Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в будівлі Комунального закладу позашкільної освіти центр дитячої та юнацької творчості Жовтоводської міської ради за адресою: Жовті Води, вул. Авангардна, буд. 59, Дніпропетровської області»
Очікувана вартість
830 088,00 UAH
UA-2025-02-05-013313-a 94ce40bb26b04f70979e64068a0aa7b5
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Гарбуз

+380971356859 genyagysak1987@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34582738
Вебсайт: http://centrtvorchosti.wixsite.com/cdtzv
Місцезнаходження: 52206, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води , вул. Маяковського, буд. 59
Контактна особа: Євгенія Гарбуз
+380971356859
genyagysak1987@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2025 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 17 лютого 2025 12:40
Початок аукціону: 17 лютого 2025 12:40
Очікувана вартість: 830 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 150,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в будівлі Комунального закладу позашкільної освіти центр дитячої та юнацької творчості Жовтоводської міської ради за адресою: Жовті Води, вул. Авангардна, буд. 59, Дніпропетровської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. Авангардна буд.59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2025 15:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

11 лютого 2025 09:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2025 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2025 17:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2025 15:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2025 09:49
Тендерна документації (нова редакція).docx
10 лютого 2025 16:29
Тендерна документації (нова редакція).docx
05 лютого 2025 15:35
Тендерна документації.docx
11 лютого 2025 09:49
Додаток 4 до тендерної документації.docx
11 лютого 2025 09:49
Перелік змін ( 3).docx
10 лютого 2025 16:29
Додаток 2.1(Нова редакція).pdf
05 лютого 2025 15:35
Додаток 2.1.pdf
10 лютого 2025 16:29
Перелік змін ( 2).docx
07 лютого 2025 17:20
Додаток 2 до тендерної документації (нова редакція).docx
05 лютого 2025 15:35
Додаток 2 до тендерної документації.docx
07 лютого 2025 17:20
Додаток 1 до тендерної документації (Нова редакція).docx
05 лютого 2025 15:35
Додаток 1 до тендерної документації.docx
07 лютого 2025 17:20
Перелік змін.docx
05 лютого 2025 15:35
Додаток 3 до тендерної документації ДОГОВІР.docx
05 лютого 2025 15:35
Додаток 5 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2025 17:09
Дата відповіді: 07 лютого 2025 11:11
Шановний Замовник процедури закупівлі! У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в даній закупівлі. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. П.3.2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу документального підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. Згідно Постанови 852, яка є основним законодавчим документом, регламентуючим діяльність підприємств, які надають послуги пожежного призначення наявність лабораторії не обов'язкова, більш того: обладнання пожежного призначення мають особливість - ремонт цього обладнання повинен здійснюватись лише на підприємстві - ВИРОБНИКА, тому дана вимога є дискримінаційною. П.3.3 Додатку 1 тендерної документації містить вимогу надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки Згідно п.1 «Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки», затвердженого Постановою КМУ № 440 від 05.06.2013 «визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості). Декларація не подається: у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду; орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником; у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. п. 5 додаток 1 до тендерної документації встановлено критерій щод декларації відповідності матеріально-технічної бази не відповідає чинному у Україні законодавства. п. 3.1. до тендерної документації зазначена вимога про підтвердження повірки приладів, при цьому в додатку 2.1. до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів до об’єктного кошторису №02-01», розділом ІІ не передбачено використання в роботі зазначених пунктів 3.1 додаток 1 до ТД приладів. В такому разі ці вимоги є не законними та такими, що звужують коло потенційних учасників, що є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації. В разі ігнорування вищевказаних вимог, будемо змушені для захисту свої прав звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
запитання по проєкту
Дата подання: 07 лютого 2025 11:30
Дата відповіді: 07 лютого 2025 17:03
Добрий день! В тенденій документації відсутня інформація про наявність чи відсутнісмть розробленого проєкту на влаштування СПЗ. При чому додатком 2.1 до тендерної документації йде частина кошторисної документації, яку очевидно за умовами тендеру необхідно відкоригувати учасникам тендеру. Одночасно у складі тендерної документації відсутній проєкт (за його наявності) або плани приміщень, що унеможливлює визначення актуальної кількості обладнання та трудозатрати. Тож прошу уточнити: 1) чи є прозроблений та затверджений проєкт? 2) наявність/відсутність експертного звіту чи експертної оцінки? 3) чи повинно бути враховано в тендерній пропозиції коригування кошторисної документації та проведення її експертизи? За наявності зазначених документів. просимо дозавантажити їх у тендерну документацію. Завчасно дякуємо за відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення.
