Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (03142500-3 - Яйця)
Очікувана вартість
680 400,00 UAH
UA-2025-02-05-008421-a 6f6b24da31d04211870824d1bc1c18b5
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія

380638312819 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Москаленко Юлія
380638312819
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Яйця столові 1 гатунку (коробка картонні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108000 штука
Яйце куряче столове, категорія Перша (M)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна,182/1, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником отриманого товару на підставі ст. 691-692 Цивільного кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних, на умовах відстрочки платежу до 60 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (видаткових накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 60 Календарні 100
Дата подання заявки Постачання у відповідності до заявки. Поставка товару повинна здійснюватися протягом 1 доби з дня замовлення в спосіб визначений Учасником (Viber, WhatsApp, та/або електронною поштою). Поставка товару здійснюється маленькими партіями, 1-2 рази на тиждень відповідно до потреби Замовника. Наявність відповідальної особи за отримання замовлень є обов’язковим. Неприйняття замовлення є недопустимим. В окремих випадках допускається додаткове замовлення та поставка товару «день в день» (при замовленні до 9-00 години доставка товару до 13-00 години). Постачання товару здійснюється щоденно з 6-00 до 6-30 год. у тому числі, у вихідні та святкові дні, незважаючи на складні погодні умови на підставі отриманих заявок Замовника протягом року. Використовується автотранспорт постачальника. Постачальник, протягом одного дня з дня після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника: tender_kuookl@ukr.net 4.2. Місце поставки товару: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26 та/або Відокремлений підрозділ Дунайська філія КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 68606, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1» та/або Відокремленого підрозділу Дунайська філія КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 68601, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а. Повторювана поставка 1 Календарні 100

Тендерна документація

05 лютого 2025 13:16
проект договору з Забезпеченням(продукти).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Маса одного яйця Можливі значення:
  • від 53 до 62,9 г
  • Категорія Можливі значення:
  • Перша (М)
  • Відповідність ДСТУ 5028 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 604 800,00
    UAH з ПДВ
    604 800,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    08 лютого 2025 16:48
    Електронний підпис
    08 лютого 2025 16:48
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 5028 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Категорія Перша (М)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Маса одного яйця від 53 до 62,9 г

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
    #2386915339
    Переможець 604 800,00
    UAH з ПДВ
    10 лютого 2025 13:17

    Документи

    10 лютого 2025 13:17
    Електронний підпис
    10 лютого 2025 13:16
    протокол 2.10к.pdf

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 10 лютого 2025 13:17

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
    #2386915339
    604 800,00
    UAH з ПДВ
    Документи

    Документи

    10 лютого 2025 13:17
    Електронний підпис
    10 лютого 2025 13:16
    протокол 2.10к.pdf

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    14 лютого 2025 14:13
    Договір 37.02П.pdf укладений
    14 лютого 2025 14:11