Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
4 023 007,00 UAH
UA-2025-02-04-018104-a dbefaea11f7e41eb914a5e8f6a0c615d
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дем'яненко

+025595585 vizirkarada20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04378669
Вебсайт: https://vyzyrska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 67543, Україна , Одеська обл., Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56
Контактна особа: Оксана Дем'яненко
+025595585
vizirkarada20@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2025 22:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2025 12:38
Початок аукціону: 05 березня 2025 12:38
Очікувана вартість: 4 023 007,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 115,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67543, Україна, Одеська область, Одеський район, Визирська СТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно проекту договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 22:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

28 лютого 2025 19:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2025 19:50
Зміни 4 від 28.02.2025.pdf
28 лютого 2025 19:50
ТД послуги ТПВ зі змінами 4 28.02.2025.pdf
25 лютого 2025 18:14
Зміни 3 від 25.02.2025.pdf
25 лютого 2025 18:14
ТД послуги ТПВ зі змінами 3 25.02.2025.pdf
25 лютого 2025 10:43
Зміни 2 від 25.02.2025.pdf
25 лютого 2025 10:43
ТД послуги ТПВ зі змінами 25.02.2025.pdf
11 лютого 2025 23:39
Зміни 1 від_11.02. 2025.pdf
11 лютого 2025 23:39
ТД послуги ТПВ 11.02.2025.pdf
04 лютого 2025 22:46
ТД послуги ТПВ 04.02.2025.pdf
28 лютого 2025 19:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2025 18:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2025 10:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2025 23:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2025 22:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2025 19:50
Зміни 4 від 28.02.2025.pdf
28 лютого 2025 19:50
ТД послуги ТПВ зі змінами 4 28.02.2025.pdf
25 лютого 2025 18:14
Зміни 3 від 25.02.2025.pdf
25 лютого 2025 18:14
ТД послуги ТПВ зі змінами 3 25.02.2025.pdf
25 лютого 2025 10:43
Зміни 2 від 25.02.2025.pdf
25 лютого 2025 10:43
ТД послуги ТПВ зі змінами 25.02.2025.pdf
11 лютого 2025 23:39
Зміни 1 від_11.02. 2025.pdf
11 лютого 2025 23:39
ТД послуги ТПВ 11.02.2025.pdf
04 лютого 2025 22:46
ТД послуги ТПВ 04.02.2025.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та невиконання Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р.
Дата подання: 25 лютого 2025 15:25
Дата відповіді: 25 лютого 2025 19:18
“04” лютого 2025 року Визирською сільською радою Одеського району Одеської області (надалі - “Замовник”) було оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг за предметом: Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів Показник національного класифікатора України ДК 02 1: 2015 “Єдиний закупівельний словник” 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (надалі - “Закупівля”). Детально вивчивши тендерну документацію на Закупівлю Замовника, затверджену Протокол № 04/02/25-02ВТ від «04» лютого 2025 року Уповноважена особа Оксана ДЕМ'ЯНЕНКО (надалі - Тендерна документація), було виявлено, що вона містить дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі щодо встановлення безпідставних та надмірних вимог, які не відповідають предмету закупівлі та не характерні для надання послуг, що закуповуються. ПП “ГРАД-СЕРВІС” (надалі - “Скаржник”) має намір взяти участь у Закупівлі, проте встановлені у тендерній документації Замовника вимоги, які не відповідають чинному законодавству і обмежують конкуренцію, не дають можливості Скаржнику прийняти участь у цій Закупівлі. У зв’язку з цим ПП “ГРАД-СЕРВІС” подало Скаргу щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації Вих. №1-08/02 від 08.02.2025р., Ідентифікатор скарги UA-2025-02-04-018104-a.c1 (надалі - “Скарга”). За результатами розгляду вказаної скарги Рішенням №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - “комісія АМКУ”) постановила: “Зобов'язати Визирську сільську раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04378669) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-02-04-018104-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.” Після прийняття Рішення №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Замовник вніс зміни до тендерної документації та виклав її у новій редакції, яка затверджена Протокол №25/02/25-01ВТ від «25» лютого 2025 року, Уповноважена особа Яна ЗАГОРОДНЮК (надалі - “Нова редакція Тендерної документації”). Однак ознайомившись зі змінами та Тендерною документацію в редакції від 25.02.2025 року нами було встановлено, що Замовник не виконав Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., оскільки Нова редакція Тендерної документації досі містить частину попереднііх дискримінаційних положень, що оскаржувались ПП “ГРАД-СЕРВІС” у скарзі №UA-2025-02-04-018104-a.c1 та були визнані необґрунтованими і дискримінаційними для учасників закупівлі, та які Замовник був зобов'язаний усунути шляхом внесення змін у тендерну документацію у цій частині. Бездіяльність Замовника, яка полягає у невиконанні Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. є порушенням порядку проведення процедури закупівлі, що підтверджується наступним: У пункті 4 Скарги ПП “ГРАД-СЕРВІС” оскаржувало дії Замовника щодо встановлення у Додатках 1 та 7 до Тендерної документації деталізованих вимог до аналогічного договору. Цитати скарги: “Додатками 1 та 7 до Тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій для учасників щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник визначив, що учасник може підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію шляхом надання Довідки про виконання аналогічного договору (за визначеною формою) та Інформаційної довідки з відповідними посиланнями на Оголошення про проведення закупівлі, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»), вказаних у довідці. При цьому Замовник встановив конкретні вимоги до аналогічних договорів: “Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори, укладені 2023-2024 рр. на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) з бюджетними установами, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу (інформаційно-телекомунікаційна система "PROZORRO") (сума аналогічного договору має складати не менше, ніж 65 % очікуваної вартості закупівлі)...” “...Але встановивши такі вимоги Замовник автоматично обмежив конкуренцію та коло учасників закупівлі, адже прийняти участь у Закупівлі тепер зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів лише у 2023-2024 рока на суму не менше, ніж 2 614 954,55 грн., при чому такий договір має бути укладений виключно з бюджетними установами та має бути обов'язково оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу (інформаційно-телекомунікаційна система "PROZORRO"). Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 цього Закону.” У зв’язку з цим, Скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 1, а також до Додатку 7 Тендерної документації шляхом вилучення дискримінаційної вимоги. Рішенням комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. вимоги Скаржника були задоволені. При цьому комісія АМКУ визначила (наводимо цитату з Рішення): “Замовник не обгрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають у наявності та зможуть надати аналогічні договори, укладені саме 2023-2024 з бюджетними установами, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу сума яких складає саме не менше, ніж 65 % очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.” “Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.” “Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.” Таким чином, за результатами розгляду Скарги вищенаведені вимоги були визнані дискримінаційними та комісія АМКУ поставила, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині. На виконання цих приписів 25.02.2025 року Замовником опублікована Нова редакція Тендерної документації, однак детальне вивчення її вимог та внесених змін свідчить про те, що Замовник не виконав Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., що підтверджується наступним: Аналіз тексту Нової редакції Тендерної документації свідчить, що у пункті 3 Додатку 1 Замовник привів визначення аналогічного договору у відповідність з Рішенням №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р.: “Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів).” Натомість у Додатку 7 Нової редакції Тендерної документації (сторінка 56) визначення аналогічного договору майже не зазнало змін: “Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) з бюджетними установами, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу (інформаційно-телекомунікаційна система "PROZORRO") (сума аналогічного договору має складати не менше, ніж 65 % очікуваної вартості закупівлі).” Тобто Замовник у Додатку 7 прибрав лише вимогу про конкретні роки укладення договору - лише у 2023-2024 роки а у всьому іншому визначення аналогічного договору, всупереч приписам АМКУ, залишилось незмінним: - контрагент по договору має бути лише бюджетна установа; - договір має бути обов’язково оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу (інформаційно-телекомунікаційна система "PROZORRO"); - і головне - сума аналогічного договору визначена Замовником на свій розсуд - має складати не менше, ніж 65 % очікуваної вартості закупівлі, що складає не менше 2 614 954,55 грн. (65% від 4 023 007 грн з ПДВ). Таким чином, Замовник знехтував приписи комісії АМКУ та не виконав Рішення №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., а саме: не усунув невідповідності у визначенні аналогічного договору шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що Замовник торгів, виклавши тендерну документацію у існуючій редакцій, порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «запобігання корупційним діям і зловживанням». Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону “Про публічні закупівлі”. Відповідно до ч.22 ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття ТА Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАМОВНИКАМИ, особами, яких вони стосуються. Разом з тим, Замовником в порушення вимог закону не виконано рішення органу оскарження. Дії Замовника в частині прямого невиконання рішення комісії АМКУ, а також повторного включення до Нової редакції Тендерної документації вищенаведених дискримінаційних вимог порушують вимоги ч.1 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо УСУНУНТИ ДОПУЩЕНІ ПОРУШЕННЯМ порядку проведення публічної закупівлі та ВИКОНАТИ РІШЕННЯМ КОМІСІЇ АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ шляхом виключення з Нової редакції Тендерної документації вимог, що були визнані комісією АМКУ незаконними та дискримінаційними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що на виконання Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Протоколом Замовника №25/02/25-01ВТ від 25.02.2025р. були затверджені та вносилися відповідні зміни до тендерної документації у точній відповідності до вищевказаного Рішення комісії АМКУ, що підтверджується файлом "Зміни 2 від 25.02.2025.pdf". За результатами вашого звернення, Замовником виявлено, що в зв'язку із технічним збоєм деякі зміни не було зафіксовано у текстовій частині останньої редакції тендерної документації від 25.02.2025року. Наразі розбіжності текстової частини відкореговано та оприлюднено до ознайомлення тендерну документацію зі змінами №3 від 25.02.2025року. Дякуємо за звернення.
2. Щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та невиконання Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р.
Дата подання: 25 лютого 2025 15:30
Дата відповіді: 25 лютого 2025 19:19
“04” лютого 2025 року Визирською сільською радою Одеського району Одеської області (надалі - “Замовник”) було оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг за предметом: Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів Показник національного класифікатора України ДК 02 1: 2015 “Єдиний закупівельний словник” 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (надалі - “Закупівля”). Детально вивчивши тендерну документацію на Закупівлю Замовника, затверджену Протокол № 04/02/25-02ВТ від «04» лютого 2025 року Уповноважена особа Оксана ДЕМ'ЯНЕНКО (надалі - Тендерна документація), було виявлено, що вона містить дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі щодо встановлення безпідставних та надмірних вимог, які не відповідають предмету закупівлі та не характерні для надання послуг, що закуповуються. ПП “ГРАД-СЕРВІС” (надалі - “Скаржник”) має намір взяти участь у Закупівлі, проте встановлені у тендерній документації Замовника вимоги, які не відповідають чинному законодавству і обмежують конкуренцію, не дають можливості Скаржнику прийняти участь у цій Закупівлі. У зв’язку з цим ПП “ГРАД-СЕРВІС” подало Скаргу щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації Вих. №1-08/02 від 08.02.2025р., Ідентифікатор скарги UA-2025-02-04-018104-a.c1 (надалі - “Скарга”). За результатами розгляду вказаної скарги Рішенням №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - “комісія АМКУ”) постановила: “Зобов'язати Визирську сільську раду Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ: 04378669) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля, а саме: Послуги з вивезення твердих побутових відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-02-04-018104-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.” Після прийняття Рішення №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Замовник вніс зміни до тендерної документації та виклав її у новій редакції, яка затверджена Протокол №25/02/25-01ВТ від «25» лютого 2025 року, Уповноважена особа Яна ЗАГОРОДНЮК (надалі - “Нова редакція Тендерної документації”). Однак ознайомившись зі змінами та Тендерною документацію в редакції від 25.02.2025 року нами було встановлено, що Замовник не виконав Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., оскільки Нова редакція Тендерної документації досі містить частину попереднііх дискримінаційних положень, що оскаржувались ПП “ГРАД-СЕРВІС” у скарзі №UA-2025-02-04-018104-a.c1 та були визнані необґрунтованими і дискримінаційними для учасників закупівлі, та які Замовник був зобов'язаний усунути шляхом внесення змін у тендерну документацію у цій частині. Бездіяльність Замовника, яка полягає у невиконанні Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. є порушенням порядку проведення процедури закупівлі, що підтверджується наступним: У пункті 8 Скарги ПП “ГРАД-СЕРВІС” оскаржувало дії Замовника щодо встановлення у Додатках 1 та 7 до Тендерної документації вимог про надання учасниками документів на засоби індивідуального захисту. Цитати скарги: “Пунктами 2, 3 Додатку 1, Додатком 7 до Тендерної документації встановлено: “Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності. На підтвердження Учасником надається також гарантійний лист щодо забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту для виконання договору надати скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички.” “Замовником встановлена вимога про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, які підтверджують відповідність не предмету закупівлі (послуги з вивезення твердих побутових відходів), а стосуються засобів індивідуального захисту, що використовуються працівниками учасниками. Вказані документи не встановлюють жовчних вимог до характеристик послуг, що закуповуються Замовником, у зв’язку з чим їх вимога виходить за межі прав Замовника, якими він наділений ч. 5 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” під час підготовки тексту тендерної документації.” “Вказані документи не є обов’язковими ні для придбання засобів індивідуального захисту, ні для надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, а їх вимога - є надмірним тягарем для учасників Закупівлі, що жодним чином не впливає на якість послуг, що будуть надаватися Замовнику за предметом Закупівлі.” “У разі відсутності цих документів, учаснику потрібно нести додаткові витрати для їх оформлення, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Крім того, оформлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність та протоколу випробувань на рукавички у строк подання тендерних пропозиції, який становить лише 7 днів з моменту оголошення закупівлі, просто неможливо.” “Вказаними дискримінаційними вимогами Замовник обмежує конкуренцію у Закупівлі, оскільки вимагаючи документи, які не впливають на якість послуг, які не стосуються характеристики послуг, що є предметом закупівлі, створює штучний бар’єр для потенційних учасників Закупівлі і Скаржника, чим порушує право Скаржника на рівну участь у Закупівлі.” У зв’язку з цим, Скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації шляхом вилучення дискримінаційної вимоги щодо надання учасниками висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички. Рішенням комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. вимоги Скаржника були задоволені. При цьому комісія АМКУ визначила (наводимо цитату з Рішення): “Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.” “Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.” “Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.” Таким чином, за результатами розгляду Скарги вищенаведені вимоги були визнані дискримінаційними та комісія АМКУ постановила, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині. На виконання цих приписів 25.02.2025 року Замовником опублікована Нова редакція Тендерної документації, однак детальне вивчення її вимог та внесених змін свідчить про те, що Замовник не виконав Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., оскільки і у Додатку 1 (сторінка 25), і у Додатку 7 (сторінка 56) Замовник залишив вимогу про надання учасниками документів на рукавички, а саме: “надати скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, протоколу випробувань, на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички.” Таким чином, Замовник знехтував приписи комісії АМКУ та не виконав Рішення №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р., а саме: не усунув встановлені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що Замовник торгів, виклавши тендерну документацію у існуючій редакцій, порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «запобігання корупційним діям і зловживанням». Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону “Про публічні закупівлі”. Відповідно до ч.22 ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття ТА Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАМОВНИКАМИ, особами, яких вони стосуються. Разом з тим, Замовником в порушення вимог закону не виконано рішення органу оскарження. Дії Замовника в частині прямого невиконання рішення комісії АМКУ, а також повторного включення до Нової редакції Тендерної документації вищенаведених дискримінаційних вимог порушують вимоги ч.1 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо УСУНУНТИ ДОПУЩЕНІ ПОРУШЕННЯМ порядку проведення публічної закупівлі та ВИКОНАТИ РІШЕННЯМ КОМІСІЇ АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ шляхом виключення з Нової редакції Тендерної документації вимог, що були визнані комісією АМКУ незаконними та дискримінаційними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що на виконання Рішення комісії АМКУ №2558-р/пк-пз від 19.02.2025р. Протоколом Замовника №25/02/25-01ВТ від 25.02.2025р. були затверджені та вносилися відповідні зміни до тендерної документації у точній відповідності до вищевказаного Рішення комісії АМКУ, що підтверджується файлом "Зміни 2 від 25.02.2025.pdf". За результатами вашого звернення, Замовником виявлено, що в зв'язку із технічним збоєм деякі зміни не було зафіксовано у текстовій частині останньої редакції тендерної документації від 25.02.2025року. Наразі розбіжності текстової частини відкореговано та оприлюднено до ознайомлення тендерну документацію зі змінами №3 від 25.02.2025року. Дякуємо за звернення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-02-04-018104-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ГРАД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32635131
Дата подання: 08 лютого 2025 16:52
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2025 16:56
рішення від 11.02.2025 №1988.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2025 16:56
рішення від 19.02.2025 №2558.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2025 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2558-р/пк-пз від 19.02.2025 Рішенням (Протоколом) Замовника від 25.02.2025 року №25/02/25-01ВТ були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 лютого 2025 10:46

Документи подані скаржником

08 лютого 2025 16:29
ДСТУ ISO 14001-2015.pdf
08 лютого 2025 16:29
ДСТУ ISO 37001_2018.pdf
08 лютого 2025 16:29
Витяг з ДСТУ ISO 22000_2019.pdf
08 лютого 2025 16:29
Сертифікат ISO 14000.PDF
08 лютого 2025 16:29
Балансова виписка.pdf
08 лютого 2025 16:33
Скарга.pdf
08 лютого 2025 16:33
Скарга.docx.p7s
08 лютого 2025 16:34
Електронний підпис

Документи подані замовником

13 лютого 2025 21:52
ПОЯСНЕННЯ ТПВ.docx
13 лютого 2025 21:52
ПОЯСНЕННЯ ТПВ.pdf

Документи Органу Оскарження

11 лютого 2025 16:56
рішення від 11.02.2025 №1988.pdf
21 лютого 2025 15:11
рішення від 19.02.2025 №2558.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2025 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ГРАД-СЕРВІС" 3 749 840,00
UAH з ПДВ
3 749 840,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" 4 018 291,20
UAH з ПДВ
4 018 291,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 лютого 2025 19:51
Електронний підпис
28 лютого 2025 19:51
Електронний підпис
28 лютого 2025 19:50
Електронний підпис
28 лютого 2025 19:50
Електронний підпис
28 лютого 2025 14:38
Електронний підпис
28 лютого 2025 14:38
Електронний підпис
28 лютого 2025 14:36
ІНН Максименко Г.О..pdf
28 лютого 2025 14:36
Додаток 5.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
Сертифікат ISO 14000.PDF
28 лютого 2025 14:36
АВРы Обл.лікарня.pdf
28 лютого 2025 14:36
Рішення №352.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
80028_Атестат 08.02.2022.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
Навчання ОП.PDF.p7s
28 лютого 2025 14:36
Статут від 31.03.2023р..pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
Навчання ОП_роботи.PDF
28 лютого 2025 14:36
Сертифікат ISO 14000.PDF.p7s
28 лютого 2025 14:36
Погодження.pdf
28 лютого 2025 14:36
Додаток 3.pdf
28 лютого 2025 14:36
Навчання ОП.PDF
28 лютого 2025 14:36
Погодження.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
Додаток 5.pdf
28 лютого 2025 14:36
Статут від 31.03.2023р..pdf
28 лютого 2025 14:36
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2025 14:36
Навчання ОП_роботи.PDF.p7s
28 лютого 2025 14:36
80028_сфера 08.02.2022.pdf
28 лютого 2025 14:36
Сертифікат ISO 9001.PDF.p7s
28 лютого 2025 14:36
Гарантійний лист.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
80028_Атестат 08.02.2022.pdf
28 лютого 2025 14:36
Сертифікат ISO 9001.PDF
28 лютого 2025 14:36
80028_сфера 08.02.2022.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
ІНН Максименко Г.О..pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
АВРы Обл.лікарня.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
Додаток 6.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
Рішення №352.pdf
28 лютого 2025 14:36
Додаток 3.pdf.p7s
28 лютого 2025 14:36
Додаток 6.pdf
28 лютого 2025 14:36
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

04 березня 2025 23:10
Електронний підпис
04 березня 2025 23:10
Електронний підпис
04 березня 2025 23:09
73.Цінова.pdf
04 березня 2025 23:09
1.Установчі.zip
04 березня 2025 23:09
9.МТБ.zip
04 березня 2025 23:09
79.Кошторис.zip.p7s
04 березня 2025 23:09
77.Гарантійни лист 2.pdf
04 березня 2025 23:09
6.Працівники.zip
04 березня 2025 23:09
72.Довідка про учасника.pdf
04 березня 2025 23:09
76.Гарантійний лист 2.pdf
04 березня 2025 23:09
4.Сміттєзвалище.zip
04 березня 2025 23:09
21.1.Проект договору.pdf.p7s
04 березня 2025 23:09
5.штатний розпис.pdf
04 березня 2025 23:09
2.Диплом директора.pdf
04 березня 2025 23:09
34.Довідка про МТБ.pdf
04 березня 2025 23:09
22.2.Проект договору.pdf
04 березня 2025 23:09
78.Довідка про учасника 2.pdf
04 березня 2025 23:09
8..Охорона праці.zip
04 березня 2025 23:09
3.ISO.zip
04 березня 2025 23:09
21.1.Проект договору.pdf
04 березня 2025 23:09
5.наказ_штатний розпис.pdf
04 березня 2025 23:09
24.Згода.pdf
04 березня 2025 23:09
5.Аналогічний договір.zip
04 березня 2025 23:09
2.Повноваження.zip
04 березня 2025 23:09
75.Гарантійний лист 2.pdf
04 березня 2025 23:09
79.Кошторис.zip
04 березня 2025 23:09
22.Технічне завдання.pdf.p7s
04 березня 2025 23:09
18.Довідка про печатку.docx.pdf
04 березня 2025 23:09
22.Технічне завдання.pdf
04 березня 2025 23:09
34.Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГРАД-СЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГРАД-СЕРВІС"
#32635131
Відхилено 3 749 840,00
UAH з ПДВ
12 березня 2025 19:10
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"
#40539205
Очікує рішення 4 018 291,20
UAH з ПДВ
12 березня 2025 19:10

Документи

12 березня 2025 19:10
Електронний підпис
05 березня 2025 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2025 19:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)