для виготовлення дорожніх знаків надає можливість для учасників закупівлі виконати поставку у передбачені тендерною документацією строки.
З огляду на вищевикладене у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Оскільки дорожні знаки відіграють ключову роль у регулюванні та забезпеченні безпеки дорожнього руху, їх встановлення чи заміна повинні відбуватись у найкоротші строки згідно погоджених схем ОДР та приписів поліції. За невиконання цієї вимоги замовник несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України. Таким чином, встановлення у тендерній документації більш тривалішого строку поставки товарів не буде гарантією виконання зобов’язання потенційними учасниками, а лише спричинить ризик виникнення «колапсу» дорожнього руху та накладення штрафів на замовника як на відповідальну за це особу.
Що стосується посилання учасника на воєнний стан як на форс-мажорну обставину, через яку постачальники не можуть гарантувати постачання товару у встановлені строки, слід зазначити, що відповідно положень Цивільного та Господарського кодексів України форс-мажорні обставини не звільняють сторону договору від виконання взятих на себе зобов’язань, тобто обов'язок належного виконання зобов'язань зберігається, сторона звільняється лише від штрафних санкцій, які вона зобов'язана сплатити у разі невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Крім того, пунктом 14 додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що поставка товару, що є предметом закупівлі, може здійснюватись не лише у повному обсязі, але й окремими партіями відповідно до заявки замовника. Таким чином, наявність навіть незначних обсягів матеріалів для виготовлення дорожніх знаків надає можливість для учасників закупівлі виконати поставку у передбачені тендерною документацією строки.
З огляду на вищевикладене у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Метод нанесення лицевої частини знаку
Дата подання: 10 лютого 2025 14:35
Дата відповіді: 11 лютого 2025 20:44
Доброго дня! Відповідно до ДСТУ 4100:2021 пункту 3.11 «Поверхня в сторону водія дорожнього знака з нанесенням на ній зображенням. Примітка. Залежно від способу нанесення зображення лицева поверхня може бути такою що наклеюється, фарбується, або комбінованою, зокрема нанесеною методом цифрового друку» та статті 23 Закону Про Публічні Закупівлі пункту 4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Є три метода виготовлення лицевої частини (масок) для дорожнiх знакiв: аплікація, трафаретний друк та цифровий друк. Визначення замовником конкретних методів виготовлення масок для дорожнiх знакiв є дискримінаційним, оскільки позбавляє iнших Учасникiв, що виготовлюють лице iншим методом (методом аплікації), участi у тендерi. Прохання внести зміни у тендерну документаціїю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. Замовником даної закупівлі було проведено детальне дослідження щодо технології виробництва дорожніх знаків та методів нанесення зображення на лицеву поверхню дорожнього знаку, на підставі якого Замовник дійшов висновку, що станом на сьогодні нанесення зображення методом цифрового друку технологічно є найбільш сучасним, якісним та ефективним, збільшує строк служби дорожніх знаків та забезпечує дотримання вимог ДСТУ 4100:2021 в частині гарантійних термінів експлуатування. Разом з тим, на виконання вимог пункту 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Додаток № 2 до Документації містить наступні положення:
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Таким чином, тендерна документація, у тому числі і додаток № 2 складені з чітким дотриманням норм чинного законодавства про публічні закупівлі.
З огляду на вищевикладене у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Таким чином, тендерна документація, у тому числі і додаток № 2 складені з чітким дотриманням норм чинного законодавства про публічні закупівлі.
З огляду на вищевикладене у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
внесення змін до тендерної документації в частині збільшення строків поставки товару
Дата подання: 10 лютого 2025 19:20
Дата відповіді: 11 лютого 2025 20:44
Доброго дня, шановний Замовник!
Наша компанія ознайомилась з тендерною документацією та планує взяти участь у закупівлі на поставку дорожніх знаків. Після ознайомлення з технічним завданням ми виявили дискримінаційну вимогу наступного змісту «14. Поставка Товару (дорожні знаки з кріпленнями) здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Замовника на поставку Товару…». Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує потенційне коло майбутніх учасників, оскільки згідно нормативних документів термін на виготовлення партії дорожніх знаків – до 14 днів. Наступним етапом є транспортування до Замовника і т.д.
