Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
04 лютого 2025 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-26-000082 ● 33346314f5c444ce97e7d1f1e723b793
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2025 18:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 26-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.03.2025 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2025-02-04-005070-a, 04.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-31 15:29:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 16519400,69 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-04-005070-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його вартість?
- що слугувало підставою проведення закупівлі UA-2025-02-04-005070-a без використання електронної системи закупівель?
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано їх для надання, а саме: постачальника, з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-02 16:09:23
Відповідь на запит на пояснення
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради надає пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених органом державного фінансового контролю питань в рамках моніторингу id: UA-M-2025-03-26-000082.
1. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (коригування) затверджена наказом УКБ ЖМР від 22.11.2024 № 39 відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (коригування), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт від 18.10.2024 № 240711-12/А, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Відповідно до розділу 1 Настанови зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку (за результатами коригування проектної документації), який є частиною затвердженої проектної документації, по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (коригування), повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 66708279,00 грн.
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми Договору № 171 від 15.12.2023 – 45518616,90 грн, та становить – 19299518,10 грн.
За результатом узгодження договірної ціни (з урахуванням видів додаткових робіт, їх кількості та вартості), очікувана вартість предмета закупівлі становить – 16519400,69 грн. (Протокол від 03.02.2025 додається).
Крім того, орієнтовний обсяг фінансування предмета закупівлі згідно з п. 2.1.21 рішення «Про внесення змін до міської цільової Програми «Будівництво (реконструкція, капітальний ремонт) об’єктів комунальної власності Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2024-2026 роки» становить – 66708,28 тис. грн.
Фактичні видатки бюджету розвитку складають – 66708,28 тис. грн.
2. Відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Можливість і умови виконання додаткових робіт передбачені підпунктом 6.1.13. Договору підряду № 171 від 15.12.2023 (основного договору про закупівлю) укладеного між управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради та Приватним підприємством «Гарант-С» (далі – ПП «Гарант-С») за результатами проведення закупівлі.
Отож, підставою проведення закупівлі UA-2025-02-04-005070-a без використання електронної системи закупівель слугувало положення, встановлені у пп.8 п. 13 Особливостей.
Згідно з п. 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Так, Замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням п. 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю від 03.02.2025 № 4 та додатки до нього, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту, а саме:
- Наказ начальника управління капітального будівництва Житомирської міської ради про затвердження обґрунтування здійснення закупівлі від 03.02.2025 № 2,
- Додаток 1 до наказу від 03.02.2025 № 2 – обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей,
- експертний звіт № 240711-12/А від 18.10.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ,
- лист ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 24.12.2024 № 241224-01, яким підтверджується потреба у закупівлі додаткових робіт, які не були передбачені початковим проектом, та обґрунтовується необхідність їх закупівлі в того самого виконавця робіт.
Таким чином, Замовником проведено закупівлю додаткових робіт за предметом закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-04-005070-a) в того самого виконавця робіт, а саме ПП «Гарант-С» шляхом укладення договору підряду № 4 від 03.02.2025 без застосування відкритих торгів з підстав пп. 8 п. 13 Особливостей, чим дотримано вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема пункту 13 Особливостей.
3. Підпунктом 8 п. 13 Особливостей установлено замовнику можливість придбання робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.
При цьому зі змісту пп. 8 п. 13 Особливостей не вбачається встановлення критеріїв та здійснення оцінки можливих виконавців робіт, а також надання комерційних пропозицій іншими учасниками.
Обґрунтування визначення виконавцем робіт ПП «Гарант-С» наведено у пункті 2 цих пояснень.
Додатково додаємо:
- протокол уповноваженої особи — відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління капітального будівництва Житомирської міської ради від 03.02.2025;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (коригування);
- наказ УКБ ЖМР від 22.11.2024 № 39 «Про затвердження проектно-кошторисних документацій».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-04-10 09:14:17
Слава Україні! Разом до Перемоги!
Слава Україні! Разом до Перемоги!
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТ-С" #32198280 |
Переможець |
16 519 400,69
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2025 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Обґрунтування_підстави.pdf | укладений |
04 лютого 2025 11:27
|
Експертний_звіт.pdf | укладений |
04 лютого 2025 11:27
|
15_ДЦ_ПВР_дод_4.xls | укладений |
04 лютого 2025 11:27
|
Лист_241224_01_від_24_12_2024.pdf | укладений |
04 лютого 2025 11:27
|
Договір_4_від_03_02_2025.pdf | укладений |
04 лютого 2025 11:27
|