Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області
Очікувана вартість
86 162 854,80 UAH
UA-2025-02-04-016159-a bd45dbfbf3f7479184cb91bff76bc2cb
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бармятов Валерій Михайлович

+380512304509 gzuns@mk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 14373101
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. 10 Слобідська 2
Контактна особа: Бармятов Валерій Михайлович
+380512304509
gzuns@mk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2025 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2025 00:00
Очікувана вартість: 86 162 854,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430 814,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2026
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Акти приймання - передачі робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100
Підписання договору Повторювана поставка 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 17:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

13 лютого 2025 15:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2025 17:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2025 17:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2025 14:45
Додаток_4_Технічні_вимоги з характеристиками зі мінами.docx
13 лютого 2025 14:45
Додаток__1 Перелік документів зі змінами.docx
13 лютого 2025 14:45
Перелік змін на процедуру закупівлі за предметом закупівлі.docx
13 лютого 2025 14:45
Протокол 11 1.pdf
13 лютого 2025 14:45
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи зі змінами.docx
04 лютого 2025 17:29
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи.docx
04 лютого 2025 17:01
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
04 лютого 2025 17:01
Додаток_4_Технічні_вимоги з характеристиками _2_.docx
04 лютого 2025 17:01
Додаток__1 Перелік документів.docx
04 лютого 2025 17:01
Додаток__3 Вимоги до учасників.docx
04 лютого 2025 17:01
Додаток__6 Документи переможця.docx
04 лютого 2025 17:01
Додаток__7 Перелік локальних кошторисів.docx
04 лютого 2025 17:01
Додаток__5 Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога, яка не відноситься до предмету закупівлі та його коду ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
Дата подання: 07 лютого 2025 17:34
Дата відповіді: 10 лютого 2025 16:47
Шановний Замовнику! Ми ознайомилось із умовами Тендерної документації до Закупівлі та виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та не відповідають предмету закупівлі даних торгів. Ви запустили Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями за предметом «Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи). Даний вид закупівлі передбачає відповідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку 4 до тендерної документації та тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи 04 лютого 2025 року виконання робіт з будівництва територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області і даний вид торгів не передбачає розробку по цим роботам проектно кошторисної документації. Тому, вимога зазначена в Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надання учасником «Інформації від учасника щодо розробки по цим роботам проектно кошторисної документації з наданням відгуків, копій договорів та актів виконаних робіт по улаштуванню автоматизованих систем оповіщення та розробки по ним проектам, які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2.» є дискримінаційною та такою, що не відповідає предмету закупівлі даних торгів. У зв’язку з цим, вимога Замовника є незаконною, що не відповідає предмету закупівлі і прямо порушує ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту "Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області" відбулося 16 серпня 2024 через Закупівлю без використання електронної системи за номером UA-2024-08-16-003336-a, І тому факт розробки по цим роботам проектно кошторисної документації закінчився і надання за даним предметом закупівлі відгуків, копій договорів та актів виконаних робіт з розробки проектно кошторисної документації є абсурдним, та дуже легко оскаржується в АМКУ. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, яка не відноситься до предмету закупівлі та його коду ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, а саме: надання учасниками «Інформації щодо розробки ним по цим роботам проектно кошторисної документації з наданням відгуків, копій договорів та актів виконаних робіт по улаштуванню автоматизованих систем оповіщення та розробки по ним проектам, які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2.» . Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників): «4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.». У разі не виконання даної вимоги, ми як учасник будемо відстоювати свої інтереси в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний скаржник! Розглядаючи специфічність будівництва ТАСЦО Замовник вважав доцільним бачити компетентність Учасника та досвід виконання таких робіт, як будівництво та проєктування ТАСЦО, але не виключно.
