Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373101 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. 10 Слобідська 2 |
Контактна особа: |
Бармятов Валерій Михайлович +380512304509 gzuns@mk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 86 162 854,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430 814,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Акти приймання - передачі робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Підписання договору | Повторювана поставка | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2025 15:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2025 14:45 |
Додаток_4_Технічні_вимоги з характеристиками зі мінами.docx | |
13 лютого 2025 14:45 |
Додаток__1 Перелік документів зі змінами.docx | |
13 лютого 2025 14:45 |
Перелік змін на процедуру закупівлі за предметом закупівлі.docx | |
13 лютого 2025 14:45 |
Протокол 11 1.pdf | |
13 лютого 2025 14:45 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи зі змінами.docx | |
04 лютого 2025 17:29 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи.docx | |
04 лютого 2025 17:01 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
04 лютого 2025 17:01 |
Додаток_4_Технічні_вимоги з характеристиками _2_.docx | |
04 лютого 2025 17:01 |
Додаток__1 Перелік документів.docx | |
04 лютого 2025 17:01 |
Додаток__3 Вимоги до учасників.docx | |
04 лютого 2025 17:01 |
Додаток__6 Документи переможця.docx | |
04 лютого 2025 17:01 |
Додаток__7 Перелік локальних кошторисів.docx | |
04 лютого 2025 17:01 |
Додаток__5 Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000135 ● 5ad489ab18fc4add97c775bd3b6dca48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 31.03.2025 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2025-02-04-016159-a 04.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-07 14:58:20
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-04-016159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисна документація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-09 13:47:38
Відповіді
1. Питання: Пропоную надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисна документація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Відповідь: Повноваження на моніторинг вартості матеріалів та обладнання було надано
проєктній організації згідно договору на виготовлення проєкту. В процесі розробки
документації перед проходженням експертизи проєктант надав всю документацію з
матеріалами та цінами замовнику на погодження відповідно до Настанови. Моніторинг
цін на товари здійснювався через інтернет, Збірник офіційних документів та роз’яснень
«Ціноутворення у будівництві», Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів,
виробів та комплектів. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі здійснено згідно Проєктно – кошторисної
документації, яка виготовлена на підставі Технічного завдання на створення ТАСЦО
Миколаївської області, розробленого відповідно до вимог наказу МВС України від
08.02.2019 № 93 «Про затвердження інструкції щодо практик чи процедур
проєктування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного
обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого
оповіщення» та погодженого Державною службою України з надзвичайних ситуацій,
лист про погодження проєкту Технічного завдання №16-2888/163-2 від 12.02.2024.
Проєктно – кошторисна документація пройшла експертизу та отримала Експертний
звіт (позитивний) №241023-07/А від 31.10.2024.
Відповідно до кошторисної частини робочого проєкту загальна вартість робіт
складає 92 295 840,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 86 162 854,80 грн в т.ч. ПДВ
14 360 475,80 грн, а саме: Об’єкти основного призначення - 70 245 039,00 грн,
Кошторисний прибуток - 136 360,00 грн, Кошти на покриття адміністративних витрат
будівельних організацій- 43 462,00 грн, Кошти на покриття ризику всіх учасників
будівництва (будівельних робіт) - 34 781,00 грн, Кошти на покриття ризику всіх
учасників будівництва (устаткування, меблів та інвентарю) - 1 342 737,00 грн.
Інші витрати складають 6 132 985 грн в т.ч. ПДВ 939 664 грн, а саме: Вартість
проєктних робіт (у тому числі вартість експертизи) – 495 000,00 грн, Кошти на
здійснення авторського нагляду – 106 800,00 грн, Кошти на покриття ризику всіх
учасників будівництва (інших витрат) – 53 468,00 грн, Кошти на покриття додаткових
витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (загальна вартість) – 3 835 603,00 грн,
Кошти на здійснення технічного нагляду – 702 450,00 грн.
Проєктно– кошторисна документація додається в електронному вигляді.
2. Питання: Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Обґрунтування розміщене на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Миколаївської обласної державної
адміністрації https://www.mk.gov.ua/ua/pub_info/1593067446/1611844271/ (Доступ до
публічної інформації/ Публічні закупівлі/ Обґрунтування технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 11:00:32
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Миколаївської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-04-016159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-17 14:11:30
Відповідь
Питання:
1.Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь.
