Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання та оброблення небезпечних медичних відходів категорії «В», фармацевтичних небезпечних відходів з наданням відповідного пакування)
Очікувана вартість
117 600,00 UAH
UA-2025-02-05-013655-a ● 92f2a26229794d5a888b73ca7828ed01
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999661 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Першотравневий, буд. 22 |
Контактна особа: |
Мартинченко Артем +380532608735, +380508894627 info@pokil.pl.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2025 11:34 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2025 11:34 |
Очікувана вартість: | 117 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 588,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограм
Збирання та оброблення небезпечних медичних відходів категорії «В»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, пр-т Першотравневий, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
50 кілограм
Збирання та оброблення фармацевтичних небезпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, пр-т Першотравневий, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки між сторонами проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі підписаного акту наданих послуг. Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу. Максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів з дня підписання акту наданих послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 11:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 11:26 |
ТД Утилізація (управління відходами) зі змінами+.doc | |
21 лютого 2025 11:26 |
протокол №51 від 21.02.2025 - зміни до ТД.pdf | |
21 лютого 2025 11:26 |
перелік змін.DOCX | |
05 лютого 2025 15:43 |
Додаток №3 - перелік документів переможця.DOCX | |
05 лютого 2025 15:43 |
Додаток №1 - перелік документів для учасника.DOCX | |
05 лютого 2025 15:43 |
додаток №6 - проект договору.DOCX |
21 лютого 2025 11:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2025 11:26 |
ТД Утилізація (управління відходами) зі змінами+.doc
|
|||
21 лютого 2025 11:26 |
протокол №51 від 21.02.2025 - зміни до ТД.pdf
|
|||
21 лютого 2025 11:26 |
перелік змін.DOCX
|
|||
05 лютого 2025 15:43 |
Додаток №3 - перелік документів переможця.DOCX
|
|||
05 лютого 2025 15:43 |
Додаток №1 - перелік документів для учасника.DOCX
|
|||
05 лютого 2025 15:43 |
додаток №6 - проект договору.DOCX
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-05-013655-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 07 лютого 2025 10:01
Дата подання: 07 лютого 2025 10:01
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документаціїї
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги
тендерної документації за закупівлею UA-2025-02-05-013655-a
І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ
05.02.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2025-02-05-013655-a ID y PROZORRO 92f2a26229794d5a888b73ca7828ed01 на закупівлю послуг за ДК 021:2015 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання та оброблення небезпечних медичних відходів категорії «В», фармацевтичних небезпечних відходів з наданням відповідного паковання).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
Відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник За графіком, узгодженим Сторонами, Виконавець приїжджає до Замовника, завантажує та транспортує медичні відходи (або за допомогою співвиконавців/субпідрядників) та забезпечує Замовника необхідною кількістю паковання (тари). За крайньої необхідності Учасник повинен здійснити вивезення відходів протягом 24 годин з моменту отримання заявки. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Вимоги до паковання (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це - спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії В та лікарських засобів, термін придатності яких вийшов, інших токсикологічно небезпечних відходів, об’ємом не менше 50 л).
Паковання (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів
Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
• видаткова накладна на паковання (тару);
• сертифікат відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
декларація про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
Відповідно до вимог пунктів 9,10,11,12 Розділу ІІІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
9.Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
10. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (контейнери, мішки/ пакети) для збирання відходів.
11. Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування.
Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил.
Відповідно до вимог пунктів 11, 16, 17 Розділу V Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).
16. Відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження.
17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття.
Відповідно до вимог пункту 12 Розділу VІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
12. Вивезення відходів категорії С за межі території закладів, проводиться перевізником із дотриманням наступних вимог:
1) мішки/пакети вторинного паковання мають маркування відповідно до додатку 1 до цих Правил;
2) мішки/пакети вторинного паковання щільно закриті;
3) транспортування мішків/пакетів проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації).
Як вбачається, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами не встановлюють обов’язку до наявності сертифікатів. відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації із протоколом дослідження/випробування).
Разом з тим, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. передбачають вимоги до ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання. Замовник вимагає забезпечення вторинною сертифікованою пакувальною тарою. Натомість в цій частині, Замовник має можливість вимагати забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375.
Також звертаємо увагу, що Наказ № 325 МОЗ України 08.06.2015 р. не встановлює, що спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії В та лікарських засобів, термін придатності яких вийшов, інших токсикологічно небезпечних відходів мають бути об’ємом не менше 50 л).
Також незрозумілою є вимога щодо надання накладних на покупку такої тари, , адже предметом закупівлі є код ДК 021:2015 – 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Учасник закуповує відповідну тару, та бере на себе зобов’язання забезпечити тарою Замовника у необхідній кількості у разі підписання договору про надання послуг.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Аналогічної позиції дотримується КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 17141-р/пк-пз від 21.10.2024 та рішення № 18481-р/пк-пз від 18.11.2024, які додаються в якості доказів по скарзі.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-02-05-013655-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
1) Закон України «Про управління відходами»;
2) Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24;
3) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами
4) рішення № 17141-р/пк-пз від 21.10.2024.
5) рішення № 18481-р/пк-пз від 18.11.2024.
6) ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»;
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2025 15:29
рішення від 10.02.2025 № 1931.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2025 15:29
інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2025 № 2361.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2025 13:20
рішення від 17.02.2025 № 2361.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2025 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 2361-р/пк-пз від 17.02.2025 року (далі - рішення), уповноваженою особою Замовника, було внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання та оброблення небезпечних медичних відходів категорії «В», фармацевтичних небезпечних відходів з наданням відповідного пакування) «Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-013655-a», згідно мотивувальної частини рішення.
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2025 11:39
Номер скарги: UA-2025-02-05-013655-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 09 лютого 2025 21:55
Дата подання: 09 лютого 2025 21:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2025 16:58
рішення від 11.02.2025 № 1997.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2025 16:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2025 № 2341.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2025 12:59
рішення від 17.02.2025 № 2341.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2025 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 2341-р/пк-пз від 17.02.2025 року (далі - рішення), уповноваженою особою Замовника, було внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання та оброблення небезпечних медичних відходів категорії «В», фармацевтичних небезпечних відходів з наданням відповідного пакування) «Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-013655-a», згідно мотивувальної частини рішення.
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2025 11:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2025 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
85 680,00
UAH з ПДВ
|
85 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
91 800,00
UAH з ПДВ
|
91 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
98 850,00
UAH з ПДВ
|
98 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Переможець |
85 680,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2025 11:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2025 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 15:20
|
Договір №042 від 12.03.2025 року.pdf | укладений |
12 березня 2025 15:19
|