Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В)
Очікувана вартість
491 400,00 UAH
UA-2025-02-06-013704-a ● be1308acb2364fecbcb9ba2c05262778
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493846 |
Місцезнаходження: | 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14 |
Контактна особа: |
Васильєва Інна Анатоліївна 380669896563 vasylieva_inna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2025 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 491 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 457,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35, вул. Святослава Хороброго, буд. 3-А; вул. Кропивницького, буд. 22; вул. Шевченка, буд. 36;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату за надані Виконавцем послуги, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в національній валюті України – гривні протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня виставлення Виконавцем рахунку. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2025 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2025 15:20 |
повідомлення АМКУ про усунення порушень 24.02.2025 Тарком.docx | |
24 лютого 2025 15:20 |
повідомлення АМКУ про усунення порушень 24.02.2025 Олестас.docx | |
24 лютого 2025 15:01 |
перелік змін до ТД 24.02.2025.docx | |
24 лютого 2025 14:57 |
додаток №3 проект договору 24.02.2025.docx | |
24 лютого 2025 14:57 |
Тендерна документація 24.02.2025.docx | |
24 лютого 2025 14:57 |
Оголошення 24.02.2025.docx | |
24 лютого 2025 14:57 |
Додаток 5 24.02.2025.docx | |
24 лютого 2025 14:57 |
Додаток 4 24.02.2025.docx | |
24 лютого 2025 14:57 |
Додаток 2 24.02.2025.docx | |
24 лютого 2025 14:56 |
Додаток 1 24.02.2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 07 лютого 2025 01:15
Дата відповіді: 07 лютого 2025 13:26
Шановний Замовник.
Тендерна докуемнтація містить наступні вимоги
5. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) (надати у складі пропозиції).
6. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) (надати у складі пропозиції).
7. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019. Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (надати у складі пропозиції).
Вимога надання саме скртифікату ISO неодноразово оскаржувалась в Антимонопольному комітеті України. Просмо Вас внести зміни до документації в цій частині та додати до кожного пункту (або аналог)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення громадських закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про громадські закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості, Закон), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 3 Ст.28 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Замовник формує технічну специфікацію до тендерної документації, виходячи з потреб закупівлі послуг із зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що потрібно закупити для своїх потреб.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, №9066-р/пк-пз від 26.04.2021, № 5570-р/пк-пз, від 27.04.2023, № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023, № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023 та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів ISO. Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Сертифікат ISO - це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості підприємства державним або міжнародним стандартам. Наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості надання послуг.
Сертифікація ISO – це підтвердження незалежним органом того, що продукція, послуги або система управління на підприємстві відповідають критеріям, які визначені в певному стандарті, який виданий ISO.
ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) прийнятий методом підтвердження за наказом Державного підприємства «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» від 31.12.2015 № 221. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
- повинна показати свою здатність постійно надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
- зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі умови цього стандарту є загальними та призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Для цілей цього ДСТУ організація повинна визначити зовнішні та внутрішні чинники, які є відповідними для її призначеності та її стратегічного напрямку, та які впливають на її здатність досягати результатів, запланованих її системою управління якістю.
За цим стандартом до уваги беруться такі фактори, як лідерство, політика організації, дії стосовно ризиків і можливостей, цілі у сфері якості та планування їх досягнення, планування змін. Крім того, стандартом встановлюються положення щодо підтримки системи управління якістю за допомогою ресурсів, компетенції, обізнаності, проінформованості та документального підкріплення. Система управління якістю встановлюється також щодо виробництва, оскільки організація повинна планувати, запроваджувати та контролювати процеси, потрібні для задоволення вимог щодо надання продукції та послуг. Організація повинна оцінювати свою дієвість, у тому числі за допомогою внутрішнього аудиту, та аналізувати систему управління, а також визначати та вибирати можливості для поліпшення і виконувати будь-які необхідні дії для задоволення вимог замовника та підвищення задоволеності замовника.
Тобто, учасник з підтвердженою системою управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є таким, що, дбає про свою репутацію і зорієнтований на потреби замовника.
Сертифікат відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» затверджений наказом Державного підприємство «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» від 21.12.2015 № 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України». Це нормативна основа для всіх підприємств та організацій щодо питань ефективного екологічного захисту. В даному документі враховуються постійні зміни екологічних умов і піднімається питання важливості дотримання балансу з інтересами соціально-економічного характеру. Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу.
Сертифікат ISO 45001:2019. Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, затверджений наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Його сфера застосування охоплює як практичний підхід, який перекладається на безпеку людей і компаній, так і рекомендації щодо його застосування, щоб його можна було постійно контролювати та оптимізувати в галузі охорони здоров’я та безпеки.
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП. Цей стандарт застосовується до будь-якої організації, яка прагне створити, впровадити й забезпечити функціювання системи управління ОЗіБП, щоб покращити охорону здоров’я і безпеку праці, унеможливити небезпеки та зменшити ризики у сфері ОЗіБП (охоплюючи системні недоліки), реалізувати можливості у сфері ОЗіБП, а також реагувати на невідповідності в системі управління у сфері ОЗіБП, пов’язані з її функціюванням.
Наявність вищезазначених сертифікатів в учасників є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні, кваліфіковані послуги від кваліфікованих Учасників, їх спроможності надавати послуги, які задовольняють вимоги Замовника за даним предметом закупівлі. Наявність Сертифікатів ISO підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандартів. Сертифікати ДСТУ ISO є одним із способів підтвердження якості послуг та спроможності Учасника надати послуги у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації. Вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною для учасника торгів.
Круг надавачів послуг з отримання сертифікатів ISO досить широкий. Здійснювати сертифікацію підприємств та організацій можуть органи, які були акредитовані чи компетентність яких засвідчило Національне агентство з акредитації України. Знайти перелік таких акредитованих органів можна за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь-який суб'єкт господарювання, котрий відповідає вимогам стандартів. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Враховуючи вищевикладене, замовник не має підстав для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення громадських закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про громадські закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості, Закон), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 3 Ст.28 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Замовник формує технічну специфікацію до тендерної документації, виходячи з потреб закупівлі послуг із зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що потрібно закупити для своїх потреб.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, №9066-р/пк-пз від 26.04.2021, № 5570-р/пк-пз, від 27.04.2023, № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023, № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023 та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів ISO. Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Сертифікат ISO - це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості підприємства державним або міжнародним стандартам. Наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості надання послуг.
Сертифікація ISO – це підтвердження незалежним органом того, що продукція, послуги або система управління на підприємстві відповідають критеріям, які визначені в певному стандарті, який виданий ISO.
ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) прийнятий методом підтвердження за наказом Державного підприємства «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» від 31.12.2015 № 221. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
- повинна показати свою здатність постійно надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
- зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі умови цього стандарту є загальними та призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Для цілей цього ДСТУ організація повинна визначити зовнішні та внутрішні чинники, які є відповідними для її призначеності та її стратегічного напрямку, та які впливають на її здатність досягати результатів, запланованих її системою управління якістю.
За цим стандартом до уваги беруться такі фактори, як лідерство, політика організації, дії стосовно ризиків і можливостей, цілі у сфері якості та планування їх досягнення, планування змін. Крім того, стандартом встановлюються положення щодо підтримки системи управління якістю за допомогою ресурсів, компетенції, обізнаності, проінформованості та документального підкріплення. Система управління якістю встановлюється також щодо виробництва, оскільки організація повинна планувати, запроваджувати та контролювати процеси, потрібні для задоволення вимог щодо надання продукції та послуг. Організація повинна оцінювати свою дієвість, у тому числі за допомогою внутрішнього аудиту, та аналізувати систему управління, а також визначати та вибирати можливості для поліпшення і виконувати будь-які необхідні дії для задоволення вимог замовника та підвищення задоволеності замовника.
Тобто, учасник з підтвердженою системою управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є таким, що, дбає про свою репутацію і зорієнтований на потреби замовника.
Сертифікат відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» затверджений наказом Державного підприємство «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» від 21.12.2015 № 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України». Це нормативна основа для всіх підприємств та організацій щодо питань ефективного екологічного захисту. В даному документі враховуються постійні зміни екологічних умов і піднімається питання важливості дотримання балансу з інтересами соціально-економічного характеру. Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу.
Сертифікат ISO 45001:2019. Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, затверджений наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Його сфера застосування охоплює як практичний підхід, який перекладається на безпеку людей і компаній, так і рекомендації щодо його застосування, щоб його можна було постійно контролювати та оптимізувати в галузі охорони здоров’я та безпеки.
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП. Цей стандарт застосовується до будь-якої організації, яка прагне створити, впровадити й забезпечити функціювання системи управління ОЗіБП, щоб покращити охорону здоров’я і безпеку праці, унеможливити небезпеки та зменшити ризики у сфері ОЗіБП (охоплюючи системні недоліки), реалізувати можливості у сфері ОЗіБП, а також реагувати на невідповідності в системі управління у сфері ОЗіБП, пов’язані з її функціюванням.
Наявність вищезазначених сертифікатів в учасників є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні, кваліфіковані послуги від кваліфікованих Учасників, їх спроможності надавати послуги, які задовольняють вимоги Замовника за даним предметом закупівлі. Наявність Сертифікатів ISO підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандартів. Сертифікати ДСТУ ISO є одним із способів підтвердження якості послуг та спроможності Учасника надати послуги у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації. Вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною для учасника торгів.
