Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03188926 |
Місцезнаходження: | 80670, Україна , Львівська обл., селище міського типу Підкамінь, вулиця Нагірна, 11 |
Контактна особа: |
Жак Богдан Васильович +380936369288 pidkaminpsyh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 669 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 345,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткових накладних протягом 20 робочих днів. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Дата подання заявки | Доставка товару протягом 3 робочих днів , з дня замовлення (шляхом факсимільного повідомлення , електронною поштою, письмово , тощо). Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. | Повторювана поставка | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2025 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2025 14:47 |
ТД молоко.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-05-000005 ● 437ae2affef04508a791e5d7273479ea
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2025 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2025 №50
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.03.2025 №50.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-04-011329-a, 04.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-11 11:46:46
Про надання пояснення
Дата: 11.03.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-04-011329-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже, за нормами пункту 47 Особливостей № 1178 переможець повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Аналогічна вимога міститься у розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Слід зазначити, що учасник-переможець процедури закупівлі ТОВ "Медобори ЛТД" у встановлений законодавством строк через електронну систему закупівель не надав (не оприлюднив) документів відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати пояснення, в який спосіб переможцем ТОВ "Медобори" ЛТД дотримано вимоги пункту 47 Особливостей №1178 та розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації .
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-13 15:00:39
Пояснення КЗ ЛОР "Підкамінський психоневрологічний інтернат"
Щодо п.1. Закупівля проводилась відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, інтернет-магазинах, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках). До уваги бралися наступні закупівлі:
UA-2025-01-30-016195-a(27.60 грн за 1л)
UA-2025-02-04-017331-a (42 грн за 1л)
UA-2025-01-30-006518-a(40,88 грн за 1л)
Також було проаналізовано сайт https://bi.prozorro.org/ , через який було проведено аналіз цін у Prozorro Market.
Враховувалась інформація щодо цін із сайту: https://prom.ua, та https://vip.shuvar.com/ , здійснено аналіз роздрібних цін у супермаркетах смт. Підкамінь.
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
ТОВ "Медобори" ЛТД (35 грн за 1 л)
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся методом порівняння ринкових цін.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівл, то при їх обгрунтуванні замовник керувався вимогами наведеним у ДСТУ 2661:2010 Молоко коров'яче питне, Наказом Міністерства охорони здоров’я України №548 від 19.07.2012р. «Про затвердження мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів» та Наказом Міністерства Аграрної політики та продовольства України №118 від 12. 03. 2019р.,” Про затвердження Вимог до безпечності та якості молока і молочних продуктів”. Кількість молока, що підлягає закупівлі, розраховано з огляду на аналіз споживання молока за попередні місяці, кількості підопічних у нашому закладі, для потреб 2025 року. Щодо фасування продукту у відповідні тари, то Замовником було обрано саме таке фасування узв’язку з тим, що фасування молока в ємності об’ємом 10 літрів для інтернату може бути обґрунтоване такими перевагами: 1. Економічність – великі упаковки часто мають нижчу ціну за літр у порівнянні з меншими фасовками, що знижує витрати інтернату на закупівлю продуктів і тим самим економить бюджетні кошти; 2 Зручність використання – у закладах, де готують їжу для великої кількості людей, зручніше використовувати більші об’єми, ніж відкривати багато дрібних упаковок; 3. Зменшення кількості відходів – менше пакувального матеріалу в порівнянні з літровими або півлітровими упаковками, що сприяє екологічній відповідальності закладу; 4. Оптимізація зберігання – великі ємності можуть зручніше розміщуватися в холодильниках чи коморах, займаючи менше місця в порівнянні з великою кількістю дрібних упаковок; 5. Збереження свіжості – у герметичній великій тарі молоко може довше залишатися свіжим порівняно з відкритими дрібними упаковками, особливо якщо є можливість розливу у стерильних умовах. Таким чином, фасування молока в 10-літрові ємності для інтернату є раціональним рішенням з точки зору економії, зручності та екологічної доцільності.
Відповідаючи на п.2 вашої вимоги, повідомляємо, для КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат» веб-сайт не створювався, а відтак інформація, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо до п. 3 вашої вимоги зазначаємо, що учасник надав в Тендерній пропозиції Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, у якій зазначено “Прізвище, ім’я, по-батькові осіб які мають право вчиняти юридичні дії від іменні юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи або фізичної особи-підприємця, і в цьому пункті Виписки зазначено ПІБ - Дядьо Оксани Володимирівни(згідно Статуту), таким чином дана особа має право підписувати договір про закупівлю. Також на стадії підписання договору про закупівлю переможець надав скан-копію Статуту та Виписку ( документальне підтвердження додається).
Щодо п. 4, відповідно до пункту 44 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3,5,6 і12 частини першої статті 17 Закону України № 922-VIII. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України № 922-VIII Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України Про доступ до публічної інформації та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункті 47, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
- Також учасник надав довідку про відсутність у замовника підстав відмови в участі учаснику процедури закупівлі у процедурі закупівлі відповідно пункту 47;
При цьому, обов`язок переможця у розумінні статті 17 Закону України № 922-VIII вважається належним чином виконаним не лише наданням замовнику відповідних документів, а оприлюдненням таких в електронній системі закупівель, згідно частини 5 цієї ж статті .
Таким чином, самостійне декларування відсутності таких підстав (оприлюднення таких документів) в електронній системі закупівель свідчить про дотримання вказаних вимог Закону України №922-VIII, і тим самим вимоги пункту 47 Особливостей №1178 та розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Медобори" ЛТД |
646 120,80
UAH з ПДВ
|
646 120,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Медобори" ЛТД #23590518 |
Переможець |
646 120,80
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2025 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 16:01
|
договір молоко.pdf | укладений |
27 лютого 2025 15:49
|