Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гільзи, наконечники
Очікувана вартість
159 750,00 UAH
UA-2025-02-04-018177-a ● d55a2c4cac6e4f24bce6f62b42366a6d
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКС "Фонтанський" |
Код ЄДРПОУ: | 35302819 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А |
Контактна особа: |
Деде Дмитро Борисович +380487407262 fontanzakup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 23:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 11:27 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 11:27 |
Очікувана вартість: | 159 750,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 798,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 000,00 грн. (чотири тисячі гривень). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ФОНТАНСЬКИЙ" Місцезнаходження Замовника: 65044, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, 12/3 Код ЄДРПОУ: 35302819 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31340000-1: Приладдя до ізольованих кабелів
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Гільза GL- 25 з'єднувальна алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
200 штука
Гільза GL- 35 з'єднувальна алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Гільза GL- 50 з'єднувальна алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Гільза GL- 70 з'єднувальна алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Гільза GL- 95 з'єднувальна алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
200 штука
Наконечник провода DL- 25 алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
200 штука
Наконечник провода DL- 35 алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Наконечник провода DL- 50 алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Наконечник провода DL- 70 алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Наконечник провода DL- 95 алюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
200 штука
Гільза GT- 25 з'єднувальна мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
200 штука
Гільза GT- 35 з'єднувальна мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Гільза GT- 50 з'єднувальна мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Гільза GT- 70 з'єднувальна мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Гільза GT- 95 з'єднувальна мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
200 штука
Наконечник провода DT- 25 мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
200 штука
Наконечник провода DT- 35 мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Наконечник провода DT- 50 мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Наконечник провода DT- 70 мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
100 штука
Наконечник провода DT- 95 мідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за фактично отриманий ТОВАР протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки ТОВАРУ. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 22:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 21:52 |
3134 Тендерна документація за Особливостями зі змінами від 10.02.2025.docx | |
10 лютого 2025 21:52 |
3134 Додаток 2 до ТД (технічні вимоги предмету закупівлі) зі змінами від 10.02.2025.xlsx | |
10 лютого 2025 21:52 |
3134 Перелік змін від 10.02.2025.docx | |
04 лютого 2025 23:13 |
3134 Додаток 1 до тендерної документації (вимоги).docx | |
04 лютого 2025 23:13 |
3134 Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx | |
04 лютого 2025 23:13 |
3134 Додаток 4 до тендерної документації (вимоги до переможця).docx |
10 лютого 2025 22:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2025 21:52 |
3134 Тендерна документація за Особливостями зі змінами від 10.02.2025.docx
|
|||
10 лютого 2025 21:52 |
3134 Додаток 2 до ТД (технічні вимоги предмету закупівлі) зі змінами від 10.02.2025.xlsx
|
|||
10 лютого 2025 21:52 |
3134 Перелік змін від 10.02.2025.docx
|
|||
04 лютого 2025 23:13 |
3134 Додаток 1 до тендерної документації (вимоги).docx
|
|||
04 лютого 2025 23:13 |
3134 Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx
|
|||
04 лютого 2025 23:13 |
3134 Додаток 4 до тендерної документації (вимоги до переможця).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Абрівіатури
Дата подання: 06 лютого 2025 13:41
Дата відповіді: 08 лютого 2025 21:09
Добрий день.
По позиціям :
11 Гільза GL- 25 з'єднувальна мідна
12 Гільза GL- 35 з'єднувальна мідна
13 Гільза GL- 50 з'єднувальна мідна
14 Гільза GL- 70 з'єднувальна мідна
15 Гільза GL- 95 з'єднувальна мідна
16 Наконечник провода DL- 25 мідна
17 Наконечник провода DL- 35 мідна
18 Наконечник провода DL- 50 мідна
19 Наконечник провода DL- 70 мідна
20 Наконечник провода DL- 95 мідна
У Вас вказано вкінці "мідна", абрівіатура даних наконечників та гільз алюміній.
Прошу уточнити дане питання...
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, відповідні зміни/уточнення будуть внесені до додатку 2 до тендерної документації.
Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 06 лютого 2025 21:06
Дата відповіді: 08 лютого 2025 21:11
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник, з метою підтвердження кваліфікаційних вимог, має надати інформацію стосовно наявності у учасника складських приміщень, що знаходяться в радіусі 20 км. (по прямій лінії) від складу Замовника (65009, Одеська область, місто Одеса, вулиця Артура Савельєва, будинок 12в). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Дії Замовника свідчать про умисне обмеження кола потенційних учасників з метою уникнення конкурентного проведення процедури закупівлі, тим самим надання можливості участі в закупівлі виключно Учасникам, які здійснюють свою діяльність у місті Одеса. Вимагаємо внести зміни в умови тендерної документації та виключити дискримінаційну норму, тим самим забезпечити прозорий та справедливий процес проведення закупівлі, а також дотримання вимог чинного законодавства, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, інформуємо, що детальне обґрунтування цих вимог вже міститься в тексті тендерної документації, а саме в пункті 2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, згідно якого визначено наступне:
«Стосовно наявних в тендерній документації кваліфікаційних критеріїв, звертаємо увагу на обґрунтування таких критеріїв та об’єктивні умови, які Замовник вимушений враховувати у своїй господарській діяльності: По-перше: - значна заборгованість населення по оплаті послуг, наданих Замовником; - тривала відсутність капітального ремонту будинків. Зазначене, змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі, які застосовуються в тому числі, при ліквідації аварійних ситуацій. По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у Замовника відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг чи значну частину зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Таким чином, враховуючи характер послуг Замовника, які пов'язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням доаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Учасника на визначеній відстані зазначені з метою гарантування своєчасної поставки. Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального для постачальника, через форс-мажорні обставини (значні снігові опади, які можуть бути підставою для порушення строку поставки, у разі розміщення складу у іншому місті України). Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки. Строки поставки також є цілком обґрунтованими, враховуючи зазначені вище об'єктивні умови для Замовника. Подовження строків поставки, відповідно збільшить строк ліквідації аварійної ситуації. Пропонуємо Учасникам враховувати визначені кваліфікаційні вимоги і строки поставки, при визначені ціни пропозиції. Розуміємо, що наявність складу на зазначеній відстані та встановлений строк поставки, є умовами які потребують більших зусиль та витрат для виконання умов закупівлі, але такі умови є об’єктивними для Замовника».
Відповідно до вищезазначеного, стає зрозуміло, що вимоги тендерної документації в цій частині є абсолютно доцільними, необхідними, обґрунтованими та в повному обсязі відповідають принципам здійснення публічних закупівель та нормам чинного законодавства.
Додатково до вищезазначеного, радимо звернути увагу на положення пункту 4.4. Строки поставки товарів Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації, згідно якого зазначено наступне: «Поставка товару здійснюється партіями відповідно до заявок Замовника протягом всього строку дії договору про закупівлю, поставка всього обсягу товару однією партією не розглядається. Мінімальна партія поставки – 3 одиниці виміру».
«Стосовно наявних в тендерній документації кваліфікаційних критеріїв, звертаємо увагу на обґрунтування таких критеріїв та об’єктивні умови, які Замовник вимушений враховувати у своїй господарській діяльності: По-перше: - значна заборгованість населення по оплаті послуг, наданих Замовником; - тривала відсутність капітального ремонту будинків. Зазначене, змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі, які застосовуються в тому числі, при ліквідації аварійних ситуацій. По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у Замовника відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг чи значну частину зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Таким чином, враховуючи характер послуг Замовника, які пов'язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням доаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Учасника на визначеній відстані зазначені з метою гарантування своєчасної поставки. Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального для постачальника, через форс-мажорні обставини (значні снігові опади, які можуть бути підставою для порушення строку поставки, у разі розміщення складу у іншому місті України). Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки. Строки поставки також є цілком обґрунтованими, враховуючи зазначені вище об'єктивні умови для Замовника. Подовження строків поставки, відповідно збільшить строк ліквідації аварійної ситуації. Пропонуємо Учасникам враховувати визначені кваліфікаційні вимоги і строки поставки, при визначені ціни пропозиції. Розуміємо, що наявність складу на зазначеній відстані та встановлений строк поставки, є умовами які потребують більших зусиль та витрат для виконання умов закупівлі, але такі умови є об’єктивними для Замовника».
Відповідно до вищезазначеного, стає зрозуміло, що вимоги тендерної документації в цій частині є абсолютно доцільними, необхідними, обґрунтованими та в повному обсязі відповідають принципам здійснення публічних закупівель та нормам чинного законодавства.
Додатково до вищезазначеного, радимо звернути увагу на положення пункту 4.4. Строки поставки товарів Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації, згідно якого зазначено наступне: «Поставка товару здійснюється партіями відповідно до заявок Замовника протягом всього строку дії договору про закупівлю, поставка всього обсягу товару однією партією не розглядається. Мінімальна партія поставки – 3 одиниці виміру».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕХЕНЕРГО" |
96 800,00
UAH
|
96 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВАБУД" |
117 700,00
UAH
|
117 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІФОК" |
118 000,00
UAH
|
118 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕХЕНЕРГО" #45470206 |
Відхилено |
96 800,00
UAH
|
06 березня 2025 10:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2025 09:26
|
ТОВ "АВАБУД" #45535535 |
Переможець |
117 700,00
UAH
|
13 березня 2025 22:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 18:30
|