Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
404 850,00 UAH
UA-2025-02-04-006733-a 0f3237f25acf406b85709f36812e9a96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горячов Сергій Володимирович

+380976005614 A0989_nfs@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0989
Код ЄДРПОУ: 26615223
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Комишова, 1
Контактна особа: Горячов Сергій Володимирович
+380976005614
A0989_nfs@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2025 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 14 лютого 2025 13:49
Початок аукціону: 14 лютого 2025 13:49
Очікувана вартість: 404 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 024,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Донецька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2025 13:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2025 13:00
404850 ноутбук зміни.pdf
06 лютого 2025 13:00
404850 ноутбук зміни.docx
06 лютого 2025 13:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2025 12:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2025 13:00
404850 ноутбук зміни.pdf
04 лютого 2025 12:07
404850 ноутбук.pdf
06 лютого 2025 13:00
404850 ноутбук зміни.docx
04 лютого 2025 12:07
404850 ноутбук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Windows10 Pro ліцензійна (???)
Дата подання: 04 лютого 2025 14:56
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:52
Шановний Замовник! Доводимо до вашого відома, що за офіційною інформацією компанії Microsoft, 10-а версія ОС вона знята з продажу починаючи з 2022 року. З початку 2024 року жодної одиниці такої операційної системи немає у офіційних постачальників. Більше того, 14 жовтня 2025 року буде припинено технічну підтримку даного продукту. Встановлюючи вимогу Windows 10 Pro ви заохочуєте недобросовісних учасників на поставку неліцензійної продукції… Враховуючи зазначене просимо вас замінити вимоги до операційної системи з Windows 10 Pro на Windows 11 Pro. Для убезпечення від поставки нелегальної продукції просимо вас доповнити 3.11. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наступним пунктом: «Кожна одиниця Товару повинна бути забезпечена примірником програмного забезпечення Windows 11 Pro, що має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення Windows 11 Pro встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою, та надати лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Якщо операційна система встановлюється Учасником, то він повинен надати лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення Windows 11 Pro в необхідній кількості та якості з можливістю подальшої перевірки серійних номерів поставлених продуктів. Лист має містити назву замовника та номер оголошення в електронній системі закупівель Прозорро. На запит Замовника (після постачання обладнання переможцем) дистрибутор надає перелік всіх серійних номерів програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні.» Сподіваємось, що ви зацікавлені в офіційній поставці товару і тому даний пункт буде додано до вимог тендерної документації… З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
В оголошені в вимогах до операційної системи вказано "від Windows10 Pro ліцензійна", що дозволяє поставляти товар з Windows 11 Pro ліцензійною.
Стосовно підтримки компанії Microsoft, як ви самі зазначаєте підтримку Windows10 Pro буде припинено лише 14 жовтня 2025 року. Вимоги стосовно операційної системи були вказані із врахуванням технічних умов спеціалізованого програмного забезпечення. Дякуємо за запитання.
про так звані листи та їх нікчемність, вимагаємо прибрати
Дата подання: 05 лютого 2025 14:56
Дата відповіді: 06 лютого 2025 13:14
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Замовником внесено зміни в оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2025 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЯТАШ ДМИТРО ПЕТРОВИЧ" 334 485,00
UAH з ПДВ
315 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ПБГ19» 352 548,00
UAH з ПДВ
316 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 376 650,00
UAH з ПДВ
376 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2025 13:53
Електронний підпис
12 лютого 2025 13:53
Електронний підпис
12 лютого 2025 13:51
14001 Флешком УКРАЇНА.pdf
12 лютого 2025 13:51
5 Виписка з ЄДР.pdf
12 лютого 2025 13:51
37001 Флешком УКРАЇНА.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
СЕС, декларація,ISO.rar.p7s
12 лютого 2025 13:51
14001 Флешком УКРАЇНА.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
7 Паспорт, ІПН.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
4 Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
1_Тех специфікація.pdf
12 лютого 2025 13:51
ISO 28000 Флешком Україна.pdf
12 лютого 2025 13:51
1_Тех специфікація.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
9001 Флешком УКРАЇНА.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
27001 Флешком УКРАЇНА.pdf
12 лютого 2025 13:51
5 Виписка з ЄДР.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
45001 Флешком УКРАЇНА.pdf
12 лютого 2025 13:51
27001 Флешком УКРАЇНА.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
4 Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2025 13:51
СЕС ФУ ноутбуки (1).PDF
12 лютого 2025 13:51
СЕС, декларація,ISO.rar
12 лютого 2025 13:51
ISO 50001 Флешком Україна.pdf
12 лютого 2025 13:51
9001 Флешком УКРАЇНА.pdf
12 лютого 2025 13:51
СЕС ФУ ноутбуки (1).PDF.p7s
12 лютого 2025 13:51
45001 Флешком УКРАЇНА.pdf.p7s
12 лютого 2025 13:51
7 Паспорт, ІПН.pdf
12 лютого 2025 13:51
37001 Флешком УКРАЇНА.pdf

Публічні документи

13 лютого 2025 19:32
Електронний підпис
13 лютого 2025 19:31
ОСНОВНІ ПБГ.zip
13 лютого 2025 19:30
Ноут 2024.zip
13 лютого 2025 19:30
Кваліфікаційні ПБГ.zip
13 лютого 2025 19:30
photo_2025-02-12_18-51-17.jpg

Публічні документи

13 лютого 2025 11:43
Електронний підпис
13 лютого 2025 11:43
Електронний підпис
13 лютого 2025 11:42
витяг 05.02.25.pdf
13 лютого 2025 11:42
юридичні.pdf
13 лютого 2025 11:42
довідка щодо Статуту.pdf
13 лютого 2025 11:42
технічні.zip
13 лютого 2025 11:42
Технічна документація.pdf
13 лютого 2025 11:39
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЯТАШ ДМИТРО ПЕТРОВИЧ"

ТОВ «ПБГ19»

ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЯТАШ ДМИТРО ПЕТРОВИЧ"
#3272819513
Відхилено 315 996,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2025 16:24
ТОВ «ПБГ19»
#45701274
Відхилено 316 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2025 16:26
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2648910063
Переможець 376 650,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2025 16:31

Документи

18 лютого 2025 16:24
Електронний підпис
18 лютого 2025 16:20
22 протокол.pdf

Документи

18 лютого 2025 16:26
Електронний підпис
18 лютого 2025 16:25
23 протокол.pdf

Документи

18 лютого 2025 16:31
Електронний підпис
18 лютого 2025 16:30
24 протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2025 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2648910063
376 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2025 16:31
Електронний підпис
18 лютого 2025 16:30
24 протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2025 14:29
договір 13 доп.угода.pdf зміни до договору
27 лютого 2025 14:23
Електронний підпис укладений
24 лютого 2025 11:52
договір 13.pdf укладений
24 лютого 2025 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбук 15 25 110,00
UAH