Робочий проект в наявності, пройшов експертизу, коригування проекту не потрібно.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 лютого 2025 12:05
Дата відповіді: 07 лютого 2025 17:04
Добрий день! В п. 2.1 таблиці додатку 1 до тендерної документації міститься вимога про наявність у працівників навчання за НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, але в додатку 2.1 не передбачено влаштування тимчасового або мобільного будівельного майданчика. До того ж СПЗ монтуватимуться внутрні будівлі, тож працівникам нема потреби у влаштуванні навчання за НПАОП 45.2-7.03-17. Тому просимо виключити вказану вимогу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
дискримінаційна вимога 2
Дата подання: 07 лютого 2025 12:25
Дата відповіді: 07 лютого 2025 17:05
Добрий день! В п. 3 таблиці додатку 1 до тендерної документації міститься вимога про надання "Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з перевірки знань з питань цивільного захисту.", що дискримінаційною вимогою. Оскільки вказаний вид навчання передбачено для керівників суб'єктів господарювання, їх заступників та працівників задіяних у спеціальних формуванням цивільного захисту. Ліцензіати як правило є суб'єктами малого або мікропідприємництва - то ж Законодавством не вимагається обов'язкового створення спеціальних формувань цивільного захисту у Ліцензіатів. Як наслідок керівники Ліцензіатів не мають стратегічного значення в функціонуванні систем та підсистем, ланок цивільного захисту відповідних територіальних одиниць. Отже відсутня першочергова потреба в навчанні таких керівників. По-друге: комплектування навчальних груп в поточному році здійснюється на підставі плану комплектування затверджєеного місцевими державними адміністраціями з урахуванням вимог щодо навантаження на викладаціький склад. Тож за умов необхідності навчання та підвищення кваліфікації керівників великих суб'єктів господарювання та інших осіб, що мають стратегічне значення для забезпечення функціонування систем та підсистем цивільного захисту, керівників малого та мікро підприємництва зазвичай не включають до вказаних планів. По-третє: оскільки план комплектування навчальних центрів на 2025 рік вже затверджений, то навіть за умови бажання керівника Ліцензіата не можливо пройти відповідне навчання. По-четверте: недивлячись на важливість питань цивільного захисту, але влаштування СПЗ не пов'язано з цивільним захистом - тож відсутня нагальна потреба в такому навчанні для забезпечення якісного виконання умов договру. Просимо виключити вказану вимогу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
дискримінаційна вимога 3
Дата подання: 07 лютого 2025 13:22
Дата відповіді: 07 лютого 2025 17:06
Добрий день! В п. 2.1 таблиці додатку 1 до тендерної документації міститься вимога про наявність у працівників навчання за Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А3.2-2-2009). п. 1.1 розд. 1 Сфера застосування ДБН А.3.2-2-2009 визначено "Ці Норми поширюються на загальнобудівельні і спеціальні будівельні роботи під часнового будівництва, розширення, реконструкції, технічного переоснащення, капітального ре­монту, реставрації будівель та споруд (далі - будівельно-монтажні роботи).", але в додатку 2.1 не передбачено проведення будівельно-монтажних робіт, оскільки передбачено властування СПЗ за умовами тендерної документації. Тому просимо виключити вказану вимогу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
додаток 2 та додаток 7
Дата подання: 07 лютого 2025 13:30
Дата відповіді: 07 лютого 2025 17:07
Добрий день! Додаток 2 тендерної документації посилається на додаток 7, який відсутній в складі тендерної документації. Просимо виправити та додати додаток 7. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Була допущена технічна описка. Будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації.