Джерелом фінансування закупівлі є обласний бюджет Миколаївської області на 2025 рік, за КПКВК 2918110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», головний розпорядник – управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної військової адміністрації (Миколаївської обласної державної адміністрації).
Розпорядженням начальника Миколаївської обласної військової адміністрації від 20.12.2024 № 532-р "Про обласний бюджет Миколаївської області на 2025 рік" головному розпоряднику коштів місцевого бюджету управлінню з питань цивільного захисту Миколаївської облвійськадміністрації (облдержадміністрації) по КПКВК 2918110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» на виконання заходів "Цільової програми захисту населення і територій Миколаївської області від надзвичайних ситуацій на 2024-2028 роки", затвердженої розпорядженням начальника Миколаївської обласної військової адміністрації від 24.11.2023 № 510-р, передбачено – 8814100 грн, в тому числі кошти спеціального фонду 6100000 грн.(додається).
На виконання вимог абзацу восьмого пункту 31 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, від департаменту фінансів Миколаївської облвійськадміністрації отримано витяг з річного розпису асигнувань місцевих бюджетів (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів)/річного розпису витрат спеціального фонду місцевих бюджетів з розподілом за видами надходжень/річного розпису повернення кредитів до місцевих бюджетів та надання кредитів з місцевих бюджетів за 2025 рік (додаток до листа від 17.01.2025 № 042-22/57), далі - Розпис (додається).
Зазначений витяг із Розпису є підставою для затвердження кошторису, плану асигнувань загального фонду та спеціального фондів на реалізацію заходів "Цільової програми захисту населення і територій Миколаївської області від надзвичайних ситуацій на 2024-2028 роки". Кошторис на 2025 рік управління з питань цивільного захисту Миколаївської облвійськадміністрації (облдержадміністрації) по КПКВК 2918110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» затверджений заступником начальника Миколаївської обласної військової адміністрації 10.01.2025 в сумі 8814100 грн, в тому числі кошти спеціального фонду в сумі 6100000 грн (додається).
Відповідно до п. 8 ст. 20 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України 26.08.2014 № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» на підставі інформації, наведеної у бюджетному запиті на 2025 рік, з урахуванням бюджетних призначень, установлених розпорядженням начальника Миколаївської обласної військової адміністрації від 20.12.2024 № 532-р "Про обласний бюджет Миколаївської області на 2025 рік", розроблено, погоджено департаментом фінансів облдержадміністрації та затверджено наказом управління з питань цивільного захисту Миколаївської облвійськадміністрації (облдержадміністрації) від 13.01.2025 № 4 «Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2025 рік» паспорт бюджетної програми на 2025 рік головного розпорядника бюджетних коштів обласного бюджету - управління з питань цивільного захисту Миколаївської облвійськадміністрації за КПКВК МБ 2918110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» (додається).
Пaспоpт бюджетної пpогpaми визнaчaє відповідальних виконавців, мету, зaвдaння, напрями використання бюджетних коштів та інші хapaктеpистики бюджетної пpогpaми згідно з бюджетними пpизнaченнями, встaновленими pішенням пpо місцевий бюджет. На проектування та створення територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету в 2025 році передбачено кошти в сумі 6100000 грн.
Решта коштів в сумі 80059978,11 грн планується на 2026 рік за рахунок коштів обласного бюджету.
Питання:
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?
Відповідь.
Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалося.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-04-016159-a, управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної державної адміністрації розміщує в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси до Договору № 17/25 у машинозчитувальному форматі. Здійснені заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому: відкрито дисциплінарне провадження, відповідно до Закону України «Про державну службу», для з’ясування причин, які призвели до порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», для встановлення вини уповноваженої особи з публічних закупівель. Замовник зобов’язав уповноважену особу з публічних закупівель пройти додаткове навчання з підвищення кваліфікації з вищезазначеного питання.
2025-04-29 14:33:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" |
86 159 978,11
UAH з ПДВ
|
86 159 978,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" #37401997 |
Переможець |
86 159 978,11
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2025 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2025 10:45
|
Додаткова угода та Додаток 4.pdf | зміни до договору |
17 березня 2025 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2025 15:24
|
Додаткова угода 1 до договору підряду 17 25.pdf | зміни до договору |
13 березня 2025 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2025 15:14
|
Договір 17 25.pdf | укладений |
13 березня 2025 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в пунктах 13.2 та 18.9 |
Номер договору про закупівлю: | 17/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна пункту 13.2 та Додатку 4 |
Номер договору про закупівлю: | 17/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |