Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підкасник (пожежника захисний)
Очікувана вартість
19 215 348,00 UAH
UA-2025-02-06-006494-a 6ca4e7896e914f31afeb275fc68db672
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таїсія Євдокімова

+380977899273 t.yevdokimova@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33945469
Вебсайт: https://uz.dsns.gov.ua/
Місцезнаходження: 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7
Контактна особа: Таїсія Євдокімова
+380977899273
t.yevdokimova@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2025 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 09:00
Початок аукціону: 20 березня 2025 11:15
Початок аукціону: 20 березня 2025 11:15
Очікувана вартість: 19 215 348,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 076,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1.2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.  Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% (576 460,44 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).  2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами).  3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.  4. У реквізитах гарантії:  1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  — код банку (у разі наявності);  — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;  — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  — SWIFT-адреса гаранта;  2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  — повне найменування — для юридичної особи;  — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;  — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  — адреса місцезнаходження;  3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*;  — адреса місцезнаходження;  4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;  5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;  6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;  7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;  8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;  9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;  10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;  5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми, яка є додатком 6 до тендерної документації;  — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  — можливості часткової сплати суми гарантії.  6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.  7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:  Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 576460.44 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7589 штука
Підкасник (пожежника захисний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2025 12:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1.2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.  Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% (576 460,44 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).  2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами).  3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.  4. У реквізитах гарантії:  1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  — код банку (у разі наявності);  — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;  — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  — SWIFT-адреса гаранта;  2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  — повне найменування — для юридичної особи;  — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;  — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  — адреса місцезнаходження;  3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*;  — адреса місцезнаходження;  4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;  5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;  6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;  7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;  8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;  9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;  10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;  5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми, яка є додатком 6 до тендерної документації;  — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  — можливості часткової сплати суми гарантії.  6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.  7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:  Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.

Сума забезпечення: 576460.44 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія повинна діяти протягом дії договору про закупівлю та не менше 5 календарних днів після закінчення строку його дії.
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Спосіб підтвердження вимоги щодо забезпечення виконання умов договору наведений в пункті 6 Розділу VI тендерної документації
14 лютого 2025 12:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2025 12:22
Тендерна документація Підкасник від 14.02.25.doc
14 лютого 2025 12:22
Зміни 1 до ТД Підкасник.doc
14 лютого 2025 12:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2025 12:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2025 12:22
Тендерна документація Підкасник від 14.02.25.doc
06 лютого 2025 12:11
2025 Тендерна документація Підкасник.doc
14 лютого 2025 12:22
Зміни 1 до ТД Підкасник.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Продовження терміну
Дата подання: 12 лютого 2025 13:52
Дата відповіді: 13 лютого 2025 10:44
Шановний Замовник умовами тендерної документації (відкриті торги з особливостями) за вимагається подання учасником у складі пропозиції протоколів вимірювань та протоколів випробувань/ За наявної інформації, матеріали, які відповідають вимогам Замовника, на території України не виготовляються. Імпортування відповідних вищевказаних матеріалів з інших країн займає певний час (близько 30 днів). Дані матеріали повинні пройти визначені випробування, готових виробів після чого готові вироби також повинні пройти визначені випробування. Крім того, випробування за окремими показниками здійснює обмежена кількість лабораторій, які на сьогодні перевантажені. Для виготовлення вищезазначених протоколів вимірювань та випробувань у незалежних акредитованих лабораторіях для участі у процедурі закупівлі необхідно продовжити термін подання пропозицій на 20 днів, що надасть можливість розширити коло потенційних учасників торгів, створити здорову конкуренцію та забезпечити потребу в товарі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. З метою збільшення кола потенційних Учасників, Замовником буде подовжено термін подання тендерних пропозицій на 20 календарних днів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-10-000005 ● 305a82abcfb54fd1a273ad78858531e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2025 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2025 № 107