запитання по додатку 2
Дата подання: 07 лютого 2025 13:45
Дата відповіді: 07 лютого 2025 17:08
Добрий день! Додаток 2 тендерної документації містить вимоги сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення» - що саме повинно бути сертиффіковано на відповідність вимогам цих стандартів? Та на відповідність яким саме пунктам повинна бути проведена сертифікація? Щодо стандартів ДСТУ ISO 10005:2019, ДСТУ ISO 14031:2016, ДСТУ ISO 10008:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020 в "Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації" Опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 визнано такими, що не відносяться до сфери пожежної безпеки. Просимо надати відповідь та видалити суперечні вимоги. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
НПАОП 0.00-7.14-17
Дата подання: 09 лютого 2025 16:27
Дата відповіді: 10 лютого 2025 15:35
У п.2.1 Додатку 1 міститься вимога щодо надання скан-копій оригіналів чинних посвідчень та витягів (виписок) з протоколів про навчання з перевірки знань з питань НПАОП 0.00-7.14-17 «Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками». Вважаємо, що зазначена вимога є надмірною та дискримінаційною, оскільки: Не має безпосереднього зв’язку з предметом закупівлі. Предмет закупівлі передбачає встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення, а не виконання робіт із використанням виробничого обладнання, на яке поширюється дія НПАОП 0.00-7.14-17. Обмежує конкуренцію серед учасників, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога про наявність відповідних документів фактично створює необґрунтовані бар’єри для участі у процедурі закупівлі, що порушує принцип рівної конкуренції. Суперечить нормам законодавства у сфері охорони праці та безпеки виконання робіт. НПАОП 0.00-7.14-17 регламентує вимоги до використання виробничого обладнання, проте монтаж пожежної сигналізації та систем оповіщення не є роботою, що підпадає під ці вимоги. Відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», жодних окремих вимог щодо наявності таких документів для працівників, які виконують монтажні роботи, не встановлено. Суперечить Господарському кодексу України, оскільки створює необґрунтовані вимоги до учасників торгів, які не є необхідними для якісного виконання договору. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо надання скан-копій чинних посвідчень та витягів (виписок) з протоколів про навчання з питань НПАОП 0.00-7.14-17, оскільки вона не відповідає предмету закупівлі та є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення, щодо Вашого уточнення роз’яснюємо наступне:
Пунктом 1 НПАОП 0.00-7.14-17 вказано «Ці Вимоги поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, організаційно-правової форми і видів діяльності та встановлюють мінімальні вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками у процесі трудової діяльності.»
Пунктом 2 НПАОП 0.00-7.14-17 вказано «Виробниче обладнання - будь-яка машина, апарат, ІНСТРУМЕНТ, ПРИСТРІЙ АБО УСТАТКУВАННЯ, що використовуються під час виконання робіт, виготовлення продукції, НАДАННЯ ПОСЛУГ»
В Додатку 2.1 Тендерної документації передбачено що для надання послуг передбачених умовами даної закупівлі необхідно використання таких пристроїв та інструментів:
- Машина свердлильна електрична
- Дриль електрична
- Перфоратор електромагнітний
Тобто технічним завданням передбачено використання електроінструментів. Тому працівники котрі будуть працювати з даним інструментом згідно чинного законодавства повинні мати навчання та перевірку знань відповідно до НПАОП 0.00-7.14-17
Додаток 4
Дата подання: 11 лютого 2025 09:10
Дата відповіді: 11 лютого 2025 09:42
Добрий день! Додаток 1 п.10 до тендерної документації посилається на додаток 4 (Тендерну пропозицію за формою встановленою у Додатку 4 до тендерної документації), який відсутній в складі тендерної документації. Просимо виправити та додати додаток 4. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Була допущена технічна помилка. Відповідні зміни будуть внесені
Додаток 2
Дата подання: 11 лютого 2025 14:57
Дата відповіді: 12 лютого 2025 16:15
Доброго дня! Додаток 2 тендерної документації містить вимоги сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»; ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості», ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» ДСТУ ISO 10008:2015 «Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо електронних торговельних угод за схемою бізнес-споживач» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» надати відповідні сертифікати в складі тендерної пропозиції. ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». Згідно Рішення АМКУ № 11845-р/пк-пз від 01.08.2023 вищевказані вимоги є дискримінаційними. 07.02.2025 об 13:45 також таке звернення(питання) стосовно даної вимоги до Вас вже було. Також була надана вами відповідь, що Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, але все рівно зміни не були внесені, тобто Ви проігнорували свої рішення. Вимога про надання відповідних сертифікатів лишилася. Тому просимо виключити вказані вимоги. В разі ігнорування вищевказаних вимог, будемо змушені для захисту свої прав звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо наявності в учасника сертифікатів ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»; ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості», ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» ДСТУ ISO 10008:2015 «Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо електронних торговельних угод за схемою бізнес-споживач» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», не являється дискримінаційною, так як зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб’єкт господарювання котрий відповідає даним вимогам передбачених стандартами даних сертифікатів. Жоден суб’єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020.
