Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Очікувана вартість
71 933 361,00 UAH
UA-2025-02-04-001120-a 30534cba25a544c58b7b8de0cc170d8d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бережна Олена Анатоліївна

380442849374 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6
Контактна особа: Бережна Олена Анатоліївна
380442849374
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2025 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2025 19:00
Очікувана вартість: 71 933 361,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 359 666,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 359 600, 00 грн (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01014 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 359600 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, виконання робіт. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, виконання робіт тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (ф. КБ-2в (УПВ)) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 лютого 2025 16:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 359 600, 00 грн (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01014 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)

Сума забезпечення: 359600 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор». Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Форма підтвердження: документ
12 лютого 2025 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2025 16:40
Зміни № 1 ТД - КР вул. Зрошувальна від 12.02.2025.doc
12 лютого 2025 16:39
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зі змінами.docx
12 лютого 2025 16:39
ТД капітальний ремонт вул. Зрошувальна зі змінами від 12.02.2025.docx
04 лютого 2025 16:39
Підсумкова відомість ресурсів Зрошувальна І черга.doc
04 лютого 2025 16:39
2_ТОМ 2. Електротехнічні рішення.pdf
04 лютого 2025 16:39
Додаток 6 Договір про грошове забезпечення виконання договору.docx
04 лютого 2025 16:39
Додаток 4 Перелік документів та або інформації, які подаються Переможцем.docx
04 лютого 2025 16:39
Додаток 7 Приклад розрахунку коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами..docx
04 лютого 2025 16:39
1_2_ТОМ 1 Генеральний план. Організація рельєфу. Дощова каналізація. Дорожній одяг. ОДР. КНИГА 2 Кресленики-сжатый.pdf
04 лютого 2025 16:39
87__BoQ Зрошувальна Ічерга (розгорнуто).docx
04 лютого 2025 16:39
1_1_ТОМ 1 Генеральний план. Організація рельєфу. Дощова каналізація. Дорожній одяг. ОДР. КНИГА 1 ПЗ, відомості, додатки.pdf
04 лютого 2025 16:39
Оголошення про проведення торгів.doc
04 лютого 2025 16:39
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
04 лютого 2025 16:39
Додаток 3 Проект договору.doc
04 лютого 2025 16:39
Додаток 5. Форма тендерної пропозиції «Заявка-пропозиція».docx
04 лютого 2025 16:39
3_ТОМ 3. Організація будівництва.pdf
04 лютого 2025 16:39
Специфікація Зрошувальна І черга.xlsx
12 лютого 2025 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2025 16:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2025 16:40
Зміни № 1 ТД - КР вул. Зрошувальна від 12.02.2025.doc
12 лютого 2025 16:39
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зі змінами.docx
04 лютого 2025 16:39
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
12 лютого 2025 16:39
ТД капітальний ремонт вул. Зрошувальна зі змінами від 12.02.2025.docx
04 лютого 2025 16:39
ТД капітальний ремонт вул. Зрошувальна.docx
04 лютого 2025 16:39
Підсумкова відомість ресурсів Зрошувальна І черга.doc
04 лютого 2025 16:39
2_ТОМ 2. Електротехнічні рішення.pdf
04 лютого 2025 16:39
Додаток 6 Договір про грошове забезпечення виконання договору.docx
04 лютого 2025 16:39
Додаток 4 Перелік документів та або інформації, які подаються Переможцем.docx
04 лютого 2025 16:39
Додаток 7 Приклад розрахунку коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами..docx
04 лютого 2025 16:39
1_2_ТОМ 1 Генеральний план. Організація рельєфу. Дощова каналізація. Дорожній одяг. ОДР. КНИГА 2 Кресленики-сжатый.pdf
04 лютого 2025 16:39
87__BoQ Зрошувальна Ічерга (розгорнуто).docx
04 лютого 2025 16:39
1_1_ТОМ 1 Генеральний план. Організація рельєфу. Дощова каналізація. Дорожній одяг. ОДР. КНИГА 1 ПЗ, відомості, додатки.pdf
04 лютого 2025 16:39
Оголошення про проведення торгів.doc
04 лютого 2025 16:39
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
04 лютого 2025 16:39
Додаток 3 Проект договору.doc
04 лютого 2025 16:39
Додаток 5. Форма тендерної пропозиції «Заявка-пропозиція».docx
04 лютого 2025 16:39
3_ТОМ 3. Організація будівництва.pdf
04 лютого 2025 16:39
Специфікація Зрошувальна І черга.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" 71 587 480,48
UAH з ПДВ
71 587 480,48
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2025 17:11
Електронний підпис
09 березня 2025 12:00
Електронний підпис
09 березня 2025 12:00
Довідка (1).zip
09 березня 2025 12:00
Витяг МВС Гончаренко ОВ.rar
09 березня 2025 12:00
Довідка.zip
06 березня 2025 11:11
Електронний підпис
06 березня 2025 11:10
Відгук ШБУ-50 Шумського.zip
05 березня 2025 20:34
Електронний підпис
19 лютого 2025 17:18
Електронний підпис
19 лютого 2025 17:18
Електронний підпис
19 лютого 2025 16:56
Електронний підпис
19 лютого 2025 16:56
Електронний підпис
19 лютого 2025 16:55
Відгук ШБУ-50 Шумського.zip
19 лютого 2025 16:55
Відгук ШБУ-50 Шумського.zip
19 лютого 2025 16:55
Виписка.pdf
19 лютого 2025 16:55
ДУ №1 до Ген дог 41713.pdf
19 лютого 2025 16:55
ДОВІДКА ПОКРИТТЯ 41713-3.pdf
19 лютого 2025 14:54
Електронний підпис
19 лютого 2025 14:54
Електронний підпис
19 лютого 2025 14:37
Електронний підпис
19 лютого 2025 14:37
Електронний підпис
19 лютого 2025 14:36
Відгук ШБУ-50 Шумського.zip
19 лютого 2025 13:02
Електронний підпис
19 лютого 2025 13:02
Електронний підпис
19 лютого 2025 13:01
36 Довідка щодо анц.pdf
19 лютого 2025 13:01
45 Витяг ПДВ.pdf.p7s
19 лютого 2025 13:01
36 Довідка щодо анц.pdf.p7s
19 лютого 2025 13:01
45 Витяг ПДВ.pdf
19 лютого 2025 13:01
Відгук ШБУ-50 Шумського.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка (1).zip