Круг надавачів послуг з отримання сертифікатів ISO досить широкий. Здійснювати сертифікацію підприємств та організацій можуть органи, які були акредитовані чи компетентність яких засвідчило Національне агентство з акредитації України. Знайти перелік таких акредитованих органів можна за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь-який суб'єкт господарювання, котрий відповідає вимогам стандартів. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Враховуючи вищевикладене, замовник не має підстав для внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-06-013704-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 08 лютого 2025 01:43
Дата подання: 08 лютого 2025 01:43
Скарга на умови тендерної документації
Від 08 лютого 2025 року
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код в ЄДРПОУ 05493846
Юридична адреса 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Код в ЄДРПОУ 38469527
Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190
Інформація про закупівлю: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-06-013704-a
Очікувана вартість закупівлі 491 400,00 Гривня (з ПДВ)
Скарга на рішення Замовника
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 06.02.2025 16:07 Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" було опубліковано нову редакцію тендерної документації процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-06-013704-a.
У наявній редакції тендерної документації наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
Умовами нової редакції тендерної документації по закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-06-013704-a, Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", визначено наступні вимоги, а саме:
Технічні вимоги:
5. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) (надати у складі пропозиції).
6. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) (надати у складі пропозиції).
7. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019. Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (надати у складі пропозиції).
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна з наступних підстав.
Скаржник для підтвердження відповідності його діяльності вимогам системи управління якістю ISO 9001:2015 має відповідний документ, виданий уповноваженим органом з сертифікації та містить наступну інформацію:
«ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Юридична адреса: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, бул-р Т. Г. Шевченка, 190;
Адреса провадження діяльності: 18001, Черкаська обл., м. Черкаси, проїзд Енергобудiвельникiв,4
Ідентифікаційний код: 38469527
Згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам:
ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT)
«Системи управління якістю. Вимоги»
Водночас, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть у складі пропозиції документ саме з назвою: «сертифікат ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено)»
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Скаржник для підтвердження відповідності його діяльності вимогам системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT має відповідний документ, виданий уповноваженим органом з сертифікації та містить наступну інформацію:
«ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Юридична адреса: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, бул-р Т. Г. Шевченка, 190;
Адреса провадження діяльності: 18001, Черкаська обл., м. Черкаси, проiїд Енергобудiвельникiв,4
Ідентифікаційний код: 38469527
Згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам:
ДСТУ ISO 14001:2015 IDT (ISO 14001:2015, IDT)
««Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»»
Водночас, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть у складі пропозиції документ саме з назвою: «сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Скаржник для підтвердження відповідності його діяльності вимогам системи ISO 45001:2018 має відповідний документ, виданий уповноваженим органом з сертифікації та містить наступну інформацію:
«ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Юридична адреса: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, бул-р Т. Г. Шевченка, 190;
Адреса провадження діяльності: 18001, Черкаська обл., м. Черкаси, проїзд Енергобудiвельникiв,4
Ідентифікаційний код: 38469527
Згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам:
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)
«Системи управління охороною здоров'я та безпеки працi. Вимоги та настанови щодо застосування»»
Водночас, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть у складі пропозиції документ саме з назвою: «Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці»
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-06-013704-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Додатки:
1. Тендерна документації на закупівлю «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-06-013704-a.
2. Сертифікати ISO
Директор
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2025 17:01
рішення від 11.02.2025 № 1999.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2025 17:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2025 № 2573.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2025 12:11
рішення від 19.02.2025 № 2573.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2025 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомлення
щодо усунення замовником порушень, зазначених у скарзі
На виконання рішення АМКУ №2573 -р/пк-пз від 19.02.2025 по закупівлі предмета закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В), розміщеного 21.02.2025 року в електронній системі закупівель, по скарзі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕСТАС ЕКО" щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог до предмету закупівлі, замовником 24.02.2025 внесено відповідні зміни до тендерної документації:
1. Викладено додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в новій редакції, а саме: виключено вимоги щодо надання:
- 5. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) (надати у складі пропозиції).
- 6. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) (надати у складі пропозиції).
- 7. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019. Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (надати у складі пропозиції).
- 8. Атестат виробництва, що засвідчує, що стан виробництва з оброблення (видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу виробництва відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (надати у складі пропозиції).
- Відповідно змінена нумерація.
2. В тендерній документації продовжено строк подання тендерних пропозицій та викладено речення перше пункту 1 розділу ІV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» в новій редакції:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.03.2025 до 08:00 за київським часом.».
3. Титульна сторінка тендерної документації викладена в новій редакції.
Перелік змін, що вносяться до оголошення про проведення відкритих торгів:
1. Продовжено строк подання тендерних пропозиції до 03.03.2025.