Дисткимінаційні вимоги Додаток 1 до ТД
Дата подання: 12 лютого 2025 08:11
Дата відповіді: 12 лютого 2025 16:07
Доброго ранку! Додаток 1 до тендерної документації п. 2.1. містить вимоги щодо надання документального підтвердження наявності відповідної кваліфікації - диплом/посвідчення/свідоцтво, а саме: - Електромонтер охоронно пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів,) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду; - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду. Згідно п. 14 та 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 підтверджуючі документи у вигляді - диплом/посвідчення/свідоцтво не передбачені. Ви як Замовник заздалегідь встановлюєте дискримінаційні вимоги які суперечать чинному законодавству України, а також Рішенню АМКУ №13074-р/пк-пз від 21.08.2023. Просимо виключити вказані вимоги та привести Тендерну документацію у відповідність чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до пункту 15 Ліцензійних вимог, передбачена обов’язкова наявність таких виконавців робіт
Електромонтер охоронно пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів,) – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду;
- Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду.
Підпунктом 4 пункту 4 Ліцензійних умов передбачено «До заяви про отримання ліцензії додаються такі документи: 4) копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами;»
Тобто наявність документу про кваліфікацію працівників прямо передбачено Ліцензійними умовами.
Дане ваше уточнення, вказує на ваше низьке знання протипожежного законодавства, та ставить під сумнів вашу кваліфікацію як виконавця робіт протипожежного призначення.
Якщо у ваших працівників не має документів що підтверджують кваліфікацію передбачену пунктом 15 Ліцензійних умов, тому ваше підприємство не мало права отримувати ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, та ваша ліцензія повинна бути анульована.
НПАОП 0.00-7.14-17 з урахуванням відповіді Організатора від 10.02.2025 р. о 15:35 год.
Дата подання: 12 лютого 2025 12:59
Дата відповіді: 12 лютого 2025 16:08
Шановний Організаторе! Ознайомившись з відповіддю від 10.02.2025 р. о 15:35 год. вважаємо за потрібне уточнити наступне. Так Згідно положень ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» встановлено обов’язків роботодаців проводити інструктажі та навчання з питань охорони праці працівників. Ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» встановлено випадки коли обов’язкове проходження працівниками спеціального навчання з питань охорони праці – тобто виключно у випадку проведення робіт підвищеної небезпеки. Згідно відповіді Організатора від 10.02.2025 р. о 15:35 год. умови тендеру не передбачають виконання робіт, оскільки передбачають надання послуг, на чому було наголошено Організатором та віділено великими літерами. Отже, невидалення вимоги про навчання з отриманням посвідчень працівників з питань НПАОП 0.00-7.14-17 не відповідають предмету тендеру – отже є надмірними та не маючими відношення до предмету закупівлі. Таким чином підлягають видаленню. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Перш ніж писати дані уточнення просимо вас детально ознайомитися з НПАОП 0.00-7.14-17, а саме з Наказ від 28.12.2017 № 2072 Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров`я під час використання виробничого обладнання працівниками, котрим затверджений даний НПАОП. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0097-18#Text)
Пунктом 2 даного наказу вказано «Виробниче обладнання - будь-яка машина, апарат, ІНСТРУМЕНТ, ПРИСТРІЙ АБО УСТАТКУВАННЯ, що використовуються під час виконання робіт, виготовлення продукції, НАДАННЯ ПОСЛУГ»
Тобто в наказі чітко зазначено, що під час надання послуг, при використанні інструментів чи пристроїв працівники підприємства повинні пройти навчання з «Вимог безпеки та захисту здоров`я під час використання виробничого обладнання працівниками»
Кожен роботодавець може і повинен забезпечити навчання своїх працівників відповідно до вимог вище зазначених НПАОП і дані вимоги жодним чином не являються дискримінаційними, так як їх виконати може кожен роботодавець.
ЗУ «Про охорону праці» прямо вказує що робітники повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Тому, нам як Замовнику, не зрозуміло, чому ви як роботодавець працівників які залучаються до робіт підвищеної небезпеки, відмовляється забезпечити їм необхідне навчання з Охорони праці, котре прямо передбачено чинним законодавством України.
НПАОП 0.00-7.17-18
Дата подання: 12 лютого 2025 15:49
Дата відповіді: 13 лютого 2025 09:39
Шановний Організаторе! Ознайомившись з відповіддю від 10.02.2025 р. о 15:35 год. вважаємо за потрібне уточнити наступне. Так Згідно положень ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» встановлено обов’язків роботодаців проводити інструктажі та навчання з питань охорони праці працівників. Слід звернути увагу на той факт, що нормами ЗУ «Про охорону праці» не визначено термінів «інструктаж» та «навчання» - отже це тотожні поняття, але можуть мати різні методи виконання. Ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» встановлено випадки коли обов’язкове проходження працівниками спеціального навчання з питань охорони праці – тобто виключно у випадку проведення робіт підвищеної небезпеки. Положеннями ЗУ «Про охорону праці» не конкретизовано таких видів робіт. «Переліком робіт з підвищеною небезпекою» затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.01.2005 р. зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 232/10512 надання послуг з влаштування систем протипожежного захисту не визначено як роботи з підвищеною небезпекою – отже Законодавством України не встановлено вимог щодо обов’язкового навчання працівників вимогам НПАОП 0.00-7.17-18 з отриманням ними посвідчень. До того ж згідно відповіді Організатора від 10.02.2025 р. о 15:35 год. умовами тендеру передбачено надання послуг, а не виконання робіт. Таким чином вимога пункту 2.1 додатку 1 до тендерної документації про обов’язок учасника тендеру надання чинних посвідчень на підтвердження навчання працівників вимогам НПАОП 0.00-7.17-18 є надмірною та дискримінаційною, що суперечить вимогам ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, просимо видалити вказану вимогу з тендерної документації та додатків. Дякіємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення.
Пунктом 1 НПАОП 0.00-7.17-18 передбачає - Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до засобів індивідуального захисту (далі - ЗІЗ), що використовуються ПРАЦІВНИКАМИ ПІД ЧАС ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ.
Пунктом 2 вище зазначено НПАОП вказано – ЗІЗ - означає всі засоби, які призначені для носіння і використання працівником з метою індивідуального захисту від одного або більше ризиків, які могли б становити ЗАГРОЗУ БЕЗПЕЦІ ТА ЗДОРОВ’Ю НА РОБОТІ, а також будь-які пристосування, аксесуари чи змінні компоненти, призначені для цієї мети.
Так як предметом закупівлі є електромонтажні роботи, тому при їх виконання як і при будь яких монтажних роботах необхідно використовувати захисні каски також при виконанні робіт, передбачених умовами даної закупівлі, необхідно використовувати електроінструменти та передбачена робота в електроустановках, тому працівники повинні використовувати засоби індивідуального захисту – діелектричні рукавиці, захисні окуляри, тому вимога навчання згідно даного НПАОП є законною і обґрунтованою.
Жодним пунктом НПАОП 0.00-7.17-18 не вказано, що його необхідно дотримуватися лише при виконання робіт. А навпаки чітко зазначено, що застосовуються до усіх працівників підчас трудового процесу, котрі використовують засоби індивідуального захисту, в тому числі і при наданні послуг, чи виготовленні продукції.
Додаток 2
Дата подання: 12 лютого 2025 16:20
Дата відповіді: 13 лютого 2025 09:40
Добрий день! ДОДАТОК 2 до тендерної документації (нова редакція від 07.02.2025) містить ВИМОГИ, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт, розрахунок прибутку та адміністративних витрат, календарний графік надання послуг. Визначені цим абзацом документи повинні бути засвідчені підписом та печаткою інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки, при цьому у складі тендерної пропозиції учасником додатково надається сканований оригінал/сканована завірена копії кваліфікаційних сертифікатів вказаних інженерів – проектувальників. ЦЯ ВИМОГА Є НЕПРАВОМІРНОЮ ТА СУПЕРЕЧИТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ, а саме: Послуга з предмету закупівлі відноситься до виду діяльності, яка підлягає ліцензуванню згідно з Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016). Зазначені Ліцензійні умови містять ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та встановлюють: «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Кадрові вимоги 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто Вимога яка встановлена в ДОДАТОК 2 до тендерної документації (нова редакція від 07.02.2025) суперечить Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016). Тому просимо видалити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення.
Вимоги щодо наявності працівників, вказані в Додатку 1. І вони повністю відповідають Ліцензійним умовам.
