Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ ТА БІОТЕХНОЛОГІЙ ІМЕНІ С.З.ҐЖИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 00492990 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Пекарська,50 |
Контактна особа: |
Смик Павло 380676721891 PAVELSMYK@BIGMIR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 14:25 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 14:25 |
Очікувана вартість: | 14 598 280,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 991,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 16:55 |
Додаток 4 (для переможця).docx | |
05 лютого 2025 16:55 |
ТД_Клініка тварин.docx | |
05 лютого 2025 16:55 |
Додаток 1 (кваліфікація).docx | |
05 лютого 2025 16:55 |
Додаток 2 (технічне завдання).docx | |
05 лютого 2025 16:55 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-11-000065 ● b4ee2d3cacfd4da2b69edd253518329b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2025 №56
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.03.2025 №56.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-05-016107-a, 05.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:32:08
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в електронних полях у розділі «протокол розкриття» уповноваженою особою Замовника завантажено протокольне рішення від 28.06.2024 №36 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця ПП «МІДАС БУД», однак учасником-переможцем за UA-2025-02-05-016107-a є ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо визначення переможця ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-18 16:15:31
На запит про надання інформації опублікований, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:
На запит про надання інформації опублікований, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі "Клініки тварин" на вул. Левицького, 67 у м. Львові. Коригування». Проектно-кошторисна документація була складена з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. За результатом експертизи проектно-кошторисної документації складено позитивний експертний звіт. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з огляду на загальну кошторисну вартість об’єкта. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства на підставі відомості обсягів робіт та ресурсів (локальних кошторисів), які є частиною проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного разрахунку, який також є частиною проектно-кошторисної документації.
2. Сторінка веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://lvet.edu.ua/index.php/universytet/dostup-do-publichnoi-informatsii.html
3. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Під час проведення Закупівлі в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) зокрема під час завантаження протокольного рішення про визначення переможця процедури закупівлі через автоматизоване робоче місце замовника уповноваженою особою було помилково оприлюднено протокол про визначення переможця, що стосується іншої процедури закупівлі замовника.
Згідно з пунктом 10 Порядку № 1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність у системі в інтерактивному режимі реального часу. Слід зауважити, що електронна система закупівель має технічну можливість автоматично формувати протоколи за результатами прийнятих рішень замовника, до таких відноситься і рішення про визначення переможця, таким чином протокольне рішення про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» є таким що оприлюднене в електронній системі закупівель у день прийняття такого рішення (додається)
При цьому Порядок № 1082 не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Окрім того, на електронному майданчику через автоматизоване робоче місце замовника немає технічної можливості видалити/замінити помилково завантажений протокол або додатково прикріпити правильний протокол, окрім як додатково оприлюднити його під час оприлюднення договору укладеного за результатами проведеної процедури.
Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, керуючись Положенням про Уповноважену особу, після оприлюднення відповідної інформації Уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічної (механічної) помилки шляхом оформлення відповідного протоколу. Отже, з метою виправлення зазначеної помилки уповноваженою особою під час публікації договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі було додатково оприлюднено протокольне рішення замовника №37 від 28.02.2025 року про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» переможцем процедури закупівлі, а також протокол про допущення технічної (механічної, формальної) помилки у відкритих торгах на закупівлю №38 від 14.03.2025 року
Документи до пояснення по запиту:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Кошторисна частина, Проектно-кошторисної документації
3. Протокольне рішення №37 від 28.02.2025 року про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» переможцем процедури закупівлі
4. Протокольне рішення №38 від 14.03.2025 року про допущення технічної (механічної, формальної) помилки у відкритих торгах на закупівлю
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:36:00
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в електронних полях у розділі «протокол розкриття» уповноваженою особою Замовника завантажено протокольне рішення від 28.06.2024 №36 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця ПП «МІДАС БУД», однак учасником-переможцем за UA-2025-02-05-016107-a є ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо визначення переможця ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-18 16:12:08
На запит про надання інформації опублікований, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:
На запит про надання інформації опублікований, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі "Клініки тварин" на вул. Левицького, 67 у м. Львові. Коригування». Проектно-кошторисна документація була складена з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. За результатом експертизи проектно-кошторисної документації складено позитивний експертний звіт. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з огляду на загальну кошторисну вартість об’єкта. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства на підставі відомості обсягів робіт та ресурсів (локальних кошторисів), які є частиною проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного разрахунку, який також є частиною проектно-кошторисної документації.
2. Сторінка веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://lvet.edu.ua/index.php/universytet/dostup-do-publichnoi-informatsii.html
3. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Під час проведення Закупівлі в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) зокрема під час завантаження протокольного рішення про визначення переможця процедури закупівлі через автоматизоване робоче місце замовника уповноваженою особою було помилково оприлюднено протокол про визначення переможця, що стосується іншої процедури закупівлі замовника.
Згідно з пунктом 10 Порядку № 1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність у системі в інтерактивному режимі реального часу. Слід зауважити, що електронна система закупівель має технічну можливість автоматично формувати протоколи за результатами прийнятих рішень замовника, до таких відноситься і рішення про визначення переможця, таким чином протокольне рішення про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» є таким що оприлюднене в електронній системі закупівель у день прийняття такого рішення (додається)
При цьому Порядок № 1082 не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Окрім того, на електронному майданчику через автоматизоване робоче місце замовника немає технічної можливості видалити/замінити помилково завантажений протокол або додатково прикріпити правильний протокол, окрім як додатково оприлюднити його під час оприлюднення договору укладеного за результатами проведеної процедури.
Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, керуючись Положенням про Уповноважену особу, після оприлюднення відповідної інформації Уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічної (механічної) помилки шляхом оформлення відповідного протоколу. Отже, з метою виправлення зазначеної помилки уповноваженою особою під час публікації договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі було додатково оприлюднено протокольне рішення замовника №37 від 28.02.2025 року про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» переможцем процедури закупівлі, а також протокол про допущення технічної (механічної, формальної) помилки у відкритих торгах на закупівлю №38 від 14.03.2025 року
Документи до пояснення по запиту:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Кошторисна частина, Проектно-кошторисної документації
3. Протокольне рішення №37 від 28.02.2025 року про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» переможцем процедури закупівлі
4. Протокольне рішення №38 від 14.03.2025 року про допущення технічної (механічної, формальної) помилки у відкритих торгах на закупівлю
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2025 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" |
14 020 511,30
UAH з ПДВ
|
13 947 519,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" |
14 394 865,20
UAH з ПДВ
|
13 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" #40508910 |
Відхилено |
13 947 519,90
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2025 14:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" #41457417 |
Переможець |
13 950 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2025 17:02
|
Додаток 3 (проєкт договору)_1_1741945640.docx | укладений |
14 березня 2025 16:49
|
122-03-25.pdf | укладений |
14 березня 2025 16:49
|
завантаження (1).pdf | укладений |
14 березня 2025 15:11
|
протокол 38.pdf | укладений |
14 березня 2025 15:11
|
прот 37.pdf | укладений |
14 березня 2025 15:11
|
Додаток 3 (проєкт договору)_1_1741945640.docx | укладений |
14 березня 2025 12:21
|
Документ, що містить інформацію про ціни на мат. ресурси.xls | укладений |
14 березня 2025 12:21
|
КОШТОРИС ДЛЯ ДОГОВОРУ_1741945640.7z | укладений |
14 березня 2025 12:21
|
кошторис.pdf | укладений |
14 березня 2025 12:21
|
122-03-25.pdf | укладений |
14 березня 2025 12:21
|