Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Бережна Олена Анатоліївна 380442849374 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 19:00 |
Очікувана вартість: | 71 933 361,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 359 666,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 359 600, 00 грн (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01014 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 359600 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, виконання робіт. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, виконання робіт тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (ф. КБ-2в (УПВ)) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000057 ● ccdb50c38b8c44ee840c75c72f7ead2f
- Статус: завершено ● Дата: 28 квітня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2025-02-04-001120-a 04.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-25 16:30:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-001120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з посиланням на відповідні файли, яким чином учасник торгів приватне акціонерне товариство «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» усунув невідповідності визначені Замовником (до 06.03.2025 14 год 51 хв), у строк що не перевищує 24 годин.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-28 08:46:54
Відповідь замовника на пояснення
На запит про надання пояснення Державної аудиторської служби України до процедури закупівлі UA-2025-02-04-001120-a (моніторинг UA-M-2025-03-24-000057) від 25.03.2025 надаємо наступну відповідь.
Щодо пункту 1,3 Запиту.
Відповідно до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.02.2024 Nº H-39, КК «Київавтодор» визначено замовником з капітального ремонту вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва (І черга будівництва).
Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла державну експертизу (позитивний Експертний звіт від 04.12.2024 Nº 03-0511-24/ЕП/КО (копія додається).
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі (копія додається).
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації.
Бюджетне призначення визначено наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2025 Nº H-15 «Про капітальний ремонт обʼєктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (копія додається).
Для документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання умов договору про закупівлю, надається копія договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю від 14.05.2025 Nº 200-10 та копія платіжної інструкції від 14.03.2025 Nº 13760.
Щодо пункту 2 Запиту.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури в частині підтвердження вимог Додатку 1 «Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації.
Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Учасник у строк, передбачений Особливостями, усунув виявлені невідповідності шляхом завантаження файлів, а саме:
Файл завантажений 6 березня 202511:10 Відгук ШБУ-50 Шумського.zip;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 5 Паспорт Гончаренко ОВ id витяг та довідка.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 Договірна ціна вул Зрошувальна.xls.asice.zip;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 6 Договірна ціна вул Зрошувальна.pdf.asice.zip;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 5 Паспорт Гончаренко ОВ id витяг та довідка.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 2 Довідка про виконання аналогічного договору виправлена.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_76 Копії Наказів Пріхнич МП водій навант 6р.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_23 Копії Наказів Гулий ВГ маш котка.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_45 Копії Наказів Троцький ВІ маш крана.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_76 Копії Наказів Пріхнич МП водій навант 6р.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_85 Копії Наказів Юхта ОМ мех та суміщення.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4 Довідка про кваліфікацію працівників виправлена.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 2 Довідка про виконання аналогічного договору виправлена.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_85 Копії Наказів Юхта ОМ мех та суміщення.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_52 Копії Наказів Крук ВІ та суміщення на вантажному борт авто.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_45 Копії Наказів Троцький ВІ маш крана.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4 Довідка про кваліфікацію працівників виправлена.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_23 Копії Наказів Гулий ВГ маш котка.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_1 Наказ 18-к від 12022025 на працівників щодо суміщення ч4 ост.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 1 Довідка про наявність парку машин та механізмів виправлення.pdf.p7s;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_1 Наказ 18-к від 12022025 на працівників щодо суміщення ч4 ост.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 4_52 Копії Наказів Крук ВІ та суміщення на вантажному борт авто.pdf;
Файл завантажений 05 березня 2025 20:34 1 Довідка про наявність парку машин та механізмів виправлення.pdf.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-28 10:05:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» (І черга будівництва) – код ДК 021:2015 – 45230000-8, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-001120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), чому Замовник встановив вимогу про усунення невідповідностей, в частині надання приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» у складі тендерної пропозиції завантаженого файлу «договірна ціна», в якому відсутнє найменування/назви розділів відповідно до Відомостей обсягів робіт (ВоQ) згідно з додатком № 2 до тендерної документації, який у відповідності до вимог тендерної документації стосується пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Технічної специфікації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-01 16:33:10
Пояснення на запит
На запит про надання пояснення Державної аудиторської служби України до процедури закупівлі UA-2025-02-04-001120-a (моніторинг UA-M-2025-03-24-000057) від 28.03.2025 надаємо наступну відповідь.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. (п 43 Особливостей)
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. (п 43 Особливостей).
Відповідно до вимог п 8 розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні були подати тендерну пропозицію, яка включає договірну ціну, складену відповідно до Відомостей обсягів робіт ((ВоQ), наведених у Додатку № 2 до тендерної документації.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" (код ЕДРПОУ 05408668) була встановлена вимога про усунення невідповідностей до 06 березня 2025 14:51., включаючи усунення невідповідності, в частині завантаженого файлу 05 березня 2025 20:34 «Договірна ціна вул Зрошувальна.xls.asice.zip», а саме - додати найменування/назви розділів відповідно до Відомостей обсягів робіт (ВоQ) (Додаток № 2).
В даному випадку відсутність найменувань/назв розділів у файлі «Договірна ціна» є невідповідністю, яка стосується виконання вимог тендерної документації, зокрема Відомостей обсягів робіт (ВоQ), що є складовою технічної специфікації. Слід зазначити, що ця невідповідність - відсутність найменувань/назв розділів у файлі «Договірна ціна» (її виправлення), не змінила загальну ціну пропозиції, не вплинула на вартість, визначену в тендерній пропозиції, не змінила ціни на матеріали або інші складові кошторису та не призвела до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на викладене вище, дії замовника щодо встановлення вимоги про усунення невідповідностей у частині зазначення найменувань/назв розділів у договірній ціні відповідають чинним нормам законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" |
71 587 480,48
UAH з ПДВ
|
71 587 480,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" #05408668 |
Переможець |
71 587 480,48
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 10:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2025 14:22
|
Договір №201-10 від 18.03.2025.pdf | укладений |
18 березня 2025 14:22
|
Договір підряду КК Автодор Капітальний ремонт вул. Зрошувальної.doc | укладений |
18 березня 2025 14:22
|
Додаток 5 Гарантійний лист.docx | укладений |
18 березня 2025 14:22
|
Додаток 4 Перелік основних матеріальних ресурсів.docx | укладений |
18 березня 2025 14:22
|
Додаток 2 Інформація про ціни на матеріали.xls | укладений |
18 березня 2025 14:22
|
Додаток 1 Договірна ціна вул Зрошувальна.xls | укладений |
18 березня 2025 14:22
|
Додаток 3 Календарний план.xls | укладений |
18 березня 2025 14:22
|