Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03332033 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Запорожченко Тетяна Юріївна SHRBU2020@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2025 17:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2025 14:10 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2025 14:10 |
Очікувана вартість: | 6 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за поставлений товар здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 240 (двісті сорока) календарних днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету | Пiсляоплата | 240 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2025 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2025 16:15 |
ТД_за_Особливостями_Самоскид 20 тн_2025.docx | |
04 лютого 2025 16:15 |
Дод.4 Проєкт договору самоскид 20т..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-02-000071 ● ca7735a91a2e414db3dff4deb2a1d29f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 21:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.04.2025
№ 38-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2025 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-02-04-014783-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-03 17:08:47
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вантажний автомобіль-самоскид (вантажопідйомністю від 20 тон з додатковим обладнанням)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-014783-a), здійсненої КП «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-07 09:06:41
придбання самоскиду
Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 03.04.2025 р.
1.) Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а саме технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару. Напередодні закупівлі замовником було розглянуто технічні характеристики запланованого придбання техніки та визначено їх з урахуванням потреби нашого підприємства.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару на основі наданих комерційних пропозицій. (Копії комерційних пропозицій додаються).
2.) Програмою утримання та поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та внутрішньоквартальних проходів та проїздів Кременчуцької міської територіальної громади та розвитку матеріально-технічної бази КП КПС ШРБУ на 2025 – 2027 роки передбачено закупівлю автомобілю-самоскиду вантажопідйомністю від 20т з додатковим обладнанням. Джерело фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету відповідно до КПКВК 1216090 «Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства» Код економічної класифікації видатків бюджету/код класифікації кредитування бюджету 3210. (Кошторис та План використання бюджетних коштів на 2025 рік додається).
3.) Згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс», уповноваженою особою не було встановлено фактів формальних (несуттєвих) помилок до відповідності тендерній документації КП КПС ШРБУ. (Протокол уповноваженої особи про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-14 11:25:02
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вантажний автомобіль-самоскид (вантажопідйомністю від 20 тон з додатковим обладнанням)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-014783-a), здійсненої КП «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Аналізом інформації, розміщеній в електронній системі закупівель, встановлено, що протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2025 № 98 відхилено тендерну пропозицію, подану учасником товариством з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Юромаш» (далі - пропозицію ТОВ з ІІ «Юромаш»), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію сертифікату відповідності на запропонований товар з усіма додатками та зображення запропонованого товару).
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналізом інформації, розміщеній в електронній системі закупівель, встановлено, що учасником ТОВ з ІІ «Юромаш» надано лист-роз’яснення щодо сертифіката відповідності від 11.02.2025 № 141/02/2025, в якому зазначено, що він не надає у складі своєї тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності на запропонований товар, оскільки його оформлення можливе лише після закінчення виробництва товару.
Поясніть свою позицію щодо відхилення пропозицію ТОВ з ІІ «Юромаш» без надання можливості усунення виявлених невідповідностей (надання копії сертифікату відповідності та фото на товар, що пропонується, з минулих поставок тощо)?
Слід відмітити, що відхилена пропозицію ТОВ з ІІ «Юромаш» на 318 330,00 грн є дешевшою від пропозиції учасника, якого визнано переможцем?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 16:40:44
Відповідь на Запит Держаудитслужби України від 14.04.2025
Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 14.04.2025 р.
Як вірно зазначено у Запиті Держаудитслужби України від 14.04.2025 р. пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас, у відповідності до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Слід звернути увагу, що формулювання підпункту 44 Особливостей містить пряму вказівку на те, що Замовник повинен в даному випадку відхилити тендерну пропозицію.
У складі тендерної пропозиції до закупівлі UA-2025-02-04-014783-a Учасник зокрема надав в електронному вигляді документ «Інформація про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики» (надалі – Інформація), в якому зазначив відповідні технічні характеристики запропонованого товару.
Надана Інформація була проаналізована спеціалістами підприємства на предмет відповідності до технічних та якісних характеристик в результаті чого були виявлені наступні невідповідності в технічних характеристиках товару Учасника ТОВзІІ «ЮРМАШ»
№
з/п Вимоги Замовника Пропозиція Учасника Підтвердження
вимог
Учасником
2.3 Двигун повинен бути дизельним,
мати потужність не менше 310 кВт
(420 к.с.) та відповідати
екологічному стандарту не нижче
ЄВРО-5. (Учасник підтверджує
відповідність зазначеній вимозі
шляхом надання копії Сертифікату
відповідності на товар, що
пропонується) Двигун дизельний,
потужністю 283 кВт (385
к.с.), відповідає екологічному
стандарту ЄВРО-5. Не підтверджено
2.5 Для ефективної експлуатації у
важких умовах максимальний
крутний момент двигуна повинен
бути не менше 2000 Нм (при 1200-
1600 об./хв.). Максимальний крутний
момент двигуна 1800 Нм (при
1000-1500 об./хв.). Не підтверджено
2.11 Місткість самоскидної платформи повинна бути не менше 25 куб.м. Місткість самоскидної
платформи 19,3 куб.м. Не підтверджено
Крім того, Учасником не були надані копії сертифікату відповідності та зображення запропонованого товару.
Слід додати, що у відповідності до вимог підпункту 2.10. технічних, кількісних та якісних характеристик, Учасник в складі пропозиції повинен також надати для підтвердження сертифікат відповідності на раніше відвантажений товар. У складі пропозиції був наданий лист в якому Учасник інформує про те, що не надає у складі своєї тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності на запропонований товар, оскільки його оформлення можливе лише після закінчення виробництва товару.
Лист був розглянутий та прийнятий до уваги спеціалістом Замовника. Проте, тендерну пропозицію в розрізі технічних характеристик предмета закупівлі він не змінив.
Тому, на підставі визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме в зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, відповідно до протокольного рішення від 20.02.2025 р. за № 98 тендерна пропозиція Учасника ТОВзІІ «ЮРМАШ» була відхилена Замовником.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2025 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
5 879 670,00
UAH з ПДВ
|
5 879 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" |
6 198 000,00
UAH з ПДВ
|
6 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
5 879 670,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 10:41
|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" #30481196 |
Переможець |
6 198 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2025 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 16:38
|
Дог.№162від04.03.2025р. Вантажний автомобіль-самоскид АТВ 7-2 з дод обладнанням.pdf | укладений |
04 березня 2025 16:34
|