В Додатку 2 встановлені вимоги, щодо підтвердження пропозиції технічним якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі. Кошторис має право складати лише Сертифікований інженер проектувальник. Тому нами і встановлена вимога, щодо підтвердження кваліфікації інженерів, котрі складали кошторисну документацію
Додаток 1 п. 3.1
Дата подання: 12 лютого 2025 16:36
Дата відповіді: 13 лютого 2025 10:22
Надайте пояснення ! Додаток 1 до ТД п. 3.1. Замовником ВИМАГАЄТЬСЯ: Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (видаткові накладні, оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). Тобто Матеріально-технічна база повинна відповідати п. 16 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, але цим пунктом передбачено: Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази 16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Ви як Замовник вимагаєте - Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (видаткові накладні, оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). Тому поясність до чого тут вимоги визначені п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за зверненя.
Шановний учаснику. Пунктом 6 Ліцензійних умов вказано «6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, …….
Підпунктом 3 пункту 4 Ліцензійних умов передбачено «До заяви про отримання ліцензії додаються такі документи: «копії документів, що підтверджують право власності (оренди) здобувача ліцензії на обладнання та виробничі приміщення, необхідні для провадження відповідного виду господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами;»
Тому наявність в учасника документів що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу прямо передбачено ліцензійними умовами
Дане ваше уточнення, вказує на ваше низьке знання протипожежного законодавства, та ставить під сумнів вашу кваліфікацію як виконавця робіт протипожежного призначення.
Якщо у вас не має документів що підтверджують власність або користування матеріально-технічною базою та приміщенням Ліцензійних умов, тому ваше підприємство не мало права отримувати ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, та ваша ліцензія повинна бути анульована.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-02-05-013313-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 28 лютого 2025 16:32
СКАРГА на рішення Замовника
Вважаємо рішення Замовника про визначення ТОВ «ТОП ФАЄР» переможцем закупівлі необґрунтованим та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, а саме: принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 04 березня 2025 16:28
рішення від 04.03.2025 № 3265.pdf
Дата публікації: 04 березня 2025 16:27

Документи подані скаржником

28 лютого 2025 15:34
Протокол Якості .pdf
28 лютого 2025 15:34
Кошторис .pdf
28 лютого 2025 15:36
Електронний підпис

Документи подані замовником

06 березня 2025 10:58
Охорона праці Смілянець.pdf
06 березня 2025 10:58
Пояснення АМКУ.docx
06 березня 2025 10:58
Видаткові обладнання.pdf
06 березня 2025 10:58
Експертна оцінка.jpg
06 березня 2025 10:58
Пояснення до скарги.pdf

Документи Органу Оскарження

04 березня 2025 16:27
рішення від 04.03.2025 № 3265.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 678 140,51
UAH з ПДВ
678 140,51
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОП ФАЄР" 827 902,27
UAH з ПДВ
827 902,27
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 лютого 2025 12:53
Електронний підпис
15 лютого 2025 12:53
Електронний підпис
15 лютого 2025 11:38
Електронний підпис
15 лютого 2025 11:38
Електронний підпис
15 лютого 2025 11:37
Довідка п.47 .pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Договір № КМ-12-МН.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Статут 2021 .pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 10008-2015.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Виписка 2023 .PDF.p7s
15 лютого 2025 11:37
Фінзвітність 2022.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Акт до Договору КМ-14-МН.pdf
15 лютого 2025 11:37
Довідка персонал.pdf
15 лютого 2025 11:37
220125 Витяг ТОВ ДСПП.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Фінзвітність 2023.pdf
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ 8828-2019.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2025 11:37
Довідка п.45.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Наказ на Ханбекову .pdf
15 лютого 2025 11:37
Довідка п.45.pdf
15 лютого 2025 11:37
Фінзвітність 2022.pdf
15 лютого 2025 11:37
Про зміну адреси.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Фінзвітність 2023.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 10005-2019.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Довідка згода з ТД.pdf
15 лютого 2025 11:37
Витяг ПДВ_.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 50001-2020.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Договір № ДН ППА-50-МН.pdf
15 лютого 2025 11:37
Протокол на Ханбекову .pdf
15 лютого 2025 11:37
Кошторис.pdf