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2025-02-06-006494-a 06.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-14 15:19:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару підкасник (пожежника захисний) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-06-006494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином замовником підтверджено виконання учасником товариство з обмеженою відповідальністю "LEGIO" умов пункту 2 «Перелік кваліфікаційних документів» Додатку 1 тендерної документації в частині наявності інформації в довідці «Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору» (файл «Довідка МТБ.pdf»), а саме в колонці «Виробник/марка» по таких пунктах: 1.14, 1.49, 1.57, 1.58, 1.63, 1.64, 1.67, 1.68, 1.71, 1.89, 1.115, 1.117 -1.120.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-16 16:09:09

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 14.04.2025 року щодо закупівлі підкасника (пожежника захисного) (UA-2025-02-06-006494-a)

Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 14.04.2025 року щодо закупівлі підкасника (пожежника захисного) (UA-2025-02-06-006494-a) повідомляємо наступне:
1. Відповідно до наказу ДСНС від 30.01.2025 № НГ-50 “Про здійснення централізованих закупівель”, Управлінню доручено здійснити централізовані закупівлі форменого одягу та речового майна відповідно до додатку (додаток до наказу додається), в якому зазначена потреба в підкасниках (пожежника захисних) у кількості 7589 штук. Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (зі змінами) (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125), а саме “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група)” визначено наступне: “Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу, тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС.” Технічні вимоги до підкасника (пожежника захисного) були розроблені робочою групою ДСНС, затверджені наказом ДСНС "Про затвердження Технічних вимог на підкасник (пожежника захисний)” та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/texnicni-vimogi-do-predmetiv-recovogo-maina-ta-formenogo-odiagu-osib-riadovogo-i-nacalnickogo-skladu-sluzbi-civilnogo-zaxistu (додається). З метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління було проведено маркетингове дослідження від 30.01.2025 № 130-ДЗ/76 (додається). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилась на підставі розділу 3 пункту 2 примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 “Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.” За результатами попередньо проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю підкасника (пожежника захисного) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-23-009094-a), з переможцем закупівлі ТОВ "LEGIO" укладено договір від 12.09.2024 № 279. Ціна за одиницю становить 2532,00 грн. з ПДВ. З метою дотримання принципів ефективності та максимальної економії державних коштів, для визначення очікуваної ціни за одиницю предмета закупівлі підкасника (пожежника захисного), було взято в розрахунок ціну за одиницю, запропоновану переможцем відкритих торгів вище вказаної закупівлі, а саме 2532,00грн. з ПДВ. 06.02.2025 року протокольним рішенням № 19 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю підкасника (пожежника захисного) згідно ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання в кількості — 7589 штук, очікуваною вартістю закупівлі — 19 215 348,00 грн. з ПДВ. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблена на підставі наказу ДСНС України "Про затвердження Технічних вимог на Підкасник (пожежника захисний). На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Управлінням оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості підкасника (пожежного захисного). Посилання на сторінку веб-сайту https://uz.dsns.gov.ua/upload/5/9/2/2/5/obgruntuvannia-pidkasnik-ua-2025-02-06-006494-a.doc
2. Відповідно до вимог пункту 1 “Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати:
довідку, складену на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для постачання товару за предметом закупівлі.
Також зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання, матеріально-технічна база є власними, учасником
надаються Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі залучення машин і механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені та чинні на дату подання тендерних пропозицій;
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до постачання товару.
ТОВ “LEGIO” надано в складі тендерної пропозиції документ “Витяг з оборотно-сальдової відомості, рахунки 10, 11.pdf” в якому підтверджено наявність обладнання та механізмів, що зазначені в довідці “Довідка МТБ.pdf” (документи додаються), а саме:
- Компьютер №№1-7 ( в довідці - 1.14 Комп’ютер (7 шт.));
- Принтер етикеток ( в довідці - 1.49 Принтер етикеток (1 шт.));
- Ніж для крою пересувний ( в довідці - 1.57 Ніж для крою пересувний (1 шт.));
- Стул (з №00048- по №00070) 23 шт.( в довідці - 1.58 Стул (23 шт.);
- Ніж дисковий з сервомотором ( в довідці - 1.63 Ніж дисковий з сервомотором (1 шт.));
- Ніж розкрійний ( в довідці - 1.64 Ніж розкрійний (1 шт.));
- Двигун ( в довідці - 1.67 Двигун (1 шт.));
- Двигун електричний для промислових швейних машин ( в довідці - 1.68 Двигун електричний для промислових швейних машин (1 шт.));
- Клавіатура М ( в довідці - 1.71 Клавіатура М (1 шт.));
- Рулетка 3,0 м металева (держповірка) (в довідці - 1.89 Рулетка 3,0 м металева (держповірка) (1 шт.));
- Праска з парогенератором (в довідці - 1.115 Праска з парогенератором (1 шт.));
- Штамп 2 шт. (в довідці - 1.117 Штамп (2 шт.));
- Штамп “контрольный экземпляр”(в довідці -1.118 Штамп “контрольный экземпляр” (1 шт.));
- Штамп “рабочий экземпляр”(в довідці -1.119 Штамп “рабочий экземпляр” (1 шт.));
- Штамп трикутний 2,6-2,6*2,6 (в довідці -1.120 Штамп трикутний 2,6-2,6*2,6 (1 шт.)).
Найменування обладнання в “Довідці МТБ.pdf ” співпадає з найменуванням зазначеним у “Витягу з оборотно-сальдової відомості, рахунки 10, 11.pdf”.
В документі “Витяг з оборотно-сальдової відомості, рахунки 10, 11.pdf” Учасником зазначено все перераховане вище обладнання, чим повністю виконано дану вимогу тендерної документації, адже Замовником не встановлено додаткових вимог, щодо змісту наданої відомості. На підтвердження даної інформації надаємо зазначений вище документ, з відповідними відмітками потрібного обладнання.
Інформація щодо назви (виробника, марки) основних засобів та інших активів визначається з первинних документів при надходженні відповідних активів на баланс підприємства. Порядок відображення назв матеріальних цінностей в бухгалтерському обліку Учасника не входить до компетенції Замовника.
Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог до того, що Учасником заборонено відступати від форми довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Враховуючи вищевикладене, надані в складі тендерної пропозиції ТОВ "LEGIO" документи відповідають вимогам пункту 2 «Перелік кваліфікаційних документів» Додатку 1 тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-16 14:59:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару підкасник (пожежника захисний) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-06-006494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
2. Надати посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності у тендерній пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "LEGIO" з урахуванням положень пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-18 16:40:05

