Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби
Очікувана вартість
23 221,00 UAH
UA-2025-02-05-005223-a ● 33b74fe016124680abdace6bff527f47
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А1785 |
Код ЄДРПОУ: | 08022573 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Максим Гріднєв +380931228368 gridnevm86@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2025 11:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2025 11:22 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2025 13:58 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2025 13:58 |
Очікувана вартість: | 23 221,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Фарба ВДА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
56 кілограм
Емаль ПФ 115 бежева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
56 кілограм
Емаль ПФ 115 біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
28 кілограм
Емаль ПФ 115 коричнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
9 штука
Емаль ПФ 115 (слонова кістка) 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 11:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 11:24 |
Оголошення.docx | |
05 лютого 2025 11:24 |
Додаток 2 (Форма Цінова пропозиція).docx | |
05 лютого 2025 11:24 |
Додаток 1 (Технічні (якісні).docx | |
05 лютого 2025 11:24 |
Додаток 3 (Проект договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 07 лютого 2025 10:57
Дата відповіді: 07 лютого 2025 11:56
Пунктом 8.4.вказано, що Сторона, що підпала під дію обставин непереборної сили і виявилась внаслідок цього нездатною виконувати обов’язки за цим Договором, повинна в термін не більше п’яти днів з моменту їх настання у письмовій формі повідомити іншу Сторону та звернутись до повноважних органів для одержання підтверджуючих документів.
Згідно п.8.4. проєкту договору визначено строк повідомлення про форс-мажор - 5 днів. Разом з тим, самі обставини форс-мажору можуть унеможливлювати таке повідомлення про нього протягом наведеного строку. За таких обставин, сторона, що і без того зазнала негативних наслідків через форс-мажор матиме ще й відповідальність за невиконання (неналежне чи невчасне) зобов'язання, яке в силу форс-мажору вона не могла виконати.
Пропонуємо доповнити строк повідомлення про форс-мажор (чи підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) після "5 днів" формулюванням, "крім випадків, коли самі обставини форс-мажору та (або) їх наслідки ускладнювали чи унеможливлювали таке повідомлення або збільшити строк повідомлення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, пропозиція може бути врахована під час укладання договору з переможцем.
проєкт
Дата подання: 07 лютого 2025 10:58
Дата відповіді: 07 лютого 2025 11:58
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції:
Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли, тощо) вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов:
- вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджуються відповідними доказами згідно умов Договору.
Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 10 робочих днів та таке прпередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше формулювання чітко визначає умови визнання військової агресії рф та її наслідків форс-мажором, що сприяє правовій визначеності у виконанні договору.
Ось можливий остаточний варіант із дещо покращеною структурою:
**"Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану з 05:30 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та/або її наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини, інші обставини непереборної сили, такі як ракетні, артилерійські обстріли тощо) визнаються форс-мажорними обставинами для виконання цього Договору за одночасного настання таких умов:
вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
настали після укладання Договору;
підтверджуються відповідними доказами згідно з умовами Договору.
Сторони погодили, що строк повідомлення про настання таких обставин становить 10 робочих днів. Таке повідомлення може бути здійснене поштою, електронною поштою, месенджерами або будь-яким іншим доступним засобом зв’язку (із подальшим письмовим підтвердженням)."**
Ось можливий остаточний варіант із дещо покращеною структурою:
**"Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану з 05:30 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та/або її наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини, інші обставини непереборної сили, такі як ракетні, артилерійські обстріли тощо) визнаються форс-мажорними обставинами для виконання цього Договору за одночасного настання таких умов:
вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
настали після укладання Договору;
підтверджуються відповідними доказами згідно з умовами Договору.
Сторони погодили, що строк повідомлення про настання таких обставин становить 10 робочих днів. Таке повідомлення може бути здійснене поштою, електронною поштою, месенджерами або будь-яким іншим доступним засобом зв’язку (із подальшим письмовим підтвердженням)."**
проєкт
Дата подання: 07 лютого 2025 10:58
Дата відповіді: 07 лютого 2025 11:59
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше доповнення є логічним і юридично обґрунтованим, оскільки враховує вимоги Постанови КМУ №187 та забезпечує правову визначеність у питанні дії мораторію.
Ось узгоджений варіант формулювання для включення до договору:
**"Сторони підтверджують та гарантують, що на них не поширюється дія мораторію, встановленого Постановою Кабінету Міністрів України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації".
У разі зміни обставин, що впливають на дотримання цієї гарантії, Сторона, на яку починає поширюватися дія мораторію, зобов’язана невідкладно, але не пізніше ніж протягом трьох календарних днів, письмово повідомити про це іншу Сторону.
Отримання такого повідомлення або виявлення зазначених обставин дає іншій Стороні право на розірвання цього Договору в односторонньому порядку без застосування будь-яких штрафних санкцій."**
Ось узгоджений варіант формулювання для включення до договору:
**"Сторони підтверджують та гарантують, що на них не поширюється дія мораторію, встановленого Постановою Кабінету Міністрів України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації".
У разі зміни обставин, що впливають на дотримання цієї гарантії, Сторона, на яку починає поширюватися дія мораторію, зобов’язана невідкладно, але не пізніше ніж протягом трьох календарних днів, письмово повідомити про це іншу Сторону.
Отримання такого повідомлення або виявлення зазначених обставин дає іншій Стороні право на розірвання цього Договору в односторонньому порядку без застосування будь-яких штрафних санкцій."**
проєкт
Дата подання: 07 лютого 2025 11:21
Дата відповіді: 07 лютого 2025 12:02
Пунктом 5.5. вказано, що Разом з товаром Постачальник надає Замовнику оригінал або завірений виробником товару сертифікат відповідності. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат відповідності як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. Лакофарбова продукція виготовляється відповідно до ТУ виробників. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо надання сертифікату відповідності при поставці товару у вказаному пункті та вказати альтернативні документи, що підтверджують якість від виробника. Пропоную викласти пункт у наступній редакції:
5.5. Разом з товаром Постачальник надає Замовнику оригінал або завірений виробником товару сертифікат якості або паспорт якості виробника, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: оскільки обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована, і вимога надання сертифіката відповідності може обмежувати конкуренцію.
Пропоную такий уточнений варіант формулювання пункту 5.5:
"5.5. Разом з товаром Постачальник надає Замовнику оригінал або завірену виробником копію одного з таких документів: сертифікат якості, паспорт якості, посвідчення якості або інший документ виробника, що підтверджує відповідність товару вимогам технічних умов (ТУ) або іншим нормативним документам, за якими виготовлено продукцію."
Цей варіант враховує можливі варіації назв документів, які використовують виробники, та зберігає гнучкість для учасників торгів. Пропозиція може бути врахована під час укладання договору з переможцем.
Пропоную такий уточнений варіант формулювання пункту 5.5:
"5.5. Разом з товаром Постачальник надає Замовнику оригінал або завірену виробником копію одного з таких документів: сертифікат якості, паспорт якості, посвідчення якості або інший документ виробника, що підтверджує відповідність товару вимогам технічних умов (ТУ) або іншим нормативним документам, за якими виготовлено продукцію."
Цей варіант враховує можливі варіації назв документів, які використовують виробники, та зберігає гнучкість для учасників торгів. Пропозиція може бути врахована під час укладання договору з переможцем.
проєкт
Дата подання: 07 лютого 2025 11:23
Дата відповіді: 07 лютого 2025 12:07
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На даний момент ми ще не здійснюємо електронний обмін документами за допомогою систем електронного документообігу. Однак, ваша пропозиція дійсно актуальна, і ми розглянемо можливість її впровадження в майбутньому з метою оптимізації процесу укладання договорів та документального обміну. Переваги, такі як швидкість, зручність, економія ресурсів та мінімізація впливу на навколишнє середовище, безсумнівно, є вагомими аргументами для переходу на електронний документообіг.
Щодо внесення змін до проєкту договору для використання електронних підписів, ми розглянемо ваші пропозиції на етапі підписання договору з переможцем тендеру, якщо така можливість буде впроваджена.
Ще раз дякуємо за вашу пропозицію та розуміння!
Щодо внесення змін до проєкту договору для використання електронних підписів, ми розглянемо ваші пропозиції на етапі підписання договору з переможцем тендеру, якщо така можливість буде впроваджена.
Ще раз дякуємо за вашу пропозицію та розуміння!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2025 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
17 603,52
UAH з ПДВ
|
17 603,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
22 672,80
UAH з ПДВ
|
22 672,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
23 108,88
UAH з ПДВ
|
23 108,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2770500032 |
Переможець |
17 603,52
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 17:01
|
Договір №25.pdf | укладений |
04 березня 2025 17:00
|