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 14031-2016.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Договір № КМ-12-МН.pdf
15 лютого 2025 11:37
Довідка п.47 .pdf
15 лютого 2025 11:37
Пожежна декларація.PDF
15 лютого 2025 11:37
Витяг ПДВ_.pdf
15 лютого 2025 11:37
Довідка згода з ТД.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 45001-2019.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Кошторис.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Декларація ОП.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Довідка щодо санкцій.pdf
15 лютого 2025 11:37
Сертифікати.pdf
15 лютого 2025 11:37
Договір КМ-14-МН.pdf
15 лютого 2025 11:37
Наказ на ліцензію.pdf
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 45001-2019.pdf
15 лютого 2025 11:37
Довідка персонал.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 14031-2016.pdf
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ CENTS 54-142021 ДСПП.pdf
15 лютого 2025 11:37
Сертифікати.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Наказ на Ханбекову .pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Пожежна декларація.PDF.p7s
15 лютого 2025 11:37
Фінзвітність 2021.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Оренда офісу 2022 .pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ 8828-2019.pdf
15 лютого 2025 11:37
Довідка про учасника.pdf
15 лютого 2025 11:37
Наказ на ліцензію.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Оренда офісу 2022 .pdf
15 лютого 2025 11:37
Статут 2021 .pdf
15 лютого 2025 11:37
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
220125 Витяг ТОВ ДСПП.pdf
15 лютого 2025 11:37
Декларація ОП.pdf
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ CENTS 54-142021 ДСПП.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Про зміну адреси.pdf
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 10005-2019.pdf
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 50001-2020.pdf
15 лютого 2025 11:37
Виписка 2023 .PDF
15 лютого 2025 11:37
ДСТУ ISO 10008-2015.pdf
15 лютого 2025 11:37
Фінзвітність 2021.pdf
15 лютого 2025 11:37
Договір КМ-14-МН.pdf.p7s
15 лютого 2025 11:37
Довідка персонал.pdf
15 лютого 2025 11:37
Довідка персонал.pdf.p7s

Публічні документи

27 лютого 2025 15:07
Електронний підпис
27 лютого 2025 15:06
Статут ТОП ФАЄР.PDF.p7s
27 лютого 2025 15:06
Довідка банкрутство.pdf.p7s
27 лютого 2025 15:06
Витяг МВС Подоляк.zip.p7s
27 лютого 2025 15:06
Статут ТОП ФАЄР.PDF
27 лютого 2025 15:06
Довідка НАЗК ТОП ФАЄР.zip
27 лютого 2025 15:06
Довідка НАЗК Подоляк.zip
27 лютого 2025 15:06
Довідка банкрутство.pdf
27 лютого 2025 15:06
Витяг МВС Подоляк.zip
14 лютого 2025 17:07
Електронний підпис
14 лютого 2025 17:07
Електронний підпис
14 лютого 2025 17:04
Довідка МТБ.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Календарний графік.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Витяг з ЄДР.pdf
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат 5001.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Довідка МТБ.pdf
14 лютого 2025 17:04
диплом Лащ Б.М.pdf
14 лютого 2025 17:04
Витяг з ПДВ лютий 2023.pdf
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат ДСТУ 45001.pdf
14 лютого 2025 17:04
Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат ДСТУ 45001.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат ISO 14031.pdf
14 лютого 2025 17:04
Протокол Якості.pdf
14 лютого 2025 17:04
Статут +опис.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Кошторис.pdf
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат Лащ.pdf
14 лютого 2025 17:04
Календарний графік.pdf
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат Лащ.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Витяг з ПДВ лютий 2023.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Видаткові обладнання.pdf
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат ISO 10008.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Кошторис.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Протокол Якості.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
диплом Лащ Б.М.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2025 17:04
Статут +опис.pdf
14 лютого 2025 17:04
Пояснення до ліцензії.pdf
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат ISO 14031.pdf.p7s
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат 5001.pdf
14 лютого 2025 17:04
Декларація Висота+1000В.zip
14 лютого 2025 17:04
141.imd.p7s
14 лютого 2025 17:04
Сертифікат ISO 10008.pdf
14 лютого 2025 17:04
141.imd
14 лютого 2025 17:04
Довідка МТБ.pdf
14 лютого 2025 17:04
диплом Лащ Б.М.pdf
14 лютого 2025 17:04
Видаткові обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ТОВ "ТОП ФАЄР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Відхилено 678 140,51
UAH з ПДВ
18 лютого 2025 17:55
ТОВ "ТОП ФАЄР"
#42082117
Переможець 827 902,27
UAH з ПДВ
24 лютого 2025 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2025 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ФАЄР"
#42082117
827 902,27
UAH з ПДВ
Документи