Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Таїсія Євдокімова +380977899273 t.yevdokimova@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2025 12:13 |
Початок аукціону: | 19 березня 2025 12:13 |
Очікувана вартість: | 51 244 992,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 256 224,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1.2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% (1 537 349,76 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми, яка є додатком 6 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1537349.76 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 15:51 |
ТД на відкриті торги з особливостями Тепловідбивний захисний одяг Нова редакція від 21.02.25.doc | |
21 лютого 2025 15:51 |
Зміни 1 до ТД Тепловідбивний захисний костюм.doc |
21 лютого 2025 15:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2025 15:51 |
ТД на відкриті торги з особливостями Тепловідбивний захисний одяг Нова редакція від 21.02.25.doc
|
|||
21 лютого 2025 15:51 |
Зміни 1 до ТД Тепловідбивний захисний костюм.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім цього, хочемо зазначити, що технічні вимоги на тепловідбивний захисний одяг пожежника розроблені та затверджені наказом ДСНС України від 18.04.2024 № НС-454. З метою ефективного та раціонального використання державних коштів вищезазначені технічні вимоги оприлюднені на сайті ДСНС для ознайомлення (вивчення) громадськістю та потенційними Учасниками. Враховуючи значний проміжок часу з дня затвердження та оприлюднення технічних вимог до оголошення даної процедури закупівлі, потенційні Учасники, які дійсно зацікавлені в забезпеченні якісним речових майном підрозділів ДСНС України, мали достатньо часу провести всі відповідні лабораторні випробування.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для подовження терміну надання тендерних пропозицій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-10-000008 ● a37b1b645fb841ce887c557906f0350e
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2025 10:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2025-02-05-007017-a 05.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-14 12:27:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тепловідбивний захисний одяг пожежника (Костюм спеціальний захисний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-007017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-15 12:09:46
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 14.04.2025 року щодо закупівлі тепловідбивного захисного одягу пожежника (Костюма спеціального захисного)
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 14.04.2025 року щодо закупівлі тепловідбивного захисного одягу пожежника (Костюмів спеціальних захисних) (UA-2025-02-05-007017-a) повідомляємо наступне. Відповідно до наказу ДСНС від 30.01.2025 № НГ-50 “Про здійснення централізованих закупівель”, Управлінню доручено здійснити централізовані закупівлі форменого одягу та речового майна відповідно до додатку (додаток до наказу додається), в якому зазначена потреба в тепловідбивному захисному одягу пожежників (Костюмах спеціальних захисних) у кількості 1032 комплекти. Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (зі змінами) (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125), а саме “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група)” визначено наступне: “Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу, тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС.” Технічні вимоги до тепловідбивного захисного одягу пожежників (Костюму спеціальному захисному) були розроблені робочою групою ДСНС, затверджені наказом ДСНС "Про затвердження Технічних вимог на тепловідбивний захисного одягу пожежників (Костюм спеціальний захисний) від 18.04.2024 № НС-454 та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/texnicni-vimogi-do-predmetiv-recovogo-maina-ta-formenogo-odiagu-osib-riadovogo-i-nacalnickogo-skladu-sluzbi-civilnogo-zaxistu (додається). З метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління було проведено маркетингове дослідження від 30.01.2025 № 130-ДЗ/76 (додається). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилась на підставі розділу 3 пункту 2 примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 “Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.” За результатами попередньо проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю тепловідбивний захисний одяг пожежника (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-011135-a), з переможцем закупівлі ТОВ "УМТК ТРЕЙД" укладено договір від 01.08.2024 № 229. Ціна за одиницю становить 49656,00 грн. з ПДВ. З метою дотримання принципів ефективності та максимальної економії державних коштів, для визначення очікуваної ціни за одиницю предмета закупівлі тепловідбивний захисний одяг пожежника, було взято в розрахунок ціну за одиницю, запропоновану переможцем відкритих торгів вище вказаної закупівлі, а саме 49656,00 грн. з ПДВ. 05.02.2025 року протокольним рішенням № 15 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю тепловідбивного захисного одягу пожежників (Костюму спеціальному захисному) згідно ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання в кількості — 1032 комплекти, очікуваною вартістю закупівлі — 51 244 992,00 грн. з ПДВ. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблена на підставі наказу ДСНС України "Про затвердження Технічних вимог на Тепловідбивний захисний одяг пожежника (Костюм спеціальний захисний) від 18.04.2024 № НС-454. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Управлінням оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості тепловідбивного захисного одягу пожежника (Костюму спеціального захисного). Посилання на сторінку веб-сайту https://uz.dsns.gov.ua/upload/5/9/2/3/1/obgruntuvannia-teplovidbivnii-zaxisnii-odiag-ua-2025-02-05-007017-a.doc.
- Договір №229 від 01.08.2024.pdf
- ДЗ про маркетингове дослідження щодо визначення очікуваної вартості предметів захисного спорядження.pdf
- Наказ НС-454 від 18.04.2024.pdf
- Технічні вимоги (Тепловідбивний захисний одяг пожежника).pdf
- НГ-50.pdf
- Алгоритм_потреби.pdf
- Додаток Централізована закупівля.pdf
- Висновок Тепловідбівний.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 14:33:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тепловідбивний захисний одяг пожежника (Костюм спеціальний захисний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-007017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо не оприлюднення та/або не укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ПІРЕНА» у визначені законодавство строки. У випадку обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю, надати обґрунтування та протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів (ID: UA-2025-02-05-007017-a).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2025 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ» |
51 238 800,00
UAH з ПДВ
|
51 238 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» |
51 241 896,00
UAH з ПДВ
|
51 241 896,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "LEGIO" |
51 244 992,00
UAH з ПДВ
|
51 244 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ» #45176071 |
Відхилено |
51 238 800,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 18:02
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» #43888418 |
Переможець |
51 241 896,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 13:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 17:49
|