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 16.04.2025 року

Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 16.04.2025 року щодо закупівлі підкасника (пожежника захисного) (UA-2025-02-06-006494-a) повідомляємо наступне.
1. Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Протокольним рішенням від 14.02.2025 № 39 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію в пункті 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» якої передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю.
На виконання вимог зазначеного пункту ТОВ “LEGIO” перед підписанням договору про закупівлю надано:
- банківська гарантія від 03.04.2025 № KHAG343611035 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (АТ «ПУМБ») на суму 959 401,38 грн.;
- довідка від 03.04.2025 № KHAG343611035;
- довідка від 03.04.2025 № KHAG343611035/1;
- платіжна інструкція від 03.04.2025 № TR.95538677.81009.11273;
- банківська ліцензія від 06.10.2011 № 8;
- довіреність на уповноваженого представника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (АТ «ПУМБ»).
Вищезазначені документи додаються.

2. Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати "інформацію від виробника матеріалів, наведених у пункті 4, з підтвердженням того, що він дійсно виробляє зазначену продукцію, із зазначенням артикля та відповідних характеристик (технічний паспорт виробника або інший документ виробника), що дозволяє ідентифікувати продукцію." Учасником ТОВ "LEGIO" надано в складі тендерної пропозиції лист ТОВ "Пі-текстайл", який підтверджує, що являється офіційним постачальником продукції Coats в Україні. Враховуючи зазначене, ТОВ "Пі-текстайл" не є виробником ниток. Водночас, Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист виробника ниток Coats, проте даний документ не адресується ані офіційному постачальнику ТОВ "Пі-текстайл", ані Учаснику ТОВ "LEGIO". З метою встановлення дійсності партнерських відносин між офіційним постачальником ТОВ "Пі-текстайл" та виробником ниток Coats, Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей, що ніяким чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасником ТОВ "LEGIO" надано у відповідні строки документ, який засвідчує партнерські відносини виробника Coats та офіційного постачальника ТОВ "Пі-текстайл" та надає Замовнику впевненості щодо отримання Учасником ТОВ "LEGIO" ниток виробництва Coats, наявність яких буде перевірятися відповідно до заходів, передбачених пунктом 5.9 додатку 3 до тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником розроблено наказ Управління з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

2025-05-05 09:52:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2025 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "LEGIO" 19 188 027,60
UAH з ПДВ
19 188 027,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ» 19 206 241,20
UAH з ПДВ
19 206 241,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 березня 2025 10:03
Електронний підпис
27 березня 2025 10:02
Довідка (юр.особа).zip
27 березня 2025 10:02
Витяг про несудимість.zip
26 березня 2025 14:15
Електронний підпис
18 березня 2025 10:23
Електронний підпис
18 березня 2025 10:23
Електронний підпис
18 березня 2025 10:22
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 березня 2025 10:22
1. Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2025 10:22
4.1. пункт 47 Особливостей.pdf
18 березня 2025 10:22
2.2. № 1-ПВ (місячна) 02-2025.pdf
18 березня 2025 10:22
Гарантія 000269.7z
18 березня 2025 10:22
2.1. Довідка МТБ.pdf
18 березня 2025 10:22
0. РЕЄСТР.pdf
18 березня 2025 10:22
2.1. Договір приєднання.pdf
18 березня 2025 10:22
0. РЕЄСТР.pdf.p7s
18 березня 2025 10:22
Гарантія 000269.7z
18 березня 2025 10:22
2.1. Довідка МТБ.pdf.p7s
18 березня 2025 10:22
2.2. № 1-ПВ (місячна) 02-2025.pdf
18 березня 2025 10:22
2.1. Довідка МТБ.pdf
18 березня 2025 10:22
2.1. Договір приєднання.pdf
18 березня 2025 10:22
2.1. Договір приєднання.pdf.p7s
18 березня 2025 10:22
2.2. № 1-ПВ (місячна) 02-2025.pdf.p7s

Публічні документи

18 березня 2025 21:33
Електронний підпис
18 березня 2025 21:33
Електронний підпис
18 березня 2025 21:32
IMG-77784d26760563ab4f3e5900c8612d44-V.jpg
18 березня 2025 21:32
Підкасник Ткани перевод.pdf
18 березня 2025 21:32
10. Довідка Особливості.pdf
18 березня 2025 21:32
6. Довідка працівники.pdf
18 березня 2025 21:32
IMG-68df32eddc262153c735d418df19a231-V.jpg
18 березня 2025 21:32
Техпаспорт.pdf
18 березня 2025 21:32
1. Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2025 21:32
3. Довідка товар.pdf
18 березня 2025 21:32
Довідка пояснення.pdf
18 березня 2025 21:32
СЭС Підкасник.pdf
18 березня 2025 21:32
6. Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "LEGIO"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 000269.7z

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність фінансової спроможності

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ»

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "LEGIO"
#32947782
Переможець 19 188 027,60
UAH з ПДВ
26 березня 2025 18:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 17:55

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо надати підтвердження виробника ниток (арт.Firefly 9700070, виробник COATS Romania) щодо партнерських відносин з ТОВ “ПІРЕНА-ТЕКСТАЙЛ"

Документи

26 березня 2025 18:15
Довідка НАЗК
26 березня 2025 18:15
Електронний підпис
26 березня 2025 18:14
Протокол 85.pdf
20 березня 2025 11:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "LEGIO"
#32947782
19 188 027,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2025 18:15
Довідка НАЗК
26 березня 2025 18:15
Електронний підпис
26 березня 2025 18:14
Протокол 85.pdf
20 березня 2025 11:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2025 10:44
Договір № 86 від 10.04.2025.PDF укладений
10 квітня 2025 10:43