Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі "Клініки тварин" на вул. Левицького, 67 у м. Львові. Коригування
Очікувана вартість
14 598 280,80 UAH
UA-2025-02-05-016107-a 1ce553a82e72443897fc46c9e5f95f4e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смик Павло

380676721891 PAVELSMYK@BIGMIR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ ТА БІОТЕХНОЛОГІЙ ІМЕНІ С.З.ҐЖИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 00492990
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Пекарська,50
Контактна особа: Смик Павло
380676721891
PAVELSMYK@BIGMIR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2025 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2025 14:25
Початок аукціону: 20 лютого 2025 14:25
Очікувана вартість: 14 598 280,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 991,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція будівлі "Клініки тварин" на вул. Левицького, 67 у м. Львові. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. Левицького, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2026
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 16:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

05 лютого 2025 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2025 16:55
Додаток 4 (для переможця).docx
05 лютого 2025 16:55
ТД_Клініка тварин.docx
05 лютого 2025 16:55
Додаток 1 (кваліфікація).docx
05 лютого 2025 16:55
Додаток 2 (технічне завдання).docx
05 лютого 2025 16:55
Додаток 3 (проєкт договору).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення Технічного завдання
Дата подання: 10 лютого 2025 11:18
Дата відповіді: 13 лютого 2025 17:15
Шановний Замовнику , при опрацюванні Тендерного завдання ми звернули увагу на факт невідповідності обсягу робіт та матеріалів для їх виконання , зокрема : Роздiл 2. Арматура 169 Врізування в існуючі трубопроводи запірної арматури діаметром до 32 мм шт 1 170 Кран кульовий д.25 шт 1 171 Кран кульовий д.15 шт 20 Просимо надати роз'яснення з цього питання - яким чином учаснику обраховувати обсяги виконання робіт по даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше звернення повідомляємо наступне: Технічне завдання до закупівлі сформоване на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 за результатом експертизи якої складено позитивний експертний звіт. Дані позиції створені згідно специфікації проекту та складу робіт які входять до норм. (п.170 кран кульовий 1шт відноситься до норми - врізування в існуючі трубопроводи запірної арматури діаметром до 32 мм, а п.171 крани кульові д.15 20шт - входять до складу робіт у норми по прокладанню трубопроводів.)
Щодо невідповідностей у ТЗ
Дата подання: 12 лютого 2025 16:06
Дата відповіді: 14 лютого 2025 18:28
Шановний замовнику , просимо уточнити: позицію 472 Технічного завдання на предмет товщини вирівнюючих шарів основи із піску. При виконанні улаштування дорожніх корит при глибині корита до 250 мм на площі 331,89 м2 ( позиція 469 ТЗ) вирівнювальний шар з піску не може становити 331,89 м3 . ВВажаємо , у ТЗ допущено помилку , яку пропонуємо виправити і внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо що Замовником було перевірено вказану інформацію та встановлено, що Технічне завдання повністю відповідає відомості об'ємів робіт що є частиною наявної проектно-кошторисної документації за якою проведена експертиза. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до цих об'ємів, відтак внесення змін до технічного завдання Замовником не розглядається.
Запит на додаткове роз"яснення
Дата подання: 13 лютого 2025 12:37
Дата відповіді: 14 лютого 2025 18:29
Шановний замовнику у Тезнічному завданні є така позиція "Блок керування незалеж. розчіплювачем, індивідуального виготовлення 1ЩА" -1 шт. Оскільки такий блок по запиту є блоком індивідуального виготовлення - просимо надати додаткову інформацію - маркування , проектне рішення , тощо. Також у Технічному завданні присутня позиція " Ролокасета віконна " без вказання розмірів та характеристик , просимо уточнити інформацію. Також у Технічному завданні присутня позиція "Відлив віконний з листової сталі (індивідуального виготовлення)" без вказання особливостей індивідуального виготовлення ,просимо уточнити інформацію. Також у Технічному завданні присутня позиція "Шафа розподільча індивідуального виготовлення, в складі: корпус щита метал. для монтажа на стіну, H800 х 600 х 275 мм,УХЛ3, ІР44 з автоматами " без вказання особливостей індивідуального виготовлення ,просимо уточнити інформацію та додати специфікацію , креслення чи однолінійні схеми такого обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо що технічне завдання сформоване на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації та в межах наявної в ній інформації. Учасники самостійно визначають «особливості індивідуального виготовлення» на підставі наданої інформації або за необхідності можуть прибути та ознайомитись з проектною документацією та місцем виконання робіт.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-11-000065 ● b4ee2d3cacfd4da2b69edd253518329b
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2025 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


11.03.2025 №56

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.03.2025 №56.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-05-016107-a, 05.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-13 14:32:08

Про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в електронних полях у розділі «протокол розкриття» уповноваженою особою Замовника завантажено протокольне рішення від 28.06.2024 №36 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця ПП «МІДАС БУД», однак учасником-переможцем за UA-2025-02-05-016107-a є ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо визначення переможця ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-18 16:15:31

На запит про надання інформації опублікований, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:

На запит про надання інформації опублікований, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:

1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі "Клініки тварин" на вул. Левицького, 67 у м. Львові. Коригування». Проектно-кошторисна документація була складена з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. За результатом експертизи проектно-кошторисної документації складено позитивний експертний звіт. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з огляду на загальну кошторисну вартість об’єкта. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства на підставі відомості обсягів робіт та ресурсів (локальних кошторисів), які є частиною проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного разрахунку, який також є частиною проектно-кошторисної документації.
2. Сторінка веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://lvet.edu.ua/index.php/universytet/dostup-do-publichnoi-informatsii.html
3. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Під час проведення Закупівлі в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) зокрема під час завантаження протокольного рішення про визначення переможця процедури закупівлі через автоматизоване робоче місце замовника уповноваженою особою було помилково оприлюднено протокол про визначення переможця, що стосується іншої процедури закупівлі замовника.
Згідно з пунктом 10 Порядку № 1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність у системі в інтерактивному режимі реального часу. Слід зауважити, що електронна система закупівель має технічну можливість автоматично формувати протоколи за результатами прийнятих рішень замовника, до таких відноситься і рішення про визначення переможця, таким чином протокольне рішення про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» є таким що оприлюднене в електронній системі закупівель у день прийняття такого рішення (додається)
При цьому Порядок № 1082 не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Окрім того, на електронному майданчику через автоматизоване робоче місце замовника немає технічної можливості видалити/замінити помилково завантажений протокол або додатково прикріпити правильний протокол, окрім як додатково оприлюднити його під час оприлюднення договору укладеного за результатами проведеної процедури.
Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, керуючись Положенням про Уповноважену особу, після оприлюднення відповідної інформації Уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічної (механічної) помилки шляхом оформлення відповідного протоколу. Отже, з метою виправлення зазначеної помилки уповноваженою особою під час публікації договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі було додатково оприлюднено протокольне рішення замовника №37 від 28.02.2025 року про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» переможцем процедури закупівлі, а також протокол про допущення технічної (механічної, формальної) помилки у відкритих торгах на закупівлю №38 від 14.03.2025 року

Документи до пояснення по запиту:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Кошторисна частина, Проектно-кошторисної документації
3. Протокольне рішення №37 від 28.02.2025 року про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» переможцем процедури закупівлі
4. Протокольне рішення №38 від 14.03.2025 року про допущення технічної (механічної, формальної) помилки у відкритих торгах на закупівлю

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-13 14:36:00

Про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в електронних полях у розділі «протокол розкриття» уповноваженою особою Замовника завантажено протокольне рішення від 28.06.2024 №36 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця ПП «МІДАС БУД», однак учасником-переможцем за UA-2025-02-05-016107-a є ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо визначення переможця ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД».

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-18 16:12:08

На запит про надання інформації опублікований, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:

На запит про надання інформації опублікований, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-05-016107-a, яка проводилася Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:

1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція будівлі "Клініки тварин" на вул. Левицького, 67 у м. Львові. Коригування». Проектно-кошторисна документація була складена з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. За результатом експертизи проектно-кошторисної документації складено позитивний експертний звіт. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з огляду на загальну кошторисну вартість об’єкта. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства на підставі відомості обсягів робіт та ресурсів (локальних кошторисів), які є частиною проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного разрахунку, який також є частиною проектно-кошторисної документації.
2. Сторінка веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://lvet.edu.ua/index.php/universytet/dostup-do-publichnoi-informatsii.html
3. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Під час проведення Закупівлі в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) зокрема під час завантаження протокольного рішення про визначення переможця процедури закупівлі через автоматизоване робоче місце замовника уповноваженою особою було помилково оприлюднено протокол про визначення переможця, що стосується іншої процедури закупівлі замовника.
Згідно з пунктом 10 Порядку № 1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність у системі в інтерактивному режимі реального часу. Слід зауважити, що електронна система закупівель має технічну можливість автоматично формувати протоколи за результатами прийнятих рішень замовника, до таких відноситься і рішення про визначення переможця, таким чином протокольне рішення про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» є таким що оприлюднене в електронній системі закупівель у день прийняття такого рішення (додається)
При цьому Порядок № 1082 не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Окрім того, на електронному майданчику через автоматизоване робоче місце замовника немає технічної можливості видалити/замінити помилково завантажений протокол або додатково прикріпити правильний протокол, окрім як додатково оприлюднити його під час оприлюднення договору укладеного за результатами проведеної процедури.
Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, керуючись Положенням про Уповноважену особу, після оприлюднення відповідної інформації Уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічної (механічної) помилки шляхом оформлення відповідного протоколу. Отже, з метою виправлення зазначеної помилки уповноваженою особою під час публікації договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі було додатково оприлюднено протокольне рішення замовника №37 від 28.02.2025 року про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» переможцем процедури закупівлі, а також протокол про допущення технічної (механічної, формальної) помилки у відкритих торгах на закупівлю №38 від 14.03.2025 року

