Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УДМС України в Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 37839038 |
Вебсайт: | https://dmsu.gov.ua/ternopil |
Місцезнаходження: | 46007, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Текстильна, 1 Б |
Контактна особа: |
Пиріжок Наталія Юріївна +380989363372 rgs_pyrizhok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2025 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 12:31 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 12:31 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2025 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2025 16:18 |
Договір папір проект 2025.doc | |
06 лютого 2025 16:18 |
оголошення закупівлі.odt |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000060 ● d96b20a021404efc9db27fe6d1d62535
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.03.2025 № 26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.03.2025 №26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2025-02-06-014063-a від 06.02.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-26 11:01:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Папір А4, 1200 пачок» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-06-014063-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-27 19:13:30
пояснення до запиту
У зв’язку із проведенням моніторингу процедури закупівлі «Папір А4, 1200 пачок» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-06-014063-a), надаємо пояснення до Запиту про надання пояснення від 26.03.2025.
З метою підтримки безперебійної роботи структурних підрозділів, недопущення зупинки друкуючого процесу та документообігу виникла необхідність у закупівлі паперу для Управління ДМС у Тернопільській області у кількості 1200 пачок, що визначено Наказом УДМС №149/аг від 14.12.2022 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявних потреб управління Державної міграційної служби України у Тернопільській області.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Папір формату А4 для друку
Клас паперу: білий, чисто целюлозний, ксерографічний, не крейдований, одношаровий (без захисних властивостей), не календрований папір формату 210мм х 297мм (А4), щільність аркуша - не менше 80 г/м², білизна СІЕ, % - 150-161, колір паперу – білий, кількість в пачці-500 аркушів. Кількість: 1200 пачок.
• Товар повинен бути новим, таким, що не був у вжитку, непошкодженим, без дефектів, без запаху, відповідної якості.
• Якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару відповідного характеру.
• Товар відпускається Учасником Замовнику в упаковці, яка забезпечує збереження та цілісність товару під час його транспортування і зберігання згідно з вимогами державних стандартів України, технічних умов. Упаковка повинна мати пристосування для можливих перевантажень. Кожна упакована частина Товару, що є предметом поставки, повинна мати маркування на тарі, упаковці або бирці згідно із відповідними стандартами або технічними умовами.
• Передача Товару оформлюється видатковою накладною, що підписується представниками обох Сторін.
• Країна походження товару: відповідно до розпорядження КМУ від 22 березня 2022р. № 245-р забороняється здійснення публічних закупівель товарів походженням з Російської Федерації, а також товарів у осіб, пов’язаних з державою-агресором.
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, отже розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до Річного плану закупівель на 2025 рік, затвердженого 13.01.2025 року.
При розрахунку очікуваної вартості закупівлі було застосовано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), отже очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі показників минулих років, методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Додається посилання на сторінку власного веб-сайту https://dmsu.gov.ua/ternopil/zakupivli.html, на даній сторінці розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки: Річний план закупівель на 2025 рік (копія);
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою;
Договір №21 за 2024 рік(копія);
Оголошення закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-31 12:51:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Папір А4, 1200 пачок» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-06-014063-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Аналізом планування закупівель та інших передумов здійснення закупівель встановлено, що у річному плані не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету, при тому що джерелом фінансування закупівлі є Державний бюджет України.
Чому у річному плані не міститься інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету ?
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції ?
3. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення формування уніфікованих вимог щодо підготовки замовниками тендерної документації в електронній системі закупівель наказом Міністерства економіки України від 06.12.2024 №27593 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ №27593) затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги.
Чому Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Наказу №27593 ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-03 11:04:59
Про надання пояснення
У зв’язку із проведенням моніторингу процедури закупівлі «Папір А4, 1200 пачок» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-06-014063-a), надаємо пояснення до Запиту про надання пояснення від 31.03.2025.
Щодо питання 1:
Повторно надсилаємо інформацію про річний Річний план закупівель згідно розрахунку кошторису на 2025 рік, затверджений 13.01.2025 року і зазначаємо, що у 4 графі таблиці «Код згідно КЕКВ» відображена інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету, скан копія додається: «Річний план закупівель на 2025 рік(копія)».
Щодо питання 2:
Відкриті торги з особливостями щодо процедури закупівлі «Папір А4, 1200 пачок» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-06-014063-a) велися українською мовою та всі пропозиції від учасників подавались теж українською мовою згідно із частиною 9 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
На стадії публікування оголошення про закупівлю опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-06-014063-a, в описі критеріїв визначена українська мова як обов’язкова, файл для перегляду додається : «Мова тендерної пропозиції»
Щодо питання 3:
Під час розроблення тендерної документації було звернуто увагу на досвід проведення ідентичних процедур закупівель попередніх років, в оголошенні зазначені основні вимоги до учасників закупівлі, що визначені замовником, зокрема перелік критеріїв і вимоги до учасників, а також загальні положення, які були описані у повному обсязі і сформовані відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, наказу Міністерства економіки України від 06.12.2024 №27593 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Додатки: «Річний план закупівель на 2025 рік(копія)»
«Мова тендерної пропозиції»
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-06-014063-a щодо усунення порушень частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей та підпункту 11 пункту 47 Особливостей було здійснено наступні заходи: - проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей та наказу Міністерства економіки України від 06.12.2024 №27593 «Про затвердження примірної тендерної документації»; - у відповідності до рекомендацій здійснено навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті; - розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
2025-04-11 09:10:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші порушення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші порушення) • усунуто
Порушення усунуто
2025-04-11 12:27:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
128 448,00
UAH з ПДВ
|
128 448,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Данієлян Карлен Олексійович |
136 353,60
UAH з ПДВ
|
135 348,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
149 400,00
UAH з ПДВ
|
145 656,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
150 912,00
UAH з ПДВ
|
145 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН ОФІС" |
181 540,80
UAH з ПДВ
|
145 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
162 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
128 448,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 08:38
|
дог 20.pdf | укладений |
27 лютого 2025 08:37
|