Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з закриття віконних отворів та покрівель; тимчасова консервація несучих стін та покрівель на об'єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2025-02-05-009195-a ddced2abde334ff09e1cdf8911c544ac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Дімітрова

+380935376316 parki40713306@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40713306
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 37
Контактна особа: Юлія Дімітрова
+380935376316
parki40713306@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з закриття віконних отворів та покрівель; тимчасова консервація несучих стін та покрівель на об'єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, Херсонська міська територіальна громада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

05 лютого 2025 13:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2025 13:44
3. Обґрунтування.pdf
05 лютого 2025 13:44
1. Доручення 38 від 29.01.25.pdf
05 лютого 2025 13:44
2. Розпорядження ОВА 40 від 29 01 2025.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХОДИКІН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2455818013
Переможець 3 000 000,00
UAH
05 лютого 2025 13:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2025 09:57
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2025 10:39
Додаткова ФОП Ходикін.pdf зміни до договору
14 березня 2025 10:38
2. Розпорядження ОВА 40 від 29 01 2025.pdf укладений
05 лютого 2025 13:45
3. Обґрунтування.pdf укладений
05 лютого 2025 13:45
1. Доручення 38 від 29.01.25.pdf укладений
05 лютого 2025 13:45
4. Договір.pdf укладений
05 лютого 2025 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової Угоди. Внесення зміни до розділу 14. «Місце знаходження та банківські реквізити Сторін» Договору про надання послуг No ІХд від 05.02.2025 р.
Номер договору про закупівлю: 1Хд
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 3 000 000,00
UAH