Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦЗВ-25Т-009_ВО: Колодка чавунна типу М ГОСТ 30249-97 (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Очікувана вартість
22 930 492,00 UAH
UA-2025-02-05-015842-a ● a56c1077636343b088da1a444d574fb7
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна 380444650882 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 22 930 492,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114 652,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа, у розмірі 4-х відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24700 штука
Колодка чавунна типу М ГОСТ 30249-97
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 17:35 |
Зміни до тендеру_009_25_ВО від 10.02.2025.docx | |
10 лютого 2025 17:35 |
009_25_ВО Колодка чавунна типу М ГОСТ 30249-97_ док_1102 нова ред.від 10.02.2025.docx | |
07 лютого 2025 19:13 |
Зміни до тендеру_009_25_ВО від 07.02.2025.docx |
10 лютого 2025 17:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 лютого 2025 17:35 |
Зміни до тендеру_009_25_ВО від 10.02.2025.docx
|
||||||
10 лютого 2025 17:35 |
009_25_ВО Колодка чавунна типу М ГОСТ 30249-97_ док_1102 нова ред.від 10.02.2025.docx
|
||||||
07 лютого 2025 19:13 |
Зміни до тендеру_009_25_ВО від 07.02.2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги щодо гарантії виконання
Дата подання: 06 лютого 2025 15:59
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:50
У зв’язку з тим що Укрзалізниця безпідставно витребувала забезпечення по гарантії за попереднім укладеним договором, ТОВ «НДМЗ» вимагає вилучити всі вимоги з наданням банківської гарантії по забезпеченню виконання договору.
Рахуємо, що ця вимога безпідставна, так як Постачальник з початку проводить поставку товару, потім Покупець проводить приймання за кількісними та якісними характеристиками, також Постачальник надає податковий кредит Покупцю. При даних умовах поставки будь які ризики для Покупця відсутні, тому вимагаємо вилучити банківську гарантію забезпечення виконання договору.
Також просимо роз’яснення щодо трактування Укрзалізницею неналежного виконання договору (вимоги щодо гарантії Додаток 5) в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації
Проект Договору
Дата подання: 06 лютого 2025 17:40
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:50
Шановний Замовнику, просимо виключити з Проекту Договору про закупівлю МТР п.11.1. Р.11 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ», так як Замовник не розглядає форс-мажорні обставини, хоча прописує їх в Договорі про закупівлю п.10.2. Р.10. «ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕРОБНОЇ СИЛИ».
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації
Забеспечення
Дата подання: 07 лютого 2025 13:30
Дата відповіді: 10 лютого 2025 17:37
Шановний Замовнику,просимо виключити всі вимоги з наданням банківської гарантії по забезпеченню виконання договору та забезпечення тендерної пропозиції.Враховуючи що Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" на данний час затримує оплати за продукцію відвантажену у 2024 році та заблокувала повернення коштів по забеспеченню виконання договорів за 2024 р.у у Виробників вітсутні кошти на оплату цих затрат.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
проект договору
Дата подання: 07 лютого 2025 14:29
Дата відповіді: 10 лютого 2025 17:31
Шановний Замовник просимо видалити п. 2.13 з проекту Договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів (Додаток 6), бо рахуємо їх не доречними та такими які суперечать інструкціям приймання П-6, П-7 вказані в розділі 5 Договору., так як на підприємстві проводиться інспекторський контроль.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
проект догвору
Дата подання: 07 лютого 2025 14:30
Дата відповіді: 10 лютого 2025 17:32
Шановний Замовник просимо пункт 3.2. викласти в наступній редакції (згідно інструкції про порядок приймання П-6): У кожне тарне місце повинен бути вкладений пакувальний аркуш (пакувальний ярлик, кипні карта тощо), у якому вказується найменування, кількість ТОВАРУ, дата приймання, найменування виробника та ПОСТАЧАЛЬНИКА та інша інформація, що обов’язково зазначається для цього виду ТОВАРУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
проект договору
Дата подання: 07 лютого 2025 14:30
Дата відповіді: 10 лютого 2025 17:33
Шановний Замовник просимо викласти п. 5.4 в наступній редакції:
5.4. Приймання ТОВАРУ за кількістю та якістю здійснюється не більше 20 днів (згідно інструкції про порядок приймання П-6 та П-7 ) за наявності документів, що підтверджують якість ТОВАРУ згідно з п. 2.2 цього Договору, та таких товаросупровідних документів:
- підписаний ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунок-фактура;
- підписаний ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Акт прийому-передачі товару або підписана ПОСТАЧАЛЬНИКОМ видаткова накладна;
- підписана ПОСТАЧАЛЬНИКОМ товарно-транспортна накладна (у разі поставки ТОВАРУ автомобільним транспортом) або електронна залізнична накладна (у разі поставки ТОВАРУ залізничним транспортом), або відповідний документ, виданий оператором поштового зв’язку, або міжнародна транспортна накладна, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України;
- підписані ПОСТАЧАЛЬНИКОМ пакувальні аркуші (при наявності);
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
проект договору
Дата подання: 07 лютого 2025 14:30
Дата відповіді: 10 лютого 2025 18:01
Шановний Замовник, для дотримання принципу рівності відповідальності сторін за виконання умов Договору, вимагаємо п. 9.2 викласти в наступній редакції:
При порушенні строків оплати ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості поставленого в строк ТОВАРУ, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості поставленого в строк ТОВАРУ, яка нараховується за кожен день прострочення оплати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
проект договору
Дата подання: 07 лютого 2025 14:31
Дата відповіді: 10 лютого 2025 18:06
Шановний Замовник, у п. 11.3 проекту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів Розділ 11 (Додаток 6) вказано, що Покупець має право стягнути суму забезпечення навіть без необхідності обґрунтувати свою вимогу, тому вимагаємо повністю вилучити Розділ 11. та всі інші вимоги пов’язані з наданням банківської гарантії по забезпеченню виконання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вбачає за доцільне вилучати розділ 11 Додатку 6 до тендерної документації. Проте, звертаємо увагу, що замовником 07.02.2025 було внесено зміни до забезпечення виконання договору.
щодо обов'язків сторін
Дата подання: 07 лютого 2025 15:49
Дата відповіді: 10 лютого 2025 18:10
Шановний Замовнику, в Договорі про закупівлі МТР
Розділ 8. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН » ПОКУПЕЦЬ зі свого боку не вказав жодних підстав для нарахування штрафних санкцій за несвоєчасну оплату за ТОВАР, тоб-то ПОКУПЕЦЬ звільняється від виконання будь-яких обов’язків за несвоєчасну оплату та не несе ніякої відповідальності перед ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Тому просимо внести доповнення в Розділ 8.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін. Одночасно інформую вас, що відповідно до п.п. 8.1.1. п.8 «Права та обовязки сторін» Додатку 6 ТД передбачено – «Своєчасно, в повному обсязі, на умовах цього Договору здійснювати оплату за поставлений ТОВАР, кількість, якість, комплектність та асортимент якого відповідає умовам цього Договору».
Також інформую вас, що відповідно до п.п. 9.2 п.9 «Відповідальність Сторін» Додатку 6 ТД передбачено – «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором»
Також інформую вас, що відповідно до п.п. 9.2 п.9 «Відповідальність Сторін» Додатку 6 ТД передбачено – «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором»
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій