Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 zakupivli.dbvr1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2025 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 106 721 717,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 533 608,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2025 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 5 від 20.02.25.docx | |
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 4 від 20.02.25.docx | |
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 3 від 20.02.25.docx | |
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 2 від 20.02.25.docx | |
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 1 від 20.02.25.docx | |
20 лютого 2025 11:52 |
Тендерна документація від 20.02.25.docx | |
20 лютого 2025 11:52 |
Перелік змін.docx | |
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 6 від 20.02.25.docx | |
06 лютого 2025 13:14 |
Тендерна документація.docx | |
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 1.docx | |
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 2.docx | |
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 3.docx | |
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 4.docx | |
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 5.docx | |
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 6.docx | |
06 лютого 2025 13:14 |
Оголошення про проведення ВТ.docx |
20 лютого 2025 11:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 5 від 20.02.25.docx
|
|||
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 4 від 20.02.25.docx
|
|||
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 3 від 20.02.25.docx
|
|||
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 2 від 20.02.25.docx
|
|||
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 1 від 20.02.25.docx
|
|||
20 лютого 2025 11:52 |
Тендерна документація від 20.02.25.docx
|
|||
20 лютого 2025 11:52 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 лютого 2025 11:52 |
Додаток № 6 від 20.02.25.docx
|
|||
06 лютого 2025 13:14 |
Тендерна документація.docx
|
|||
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 1.docx
|
|||
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 2.docx
|
|||
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 3.docx
|
|||
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 4.docx
|
|||
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 5.docx
|
|||
06 лютого 2025 13:14 |
Додаток № 6.docx
|
|||
06 лютого 2025 13:14 |
Оголошення про проведення ВТ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000014 ● e8067cec112747c9b71eb51acd871fe1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 17:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2025 № 93
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 28.03.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2025 № 93
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2025-02-06-008007-a 06.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 10:56:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-06-008007-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з пунктом 1 Додатку 5 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації). Учасник ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" в складі тендерної пропозиції надає файл "Технічне завдання", який відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Проте, в відомості ресурсів до укладеного договору від 18.03.2025 №39/24 АВР визначені матеріали для виконання робіт з технічними характеристиками, які відрізняються від технічних характеристик матеріалів визначених Додатком 1 до тендерної документації Замовника.
Так, наприклад: в Додатку 1 до тендерної документації Замовника включено Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача 10 мм і менше.
Проте, в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 18.03.2025 №39/24 АВР включені матеріали: Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача 10 мм і менше, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 40 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача 10 мм і менше, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
3.Згідно зі статтею 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Проте, в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 18.03.2025 №39/24 АВР не зазначено вартість транспортування на всі матеріали, які зазначені в Додатку 3.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-04 14:30:34
Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-06-008007-a)
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-06-008007-a):
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 17 жовтня № 21-0112/01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (сканована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3480672094360962420/optype=6
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації), та його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-73699.html
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
За результатом проведеного аналізу встановлена наявність та відповідність всіх матеріальних ресурсів для виконання робіт. Певні матеріальні ресурси можуть включатися до декількох видів робіт, тому мають узагальнений об’єм використання. Згідно пункту 3.4 Договору замовником встановлено що Договірна ціна робіт є динамічною та визначається відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Замовником також встановлено на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Слід зазначити, що приблизний кошторис використовується на етапі проведення процедури закупівлі та має за мету надати загальне уявлення про предмет закупівлі. Приблизний кошторис – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. У свою чергу, умовами договору відповідно передбачається динамічна договірна ціна, що дає можливість внесення змін щодо вартості в залежності від умов, узгоджень та відповідно до Закону.
Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту будівництва або за домовленістю сторін за відсотковими показниками, що обумовлюється договором. У разі якщо учасник не несе витрати з транспортування матеріальних ресурсів та заготівельно-складські витрати, вони можуть бути виключені.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель 31 березня 2025 року Північно-східним офісом Держаудитслужби (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі за предметом закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). У передбачені чинним законодавством строки, Замовником було надано пояснення на запит Держаудитслужби на надання пояснення. 10.04.2025 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-06-008007-a. На виконання вимоги щодо здійснення заходів з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, Замовником укладено додаткову угоду від 17.04.2025 №1 та розміщено її, у відповідності до вимог чинного законодавства в електронній системі закупівель. Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведенні закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації, укладення договору. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
2025-04-17 17:53:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" |
105 908 387,37
UAH з ПДВ
|
105 908 387,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" #24340261 |
Переможець |
105 908 387,37
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 09:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2025 08:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2025 14:39
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2025 14:39
|
Додаток №3 до Договору №39-24-АВР від 18.03.2025.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2025 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2025 17:18
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2025 17:17
|
Додаток №3 до Договору №39-24 від 18.03.2025_compressed.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2025 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2025 12:38
|
Договір № 39-24-АВР.pdf | укладений |
21 березня 2025 12:38
|
Договір № 39-24-АВР додаток 3.pdf | укладений |
21 березня 2025 12:38
|
Договір № 39-24-АВР.docx | укладений |
21 березня 2025 12:38
|
Договір № 39-24-АВР додаток 2.xlsx | укладений |
21 березня 2025 12:38
|
Договір № 39-24-АВР додаток 3.xlsx | укладений |
21 березня 2025 12:38
|
Договір № 39-24-АВР Договірна ціна 2025.xlsx | укладений |
21 березня 2025 12:38
|
Договір № 39-24-АВР Договірна ціна 25-26.xlsx | укладений |
21 березня 2025 12:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди доповнити Додаток 3 "Інформація про ціни на матеріальні ресурси" до Договору абзацем викладеним у Додатковій угоді №3 від 17.04.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 39/24-АВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди доповнити Додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору трьома абзацами у наступній редакції: «Матеріальні ресурси визначені у цьому Додатку 3 до Договору з технічними характеристиками та кількістю, які відповідають Додатку № 1 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмета закупівлі), та передбачені робочим проектом: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків». При цьому частку робіт у Додатку № 1 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмета закупівлі) було визначено у вигляді обсягів та видів робіт із відповідним номерними значеннями, передбаченими відповідними збірниками ресурсних елементних кошторисних норм, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 р. № 374 “Про затвердження кошторисних норм України”, якими передбачено які саме матеріальні ресурси та у якої кількості використовуються при виконанні певних видів робіт із відповідним номерним значенням. Тому відносно зазначеної частки робіт у Додатку № 1 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмета закупівлі) матеріальні ресурси визначені у цьому Додатку 3 до Договору з технічними характеристиками та кількістю, відповідно до робочого проекту: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «ФЛОРА-12» по вул. Ужвій Наталії, 72 (під’їзди №№ 4-6) в м. Харків» із використанням відповідних збірників ресурсних елементних кошторисних норм, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 р. № 374 “Про затвердження кошторисних норм України”.» 2. Викласти в новій редакції Додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 39/24-АВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |