Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котел водогрійний)
Очікувана вартість
535 300,00 UAH
UA-2025-02-06-000543-a ● 7b5ca450d83d493f82714dc2d7d88c58
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Арбузинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44094941 |
Місцезнаходження: | 55301, Україна , Миколаївська обл., с-ще Арбузинка, пл.Центральна, будинок 18 |
Контактна особа: |
Павлюк Тетяна Сергіївна +380978795326 arbotgosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2025 08:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2025 08:58 |
Очікувана вартість: | 535 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 676,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Котел водогрійний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55301, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, с-ще Арбузинка, пл.Центральна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 березня 2025
ДК 021:2015: 44621200-1 — Котли
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця протягом 15 робочих днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2025 09:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2025 08:53 |
Додаток2 перелік документів учасника.doc | |
06 лютого 2025 08:53 |
Додаток3 перелік документів переможця.doc | |
06 лютого 2025 08:53 |
Тендерна документація котли.doc | |
06 лютого 2025 08:53 |
Додаток 4 _ Проєкт договору.docx | |
06 лютого 2025 08:53 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля
Дата подання: 06 лютого 2025 12:35
Дата відповіді: 08 лютого 2025 19:08
Шановний замовнику! Звертаємо вашу увагу на порушення принципів публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників. Так у додатку №2 до тендерної докмуентації вказано про необхідність надання звіту еколоігчного аудиту для підтвердження додержання заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством. Звертаємо вашу увагу, що чинним законодавством передбачені і інші документи які підтверджують дотримання заходів із захисту довкілля. Наприклад, сертифікат на систему екологічного управління, висновок про оцінку впливу на довкілля та ін. Просимо не обмежувати коло потенційних учасників закупівлі і внести зміни до тендерної документації (прописати можливість подання альтенативних документів).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, учаснику! На ваше звернення від 06.02.2025 року,зазначаємо наступне.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Відповідно до приписів ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.
Окрім того, у преамбулі Закону України «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі.
Окрім того, варто зазначити, що жодна організація яка здійснює супровід з виготовлення сертифікатів ISO, чи будь-яких інших сертифікатів не є екологічними аудиторами, оскільки екологічний аудит може здійснювати особа (екологічний аудитор), яка має відповідну вищу освіту, досвід роботи у сфері охорони навколишнього природного середовища або суміжних сферах не менше чотирьох років підряд та якій видано в установленому порядку сертифікат на право здійснення такої діяльності. Ба більше, стаття 23 Закону України «Про екологічний аудит» свідчить, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, веде реєстр екологічних аудиторів та юридичних осіб, що мають право на здійснення екологічного аудиту. Тобто, здійснювати відповідний аудит має особа, яка внесена у реєстр аудиторів.
Окрім того, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, зокрема з огляду на рішення за номерами №13208-р/пк-пз від 18.09.19 року, №8798-р/пк-пз від 17.12.2019 р., №14379-р/пк-пз від 25.06.2021, комісія з Антимонопольного комітету України не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
З огляду на вищезазначене, та враховуючи відсутність надання Вами доказів неможливості отримати відповідного звіту екологічного аудиту - відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію з метою виключення з неї вимоги щодо надання екологічного аудиту.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Відповідно до приписів ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.
Окрім того, у преамбулі Закону України «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі.
Окрім того, варто зазначити, що жодна організація яка здійснює супровід з виготовлення сертифікатів ISO, чи будь-яких інших сертифікатів не є екологічними аудиторами, оскільки екологічний аудит може здійснювати особа (екологічний аудитор), яка має відповідну вищу освіту, досвід роботи у сфері охорони навколишнього природного середовища або суміжних сферах не менше чотирьох років підряд та якій видано в установленому порядку сертифікат на право здійснення такої діяльності. Ба більше, стаття 23 Закону України «Про екологічний аудит» свідчить, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, веде реєстр екологічних аудиторів та юридичних осіб, що мають право на здійснення екологічного аудиту. Тобто, здійснювати відповідний аудит має особа, яка внесена у реєстр аудиторів.
Окрім того, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, зокрема з огляду на рішення за номерами №13208-р/пк-пз від 18.09.19 року, №8798-р/пк-пз від 17.12.2019 р., №14379-р/пк-пз від 25.06.2021, комісія з Антимонопольного комітету України не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
З огляду на вищезазначене, та враховуючи відсутність надання Вами доказів неможливості отримати відповідного звіту екологічного аудиту - відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію з метою виключення з неї вимоги щодо надання екологічного аудиту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2025 08:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СУХОВІЙ ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА |
527 900,00
UAH з ПДВ
|
527 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СУХОВІЙ ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА #2424803945 |
Переможець |
527 900,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2025 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2025 10:15
|
Додаткова угода ФОП Суховій.pdf | зміни до договору |
06 березня 2025 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2025 14:58
|
Договір | укладений |
24 лютого 2025 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |