Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бронежилет 6-го класу захисту
Очікувана вартість
321 610 000,00 UAH
UA-2025-02-04-002919-a ● cb17472346b64046a3c93a3d61047983
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина 2276 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 14323534 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Головиріна Світлана Василівна 380951262390 s.golovyrina@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2025 12:59 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2025 12:59 |
Очікувана вартість: | 321 610 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 216 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9648300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комплект
Бронежилет 6-го класу захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником шляхом безготівкового переказу коштів (валюта – гривня) на поточний рахунок Виконавця в строк до 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Замовником накладної, Акту приймання-передачі товару та отримання від Виконавця оригіналу сертифікату відповідності товару та протоколу балістичних випробувань товару про відповідність товару ДСТУ 8782:2018. В разі затримки бюджетного фінансування, перерахунок оплати здійснюється протягом 15 календарних днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку до Замовника не застосовуються господарські санкції за не виконання умов цього Контракту. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2025 10:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2025 10:21 |
Оголошення Бронежилети.docx | |
04 лютого 2025 10:21 |
Додаток 4 (Забезпечення тендерної пропозиції ).doc | |
04 лютого 2025 10:21 |
Додаток 3 – Проєкт Державного контракту.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
terms
Дата подання: 04 лютого 2025 17:51
Дата відповіді: 05 лютого 2025 16:59
Wording "В разі затримки бюджетного фінансування, перерахунок оплати здійснюється протягом 15 календарних днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку до Замовника не застосовуються господарські санкції за не виконання умов цього Контракту." is unfair (not to say fraudulent) and must be excluded. By Law (Budget Code of Ukraine) the buyer shall secure budget funds allocation before entering to any budget commitments.
It is extremely hard now to obtain BP for Ukraine even with much more fair terms. Yesterday MoDU closed a tender for 55,000 BPV with only one bidder - Temp 3000. So, this factory is fully booked. No foreign factory will accept the uncertain payment terms. So, it is senseless to try unless you amend your terms.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це вимога Замовника - Військової частини 2276. Ця вимога не є дискримінацією будь-кого з учасників тендеру. Вона не порушує бюджетного кодексу (будь яких норм бюджетного законодавства), а також враховуючи те що Замовник (Військова частина 2276) є розпорядником бюджетних коштів третього рівня.
additionally
Дата подання: 04 лютого 2025 17:54
Дата відповіді: 05 лютого 2025 18:16
Other NG unit Військова частина 3078 Національної гвардії України has fair terms of the business. Stop inventing traps for sellers or will get no goods at all.
Відповідь: Шановний Учаснику Замовники які входять в склад НГУ здійснюють закупівлю з утриманням принципів здійснення оборонних та публічних закупівель, водночас інформуємо, що Ваші емоційні звернення, Ваші емоції не може бути розглянуті як звернення про вимоги або запити на роз’яснення.
TS U 13.9-08803498-002:2023
Дата подання: 04 лютого 2025 18:20
Дата відповіді: 05 лютого 2025 08:59
This document is absent in public access. Please publish it or accept DSTU 8782_2018 or TS А01XJ.29423-420-2023 (01) of MoDU.
Відповідь: Добрий день. Ваше запитання уважно розглянуте та повідомляємо текст ТС У 13.9-08803498-002:2023 викладений в повному обсязі у Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації.
Аналогічний за предметом закупівлі договір
Дата подання: 05 лютого 2025 14:07
Дата відповіді: 05 лютого 2025 15:36
Згідно вимог п.14 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати:
1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного)
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі 35810000-5 та/або за назвою товару;
2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами.
Згідно вказаних критеріїв, відсутня будь яка вимога щодо обсягу поставки від очікуваної вартості закупівлі та/або обсягу закупівлі.
Тобто, чи вірно ми розуміємо, що на виконання підтвердження кваліфікаційним вимогам можна надати не менше одного договору на поставку лише 1-ї одиниці товару, за кодом ДК 021:2015: 35810000-5 та/або за назвою товару?
Слід зауважити, що виготовити та поставити 1 та 10 000 од товару це зовсім різні речі, у зв’язку з чим просимо внести зміни до вимог кваліфікаційних критеріїв.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Уважно розглянули Ваше запитання та надаємо відповідь: відповідно ТД пункту 14 Додатку 1 передбачено: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати:
1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію:
- назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон);
- предмет Договору;
- номер та дата Договору;
- стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі 35810000-5 та/або за назвою товару;
2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути:
- накладні (або акти приймання-передачі товару);
- платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків;
- оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа.
Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, за винятком надання учасником обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, необхідно дотримуватись приховування чутливої інформації!!!
1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію:
- назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон);
- предмет Договору;
- номер та дата Договору;
- стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі 35810000-5 та/або за назвою товару;
2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути:
- накладні (або акти приймання-передачі товару);
- платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків;
- оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа.
Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, за винятком надання учасником обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, необхідно дотримуватись приховування чутливої інформації!!!
TS U 13.9-08803498-002:2023
Дата подання: 05 лютого 2025 15:09
Дата відповіді: 05 лютого 2025 18:24
It was not noticeably clear, especially as the number of TS is the same, but wording is different. Please recheck.
Відповідь: Відповідно до ТС до ТД "ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ
на модульні бронежилети (тип Б) 6 класу захисту
ТС У 13.9-08803498-002:2023" відповідно додатку 2
на модульні бронежилети (тип Б) 6 класу захисту
ТС У 13.9-08803498-002:2023" відповідно додатку 2
your last
Дата подання: 05 лютого 2025 18:01
Дата відповіді: 06 лютого 2025 16:46
You should understand the reality. Maybe you are brilliant honest people. But that's not an obvious fact. Such terms nobody can accept except your "friends". Nobody is willing to supply to Ukraine now and it takes huge efforts to persuade manufacturers even in case of fair terms. Other buyers are not using such tricky terms of business.
Відповідь: Ця вимога не є дискримінацією будь якого Учасника в тендері. Вона не порушує Закону про здійснення публічних закупівель та будь яких норм Законодавства.
your last
Дата подання: 05 лютого 2025 18:31
Дата відповіді: 06 лютого 2025 16:48
No emotions. Only surprising. We simply want to help Ukraine. But you, or your bosses, who inserted unfair terms of payment, seem either to have no understanding or to have VERY GOOD understanding. So, please note that your actual prices are not leaving any frames for any kickbacks as:
China is stopped supply
USA and EC suppliers' prices are STARTING from $1000+/pc for such BPV as you want.
And you have such an impudence to set such terms, which nobody except Temp3000 will even consider. But they are firstly overloaded, as just took MoDU order for 55,000 BPV and secondly, have a different quality. Think well!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ця вимога не є дискримінацією будь якого Учасника в тендері. Вона не порушує Закону про здійснення публічних закупівель та будь яких норм Законодавства.
Нитки
Дата подання: 07 лютого 2025 10:13
Дата відповіді: 07 лютого 2025 13:45
Згідно ТС У 13.9-08803498-002:2023, що подана Додатком 2 в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю Бронежилету 6-го класу захисту пунктом 4.6 вказано використання лише параамідних швейних ниток при зшиванні частин бронежилету.
Основна перевага параамідних швейних ниток у їх вогнестійкості, проте, вони демонструють погіршення механічних властивостей при намоканні при експлуатації у вологих погодних умовах. Молекулярні зв’язки, які забезпечують високу міцність таких ниток, можуть послаблюватися під впливом вологи. Зокрема, довготривале перебування у воді або в умовах підвищеної вологості може призвести до деградації структури матеріалу та зниження механічних характеристик. Що в свою чергу, погіршить якість виробу та довготривалість експлуатації.
Переваги ж у вогнестійкості таких ниток нівелюються нижчим ступенем вогнестійкості інших матеріалів бронежилету. Що робить використання параамідних ниток не доцільним.
У якості аналогу традиційно використовують поліестрові швейні нитки, що мають значно кращі показники стійкості до вологих умов, що доведено низкою досліджень https://consensus.app/papers/nanometric-afm-observation-of-fiber-surface-damage-and-minoshima-tsuru/d44a91540f0552f4a5d067918a87d11f та https://consensus.app/papers/on-the-strength-of-the-glass-fiber-reinforced-polyester-otsuki/a953573a6fae5c76b005445fb88e3956/. Водночас поліестрові швейні нитки мають оптимальні показники стійкості до розриву, стабільності та пружності, що було засвідчено світовим досвідом.
Просимо вас дозволити використання поліестрових швейних ниток у виробі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ТС до ТД "ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ на модульні бронежилети (тип Б) 6 класу захисту ТС У 13.9-08803498-002:2023" відповідно додатку 2
розмірна сітка
Дата подання: 07 лютого 2025 10:15
Дата відповіді: 07 лютого 2025 13:47
Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю Бронежилету 6-го класу захисту пунктом 4.1 вказана кількість товарів на поставку. Повний обсяг поставки поділений між розмірами III (52-54), що відповідає розміру L та розміром ІV (56-58), що відповідає розміру XL.
