Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
94 400,00 UAH
UA-2025-02-05-009721-a ● 859262d7ee2b494c9b6cfd2616d1f191
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ БУДИНКОМ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20124750 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Ірина Міщук +380332778270 promtender20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 94 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 472,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 метр квадратний
Рулонні штори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43027, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості Товару після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату або видаткової накладної чи акта без попередньої оплати. Оплата рахунка здійснюється упродовж 15 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюватиметься протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 14:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 14:03 |
Додаток 6 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
05 лютого 2025 14:03 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
05 лютого 2025 14:03 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
05 лютого 2025 14:03 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
05 лютого 2025 14:03 |
Додаток 5 Згода з проектом Договору.docx | |
05 лютого 2025 14:03 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
05 лютого 2025 14:03 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення ТЗ
Дата подання: 06 лютого 2025 15:40
Дата відповіді: 07 лютого 2025 12:05
Внесіть будь ласка у Технічні Вимоги данні про кількість та орієнтовані розміри виробів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Детально проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Водночас, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Пунктом 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації вимоги надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій та інформації про розмір, вид та умови надання такого забезпечення.
Крім того, просимо Вас дотриматися Додатку 2 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пункту «Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим складанням акту за підписом уповноваженої особи Замовника» з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг/поставки товару, його виготовлення, складності та специфіки.
Дякуємо!
відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Водночас, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Пунктом 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації вимоги надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій та інформації про розмір, вид та умови надання такого забезпечення.
Крім того, просимо Вас дотриматися Додатку 2 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пункту «Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим складанням акту за підписом уповноваженої особи Замовника» з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг/поставки товару, його виготовлення, складності та специфіки.
Дякуємо!
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 18:29 |
Кінець періоду оскарження: | 22 лютого 2025 00:00 |
Дата відміни: | 22 лютого 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень |
Документи:
11 лютого 2025 18:29
|
Електронний підпис |
11 лютого 2025 18:20
|
Протокол УО про відміну торгів.pdf |