Необгрунтована та дискримінаційна вимога щодо наявності в учасника дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею
Дата подання: 07 лютого 2025 17:43
Дата відповіді: 10 лютого 2025 14:23
В Додатку №2 Тендерної документації наведено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА «КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», а саме, наявна примітка *, яка немає жодного стосунку до даного Додатку та взагалі предмету Закупівлі. Примітка є дискримінаційною та необгрунтованою замовником, а саме: «* Учасник має надати Замовнику довідку про наявність дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. Дозвіл має бути не нижче 2 категорії режиму секретності. В Учасника має бути не менше трьох працівників з допуском до державної таємниці.» Наголошуємо, що будь-який учасник може мати досвід виконання робіт на об'єктах та місцях, що входять до Управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної державної адміністрації та інших державних об'єктах та місцях, які визначені Замовником для встановлення проєктованого обладнання, що зазначено в Додатку 4 до тендерної документації і учасник не зобов’язаний мати дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею не нижче 2 категорії режиму секретності із працівниками в кількості не менше трьох з допуском до державної таємниці, якщо ці об’єкти та місця не затверджено в переліку підприємств , які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Крім того зазначаємо , що згідно затвердженої постанови Кабінету міністрів України від 4 березня 2015 р. № 83 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/83-2015-%D0%BF#Text затверджено перелік об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Об'єкти та місця, що входять до Управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної державної адміністрації, а саме місця, які визначені Замовником для встановлення проєктованого обладнання, які зазначені в Додатку 4 до тендерної документації відсутні в цьому переліку. Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації та міські територіальні громади мають право провадити діяльність, пов’язану з державною таємницею, за умови надання їм відповідного спеціального дозволу на провадження такої діяльності. СБ України з метою отримання підприємством, установою і організацією спеціального дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, визначені статтею 20 Закону України „Про державну таємницю” (далі – Закон) та Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2013 № 939 (далі – Порядок-939). Спеціальний дозвіл надається органами СБУ державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям, міським територіальним громадам за умови, що вони: - провадять або планують провадити діяльність, пов’язану з державною таємницею, відповідно до повноважень, державних завдань, програм, замовлень, договорів (контрактів). Замовник як Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади повинен отримати дозвіл на проведення робіт щодо будівництва територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області від органів СБУ та в проекті договору зазначити умови щодо державної таємниці, які має дотримуватися ПІДРЯДНИК виконуючи роботи з будівництва об’єкта (п. 1.2. Договору підряду) відповідно Додаток 5 до тенедрної документації. Тож, наполегливо просимо прибрати цю вимогу з тендерної документації, що зазначена в Додатку 2 до тендерної документації, так як ця вимога є дискримінаційною та необгрунтованою Замовником та є такою, що обмежує потенційне коло учасників тендерних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний скаржник! ТАСЦО містить відомості, що становлять державну таємницю це зазначено в розділі 2 номер 1.12.2 Наказу Центрального управління Служби безпеки України від 23.12.2020 № 383 (із змінами). Учасник повинен надати довідку про дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею (категорії 2 режиму секретності). В учасника, а саме в керівника юридичної особи або фізичної особи-підприємця, повинні бути наявні дійсні допуски до державної таємниці за формою 2 (два), учасник повинен надати довідку довільної форми про підтвердження наявності дійсних допусків.
Закупівля вимагає тільки конкретний тип товарів, що унеможливлює надання еквіваленту!
