Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
набори продуктів харчування для харчування донорів
Очікувана вартість
1 910 000,00 UAH
UA-2025-02-04-018235-a ● 5512ff0a3d6745d78a881d4010954198
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" |
Код ЄДРПОУ: | 02001699 |
Вебсайт: | http://bloodservice.org.ua |
Місцезнаходження: | 61201, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, будинок 366 |
Контактна особа: |
Андрій Гончаров +380688921667 goncharic87@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 23:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 15:59 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 15:59 |
Очікувана вартість: | 1 910 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 набір
набори продуктів харчування для харчування донорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61201, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Клочкiвська, будинок 366
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем за у національній грошовій одиниці України протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної), шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 21:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 21:29 |
Додаток 3 технічні вимоги _ нова редакція.docx | |
10 лютого 2025 21:29 |
Перелік змін до тендерної документації (2).docx | |
10 лютого 2025 21:29 |
Додаток 8 Перелік документів учасника_нова редакція.docx | |
10 лютого 2025 21:29 |
ТД продукти харчування нова редакція 10.02.docx | |
07 лютого 2025 22:03 |
Додаток 7 перелік документів переможця.docx | |
07 лютого 2025 22:03 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
07 лютого 2025 22:03 |
Додаток 2 кваліфікація учасника.docx | |
07 лютого 2025 22:03 |
Додаток 6 Форма Тендерна пропозиція (1).docx | |
04 лютого 2025 23:58 |
Додаток 5 Лист згода з проєктом договору.docx | |
04 лютого 2025 23:58 |
ДОДАТОК 9 _Форма тендерного забезпечення.docx | |
04 лютого 2025 23:58 |
Додаток 1 відомості про учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
склад набору
Дата подання: 05 лютого 2025 22:22
Дата відповіді: 06 лютого 2025 12:21
Доброго дня
Маємо наступні запитання
1. Вода питна бутильована має бути негазована чи газована?
2. Яке пакування для набору? Пакет?
Відповідь: Вітаю, шановний Учасник
В наказі, яким ми керуємось відсутнє чітке роз'яснення тому ми вважаємо що підходить як негазована так і газована, але без підсолоджувачів.
В якості пакування підійде пакет
В наказі, яким ми керуємось відсутнє чітке роз'яснення тому ми вважаємо що підходить як негазована так і газована, але без підсолоджувачів.
В якості пакування підійде пакет
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 лютого 2025 23:27
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:06
Шановний Замовник!
Відповідно до пп. 1.1. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) та п. 7 Додатку № 8 до ТД, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
- довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ця вимога є дискримінаційною за наступних підстав.
По-перше, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим, незважаючи на воєнний стан у державі. Кожна людина, представник установи, організації та підприємства за допомогою електронного цифрового підпису, може отримати інформацію з цього реєстру. Оскільки, цей реєстр є відкритим, то навіщо вам вимагати інформацію, яка є у відкритому доступі та ви можете самостійно без ускладнень ії отримати.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 15 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
По-друге, ви вимагаєте отримати Витяг у відповідні календарні строки, тобто учасник повинен спеціально під вас замовляти цей документ, який є ще платним. Ви внесли зміни до тендерної документації 10.02.2025 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції 15.02.2025 00:00. Тобто, у будь-якого учасника є всього декілька днів для отримання цього Витягу. А якщо за ці дні знову буде хакерська атака з боку Російської Федерації і всі реєстрі не будуть працювати як це було в грудні 2024 року, то тоді учасники не зможуть брати участь у цій закупівлі???? Ви звужуєте конкуренцію і за це передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.
Мало того, що ви порушуєте чинне законодавство України у воєнний час так і ви ще змушуєте витрачати додаткові гроші підприємців на відкриту інформацію, яку ви можете самі перевірити.
Навсяк випадок повідомляємо, якщо ви це про це не знаєте, вимоги у тендерній документації щодо надання інформації яка є у відкритому та публічному доступі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. І це не тільки підпадає під юрисдикцію Антимонопольного комітету, а і підпадає під юрисдикцію Державної аудиторської служби України. Тобто, навіть якщо ніхто не подасть скаргу в АМКУ, обов’язково подамо скаргу до ДАСУ, що призведе до проведення моніторингу та 100 % до відміни закупівлі/розірвання договору та накладення штрафу на уповноважену особу. А оскільки, договір буде у подальшому буде визнаний нікчемним, до Вас буде питання щодо законності використання коштів.
Тому, щоб потім не платити адміністративні штрафи та не відповідати на запитання компетентним органам, наполегливо просимо прибрати зазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частина 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерною документацією передбачено надання учасниками витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 05 травня 2023 року № 1692/5 пошук відомостей в Єдиному державному реєстрі для безоплатного доступу через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або через Єдиний державний вебпортал електронних послуг здійснюється за ідентифікаторами, визначеними Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». За надання відомостей з Єдиного державного реєстру у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», справляється плата.
Безкоштовний пошук у ЄДР відрізняється від надання відомостей з реєстру на платній основі, так як безкоштовний запит не містить всієї інформації відносно запитуваної юридичної/фізичної особи.
Враховуючи вищенаведене, Замовником встановлену вказану вимогу для отримання актуальної інформації щодо учасника в повному обсязі .
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частина 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерною документацією передбачено надання учасниками витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 05 травня 2023 року № 1692/5 пошук відомостей в Єдиному державному реєстрі для безоплатного доступу через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або через Єдиний державний вебпортал електронних послуг здійснюється за ідентифікаторами, визначеними Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». За надання відомостей з Єдиного державного реєстру у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», справляється плата.
Безкоштовний пошук у ЄДР відрізняється від надання відомостей з реєстру на платній основі, так як безкоштовний запит не містить всієї інформації відносно запитуваної юридичної/фізичної особи.
Враховуючи вищенаведене, Замовником встановлену вказану вимогу для отримання актуальної інформації щодо учасника в повному обсязі .
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 лютого 2025 23:28
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:10
Відповідно до п. 28 Додатку № 8 ТД, Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та документ з податкової служби про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Поясніть будь-ласка, навіщо вам зазначені документи у такі жорсткі строки? Чим така довідка відрізняється від довідки, яка видана за день оголошення процедури закупівлі? Ви внесли зміни до тендерної документації 10.02.2025 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції 15.02.2025 00:00. Тобто, у учасників для замовлення таких документів. А довідка з податкової служби робиться мінімум 3-4 робочі дні. Ви штучно звужуєте конкуренцію, прописуючи дискримінаційні вимоги.
Більш того, ця довідка практично у всіх банків є платною у розмірі 700 грн. Навіщо ви у тендері додатково прописуєте документи, що фінансово обтяжують учасників? І яка ваша аргументація щодо таких незрозумілих строків?
Ці документи дублюють один одного. Будь-який розрахунковий рахунок при відкритті, банк обов’язково повідомляє податкову службу. Це відбувається автоматично. Тому, питання до Вас навіщо ви вимагаєте ці дублюючі документи?
Більш того, в п. 24 Додатку № 8 до ТД, ви вимагаєте відомості про учасника згідно із додатком 1 до ТД, де потрібно зазначити банківські реквізити обслуговуючого банку. Тобто ви одним пунктом вимагаєте інформацію про банківські реквізити, а іншим пунктом вимагаєте документи, де буде зазначена аналогічна інформація.
Наполегливо просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та документ з податкової служби про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Встановивши таку вимогу в тендерній документації Замовник виходив з того, що необхідно отримати від Учасника актуальну інформацію щодо відкритого(тих) рахунку(ків) в банківських установах із зазначенням його номеру у форматі IBAN та документ з податкової служби про наявність поточних рахунків для вірного складання Договору про закупівлю.
Таку вимогу можуть виконати всі потенційні Учасники закупівлі, а тому зазначене не є дискримінаційним та таким що обмежує коло потенційних Учасників.
Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та документ з податкової служби про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Встановивши таку вимогу в тендерній документації Замовник виходив з того, що необхідно отримати від Учасника актуальну інформацію щодо відкритого(тих) рахунку(ків) в банківських установах із зазначенням його номеру у форматі IBAN та документ з податкової служби про наявність поточних рахунків для вірного складання Договору про закупівлю.
Таку вимогу можуть виконати всі потенційні Учасники закупівлі, а тому зазначене не є дискримінаційним та таким що обмежує коло потенційних Учасників.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 лютого 2025 23:29
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:12
Відповідно до п. 15 Додатку № 8 до ТД, учасник повинен надати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
Перше питання: Які підстави вимагати такі документи? Учасник не формує очікувану вартість закупівлі та формує цінову пропозицію відповідно до своїх очікувань, видаткової частини та очікуваного прибутку. Чинним законодавством не передбачено, що учасник повинен підтверджувати ціну. І чому Учасник повинен підтверджувати ціну? Чим це передбачено? Зазначте, будь-ласка посилання на законодавство, де Учасник повинен отримувати такі документи?
Друге питання: Вартість такого документа буде біля 5 000,00 грн. Навіщо ви постійно обтяжуєте підприємців непотрібними документами. Це збільшує видатки учасників та ускладнює діяльність. Щодо органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку, який повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Це взагалі незрозуміло. Ви вимагаєте від третьої особи сертифікацію ISO 9001:2015. Чим ви це аргументуєте. Тобто, учасник повинен звернутися до третьої особи, з вимогою надання такого сертифікату? А якщо цього документу немає, вимагати, щоб такий орган пройшов сертифікацію?
Шановний Замовник, дуже просимо прибрати цю вимогу, щоб потім ви не були змушені пояснювати чому ви за декілька днів до закінчення строків подання тендерних пропозицій вносите зміни і додаєте документ, що коштує біля 5000 грн. і за декілька днів не робиться.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника уникнути спотворення добросовісної конкуренції потенційними учасниками процедури закупівлі, штучного завищення чи то пониження цін порівняно з ринковими і як наслідок або укладення договору про закупівлю за цінами, які або будуть нижчими за ринкові, а тому належне виконання такого договору буде ставитись під загрозу через небажання постачальника нести збитки від своєї діяльності із постачання товару, що є предметом закупівлі, підвищення ціни за одиницю товару зі зменшенням його обсягів, або укладення договору про закупівлю за завищеними цінами, що не відповідають ринковим, що в підсумку може спричинити збитки для бюджету Замовника.
Надання цінових довідок передбачено чинним законодавством України та діючими нормативно-правовими актами. Цінову довідку уповноважені видавати такі органи як: органи статистики, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру.
Зокрема право торгово-промислових палат на проведення експертизи і контролю якості, кількості, комплектності товарів (у тому числі імпортних) та визначення їх вартості прямо передбачено ст.11 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» №671/97-ВР від 02.12.1997, а експертні документи, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, є обов’язковими для застосування на всій території України.
Тобто отримання цінової довідки можливе без обмежень для будь-якого з потенційних учасників.
Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника уникнути спотворення добросовісної конкуренції потенційними учасниками процедури закупівлі, штучного завищення чи то пониження цін порівняно з ринковими і як наслідок або укладення договору про закупівлю за цінами, які або будуть нижчими за ринкові, а тому належне виконання такого договору буде ставитись під загрозу через небажання постачальника нести збитки від своєї діяльності із постачання товару, що є предметом закупівлі, підвищення ціни за одиницю товару зі зменшенням його обсягів, або укладення договору про закупівлю за завищеними цінами, що не відповідають ринковим, що в підсумку може спричинити збитки для бюджету Замовника.
Надання цінових довідок передбачено чинним законодавством України та діючими нормативно-правовими актами. Цінову довідку уповноважені видавати такі органи як: органи статистики, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру.
Зокрема право торгово-промислових палат на проведення експертизи і контролю якості, кількості, комплектності товарів (у тому числі імпортних) та визначення їх вартості прямо передбачено ст.11 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» №671/97-ВР від 02.12.1997, а експертні документи, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, є обов’язковими для застосування на всій території України.
Тобто отримання цінової довідки можливе без обмежень для будь-якого з потенційних учасників.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 лютого 2025 23:29
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:18
Відповідно до п. 1 ч. 1 Додатку № 7 до ТД, для підтвердження вимоги: «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.» (підпункт 3 пункт 47 Особливостей), учасник повинен надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Відповідно до абз. 15 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є повністю відкритий і не потребує додаткових коштів для отримання відповідної інформації. Також, додатково повідомляємо, що з 16 червня 2023р. Система Prozorro інтегрувалась з Реєстром корупціонерів від НАЗК. Тепер система закупівель Prozorro може «підтягувати» довідку з Реєстру корупціонерів, що допоможе швидко і безпомилково отримати інформацію про те, чи не перебуває в ньому юридична, чи фізична особа (ФОП), яка перемогла на торгах. Після того, як замовник визначив учасника переможцем, в цій електронній системі можна отримати відповідну довідку.
Наполегливо просимо прибрати цю вимогу, для уникнення ускладнень під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 лютого 2025 23:30
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:27
Відповідно до пп. 1.1. п. 1 розділу ІІІ до частини третьої ТД, згідно з статтею 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
З приводу цього повідомляємо наступне.
Кабінет Міністрів України постановив продовження використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) протягом дії воєнного стану та ще 6 місяців по його завершенню або припиненню. Нагадаємо, що на сьогодні воєнний стан в Україні продовжено до 09.05.2025.
Зокрема зазначено доповнити постанову пунктом 4 такого змісту:
“4. Міністерству цифрової трансформації, власникам інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування забезпечити технічну можливість використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, через відповідні інформаційні та інформаційно-комунікаційні системи.”.
Оскільки, використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) продовжено, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити наступним чином:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 передбачено, зокрема, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 передбачено, зокрема, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-04-018235-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Показій Леонід Леонідович, Код ЄДРПОУ:2162903353
Дискримінаційна вимога
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2025-02-04-018235-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Показій Леонід Леонідович, Код ЄДРПОУ:2162903353
Дискримінаційна вимога
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2025-02-04-018235-a.a3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Очередько Тамара Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3172306560
Дата подання: 28 лютого 2025 19:38
Дата подання: 28 лютого 2025 19:38
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 04 березня 2025 15:22
рішення від 04.03.2025 № 3284.pdf
Дата публікації: 04 березня 2025 15:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2025 № 3844.pdf
Дата публікації: 13 березня 2025 16:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" |
1 722 000,00
UAH з ПДВ
|
1 521 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Очередько Тамара Миколаївна |
1 797 500,00
UAH з ПДВ
|
1 522 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ" |
1 910 000,00
UAH з ПДВ
|
1 910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" #40002253 |
Відхилено |
1 521 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2025 20:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2025 16:05
|
Фізична особа-підприємець Очередько Тамара Миколаївна #3172306560 |
Відхилено |
1 522 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2025 22:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2025 20:32
|
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ" #2723723135 |
Переможець |
1 910 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 12:35
|