Відповідно до абзацу третього п. 67 Особливостей, у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Керуючись статтями 18 Закону та пунктом 67 Особливостей,
ПРОШУ:
1. Взяти до уваги інформацію, викладену у даному Повідомленні про усунення замовником порушень, зазначених у скарзі.
24.02.2025
Уповноважена особа _________________ Інна Васильєва
Дата виконання рішення замовником: 24 лютого 2025 15:28
Номер скарги: UA-2025-02-06-013704-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 10 лютого 2025 22:41
Дата подання: 10 лютого 2025 22:41
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2025 15:07
рішення від 12.02.2025 № 2108.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2025 15:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2025 № 2586.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2025 11:05
рішення від 19.02.2025 № 2586.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2025 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомлення
щодо усунення замовником порушень, зазначених у скарзі
На виконання рішення АМКУ № 2586-р/пк-пз від 19.02.2025 по закупівлі предмета закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В), розміщеного 21.02.2025 року в електронній системі закупівель, по скарзі товариство з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог до предмету закупівлі, замовником 24.02.2025 внесено відповідні зміни до тендерної документації:
1. Викладено додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в новій редакції, а саме: виключено вимоги щодо надання:
- 5. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) (надати у складі пропозиції).
- 6. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) (надати у складі пропозиції).
- 7. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019. Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (надати у складі пропозиції).
- 8. Атестат виробництва, що засвідчує, що стан виробництва з оброблення (видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу виробництва відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (надати у складі пропозиції).
- Відповідно змінена нумерація.
2. В тендерній документації продовжено строк подання тендерних пропозицій та викладено речення перше пункту 1 розділу ІV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» в новій редакції:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.03.2025 до 08:00 за київським часом.».
3. Титульна сторінка тендерної документації викладена в новій редакції.
Перелік змін, що вносяться до оголошення про проведення відкритих торгів:
1. Продовжено строк подання тендерних пропозиції до 03.03.2025.
Відповідно до абзацу третього п. 67 Особливостей, у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Керуючись статтями 18 Закону та пунктом 67 Особливостей,
ПРОШУ:
1. Взяти до уваги інформацію, викладену у даному Повідомленні про усунення замовником порушень, зазначених у скарзі.
24.02.2025
Уповноважена особа _________________ Інна Васильєва
Дата виконання рішення замовником: 24 лютого 2025 15:29
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2025 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 08 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 08 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | П Р О Т О К О Л № 168 уповноваженої особи КНП «ЦМЛ КМР» «25» лютого 2025 м. Кропивницький ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В) (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-06-013704-a Під час розгляду питання першого порядку денного: Під час проведення Закупівлі було виявлено, що на етапі оголошення процедури на майданчику е-тендер була допущена механічна помилка, а саме: некоректно вказаний детальний код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. При чому Замовник в оголошенні про проведення закупівлі, яке створено у форматі Microsoft Word та завантажено в електронну систему закупівель, а також в річному плані закупівель (примітках) вірно визначений детальний код ДК «90524000-6 -Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В». Пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Мінекономрозвитку України від 11.06.2020 № 1082, передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, зокрема щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Після виявлення вище вказаної помилки та в процесі листування з технічною службою майданчика встановлено, що відсутня технічна можливість редагування номенклатурної позиції. Верховний Суд України в Постанові 18 листопада 2024 (справа № 440/13533/21) з даного приводу висловив наступну позицію: Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі. Кодування передбачає використання від 2 до 9 цифр. Двозначні коди використовуються для позначення загальних категорій, восьмизначні коди стосуються конкретних товарів, робіт і послуг, дев`ята цифра є контрольним числом та служить для перевірки попередніх цифр. Пункт 14 Порядку № 1082 містить імперативну вимогу, відповідно до якої під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення в окремих електронних полях зазначається, зокрема, інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, щоб правильно визначити предмет закупівлі і так само правильно оприлюднити всю необхідну інформацію, за висновками Верховного Суду, необхідно керуватися Законом № 922-VIII, Порядком № 708 та Порядком № 1082. ДАСУ під час моніторингів також висловлює позицію, що незазначення детального коду за ДК є порушенням вимог пункту 14 Порядку № 1082 (наприклад, Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-28-010250-a; Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-21-010148-b; Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-10-002999-a). Враховуючи, відповідь технічної підтримки електронного майданчика Е-тендер, з якого була оголошена процедура закупівлі, щодо відсутності технічної можливості виправити допущену механічну помилку, та з огляду на висновки Верховного Суду України та результатів моніторингів ДАСУ, Закупівля підлягає відміні на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Уповноважена особа __________ Інна Васильєва |
Документи:
25 лютого 2025 15:09
|
Електронний підпис |
25 лютого 2025 15:08
|
Протокол відміна процедури закупівлі.docx.p7s |
25 лютого 2025 14:53
|
Протокол відміна процедури закупівлі.docx |