Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти
Очікувана вартість
5 776 125,00 UAH
UA-2025-02-04-013678-a cd750356b6174ff99f377db9a20f82be
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Пасічник

+380324932153 tendt0200@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
Код ЄДРПОУ: 33158337
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Андрій Пасічник
+380324932153
tendt0200@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2025 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2025 10:00
Очікувана вартість: 5 776 125,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 880,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63875 кілограм
Хліб з борошна пшеничного І ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
54750 кілограм
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
12775 кілограм
Булочки з борошна пшеничного 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пилипчук Петро Павлович 5 776 125,00
UAH з ПДВ
5 776 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2025 15:45
Електронний підпис
19 лютого 2025 15:42
витяг єдрпоу
19 лютого 2025 15:42
лист пояснення
19 лютого 2025 15:42
протокол
13 лютого 2025 16:19
Електронний підпис
13 лютого 2025 16:17
ДПІ.pdf
11 лютого 2025 14:50
Електронний підпис
11 лютого 2025 14:49
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пилипчук Петро Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Пилипчук Петро Павлович
#2198413453
Переможець 5 776 125,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2025 17:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2025 15:32

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: згідно Розділу 11 Додатку 1, а саме: Скан-копії протоколів випробувань на кожну позицію запропонованого товару, які видані на ім’я виробника товару не раніше січня 2025 року. Протоколи повинні бути видані лабораторією, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», на підтвердження Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію з оригіналу документу, який це підтверджує сертифікацію лабораторії. Учасником ФОП Пилипчуком Петром Павловичем надано Протокол випробувань №91/1 від 16.01.2025 р. затверджений завідуючою лабораторією д.біол.н. Тетяною Зазуляк від 06.01.2025 р. виданий лабораторією промислової токсикології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Просимо надати даний протокол з коректними датами шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 4, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником ФОП Пилипчуком Петром Павловичем надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 11.02.2025 року сформований на сайті Опендатабот. Просимо усунути вищезазначену невідповідность в документах та надати актуальний Витяг, виданий належним чином, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Документи

20 лютого 2025 17:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2025 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пилипчук Петро Павлович
#2198413453
5 776 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2025 17:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2025 18:14
2025-02-25-38-5D-Д-р хліб 5 776 125,0 ФОП Пилипчук ПП.pdf укладений
25 лютого 2025 18:12