Документи до пояснення по запиту:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Кошторисна частина, Проектно-кошторисної документації
3. Протокольне рішення №37 від 28.02.2025 року про визначення ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» переможцем процедури закупівлі
4. Протокольне рішення №38 від 14.03.2025 року про допущення технічної (механічної, формальної) помилки у відкритих торгах на закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2025 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" 14 020 511,30
UAH з ПДВ
13 947 519,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" 14 394 865,20
UAH з ПДВ
13 950 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 лютого 2025 16:07
Електронний підпис
19 лютого 2025 16:07
Електронний підпис
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ПВР.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_07-01-02.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_02-01-09.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_02-01-07.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_02-01-05.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_02-01-03.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-011.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-08.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЗВВ.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ДЦ_4.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ДЦ_2.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ДЦ_2.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ДЦ_4.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЗВВ.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-08.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-011.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_02-01-03.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_02-01-05.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_02-01-07.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_02-01-09.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ЛК2_07-01-02.xls.p7s
19 лютого 2025 16:06
24_ДЦ_ПВР.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
3. Довідка про МТБ.pdf
19 лютого 2025 14:45
ЛІЦЕЙ договір 93.rar
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ПВР.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
СЕРТИФІКАТИ 2.zip
19 лютого 2025 14:45
4. Витяг з ОСВ.pdf
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЗВВ.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК2_02-01-03.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
СЕРТИФІКАТИ 1.zip
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_02-01-08.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
Договір Шах.rar
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК2_02-01-05.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ДЦ_4.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК2_02-01-09.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_02-01-011.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
2. Технічне завдання.pdf
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК2_07-01-02.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ДЦ_2.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
Висновки СЕЕ.zip
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК2_02-01-07.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
7. Лист про локалізацію.pdf
19 лютого 2025 14:45
1. Захист довкілля.pdf
19 лютого 2025 14:45
ПРАЦІВНИКИ.zip
19 лютого 2025 14:45
18. п.47.pdf
19 лютого 2025 14:45
ЛІЦЕЙ договір 276.rar
19 лютого 2025 14:45
24_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls.p7s
19 лютого 2025 14:45
МТБ.zip
19 лютого 2025 14:45
18. п.47.pdf
19 лютого 2025 14:45
3. Довідка про МТБ.pdf
19 лютого 2025 14:45
ЛІЦЕЙ договір 93.rar
19 лютого 2025 14:45
Договір Шах.rar
19 лютого 2025 14:45
ЛІЦЕЙ договір 276.rar
19 лютого 2025 14:45
МТБ.zip
19 лютого 2025 14:45
МТБ.zip

Публічні документи

04 березня 2025 19:18
Електронний підпис
04 березня 2025 19:18
КОШТОРИС ДЛЯ ДОГОВОРУ..rar
04 березня 2025 19:12
КОШТОРИС ДЛЯ ДОГОВОРУ.rar
04 березня 2025 19:02
КОШТОРИС ДЛЯ ДОГОВОРУ.rar
03 березня 2025 20:43
Електронний підпис
03 березня 2025 20:43
КОШТОРИС ДЛЯ ДОГОВОРУ.rar.p7s
03 березня 2025 20:40
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-02-28.pdf
03 березня 2025 20:40
КОШТОРИС ДЛЯ ДОГОВОРУ.rar
03 березня 2025 20:40
Виписка 14.01.2025 ТБ.PDF
03 березня 2025 20:40
Витяг 09.02.2025 ТБ.pdf
19 лютого 2025 23:21
Електронний підпис
19 лютого 2025 23:21
Електронний підпис
19 лютого 2025 22:36
Електронний підпис
19 лютого 2025 22:36
Електронний підпис
19 лютого 2025 22:33
Опис, Статут.pdf
19 лютого 2025 22:33
Витяг 09.02.2025.pdf
19 лютого 2025 22:33
Сертифікати_.pdf
19 лютого 2025 22:33
Штатний розпис 05.02.2025.PDF
19 лютого 2025 22:33
Посвідчення з ОП.rar
19 лютого 2025 22:33
Накладна.pdf
19 лютого 2025 22:33
Виписка 4.01.2025.PDF
19 лютого 2025 22:33
209493.imd
19 лютого 2025 22:33
Висновки_.pdf
19 лютого 2025 22:33
Ліцензія АВК.pdf
19 лютого 2025 22:33
Ан.договір 1 - Нежухів.rar
19 лютого 2025 22:33
Накладна.pdf
19 лютого 2025 22:33
Штатний розпис 05.02.2025.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

18. п.47.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та / або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого для учасника зразка (Таблиця «А» Розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації) про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Додатково учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного з субпідрядників / співвиконавців із зазначенням учасника та замовника цієї закупівлі, які підтверджують можливість виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника / співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника / співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі.

Підтверджую

МТБ.zip

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ІТП)

Довідка про наявність робітників основних будівельних професій

Для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати: - документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (не менше як на 1 працівника); - оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням персональних даних працівників (за необхідності)); - повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або договори цивільно-правового характеру; Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого для учасника зразка (таблиця «Б» і/або «В» Розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації) про працівників, які мають необхідні знання та досвід, субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Додатково учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного з субпідрядників / співвиконавців із зазначенням учасника та замовника цієї закупівлі, які підтверджують можливість виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника / співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням власних імен та прізвищ, а також посад працівників субпідрядника / співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі.

Підтверджую

МТБ.zip

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «Г» учасник повинен надати: - аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 3-ох), з усіма додатками, додатковими угодами та/або іншими доповненнями до таких договорів, що є його невід’ємною частиною. *відповідно до умов цієї тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі договір щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – виконання робіт з реконструкції (та/або капітального ремонту) приміщень об’єктів (замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності). - документи, що засвідчують виконання у повному обсязі аналогічного договору, вказаного у довідці (не менше 3-ох); - оригінал листа-відгука про співпрацю за договором від замовників, вказаних у довідці (не менше 3-ох). Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про предмет договору та стан його виконання.

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та / або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого для учасника зразка (Таблиця «А» Розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації) про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Додатково учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного з субпідрядників / співвиконавців із зазначенням учасника та замовника цієї закупівлі, які підтверджують можливість виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника / співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника / співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі.

Підтверджую

Накладна.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ІТП)

Довідка про наявність робітників основних будівельних професій

Для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати: - документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (не менше як на 1 працівника); - оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням персональних даних працівників (за необхідності)); - повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або договори цивільно-правового характеру; Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого для учасника зразка (таблиця «Б» і/або «В» Розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації) про працівників, які мають необхідні знання та досвід, субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Додатково учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного з субпідрядників / співвиконавців із зазначенням учасника та замовника цієї закупівлі, які підтверджують можливість виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника / співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням власних імен та прізвищ, а також посад працівників субпідрядника / співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «Г» учасник повинен надати: - аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 3-ох), з усіма додатками, додатковими угодами та/або іншими доповненнями до таких договорів, що є його невід’ємною частиною. *відповідно до умов цієї тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі договір щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – виконання робіт з реконструкції (та/або капітального ремонту) приміщень об’єктів (замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності). - документи, що засвідчують виконання у повному обсязі аналогічного договору, вказаного у довідці (не менше 3-ох); - оригінал листа-відгука про співпрацю за договором від замовників, вказаних у довідці (не менше 3-ох). Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про предмет договору та стан його виконання.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП"
#40508910
Відхилено 13 947 519,90
UAH з ПДВ
25 лютого 2025 14:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Переможець 13 950 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2025 12:23

Документи

25 лютого 2025 14:49
Електронний підпис
25 лютого 2025 14:49
прот відхилення.pdf

Документи

28 лютого 2025 12:23
Довідка НАЗК
28 лютого 2025 12:23
Електронний підпис
28 лютого 2025 12:22
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2025 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
13 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2025 12:23
Довідка НАЗК
28 лютого 2025 12:23
Електронний підпис
28 лютого 2025 12:22
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2025 17:02
Додаток 3 (проєкт договору)_1_1741945640.docx укладений
14 березня 2025 16:49
122-03-25.pdf укладений
14 березня 2025 16:49
завантаження (1).pdf укладений
14 березня 2025 15:11
протокол 38.pdf укладений
14 березня 2025 15:11
прот 37.pdf укладений
14 березня 2025 15:11
Додаток 3 (проєкт договору)_1_1741945640.docx укладений
14 березня 2025 12:21
Документ, що містить інформацію про ціни на мат. ресурси.xls укладений
14 березня 2025 12:21
КОШТОРИС ДЛЯ ДОГОВОРУ_1741945640.7z укладений
14 березня 2025 12:21
кошторис.pdf укладений
14 березня 2025 12:21
122-03-25.pdf укладений
14 березня 2025 12:21