Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони курортного парку у м. Трускавець та Сувенірного ринку на бульварі Юрія Дрогобича у м. Трускавець).
Очікувана вартість
1 232 856,20 UAH
UA-2025-02-04-017867-a ● e7b093d27580494380f0ad1373dc3576
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК "КУРОРТНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 35722130 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Манюк Володимир Бенедиктович 380978766759 parkcurort@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 21:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2025 23:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2025 11:04 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2025 11:04 |
Очікувана вартість: | 1 232 856,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 164,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони курортного парку у м. Трускавець та Сувенірного ринку на бульварі Юрія Дрогобича у м. Трускавець).
Закупівля Послуги проводиться відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 зі змінами " Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"( п.10 Особливостей)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони курортного парку у м. Трускавець та Сувенірного ринку на бульварі Юрія Дрогобича у м. Трускавець).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79715000-9 — Послуги з патрулювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг, що підтверджується підписаним Сторонами актом приймання-передачі наданих послуг, протягом 15 робочих днів з дати отримання відповідного акту . | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2025 21:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2025 21:31 |
Додаток 5(тендерна пропозиція).docx | |
04 лютого 2025 21:31 |
Додаток 2 (Перелік для переможця).docx | |
04 лютого 2025 21:31 |
ТД послуги.doc | |
04 лютого 2025 21:31 |
Додаток 4 Прєкт договору.doc | |
04 лютого 2025 21:31 |
Додаток 1 (Перелік для учасника).docx | |
04 лютого 2025 21:31 |
Додаток 3 технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 лютого 2025 10:18
Дата відповіді: 08 лютого 2025 08:51
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 2.2 «Для забезпечення безперебійного контролю надання охоронних послуг та координації з Замовником, в умовах воєнного стану, учасник повинен надати документальне підтвердження наявності офісного приміщення в м. Трускавець або прилеглих територій навколо м. Трускавець (В якості підтвердження учасник повинен надати документ на право власності або договір оренди/суборенди офісного приміщення)".»
Дана вимога «…наявності офісного приміщення в м. Трускавець або прилеглих територій навколо м. Трускавець …» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Ми як потенційний учасник маємо багаторічний досвід роботи в охоронній сфері відповідну матеріально-технічну базу та штат персоналу для якісного виконання умов даної закупівлі, у разі перемоги готові до моменту підписання договору надати договір оренди приміщення де буде розміщено нашу цілодобову чергову частину. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність усім іншим кваліфікаційним критеріям, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД.
Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають в даний момент офісного приміщення.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність власного або орендованого приміщення порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог та додати гарантійний лист «про те, що у разі перемоги учасник-переможець процедури закупівлі зобов’язаний до моменту підписання договору підтвердити наявність приміщення для діючого підрозділу та цілодобової чергової частини учасника.»
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,з урахуванням надання послуг з фізичної охорони об’єкта, залучення Учасником особового складу охоронців, а також посилення охорони із залученням транспорту реагування з персоналом охорони, передбачається наявність відповідної групи швидкого реагування та співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці в період дії договору, частина з яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті або навколо міста , яке також є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів захисту (відповідно до Постанови КМ України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»), проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва, управління процесом охоронної діяльності, ведення та зберігання відповідної документації. Вказана умова, враховуючи режим роботи персоналу, що має бути задіяний у належному виконанні договірного зобов’язання зумовлює дотримуватись певного графіку та умов(вказані в дислокації), що в свою чергу зобов’язує Учасника мати у наявність протягом дії договору на території адміністративної одиниці або навколо, де будуть надаватись послуги, відповідного приміщення для виконання вищевикладених функцій.
Враховуючи вищевикладене ,вимога наявності офісного приміщення в м. Трускавець або прилеглих територій навколо м. Трускавець не є дискримінаційною, а необхідною для подальшої співпраці .
Враховуючи вищевикладене ,вимога наявності офісного приміщення в м. Трускавець або прилеглих територій навколо м. Трускавець не є дискримінаційною, а необхідною для подальшої співпраці .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2025 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" |
995 960,00
UAH з ПДВ
|
711 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» |
885 693,60
UAH з ПДВ
|
879 515,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" #44168358 |
Переможець |
711 400,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 13:20
|
договір від 28.02.2025 року №02-28.pdf | укладений |
28 лютого 2025 13:20
|