Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ ТА БІОТЕХНОЛОГІЙ ІМЕНІ С.З.ҐЖИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 00492990 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Пекарська,50 |
Контактна особа: |
Смик Павло 380676721891 PAVELSMYK@BIGMIR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 14:25 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 14:25 |
Очікувана вартість: | 14 598 280,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 991,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 16:55 |
Додаток 4 (для переможця).docx | |
05 лютого 2025 16:55 |
ТД_Клініка тварин.docx | |
05 лютого 2025 16:55 |
Додаток 1 (кваліфікація).docx | |
05 лютого 2025 16:55 |
Додаток 2 (технічне завдання).docx | |
05 лютого 2025 16:55 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-11-000065 ● b4ee2d3cacfd4da2b69edd253518329b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2025 №56
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.03.2025 №56.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-05-016107-a, 05.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:32:08
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в електронних полях у розділі «протокол розкриття» уповноваженою особою Замовника завантажено протокольне рішення від 28.06.2024 №36 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця ПП «МІДАС БУД», однак учасником-переможцем за UA-2025-02-05-016107-a є ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо визначення переможця ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:36:00
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в електронних полях у розділі «протокол розкриття» уповноваженою особою Замовника завантажено протокольне рішення від 28.06.2024 №36 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця ПП «МІДАС БУД», однак учасником-переможцем за UA-2025-02-05-016107-a є ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо визначення переможця ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2025 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" |
14 020 511,30
UAH з ПДВ
|
13 947 519,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" |
14 394 865,20
UAH з ПДВ
|
13 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" #40508910 |
Відхилено |
13 947 519,90
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2025 14:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" #41457417 |
Переможець |
13 950 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2025 17:02
|
Додаток 3 (проєкт договору)_1_1741945640.docx | укладений |
14 березня 2025 16:49
|
122-03-25.pdf | укладений |
14 березня 2025 16:49
|
завантаження (1).pdf | укладений |
14 березня 2025 15:11
|
протокол 38.pdf | укладений |
14 березня 2025 15:11
|
прот 37.pdf | укладений |
14 березня 2025 15:11
|
Додаток 3 (проєкт договору)_1_1741945640.docx | укладений |
14 березня 2025 12:21
|
Документ, що містить інформацію про ціни на мат. ресурси.xls | укладений |
14 березня 2025 12:21
|
КОШТОРИС ДЛЯ ДОГОВОРУ_1741945640.7z | укладений |
14 березня 2025 12:21
|
кошторис.pdf | укладений |
14 березня 2025 12:21
|
122-03-25.pdf | укладений |
14 березня 2025 12:21
|