Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екскаватор гусеничний (ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка). (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Адаптація до кліматичних змін шляхом гармонізації водогосподарських заходів і попередження паводкового ризику в транскордонному басейні річок Батар-Паладь-Тур» (AdaptWater). Субсидійний контракт № HUSKROUA/23/RI/1.1/005 від 13.12.2024р.)
Очікувана вартість
6 267 275,00 UAH
UA-2025-02-05-016474-a ● ed23fd50eaad47e9a06be3a34288d7b0
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса |
Код ЄДРПОУ: | 01037057 |
Вебсайт: | http://buvrtysa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Роман Пуглик +380505235965 law@buvrtysa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 12:09 |
Очікувана вартість: | 6 267 275,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 336,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Відповідно до статті 25 Закону, тендерна пропозиція повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: 1) Найменування закупівлі; 2) Номер оголошення про відкриті торги; 3) Тип банківської гарантії: безвідклична та безумовна, забезпечена 100% грошовим покриттям або майновими правами на депозит. (Бланкові гарантії – не допускаються). 4) Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; 6. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 2.2. Гарантія повинна бути забезпечена 100 % грошовим покриттям або ліквідною заставою у вигляді майнових прав на депозит. Для підтвердження наявності оформленого з банком-гарантом правочину щодо забезпечення гарантії учасник ПОВИНЕН додатково НАДАТИ ДОВІДКУ З БАНКУ з інформацією про документ, який виступає в якості забезпечення (тобто про договір поруки, гарантія, договір застави, притримання, завдаток) та термін дії цього забезпечення. 2.3. Гарантія має містити реквізити, що передбачені розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 2.4. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 125 000,00 грн. (Сто двадцять п’ять тисяч гривень 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення: повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути чинною на день розкриття пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк. Бенефіціар – Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса, код ЄДРПОУ 01037057. Банківські реквізити Бенефіціара: р/р UA 798201720343171005300018512 в ДКСУ м. Київ, 2.5. Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. 2.6. Електронна банківська гарантія надається банком, у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.7. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший, аніж строк дії тендерної пропозиції, на забезпечення якої воно видано, вважається наданою з порушенням умов цієї документації та відхиляється Замовником. 2.8. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.9. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 125000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Адаптація до кліматичних змін шляхом гармонізації водогосподарських заходів і попередження паводкового ризику в транскордонному басейні річок Батар-Паладь-Тур» (AdaptWater). Субсидійний контракт № HUSKROUA/23/RI/1.1/005 від 13.12.2024р.)
Закупівля здійснюється БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ. Джерело фінансування - кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу Субсидійний контракт № HUSKROUA/23/RI/1.1/005 від 13.12.2024р.).
УВАГА: Закупівля товару за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі БЕЗ ПДВ на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.
Розгорнути
Згорнути
УВАГА: Закупівля товару за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі БЕЗ ПДВ на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Екскаватор гусеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Івана Франка, 100 (мехбаза Виноградівського МУВГ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 березня 2025
—
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару буде здійснюватися лише по факту його постачання, шляхом переказу 100 % коштів вартості поставленого Товару, Покупцем на рахунок Продавця протягом 5 (Пяти) робочих днів з дня отримання Товару Покупцем і підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу Товару. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін постачання
Дата подання: 06 лютого 2025 11:04
Дата відповіді: 07 лютого 2025 18:26
Шановний замовник, доставлення товару на 25.04.2025 можливо якщо тендер буде на цьому тижні, через те, що тендер заплановано на 10.03.2025 просимо збільшити термін постачання товару, в редакції - "після отримання заявки у термін 80 днів".
Відповідь: На Ваше зверення, повідомляємо, що дана закупівля проводиться в рамках виконання заходів Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Адаптація до кліматичних змін шляхом гармонізації водогосподарських заходів і попередження паводкового ризику в транскордонному басейні річок Батар-Паладь-Тур» (AdaptWater) згідно Контракту субсидування № HUSKROUA/23/RI/1.1/005 від 13.12.2024р. за Програмою Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027. Закупівля проводится БЕЗ залучення коштів Державного бюджету України. Джерело фінансування - цільові грантові кошти ЄС. Процедура закупівлі проводиться з урахуванням вимог Грантодавця, на Правилах визначених Програмою. Відповідно до вимог ANNEX III TO THE 1ST CALL FOR PROPOSALS PACKAGE ELIGIBILITY OF EXPENDITURES INCLUDING PROCUREMENT RULES, строк подання тендерних пропозицій для процедури відкритих торгів на придбання товарів - не менше 30-ти календарних днів. Також, з метою контролю витрачання Грантових коштів, європейське фінансування за Програмою Interreg VI-A NEXT для України базується виключно на умовах регулярних звітів (періодичність - кожні 4 місяці). Звітній період щодо виконання заходу Проєкту (придбання будівельної спецтехніки), що є предметом цієї процедури закупівлі - Квітень 2025 року. З огляду на вищенаведене, з обєктивних причин (встановлено максимально можливий - 30 квітня 2025 року) збільшення терміну поставки не видається можливим.
Interreg VI-A NEXT Programme https://ro-ua.net/ua/programme-ua
Interreg VI-A NEXT Programme https://ro-ua.net/ua/programme-ua
Розширення технічних характеристик для тендеру
Дата подання: 10 лютого 2025 10:45
Дата відповіді: 12 лютого 2025 17:28
Чи є можливість розширити технічні вимоги для збільшення потенційних учасників, а саме:
У пункті 14 технічних характеристик збільшити параметри габаритної ширини з 3000 мм. до 3080 мм.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що перед оголошенням процедури закупівлі Замовником було проведено дослідження ринку, під час якого було зясовано, що екскаваторна техніка даного класу потужності має вцілому типові масогабаритні хпрактеристики, зокрема, габаритна ширина екскаваторів такого класу не перевищує 3000 мм. та в перевжній більшості моделей представлених на ринку України вона навіть суттево менша. З огляду на вищенаведене, зміна технічних вимог в сторону збільшення масогабаритних хпрактеристик, призведе до потенційного залучення екскаватора іншого класу потужності (Більшого), потреба в якому у Замовника відсутня.
Щодо виконання вимог законодавства
Дата подання: 21 лютого 2025 16:31
Шановний Замовник!
В Україні діють вимоги щодо шумового випромінювання у навколишнє середовище від обладнання, що використовується ззовні приміщень, з метою захисту здоров’я людей, охорони довкілля та обігу такого обладнання на ринку України.
Вимоги щодо сертифікації гідравлічних екскаваторів стосовно шумового випромінювання регулюються Технічним регламентом шумового випромінювання у навколишнє середовище від обладнання, що використовується ззовні приміщень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1186.
З огляду на вищезазначене, для виконання вимог законодавства України, просимо додати вимогу щодо надання Сертифікату відповідності Технічному регламенту шумового випромінювання у навколишнє середовище від обладнання, що використовується ззовні приміщень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1186, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро