Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15540000-5 Сирні продукти (15542200-1 М’який сир)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2025-02-06-007988-a 9f9949fd71ce4491820470c9d37eacf2
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія

380638312819 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 лютого 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Москаленко Юлія
380638312819
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сир кисломолочний 5%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Сир кисломолочний 5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна,182/1, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником отриманого товару на підставі ст. 691-692 Цивільного кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних, на умовах відстрочки платежу до 60 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (видаткових накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 60 Календарні 100
Дата подання заявки Постачання у відповідності до заявки. Поставка товару повинна здійснюватися протягом 1 доби з дня замовлення в спосіб визначений Учасником (Viber, WhatsApp, та/або електронною поштою). Поставка товару здійснюється маленькими партіями, 1-2 рази на тиждень відповідно до потреби Замовника. Наявність відповідальної особи за отримання замовлень є обов’язковим. Неприйняття замовлення є недопустимим. В окремих випадках допускається додаткове замовлення та поставка товару «день в день» (при замовленні до 9-00 години доставка товару до 13-00 години). Постачання товару здійснюється щоденно з 6-00 до 6-30 год. у тому числі, у вихідні та святкові дні, незважаючи на складні погодні умови на підставі отриманих заявок Замовника протягом року. Використовується автотранспорт постачальника. Постачальник, протягом одного дня з дня після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника: tender_kuookl@ukr.net Місце поставки товару: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26 та/або Відокремлений підрозділ Дунайська філія КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 68606, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1» та/або Відокремленого підрозділу Дунайська філія КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 68601, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а. Повторювана поставка 1 Календарні 100

Тендерна документація

06 лютого 2025 13:14
проект договору (продукти) з забезпеченням.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру 5
Відповідність ДСТУ 4554 Так
Безлактозний Ні
Добавки Ні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АГРОМАРІН" 855 000,00
UAH з ПДВ
855 000,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи

Публічні документи

07 лютого 2025 18:47
Електронний підпис
07 лютого 2025 18:47
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Добавки
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Безлактозний
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 4554 Так
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру 5

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АГРОМАРІН"
#13925644
Переможець 855 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2025 14:51

Документи

11 лютого 2025 14:50
Електронний підпис
11 лютого 2025 14:49
протокол 2.12к.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2025 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АГРОМАРІН"
#13925644
855 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2025 14:50
Електронний підпис
11 лютого 2025 14:49
протокол 2.12к.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2025 12:39
Договір 36.02П.pdf укладений
14 лютого 2025 12:38