Розмір М, відповідно, не було вказано. Проте, саме розмір М є найпоширенішим, за оцінками на розмір М припадає 70% світового ринку бронежилетів.
Припасування бронежилету та його відповідність до статури є необхідною умовою для збереження здоров'я користувача.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас звернути додаткову увагу на розмірну сітку в замовленні та, за необхідності, внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг:
бронежилет 6-го класу захисту – III розмірозріст (52-54) – 8 000 комплектів;
бронежилет 6-го класу захисту – ІV розмірозріст (56-58) – 2 000 комплектів.
бронежилет 6-го класу захисту – III розмірозріст (52-54) – 8 000 комплектів;
бронежилет 6-го класу захисту – ІV розмірозріст (56-58) – 2 000 комплектів.
розміри жорстких захисних елементів
Дата подання: 07 лютого 2025 10:16
Дата відповіді: 07 лютого 2025 13:49
Згідно ТС У 13.9-08803498-002:2023, що подана Додатком 2 в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю Бронежилету 6-го класу захисту пунктом 9 вказується методи контролю якості бронежилетів згідно ДСТУ 8782 та ДСТУ 8788. Зазначені стандарти вимагають проводити випробування не ближче як за 50 мм від краю жорстких захисних елементів.
Це правило дає можливість недобросовісним виробникам нехтувати повноцінним захистом на краях захисного елементу. Шляхом зменшення габаритних розмірів захисних шарів бронелементу загалом або зниженням кількості таких шарів. Це призводить до зменшення ваги виробу та зменшує собівартість виготовлення. Що, в свою чергу, призводить до погіршення захисних властивостей виробу та впливає на принципи добросовісної конкуренції серед учасників торгів.
Саме тому у вимогах МОУ та ДСНС містяться вимоги щодо перевірки площі жорстких бронеелементів саме за площею захисного шару.
Просимо вас додатково вказати вимоги щодо габаритних розмірів жорстких захисних елементів і методи їх вимірювання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ТС до ТД "ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ на модульні бронежилети (тип Б) 6 класу захисту ТС У 13.9-08803498-002:2023" відповідно додатку 2
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-04-002919-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:39243307
Дата подання: 14 лютого 2025 13:52
Оскарження рішення
На веб - порталі уповноваженого органу було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі №UA-2025-02-04-002919-a на закупівлю бронежилетів 6-го класу захисту, код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (35812300-2- Бойове спорядження).
Наше підприємство є учасником вищевказаної закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
14 лютого 2025 року Замовником було опубліковано Проткол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідно до якого переможцем проуцедури визнано ТОВ “УКРТАК.ЮА”, в цю ж дату опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
ТОВ “Харківський завод засобів індивідуального захисту” вважає рішення про визнання переможцем ТОВ “УКРТАК.ЮА”, таким що порушують принципи проведення закупівель, прийнято з дискримінацією інших учасників та нерівне ставлення до них, а пропозицію ТОВ “УКРТАК.ЮА” такою, що не відповідає технічним, якісним вимогам Замовника, а саме:
Відповідно до п. 3 Оголошення Замовника - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 1 та Додатку 2.
Відповідно до п. 13 Додатку №1 до Оголошення Замовника Учасник надає протоколи лаболаторних випробувань на товар який постачатиметься до ТД, у яких міститься інформація щодо відповідності товару «конструктивному виконанню», «захисним властивостям», «маси та габаритних розмірів», «маркуванню», «комплектності».
Відповідно до п. 3 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до захисних властивостей бронежилета:
Бронежилети мають зберігати свої захисні властивості (відповідно до класу захисту) за таких умов експлуатування:
діапазон температур навколишнього повітря: від мінус 40 °С до 40 °С;
у разі атмосферних опадів з інтенсивністю (3 ± 1) мм/хв. або занурення у воду за температури 10 °С до 25 °С на глибину не більше ніж 1 м від поверхні.
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.6 табл. 7, 5.7 табл. 8 та 5.8. табл. 9 протоколу) зазначено про проведення випробувань на занурення у воду наступних частин бронежилета:
- п. 5.6. Спинна частина (м’яких захисних елементів разом з жорстким бронеелементом), без зазначення температури води та глибини від поверхні,
- п. 5.7. М’які захисні елементи, без зазначення елементів та без зазначення температури води та глибини від поверхні,
- п. 5.8. М’які захисні елементи, без зазначення елементів та без зазначення температури води та глибини від поверхні.
У наданому ТОВ «УКРТАК.ЮА» протоколі відсутні випробування жорстких елементів захисту грудей, знімного протектора захисту паху, знімних плечових накладок, знімного елементу захисту шиї на умови експлуатації - занурення у воду за температури 10 °С до 25 °С на глибину не більше ніж 1 м від поверхні.
Також зазначене у протоколі (п. 5.2.), щодо проведення випробувань лише на одному елементі грудної чи спинної частини , у зв’язку із їх візуальною однаковістю, не відповідає ТС Замовника, відповідно до п. 3 якої передбачено збереження своїх захисних властивостей за певних умов експлуатації саме для виробу – бронежилет, а не його окремих частин. Також ТС не передбачено можливість проведення випробувань лише частини бронежилета у зв’язку із візуальною однаковістю його частин.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 3 Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 5 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до маркування:
5.1. Кожний бронежилет і кожний захисний елемент повинні мати маркування. Маркування має бути чітким, розбірливим та зберігатися впродовж терміну експлуатування.
5.2. Маркування чохла бронежилета має бути нанесено на внутрішню частину зовнішніх чохлів усіх складових частин бронежилета та містити такі відомості:
а) знак для товарів і послуг та назву підприємства-виробника;
б) назву моделі бронежилета;
в) клас захисту бронежилета та позначення національного стандарту, якому відповідає цей клас захисту;
г) розмір і зріст бронежилета чи умовний розмірозріст;
д) номер партії та номер чохла бронежилета в партії;
е) дату виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
є) правила догляду за чохлом;
ж) попереджувальний напис: «Під час чищення чи прання чохла бронежилета захисні елементи треба виймати»;
з) напис «Вироблено в Україні»;
и) умови зберігання;
і) напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ»;
ї) номенклатурний номер НАТО (NSN).
Примітка. Номенклатурний номер НАТО (NSN) вибирають згідно з ДК 020:2016 де «Засоби індивідуального бронезахисту» мають код — 8470.
5.3. Маркування захисних елементів бронежилету має містити:
а) знак для товарів і послуг та назву підприємства-виробника;
б) назву країни-виробника захисного елемента;
в) клас захисту захисного елемента (без використанням захисної структури бронежилету) та позначення національного стандарту, якому цей клас захисту відповідає;
г) розмір захисного елемента;
д) номер партії та номер захисного елемента в партії;
е) дату виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
є) спеціальні правила поводження із захисним елементом (за необхідності);
ж) позначення зовнішньої/внутрішньої сторони захисного елемента;
з) умови зберігання;
и) напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ».
5.4. Маркування має бути чітким, розбірливим та зберігатися впродовж терміну експлуатації.
5.5. Транспортне маркування наноситься відповідно до ГОСТ 14192.
5.6. Бронежилету має бути надано номенклатурний номер НАТО (NSN).
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.1.2. таблиця 3 протоколу) зазначено про результати обстеження бронежилета на комплектність, маркування та пакування. Відповідно до результатів обстеження наведених у таблиці 3, у бронежилеті запропонованому до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» відсутнє наступне маркування:
Маркування чохла бронежилета не містить:
- номенклатурний номер НАТО (NSN).
Маркування захисного елемента не містить:
- розмір захисного елемента;
- умови зберігання;
- напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ».
Також відсутнє у протоколі щодо відповідності бронежилета п. 5.5. та п. 5.6. Додатку №2 Оголошення, а саме:
- що транспортне маркування нанесене відповідно до ГОСТ 14192.
- що бронежилет має номенклатурний номер НАТО (NSN).
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам до маркування наведеним у Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 6.2 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до комплектності бронежилета:
В комплект постачання кожного бронежилета має входити, як мінімум:
бронежилет – 1 од.;
кишеня (модуль) на 3 секції для 6 магазинів АК – 1 од.;
кишеня (модуль) для гранат – 2 од.;
кишеня (модуль) для порожніх магазинів або для патронів розсипом – 1 од.;
кишеня (модуль) для кровоспинного засобу (турнікету) – 1 од.;
кишеня (модуль) для перенесення радіостанції (типу Motorola 4400/4800) – 1 од.;
паспорт на виріб.
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.1.2. таблиця 3 протоколу) зазначено про результати обстеження бронежилета на комплектність, маркування та пакування. Відповідно до результатів обстеження наведених у таблиці 3, у бронежилеті запропонованому до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» відсутнє опис комплектності та наявність у комплекті зазначеного у п.6 ТС Замовника.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 6.2. (комплектність) Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 1.2 та п. 1.3. ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до конструктивного виконання бронежилета:
Бронежилет повинен мати модульну структуру та включати:
базовий чохол бронежилету, який повинен забезпечувати розміщення жорстких бронеелементів, бути оснащений системою швидкого скидання, евакуаційним пристосуванням та кліматично-амортизаційним підпором. Також має бути оснащений системою модульного полегшеного розвантажувального спорядження типу MOLLE (en: Modular Lightweight Loadcarrying Equipment), системою кріплення протектора паху, елементів захисту шиї та плечей;
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, у якому відсутнє підтвердження відповідності запропонованого до постачання бронежилета п. 1.2. та п. 1.3. ТС Замовника.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 1.2. та 1.3. (конструктивне виконання) Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство є учасником вищевказаної закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
14 лютого 2025 року Замовником було опубліковано Проткол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідно до якого переможцем проуцедури визнано ТОВ “УКРТАК.ЮА”, в цю ж дату опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
ТОВ “Харківський завод засобів індивідуального захисту” вважає рішення про визнання переможцем ТОВ “УКРТАК.ЮА”, таким що порушують принципи проведення закупівель, прийнято з дискримінацією інших учасників та нерівне ставлення до них, а пропозицію ТОВ “УКРТАК.ЮА” такою, що не відповідає технічним, якісним вимогам Замовника, а саме:
Відповідно до п. 3 Оголошення Замовника - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 1 та Додатку 2.
Відповідно до п. 13 Додатку №1 до Оголошення Замовника Учасник надає протоколи лаболаторних випробувань на товар який постачатиметься до ТД, у яких міститься інформація щодо відповідності товару «конструктивному виконанню», «захисним властивостям», «маси та габаритних розмірів», «маркуванню», «комплектності».
Відповідно до п. 3 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до захисних властивостей бронежилета:
Бронежилети мають зберігати свої захисні властивості (відповідно до класу захисту) за таких умов експлуатування:
діапазон температур навколишнього повітря: від мінус 40 °С до 40 °С;
у разі атмосферних опадів з інтенсивністю (3 ± 1) мм/хв. або занурення у воду за температури 10 °С до 25 °С на глибину не більше ніж 1 м від поверхні.
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.6 табл. 7, 5.7 табл. 8 та 5.8. табл. 9 протоколу) зазначено про проведення випробувань на занурення у воду наступних частин бронежилета:
- п. 5.6. Спинна частина (м’яких захисних елементів разом з жорстким бронеелементом), без зазначення температури води та глибини від поверхні,
- п. 5.7. М’які захисні елементи, без зазначення елементів та без зазначення температури води та глибини від поверхні,
- п. 5.8. М’які захисні елементи, без зазначення елементів та без зазначення температури води та глибини від поверхні.
У наданому ТОВ «УКРТАК.ЮА» протоколі відсутні випробування жорстких елементів захисту грудей, знімного протектора захисту паху, знімних плечових накладок, знімного елементу захисту шиї на умови експлуатації - занурення у воду за температури 10 °С до 25 °С на глибину не більше ніж 1 м від поверхні.
Також зазначене у протоколі (п. 5.2.), щодо проведення випробувань лише на одному елементі грудної чи спинної частини , у зв’язку із їх візуальною однаковістю, не відповідає ТС Замовника, відповідно до п. 3 якої передбачено збереження своїх захисних властивостей за певних умов експлуатації саме для виробу – бронежилет, а не його окремих частин. Також ТС не передбачено можливість проведення випробувань лише частини бронежилета у зв’язку із візуальною однаковістю його частин.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 3 Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 5 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до маркування:
5.1. Кожний бронежилет і кожний захисний елемент повинні мати маркування. Маркування має бути чітким, розбірливим та зберігатися впродовж терміну експлуатування.
5.2. Маркування чохла бронежилета має бути нанесено на внутрішню частину зовнішніх чохлів усіх складових частин бронежилета та містити такі відомості:
а) знак для товарів і послуг та назву підприємства-виробника;
б) назву моделі бронежилета;
в) клас захисту бронежилета та позначення національного стандарту, якому відповідає цей клас захисту;
г) розмір і зріст бронежилета чи умовний розмірозріст;
д) номер партії та номер чохла бронежилета в партії;
е) дату виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
є) правила догляду за чохлом;
ж) попереджувальний напис: «Під час чищення чи прання чохла бронежилета захисні елементи треба виймати»;
з) напис «Вироблено в Україні»;
и) умови зберігання;
і) напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ»;
ї) номенклатурний номер НАТО (NSN).
Примітка. Номенклатурний номер НАТО (NSN) вибирають згідно з ДК 020:2016 де «Засоби індивідуального бронезахисту» мають код — 8470.
5.3. Маркування захисних елементів бронежилету має містити:
а) знак для товарів і послуг та назву підприємства-виробника;
б) назву країни-виробника захисного елемента;
в) клас захисту захисного елемента (без використанням захисної структури бронежилету) та позначення національного стандарту, якому цей клас захисту відповідає;
г) розмір захисного елемента;
д) номер партії та номер захисного елемента в партії;
е) дату виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
є) спеціальні правила поводження із захисним елементом (за необхідності);
ж) позначення зовнішньої/внутрішньої сторони захисного елемента;
з) умови зберігання;
и) напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ».
5.4. Маркування має бути чітким, розбірливим та зберігатися впродовж терміну експлуатації.
5.5. Транспортне маркування наноситься відповідно до ГОСТ 14192.
5.6. Бронежилету має бути надано номенклатурний номер НАТО (NSN).
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.1.2. таблиця 3 протоколу) зазначено про результати обстеження бронежилета на комплектність, маркування та пакування. Відповідно до результатів обстеження наведених у таблиці 3, у бронежилеті запропонованому до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» відсутнє наступне маркування:
Маркування чохла бронежилета не містить:
- номенклатурний номер НАТО (NSN).
Маркування захисного елемента не містить:
- розмір захисного елемента;
- умови зберігання;
- напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ».
Також відсутнє у протоколі щодо відповідності бронежилета п. 5.5. та п. 5.6. Додатку №2 Оголошення, а саме:
- що транспортне маркування нанесене відповідно до ГОСТ 14192.
- що бронежилет має номенклатурний номер НАТО (NSN).
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам до маркування наведеним у Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 6.2 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до комплектності бронежилета:
В комплект постачання кожного бронежилета має входити, як мінімум:
бронежилет – 1 од.;
кишеня (модуль) на 3 секції для 6 магазинів АК – 1 од.;
кишеня (модуль) для гранат – 2 од.;
кишеня (модуль) для порожніх магазинів або для патронів розсипом – 1 од.;
кишеня (модуль) для кровоспинного засобу (турнікету) – 1 од.;
кишеня (модуль) для перенесення радіостанції (типу Motorola 4400/4800) – 1 од.;
паспорт на виріб.
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.1.2. таблиця 3 протоколу) зазначено про результати обстеження бронежилета на комплектність, маркування та пакування. Відповідно до результатів обстеження наведених у таблиці 3, у бронежилеті запропонованому до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» відсутнє опис комплектності та наявність у комплекті зазначеного у п.6 ТС Замовника.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 6.2. (комплектність) Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 1.2 та п. 1.3. ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до конструктивного виконання бронежилета:
Бронежилет повинен мати модульну структуру та включати:
базовий чохол бронежилету, який повинен забезпечувати розміщення жорстких бронеелементів, бути оснащений системою швидкого скидання, евакуаційним пристосуванням та кліматично-амортизаційним підпором. Також має бути оснащений системою модульного полегшеного розвантажувального спорядження типу MOLLE (en: Modular Lightweight Loadcarrying Equipment), системою кріплення протектора паху, елементів захисту шиї та плечей;
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, у якому відсутнє підтвердження відповідності запропонованого до постачання бронежилета п. 1.2. та п. 1.3. ТС Замовника.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 1.2. та 1.3. (конструктивне виконання) Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2025 09:48
відсутня будь яка дискримінація Учасників
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2025 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТАК.ЮА" |
286 800 000,00
UAH
|
244 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Темп-3000" |
299 000 000,00
UAH
|
245 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
284 760 000,00
UAH
|
253 999 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРТАК.ЮА" #44769530 |
Переможець |
244 900 000,00
UAH
|
14 лютого 2025 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 16:57
|
ДК 26 СО від 04.03.2025.pdf | укладений |
04 березня 2025 16:57
|