Дата подання: 10 лютого 2025 09:12
Дата відповіді: 13 лютого 2025 08:22
Шановний Замовнику, Якщо, наприклад, розглядати технічні умови, то Закон України «Про стандартизацію» визначає, їх як документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. Технічні умови можуть бути стандартом, частиною стандарту або окремим документом. Як правило, посилаючись на марку чи фірму, замовник просто уникає необхідності вказувати технічні вимоги, орієнтуючи потенційних учасників на відповідний рівень якості продукції. Проте, це не позбавляє замовника необхідності зазначати технічні характеристики предмета закупівлі, яким в тому числі має відповідати і еквівалентна пропозиція. Те ж саме стосується і посилань на патент, джерело походження предмету закупівлі або його виробника. Замовник може послатись на тип предмета закупівлі, що більшою мірою стосується фізичних властивостей продукції, що закуповується. Наприклад, закупівля товару конкретного типу не означає, що всі товари, що можуть пропонуватися у тендері, повинні бути ідентичні, але всі вони мають відповідати основним фізичним ознакам відповідного типу. Наразі ваша закупівля вимагає тільки конкретний тип товарів, що унеможливлює надання еквіваленту. При цьому замовником зазначено, що: Оскільки закупівлі робіт здійснюються відповідно до чинних стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проєктним рішенням та затвердженій в установленому порядку проєктній документації, то учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, які за технічними характеристиками дозволять учаснику виконати проєктні рішення в повному комплексі згідно з чинними нормами в будівництві. Тому у разі заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на «еквівалент» під час подання тендерної пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проєктної документації Тобто замовник планує визначати еквівалент товару на основі порівняльної таблиці, яку повинен надати учасник. При цьому замовник не встановив технічні вимоги/критерії до основного ряду обладнання, матеріалів, програмного забезпечення які зазначені в Додатку №4 тендерної документації, що ціленаправлено дає можливість замовнику на власний розсуд, маніпулювати будь-яким показником, оцінювати еквівалент товару (обладнання, матеріали, програмне забезпечення), що потенційно може запропонувати учасник, будь-то розмір обладнання, якісні показники, матеріал виготовлення, та інше, будь-який показник. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). Тож при застосуванні виразу «еквівалент» замовник повинен дотримуватися принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922, особливо в частині недискримінації учасників. Звертаємося до Замовника з вимогою зазначити в Додаток 4 до тендерної документації технічні параметри кожної одиниці товару (обладнання, матеріали, програмне забезпечення, інвентар, тощо), як це вказано для: Сервер підсистеми управління оповіщенням, АРМ (автоматизоване робоче місце) оповіщення, АРМ адміністратора, Система безперебійного живлення, Характеристики телекомунікаційної шафи, де буде розміщуватися сервер підсистеми управління оповіщенням, система безперебійного живлення тощо, Характеристики безперебійного живлення, яка буде подавати живлення на обладнання, що розміщується вказаній шафі, Характеристики джерело електроживлення, яке буде заживлювати АРМ-и оповіщення та АРМ-и адміністраторів, Гучномовці (Контрольний кінцевий пристрій оповіщення внутрішнього призначення), Блок CCU (Пульт управління контрольним кінцевим пристроєм оповіщення), на основі яких замовник буде оцінювати еквівалент товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На підставі ст. ст. 22 та 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та проектного рішення, зазначена вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. В місцях де технічне завдання (Додаток №4 до цієї тендерної документації) містить посилання на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо учасник може застосувати «еквівалент».
Корупційна та дискримінаційна вимога щодо надання паперового АКТУ відвідування та огляду об’єкту (або іншого документа у довільній формі) підписаного представником Замовника і уповноваженим представником Учасника
Дата подання: 10 лютого 2025 14:30
Дата відповіді: 13 лютого 2025 08:24
Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» містить наступну умову: «Учасники зобов’язані перед подачею тендерних пропозицій відвідати та оглянути об'єкт де передбачається виконання робіт згідно технічних вимог цієї тендерної документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту учасники повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій оригінал акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), підписаного представником Замовника і уповноваженим представником Учасника. З даного питання звертатись за тел. (0512) 30-45-09. Витрати на відвідування об’єкту Учасники несуть за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.» Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі потенційних кваліфікованих із наявним аналогічним досвідом учасників в даній закупівлі. В закупівлі зможуть прийняти участь тільки ті учасники ,яким дозволили підписати дані АКТИ. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового АКТУ відвідування та огляду об’єкту (або іншого документа у довільній формі). Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики, де задіяні посадові особи УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, як нададуть підписані Акти тільки тим учасникам, які будуть лобіювати їхні корупційні інтереси. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також, ми, як Учасник можемо бути позбавлені можливості підписати у Замовника АКТ відвідування та огляду об’єкту (або іншого документа у довільній формі), з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників. Ми, як Учасник, телефонували на зазначений Замовником номер телефону (0512) 30-45-09 і слухавка є підвішеною, що в свою чергу говорить про те, що є між УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та Учасниками, які будуть мати ці акти є попередній зговір, щодо надання актів тільки їм і це робиться для недопущення інших учасників до участі у закупівлі. В підсумок до вищезазначеного вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу так, як Учасник, а в майбутньому Підрядник згідно договору Підряду зобов’язаний здійснювати будівництво та пов’язані з ним будівельні роботи відповідно до проектно - кошторисної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та кошторису, що визначає ціну робіт. Про це зазначає сам Замовник у договорі Підряду, який надається для ознайомлення Учасникам відповідно Додатку 5 тендерної документації. Усі роботи, визначені у проектній документації та в кошторисі мають бути виконані підрядником, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду, а у вашому договорі жодного слова щодо огляду об’єкта перед початком виконання робіт. Замовник УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ при виконанні робіт з проектно-кошторисної документації надав всі вихідні дані для розробки проектної та кошторисної документації, якої достатньо для початку будівництва потенційними учасниками, так як проектно-кошторисна документація розробляється організаціями, які отрималі всі вихідні дані для майбутнього будівнитва з відповідним оглядом об’єкту. Враховуючи вище наведені аргументи з положень законодавства та згідно з вимогами чинних державних будівельних норм, правил та інших нормативно-правових актів, вимога тендерної документації про складання АКТУ відвідування та огляду об’єкту (або іншого документа у довільній формі) із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання. У встановлений законодавством строк будуть внесені зміни в Тендерну документацію та в Додаток №1.
Додавання проектно-кошторисної документації до закупівлі даних торгів
Дата подання: 10 лютого 2025 14:44
Дата відповіді: 13 лютого 2025 11:09
Шановний Замовнику! Надайте до закупівлі даних торгів Проетно-кошторисну документацію, яка була розроблена для закупівлі: «Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області». Проектно-кошторисна документація до початку будівництва дозволяє учасникам побачити: Загальні вимоги до будівництва: Документація включає плани, технічні вимоги та специфікації, що забезпечує чітке розуміння обсягу та характеру робіт. Кошторис витрат: Це дозволяє оцінити загальну вартість проекту, включаючи матеріали, обладнання, робочу силу та інші витрати. Графік виконання робіт: Він містить строки виконання різних етапів будівництва, що допомагає в плануванні ресурсів. Плани та креслення: Це візуалізації проекту, які показують, як виглядатиме будівля або структура після завершення. Інженерні та конструктивні рішення: Це включає деталі про використані матеріали, методи будівництва та технічні умови. Для підготовки пропозиції Учасники мають бачити Проектно-кошторисну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно з п. 5.1. НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-31-000135 ● 5ad489ab18fc4add97c775bd3b6dca48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.03.2025 № 30-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 31.03.2025 № 30-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 7 UA-2025-02-04-016159-a 04.02.2025

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-07 14:58:20

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-04-016159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисна документація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-09 13:47:38

Відповіді

1. Питання: Пропоную надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисна документація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість

Відповідь: Повноваження на моніторинг вартості матеріалів та обладнання було надано
проєктній організації згідно договору на виготовлення проєкту. В процесі розробки
документації перед проходженням експертизи проєктант надав всю документацію з
матеріалами та цінами замовнику на погодження відповідно до Настанови. Моніторинг
цін на товари здійснювався через інтернет, Збірник офіційних документів та роз’яснень
«Ціноутворення у будівництві», Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів,
виробів та комплектів. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі здійснено згідно Проєктно – кошторисної
документації, яка виготовлена на підставі Технічного завдання на створення ТАСЦО
Миколаївської області, розробленого відповідно до вимог наказу МВС України від
08.02.2019 № 93 «Про затвердження інструкції щодо практик чи процедур
проєктування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного
обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого
оповіщення» та погодженого Державною службою України з надзвичайних ситуацій,
лист про погодження проєкту Технічного завдання №16-2888/163-2 від 12.02.2024.
Проєктно – кошторисна документація пройшла експертизу та отримала Експертний
звіт (позитивний) №241023-07/А від 31.10.2024.
Відповідно до кошторисної частини робочого проєкту загальна вартість робіт
складає 92 295 840,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 86 162 854,80 грн в т.ч. ПДВ
14 360 475,80 грн, а саме: Об’єкти основного призначення - 70 245 039,00 грн,
Кошторисний прибуток - 136 360,00 грн, Кошти на покриття адміністративних витрат
будівельних організацій- 43 462,00 грн, Кошти на покриття ризику всіх учасників
будівництва (будівельних робіт) - 34 781,00 грн, Кошти на покриття ризику всіх
учасників будівництва (устаткування, меблів та інвентарю) - 1 342 737,00 грн.
Інші витрати складають 6 132 985 грн в т.ч. ПДВ 939 664 грн, а саме: Вартість
проєктних робіт (у тому числі вартість експертизи) – 495 000,00 грн, Кошти на
здійснення авторського нагляду – 106 800,00 грн, Кошти на покриття ризику всіх
учасників будівництва (інших витрат) – 53 468,00 грн, Кошти на покриття додаткових
витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (загальна вартість) – 3 835 603,00 грн,
Кошти на здійснення технічного нагляду – 702 450,00 грн.
Проєктно– кошторисна документація додається в електронному вигляді.

2. Питання: Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.

Відповідь: Обґрунтування розміщене на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Миколаївської обласної державної
адміністрації https://www.mk.gov.ua/ua/pub_info/1593067446/1611844271/ (Доступ до
публічної інформації/ Публічні закупівлі/ Обґрунтування технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-15 11:00:32

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-04-016159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-17 14:11:30

Відповідь

Питання:
1.Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь.
Джерелом фінансування закупівлі є обласний бюджет Миколаївської області на 2025 рік, за КПКВК 2918110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», головний розпорядник – управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної військової адміністрації (Миколаївської обласної державної адміністрації).
Розпорядженням начальника Миколаївської обласної військової адміністрації від 20.12.2024 № 532-р "Про обласний бюджет Миколаївської області на 2025 рік" головному розпоряднику коштів місцевого бюджету управлінню з питань цивільного захисту Миколаївської облвійськадміністрації (облдержадміністрації) по КПКВК 2918110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» на виконання заходів "Цільової програми захисту населення і територій Миколаївської області від надзвичайних ситуацій на 2024-2028 роки", затвердженої розпорядженням начальника Миколаївської обласної військової адміністрації від 24.11.2023 № 510-р, передбачено – 8814100 грн, в тому числі кошти спеціального фонду 6100000 грн.(додається).
На виконання вимог абзацу восьмого пункту 31 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, від департаменту фінансів Миколаївської облвійськадміністрації отримано витяг з річного розпису асигнувань місцевих бюджетів (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів)/річного розпису витрат спеціального фонду місцевих бюджетів з розподілом за видами надходжень/річного розпису повернення кредитів до місцевих бюджетів та надання кредитів з місцевих бюджетів за 2025 рік (додаток до листа від 17.01.2025 № 042-22/57), далі - Розпис (додається).
Зазначений витяг із Розпису є підставою для затвердження кошторису, плану асигнувань загального фонду та спеціального фондів на реалізацію заходів "Цільової програми захисту населення і територій Миколаївської області від надзвичайних ситуацій на 2024-2028 роки". Кошторис на 2025 рік управління з питань цивільного захисту Миколаївської облвійськадміністрації (облдержадміністрації) по КПКВК 2918110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» затверджений заступником начальника Миколаївської обласної військової адміністрації 10.01.2025 в сумі 8814100 грн, в тому числі кошти спеціального фонду в сумі 6100000 грн (додається).
Відповідно до п. 8 ст. 20 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України 26.08.2014 № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» на підставі інформації, наведеної у бюджетному запиті на 2025 рік, з урахуванням бюджетних призначень, установлених розпорядженням начальника Миколаївської обласної військової адміністрації від 20.12.2024 № 532-р "Про обласний бюджет Миколаївської області на 2025 рік", розроблено, погоджено департаментом фінансів облдержадміністрації та затверджено наказом управління з питань цивільного захисту Миколаївської облвійськадміністрації (облдержадміністрації) від 13.01.2025 № 4 «Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2025 рік» паспорт бюджетної програми на 2025 рік головного розпорядника бюджетних коштів обласного бюджету - управління з питань цивільного захисту Миколаївської облвійськадміністрації за КПКВК МБ 2918110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» (додається).
Пaспоpт бюджетної пpогpaми визнaчaє відповідальних виконавців, мету, зaвдaння, напрями використання бюджетних коштів та інші хapaктеpистики бюджетної пpогpaми згідно з бюджетними пpизнaченнями, встaновленими pішенням пpо місцевий бюджет. На проектування та створення територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету в 2025 році передбачено кошти в сумі 6100000 грн.
Решта коштів в сумі 80059978,11 грн планується на 2026 рік за рахунок коштів обласного бюджету.


Питання:
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?

Відповідь.
Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалося.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-04-016159-a, управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної державної адміністрації розміщує в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси до Договору № 17/25 у машинозчитувальному форматі. Здійснені заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому: відкрито дисциплінарне провадження, відповідно до Закону України «Про державну службу», для з’ясування причин, які призвели до порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», для встановлення вини уповноваженої особи з публічних закупівель. Замовник зобов’язав уповноважену особу з публічних закупівель пройти додаткове навчання з підвищення кваліфікації з вищезазначеного питання.

2025-04-29 14:33:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" 86 159 978,11
UAH з ПДВ
86 159 978,11
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 лютого 2025 22:04
Електронний підпис
21 лютого 2025 22:04
Статут УЗА 25.04.24.pdf.p7s
21 лютого 2025 22:04
Звітність завірена.pdf.p7s
21 лютого 2025 22:04
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-02-10.pdf.p7s
21 лютого 2025 22:04
Довідка Керівник.pdf.p7s
21 лютого 2025 22:04
Довідка ТОВ.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:46
Електронний підпис
17 лютого 2025 11:46
Електронний підпис
17 лютого 2025 11:42
Опис УЗА 25.04.24.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Довідка про дозвіл.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Довідка про допуски.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Статут УЗА 25.04.24.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Додаток 720241209_18503402.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
ЗВВЛК 02 01 0320241209_18422218.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
ЗВВЛК 02 01 02.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
ЛКЗ 02 01 0320241209_18442508.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
ВРЛК 02 01 0320241209_18402166.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
ВРЛК 02 01 0220241209_17420319.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
ЛК2 02 01 01.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
35 Миколаїв.imd.p7s
17 лютого 2025 11:42
ЛК1 02 01 02.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
МТБ Авто.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
МТБ АВК-5.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Наказ Галушко 2.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Наказ Галушко 1.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Диплом Петько.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Наказ Директор.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Наказ Свистун.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Наказ Петько.pdf.p7s
17 лютого 2025 11:42
Наказ ГІП Матющенко.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА"
#37401997
Переможець 86 159 978,11
UAH з ПДВ
21 лютого 2025 10:36

Документи

21 лютого 2025 10:36
Довідка НАЗК
21 лютого 2025 10:36
Електронний підпис
21 лютого 2025 10:35
Протокол 11 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2025 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА"
#37401997
86 159 978,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2025 10:36
Довідка НАЗК
21 лютого 2025 10:36
Електронний підпис
21 лютого 2025 10:35
Протокол 11 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2025 10:45
Додаткова угода та Додаток 4.pdf зміни до договору
17 березня 2025 10:44
Електронний підпис укладений
13 березня 2025 15:24
Додаткова угода 1 до договору підряду 17 25.pdf зміни до договору
13 березня 2025 15:22
Електронний підпис укладений
13 березня 2025 15:14
Договір 17 25.pdf укладений
13 березня 2025 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в пунктах 13.2 та 18.9
Номер договору про закупівлю: 17/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пункту 13.2 та Додатку 4
Номер договору про закупівлю: 17/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML