Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
13 лютого 2025 13:19 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44126035 |
Місцезнаходження: | 27444, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
Контактна особа: |
Наталія Гончар +380994476043 natagon1992@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2025 12:56 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2025 12:56 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2025 17:04 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
05 лютого 2025 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 17:04 |
ТД послуги сервісного обслуговування 2025.docx | |
05 лютого 2025 17:04 |
ТД послуги сервісного обслуговування 2025.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2025 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТРІЗНО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" |
114 400,00
UAH з ПДВ
|
113 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛІГА МОНТАЖУ" |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
114 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП "ТРІЗНО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Працівники.pdf Панфілов Д.О. слюсарь КВП та А ФОП загальні.pdf Панфілов Д.О. слюсарь КВП та А ФОП НПАОП 0.00-1.15-07 роботи на висоті.pdf Панфілов Д.О. слюсарь КВП та А ФОП НПАОП 0.00-1.71-13 робота з інструментом та пристроями.pdf Панфілов Д.О. слюсарь КВП та А ФОП НПАОП 0.00-1.76-15 систем газопостачання.pdf Панфілов Д.О. слюсарь КВП та А ФОП НПАОП 0.00-1.81-18 робота під тиском.pdf Панфілов Д.О. слюсарь КВП та А ФОП НПАОП 0.00-5.11-85 газонебезпечні роботи.pdf Панфілов Д.О. слюсарь КВП та А ФОП НПАОП 40.-1.21-98 єлектроустановки споживачів.pdf Посвідчення Панфілов Д.О. Слюсарь КВП А.pdf Свідоцтво про присвоєння Панфілов Д.О. Слюсарь КВП А.pdf Точій С.І. безпечної експлуатації електроустановок споживачів.pdf Точій С.І. ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85.pdf Точій С.І. Загальні питання охорони праці.pdf Точій С.І. НПАОП 45.25-1.01-92.pdf Точій С.І. систем газопостачанняНПОП 0.00-1.76-15.pdf Точій С.І. на висоті.pdf Точій С.І. о НПОП 0.00-1.81.18 під тиском.pdf Точій С.І. НПАОП 45.25-101-92 Правила виконання робіт щодо ремонту печей та димових каналів ФОП Трізно.pdf Трізно О.Л правила безпеки систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15.pdf Трізно О.Л. газонебезпечні роботи НПАОП 0.00-5.11-85.pdf Трізно О.Л. електроустановок споживачів НПОП 40.-1.21-98.pdf Трізно О.Л. загальні.pdf Трізно О.Л. інструменти та пристрої НПАОП 0.00-1.71-13.pdf Трізно О.Л. під тиском НПАОП 0.00-1.81-18.pdf Трізно О.Л. роботи на висоті НПАОП 0.00-5.15-07.pdf Трізно О.Л. СИСТЕМ СТАНДАРТІВ НПОП 45.2-7.02-12.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ПП "ЛІГА МОНТАЖУ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Довідка МТБ.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджую
1Договір _ акти.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТРІЗНО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" #2881406307 |
Відхилено |
113 700,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 14:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2025 13:24
|
ПП "ЛІГА МОНТАЖУ" #41434363 |
Переможець |
114 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2025 16:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
« Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змі нами, далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1)У складі тендерної пропозиції лист відгук від Комунального підприємства «ДАР» від 09.01.2025 року №5 складено на неофіційному бланку; 2) У складі тендерної пропозиції відсутні чинні посвідченя про проходження навчання та/або перевірку знань з ПТЕЕС (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 3,4 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 5 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати лист відгук від Комунального підприємства «ДАР» на офіційному бланку; 2) надати копії чинних посвідчень про проходження навчання та/або перевірку знань з ПТЕЕС (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів).
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змі нами, далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1)У складі тендерної пропозиції в Довідці про досвід виконання аналогічних договорів Вих. №11/к від 11.02.2025р. не зазначено коду ЄДРПОУ та ПІБ відповідальної особи Замовника; 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 5 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Лист у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на надання послуг за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або надання послуг, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною).
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 березня 2025 16:30
Учасник | Пропозиція | Документи |
ПП "ЛІГА МОНТАЖУ" #41434363 |
114 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|