Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабельна продукція
Очікувана вартість
212 000,00 UAH
UA-2025-02-04-017525-a 73a47344e11e440b9ef0e911beb0af38
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона СНІЦАР

+380984110701 a.snitsar@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Код ЄДРПОУ: 07928461
Місцезнаходження: 29006, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Героїв АТО, буд. 3/1
Контактна особа: Альона СНІЦАР
+380984110701
a.snitsar@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2025 20:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 14 лютого 2025 14:17
Початок аукціону: 14 лютого 2025 14:17
Очікувана вартість: 212 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі


Підставою для проведення закупівлі є пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 метр
Кабель ВВГнгд 2х1,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2025
ДК 021:2015: 31321200-4 — Кабелі низької та середньої напруги
1500 метр
Кабель ВВГнгд 2х2,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2025
ДК 021:2015: 31321200-4 — Кабелі низької та середньої напруги
1300 метр
Кабель ВВГнгд 3х2,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2025
ДК 021:2015: 31321200-4 — Кабелі низької та середньої напруги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження на рахунок Замовника коштів з бюджету (за умов надходження коштів на рахунок КЕВ м. Хмельницький за даним кодом видатків), але не пізніше 31.12.2025 року Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2025 20:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2025 20:04
оголошення.docx
04 лютого 2025 20:04
проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2025 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАР КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" 139 020,00
UAH з ПДВ
109 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЦЕНЮК НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 117 730,00
UAH з ПДВ
111 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГУЛА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 123 579,00
UAH з ПДВ
112 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБЛЕКС - УКРАЇНА" 122 742,00
UAH з ПДВ
120 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 124 900,00
UAH з ПДВ
120 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МПКА-УКРАЇНА" 128 454,00
UAH з ПДВ
128 454,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Променергоснаб 150 468,00
UAH з ПДВ
137 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 179 293,00
UAH з ПДВ
179 293,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2025 15:28
Електронний підпис
18 лютого 2025 21:03
Електронний підпис
18 лютого 2025 21:01
Витяг КВБ.pdf.p7s
18 лютого 2025 21:01
Виписка з ЄДР КВБ.pdf.p7s
18 лютого 2025 21:01
Витяг КВБ.pdf
18 лютого 2025 21:01
Виписка з ЄДР КВБ.pdf
11 лютого 2025 13:48
Електронний підпис
11 лютого 2025 13:48
Електронний підпис
11 лютого 2025 13:47
40 Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2025 13:47
34 Гарантійний лист.pdf.p7s
11 лютого 2025 13:47
Витяг ЄДР КВБ 18.04.2024.pdf
11 лютого 2025 13:47
37 Довідка.pdf
11 лютого 2025 13:47
Витяг ЄДР КВБ 18.04.2024.pdf.p7s
11 лютого 2025 13:47
1-32. Загальні довідки.pdf
11 лютого 2025 13:47
37 Довідка.pdf.p7s
11 лютого 2025 13:47
34 Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2025 13:47
35 Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2025 13:47
35 Гарантійний лист.pdf.p7s
11 лютого 2025 13:47
1-32. Загальні довідки.pdf.p7s

Публічні документи

13 лютого 2025 23:08
Електронний підпис
13 лютого 2025 23:08
Електронний підпис
13 лютого 2025 17:36
Електронний підпис
13 лютого 2025 17:36
Електронний підпис
13 лютого 2025 17:34
1. Цінова пропозиція.PDF
13 лютого 2025 17:34
Видаткова накладна.jpg
13 лютого 2025 17:34
Витяг з ЄДР 28,09.24.pdf
13 лютого 2025 17:34
Паспорт 1.PDF
13 лютого 2025 17:34
Ідентифікаційний код.PDF
13 лютого 2025 17:34
Аналогічний договір.pdf
13 лютого 2025 17:34
Паспорт 2.PDF
13 лютого 2025 17:34
Виписка з ЄДР 26.09.2024р..pdf
13 лютого 2025 17:34
Лист відгук.PDF
13 лютого 2025 17:34
Витяг проживання.pdf

Публічні документи

12 лютого 2025 12:53
Електронний підпис
12 лютого 2025 12:53
Електронний підпис
12 лютого 2025 12:53
7.Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 лютого 2025 12:53
7.Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2025 12:53
Виписка з ЭДР.pdf.p7s
12 лютого 2025 12:53
Св-во ПДВ.PDF.p7s
12 лютого 2025 12:53
Виписка з ЭДР.pdf
12 лютого 2025 12:53
Код доступу 462626025477.pdf.p7s
12 лютого 2025 12:53
Код доступу 462626025477.pdf
12 лютого 2025 12:53
Св-во ПДВ.PDF
12 лютого 2025 12:53
Сертифікат ІSО 14001.PDF
12 лютого 2025 12:53
Сертифікат ІSО 14001.PDF.p7s

Публічні документи

13 лютого 2025 17:12
Електронний підпис
13 лютого 2025 17:11
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-02-05.pdf
13 лютого 2025 17:11
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-02-05.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Виписка з ЄДР.pdf
13 лютого 2025 17:11
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Витяг з ЄДР.pdf
13 лютого 2025 17:11
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 1.pdf
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 1.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 2.pdf
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 2.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 3.pdf
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 3.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 4.pdf
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 4.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 5.pdf
13 лютого 2025 17:11
Гарантійний лист 5.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Довідка.pdf
13 лютого 2025 17:11
Довідка.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Лист - гарантія 1.pdf
13 лютого 2025 17:11
Лист - гарантія 1.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Лист роз_яснення.pdf
13 лютого 2025 17:11
Лист роз_яснення.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Лист щодо ст.236 ГКУ.pdf
13 лютого 2025 17:11
Лист щодо ст.236 ГКУ.pdf.p7s
13 лютого 2025 17:11
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2025 17:11
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

12 лютого 2025 16:01
Електронний підпис
12 лютого 2025 16:01
Електронний підпис
12 лютого 2025 15:59
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2025 15:59
Лист щодо ліцензії.pdf
12 лютого 2025 15:59
Опис до Статуту.pdf
12 лютого 2025 15:59
Витяг з ЕДР від 27.08.2024.pdf
12 лютого 2025 15:59
Гарантійні листи.pdf
12 лютого 2025 15:59
Статут.pdf
12 лютого 2025 15:59
Наказ на Директора.PDF
12 лютого 2025 15:59
Довідка про норми.pdf
12 лютого 2025 15:59
Наявність досвіду.pdf
12 лютого 2025 15:59
Довідка про рф.pdf
12 лютого 2025 15:59
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

13 лютого 2025 23:32
Електронний підпис
13 лютого 2025 23:28
1 Довідка підпис.pdf
13 лютого 2025 23:28
10 Лист-гарантія.pdf
13 лютого 2025 23:28
14 Додаток 1.pdf
13 лютого 2025 23:28
15 Пропозиція.pdf
13 лютого 2025 23:28
16 Довідка.pdf
13 лютого 2025 23:28
2 Довідка про ліензію.pdf
13 лютого 2025 23:28
5 Довідка про довкілля.pdf
13 лютого 2025 23:28
6 ст. 17.pdf
13 лютого 2025 23:28
8 Лист.pdf
13 лютого 2025 23:28
Витяг ПБ ПДВ.pdf
13 лютого 2025 23:28
Опис від 15.11.2024.pdf
13 лютого 2025 23:28
СВ ПДВ.pdf
13 лютого 2025 23:28
Статут.pdf
13 лютого 2025 23:28
видаткова.pdf
13 лютого 2025 23:28
відгук.pdf
13 лютого 2025 23:28
договор.pdf
13 лютого 2025 23:28
наказ дир ПБ.pdf
13 лютого 2025 23:28
опис.pdf
13 лютого 2025 23:28
паспорт.pdf
13 лютого 2025 23:28
протокол 17.05.2012.pdf
13 лютого 2025 23:28
проєкт договору.pdf
13 лютого 2025 23:28
чернышов код.pdf

Публічні документи

12 лютого 2025 17:23
Електронний підпис
12 лютого 2025 17:23
Електронний підпис
12 лютого 2025 17:20
Сертифікат (ВВГ-Пнг).jpg
12 лютого 2025 17:20
3.Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2025 17:20
9.ГЛ норми чинного з-ва.pdf
12 лютого 2025 17:20
Лист-відгук 1.jpg
12 лютого 2025 17:20
Лист-відгук 3.PDF
12 лютого 2025 17:20
2.Довідка п.47.pdf
12 лютого 2025 17:20
Видаткова 747.pdf
12 лютого 2025 17:20
договір-4.pdf
12 лютого 2025 17:20
Видаткова накладна.pdf
12 лютого 2025 17:20
7.Ліцензія.pdf
12 лютого 2025 17:20
14. Довідка про не рф.pdf
12 лютого 2025 17:20
Договір 237 Т.pdf
12 лютого 2025 17:20
Лсит-відгук 2.jpg
12 лютого 2025 17:20
Витяг з ЄДР.pdf
12 лютого 2025 17:20
8.Про захист довкілля.pdf
12 лютого 2025 17:20
4. ГЛ бенефіціар.pdf
12 лютого 2025 17:20
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАР КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"

ФОП "ГРИЦЕНЮК НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП ГУЛА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБЛЕКС - УКРАЇНА"

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

ТОВ "МПКА-УКРАЇНА"

ТОВ Променергоснаб

ФОП "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БОНДАР КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"
#3273417525
Переможець 109 630,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2025 17:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2025 16:56

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - не надано гарантійний лист про підтвердження, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; - не надано скановану копію оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - надано копію витягу з реєстру платників єдиного податку; - надано копії паспорта у формі ID – картки та довідки про реєстрацію і місце проживання; - вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) виконано частково, зокрема, надано один виконаний аналогічний договір. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.14.17. Замовнику забороняється: здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; здійснювати закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року. У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист, яким підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; - п.15.1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: 1) Скановану копію оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - п.15.1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: 3) Скановану копію оригіналу документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації; - п.15.1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: 4) Скановану копію оригіналу паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців). Якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються скановані копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання; - п.15.4. Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник має надати: Довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за встановленою формою (Аналогічним, у розумінні цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є договір на постачання товару, вказаного у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), які були виконані протягом 2022-2024 років.). Скановані копії оригіналів виконаних аналогічних договорів в повному обсязі, зазначених в наданій учасником довідці. Скановані копії оригіналів документів, які підтверджують виконання аналогічних договорів, зазначених в наданій учасником довідці (накладні/видаткові накладні). Скановану копію оригіналу листа-відгука (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цього договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати гарантійний лист про підтвердження, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; - надати скановану копію оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - надати скановану копію оригіналу документа про реєстрацію платника єдиного податку; - надати скановану копію оригіналу паспорта у формі ID – картки з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання; - надати довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за встановленою формою (Аналогічним, у розумінні цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є договір на постачання товару, вказаного у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), які були виконані протягом 2022-2024 років.). Скановані копії оригіналів виконаних аналогічних договорів в повному обсязі, зазначених в наданій учасником довідці. Скановані копії оригіналів документів, які підтверджують виконання аналогічних договорів, зазначених в наданій учасником довідці (накладні/видаткові накладні). Скановану копію оригіналу листа-відгука (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цього договору.

Документи

19 лютого 2025 17:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2025 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАР КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"
#3273417525
109 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2025 17:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2025 10:40
договір 134 (1).pdf укладений
25 лютого 2025 10:40