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка.zip

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор». Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність парку машин та механізмів*, необхідних для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою: № з/п Найменування машин та механізмів тощо Державний реєстраційний номер (у разі наявності) Власна (-ий) або залучена на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо (вказати яких) №, дата Договору на підставі якого знаходиться в користуванні (у разі такого) 1 2 3 4 5 Примітки: * Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми власними, чи залученими. До довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт. Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці: Таблиця 1 № Найменування Мінімальна кількість Приклад заповнення 1 Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування не менше 2000 мм мінімум 1 одиниця 2 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, не менше тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв мінімум 2 одиниці 3 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 мінімум 3 одиниці 4 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3 мінімум 2 одиниці 5 Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність не менше 600 т/год мінімум 2 одиниці 6 Автогрейдери середнього типу, потужність не менше 99 кВт [135 к.с.] мінімум 1 одиниця 7 Бульдозери, потужність не менше 59 кВт [80 к.с.] мінімум 1 одиниця 8 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше 8 т мінімум 4 одиниці 9 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 6,3 т мінімум 2 одиниці 10 Бульдозери, потужність не менше 79 кВт [108 к.с.] мінімум 1 одиниця 11 Машини поливально-мийні, місткість 6000 л мінімум 2 одиниці 12 Автогідропідіймачі мінімум 2 одиниці 13 Машини бурильні, глибина буріння 3,5 м мінімум 1 одиниця 14 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т мінімум 2 одиниці 15 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність не менше 10 т мінімум 5 одиниць 16 Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т мінімум 2 одиниці 17 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т мінімум 1 одиниця 18 Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 1,25 м3 мінімум 1 одиниця 19 Автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 3 т мінімум 7 одиниці 20 Машина маркірувальна самохідна, місткість 460 л мінімум 1 одиниця 21 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше 2,2 т мінімум 2 одиниці 22 Грунтовий коток, маса не менше 13 т мінімум 1 одиниця 23 Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб мінімум 1 одиниця 24 Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій мінімум 5 одиниць 25 Електростанції пересувні або генератори мінімум 5 одиниць 26 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 30 т мінімум 40 одиниць У випадках, коли у наведеній вище таблиці містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Примітка: Зазначені машини та механізми можливо замінити на еквівалентні з урахуванням необхідних параметрів для забезпечення технології та якості виконання робіт згідно проектних рішень, діючих норм та стандартів. 1.1.2. Для документального підтвердження парку залучених машин/механізмів/обладнання, Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг, тощо). Для документального підтвердження парку власних машин/механізмів/обладнання Учасник надає скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо не підлягає держаній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності. 1.1.3. Учасник повинен мати склад та виробничу базу, що знаходиться на території України. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база. 1.1.4. Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен надати гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, машини та механізми, які будуть залучені для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та не знаходяться на території України, будуть ввезені на нормативний строк виконання робіт з дотриманням вимог чинного законодавства України до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі. 1.1.5. Вимоги щодо наявності лабораторії: Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. 1.1.6. Вимоги щодо наявності асфальтобетонного заводу. Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Таблиця 2 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 2 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (зі змінами), ДСТУ 9290-5:2024 та ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). При цьому, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1); час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник надає дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на асфальтобетонний завод, зазначений в довідці, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції, виданий уповноваженим органом.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі за встановленою формою: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада П.І.Б. Загальний стаж роботи на посаді для ІТР, років Загальний стаж роботи в дорожній галузі, років Номер та дата наказу про призначення (прийняття на роботу) або трудового договору або цивільно-правової угоди 1 2 3 4 5 6 Примітки: * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в вищевказаній довідці: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації ⃰ (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції ⃰ (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції ⃰ (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт ⃰ (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи); - інженер виробничо-технічного відділу (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції ⃰ (не менше 1 особи). ⃰ У разі якщо особа здійснює та/або поєднує функції - Учаснику закупівлі необхідно надати документальне підтвердження на цю особу в тендерній пропозиції. Перелік та кількість робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо; - дорожні робітники (не менше 36 осіб). 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) та/або суміщення/сумісництво та/або трудові книжки та/або скановані трудові договори та/або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. 1.3.3. Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен надати гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, усі працівники, вказані в Довідці про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, будуть залучені до виконання робіт до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

1.2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку про виконання власного аналогічного(их)* договору(ів) (договір(и) повинен(ні) бути укладений(ні) протягом 2019-2024 рр. та виконаний(ні) в повному обсязі, за встановленою формою: № п/п Замовник (генпідрядна організація), адреса, телефон, посада, ПІБ керівника (підписант договору) № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Перелік та обсяги робіт, що виконувалися/виконуються, місце знаходження об’єкту** Сума договору та вартість виконаних робіт; грн. Строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) Номер та дата акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт (пункт, сторінка)*** 1 2 3 4 5 6 7 Примітки: * Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту вулиць, доріг міст та інших населених пунктів, категорія складності будівництва по яких ІІІ-V або за класом наслідків (відповідальності) не нижче ніж CC2 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, зазначених в пункті 1.2.2, в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 100 % від загальної ціни договору. ** Учасник повинен вказати перелік робіт, що виконувалися (згідно проектно-кошторисної документації) та зазначити обсяги виконаних робіт (м2, погонні метри, км тощо), місце знаходження об’єкта (площа, вулиця, майданчик тощо) *** Учасник повинен вказати № п/п та сторінку акту приймання виконаних будівельних робіт, де зазначається підтвердження обсягу основних видів робіт (згідно переліку п 1.2.2). 1.2.2. Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник: 1) улаштування основ та/або покриттів із щебенево-піщаної суміші – 10100 м2; 2) улаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття – 10100 м2; 3) улаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття – 10100 м2; 4) влаштування тротуарів з ФЕМ – 4200 м2; 5) встановлення бортових каменів – 3750 м.пог.; 6) встановлення опор зовнішнього освітлення – 40 шт.; 7) встановлення дорожніх знаків; 8) нанесення дорожньої розмітки; 9) досвід з виконання робіт з перевлаштування інженерних мереж, в тому числі: - мережі дощової та/або зливової каналізації. * Допускається відхилення в обсягах робіт до 5%.» 1.2.3 Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.2.1, Учасник повинен надати: 1) скановану копію листа-відгука до аналогічного/-их договору/-ів, датований поточним роком, який повинен містити: - №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності); - відповідність виконаних робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи; 2) скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною; 3) скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору; 4) скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту для підтвердження класу наслідків об’єкту.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"
#05408668
Переможець 71 587 480,48
UAH з ПДВ
07 березня 2025 10:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 14:51

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. На вимогу п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі пропозиції завантажено Довідку про наявність парку машин та механізмів від 19.02.2025р. вих. № 133/15 з зазначенням у гр. 3 цієї довідки інформації щодо державного реєстраційного номеру на компресорну станцію ПКСД 5,25Д (п. 2.1. Довідки) і на загальний вантажний бортовий автомобіль МАЗ 53362 (п. 19.3. Довідки), що не відповідає наданим підтверджуючим документам. Також, у п. 21.1. даної довідки зазначено найменування котка вібраційного не у відповідності до наданої скан-копії документу, що посвідчує право власності. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням інформації відповідно до наданих підтверджуючих документів згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 2. На вимогу п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено Довідку про виконання власного аналогічного(их)* договору(ів) від 19.02.2025р. вих. № 167/15 з зазначенням інформації у гр. 3 цієї довідки щодо строку дії договору до Договору від 14.06.2019р. № 85-10, що не відповідає наданим скан-копіям підтверджуючих документів згідно з пп. 1.2.3. Додатку 1 тендерної документації. Також, у гр. 7 цієї довідки учаснику потрібно зазначити всю необхідну інформацію відповідно до наданих актів виконаних робіт. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням інформації відповідно до наданих підтверджуючих документів згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 3. На вимогу п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено Довідку про виконання власного аналогічного(их)* договору(ів) (договір(и) від 19.02.2025р. вих. № 167/15 з зазначенням інформації у гр. 3 цієї довідки щодо строку дії договору та у гр. 6 довідки щодо початку фактичного строку виконання робіт до Договору від 06.08.2021р. № 72-10 та лист-відгук з зазначенням інформації, що не відповідає наданим скан-копіям підтверджуючих документів згідно з пп. 1.2.3. Додатку 1 тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговані довідку та лист-відгук з зазначенням інформації відповідно до наданих підтверджуючих документів згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 4. На вимогу п. 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.02.2025р. вих. № 141/15, в гр. 6 якої зазначено інформацію щодо номеру та дати наказу про призначення на працівників: Зайця М.В. (4), Кокозея Л.І. (54), Дудковського О.В. (80), Корнійка М.Г. (83), Юхту О.М. (85), Трикоза В.М. (96), Мельниченка В.А. (102), Лесика О.В.(106), Кошика А.М. (18), Скрягу М.В. (70), Кузьменка В.М. (101), Химача А.А. (105), Микитюка В.І. (114) не у відповідності до наданих підтверджуючих документів. Також, у гр. 2 цієї Довідки на працівників: Харченка М.М. (48), Крука В.І. (52), Пріхнича М.П. (76), Корнійка М.Г. (83), Діденка С.П. (84), Юхту О.М. (85), Теплюка О.Г. (86), Трикозу О.І. (87), Загоровка В.М. (88), Євхименка О.М. (99), Мельниченка В.А. (102), Проскурка О.М. (104), Лесика О.В. (106), Коваля В.Г. (107) зазначено інформацію щодо найменування посади не у відповідності до скан-копій наказів про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) та/або суміщення/сумісництво на цю посаду. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням інформації відповідно до наданих підтверджуючих документів згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 5. На вимогу пп. 6.12 надано скан-копію ID-картки без додатків (Витягу з реєстру територіальної громади). Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити скан-копію ID-картки з додатками згідно з вимогами вищезазначеного пункту тендерної документації. 6. На вимогу Додатку 2 тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «договірна ціна», в якому відсутнє найменування/назви розділів відповідно до Відомостей обсягів робіт (ВоQ) (Додаток № 2). Для усунення учасник повинен повторно завантажити вищевказаний файл з зазначеними найменуваннями/назвами розділів.

Документи

07 березня 2025 10:11
Довідка НАЗК
07 березня 2025 10:11
Електронний підпис
26 лютого 2025 13:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2025 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"
#05408668
71 587 480,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2025 10:11
Довідка НАЗК
07 березня 2025 10:11
Електронний підпис
26 лютого 2025 13:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2025 14:22
Договір №201-10 від 18.03.2025.pdf укладений
18 березня 2025 14:22
Договір підряду КК Автодор Капітальний ремонт вул. Зрошувальної.doc укладений
18 березня 2025 14:22
Додаток 5 Гарантійний лист.docx укладений
18 березня 2025 14:22
Додаток 4 Перелік основних матеріальних ресурсів.docx укладений
18 березня 2025 14:22
Додаток 2 Інформація про ціни на матеріали.xls укладений
18 березня 2025 14:22
Додаток 1 Договірна ціна вул Зрошувальна.xls укладений
18 березня 2025 14:22
Додаток 3 Календарний план.xls укладений
18 березня 2025 14:22