Окрім того, введений на території України воєнний стан є форс мажорною обставиною, та відповідно по суті унеможливлює надання гарантій щодо постачання товару в зазначений Вами строк. Також необхідно враховувати тяжку ситуацію в енергосистемі, що призводить до екстрених та позапланових відключень електроенергії і напряму впливає на строки поставки матеріалів для виготовлення дорожніх знаків.
З метою запобігання встановленню дискримінаційних вимог до учасників та враховуючи основні принципи закупівель - вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині збільшення строків поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Положеннями п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено вимоги до відомостей, які обов’язково зазначаються у тендерній документації, до яких відносяться відомості про строки поставки товарів. Частиною 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, виключне право на встановлення зокрема строків поставки предмета Закупівлі в тендерній документації належить Замовнику.
Оскільки дорожні знаки відіграють ключову роль у регулюванні та забезпеченні безпеки дорожнього руху, їх встановлення чи заміна повинні відбуватись у найкоротші строки згідно погоджених схем ОДР та приписів поліції. За невиконання цієї вимоги замовник несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України. Таким чином, встановлення у тендерній документації більш тривалішого строку поставки товарів не буде гарантією виконання зобов’язання потенційними учасниками, а лише спричинить ризик виникнення «колапсу» дорожнього руху та накладення штрафів на замовника як на відповідальну за це особу.
Що стосується посилання учасника на воєнний стан як на форс-мажорну обставину, через яку постачальники не можуть гарантувати постачання товару у встановлені строки, слід зазначити, що відповідно положень Цивільного та Господарського кодексів України форс-мажорні обставини не звільняють сторону договору від виконання взятих на себе зобов’язань, тобто обов'язок належного виконання зобов'язань зберігається, сторона звільняється лише від штрафних санкцій, які вона зобов'язана сплатити у разі невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Крім того, пунктом 14 додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що поставка товару, що є предметом закупівлі, може здійснюватись не лише у повному обсязі, але й окремими партіями відповідно до заявки замовника. Таким чином, наявність навіть незначних обсягів матеріалів для виготовлення дорожніх знаків надає можливість для учасників закупівлі виконати поставку у передбачені тендерною документацією строки.
З огляду на вищевикладене у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Оскільки дорожні знаки відіграють ключову роль у регулюванні та забезпеченні безпеки дорожнього руху, їх встановлення чи заміна повинні відбуватись у найкоротші строки згідно погоджених схем ОДР та приписів поліції. За невиконання цієї вимоги замовник несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України. Таким чином, встановлення у тендерній документації більш тривалішого строку поставки товарів не буде гарантією виконання зобов’язання потенційними учасниками, а лише спричинить ризик виникнення «колапсу» дорожнього руху та накладення штрафів на замовника як на відповідальну за це особу.
Що стосується посилання учасника на воєнний стан як на форс-мажорну обставину, через яку постачальники не можуть гарантувати постачання товару у встановлені строки, слід зазначити, що відповідно положень Цивільного та Господарського кодексів України форс-мажорні обставини не звільняють сторону договору від виконання взятих на себе зобов’язань, тобто обов'язок належного виконання зобов'язань зберігається, сторона звільняється лише від штрафних санкцій, які вона зобов'язана сплатити у разі невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Крім того, пунктом 14 додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що поставка товару, що є предметом закупівлі, може здійснюватись не лише у повному обсязі, але й окремими партіями відповідно до заявки замовника. Таким чином, наявність навіть незначних обсягів матеріалів для виготовлення дорожніх знаків надає можливість для учасників закупівлі виконати поставку у передбачені тендерною документацією строки.
З огляду на вищевикладене у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДОРСИСТЕМС |
3 682 002,00
UAH з ПДВ
|
3 682 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДОРСИСТЕМС #43412577 |
Переможець |
3 682 002,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2025 23:02
|