Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (відновлення та заправка катриджів)
Очікувана вартість
85 467,00 UAH
UA-2025-02-03-016236-a 4caa247c6bf64dd58a868b7ed9cae75c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрьоміна Олена Сергіївна

380442070955 olena.yeromina@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37378937
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітряних Сил, будинок 41
Контактна особа: Єрьоміна Олена Сергіївна
380442070955
olena.yeromina@kyivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2025 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2025 12:00
Очікувана вартість: 85 467,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 428,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Згідно з додатками до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Відновлення та заправка катриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2025 18:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2025 18:22
Додаток 2.docx
03 лютого 2025 18:22
Оголошення.docx
03 лютого 2025 18:22
Проєкт договору.docx
03 лютого 2025 18:22
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 75 420,00
UAH з ПДВ
75 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2025 12:53
Електронний підпис
10 лютого 2025 12:44
Електронний підпис
10 лютого 2025 12:42
11.Статут.pdf.p7s.zip
10 лютого 2025 12:42
20.Копія Виписка.pdf.p7s.zip
10 лютого 2025 12:42
21.Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
10 лютого 2025 12:42
25.Довідка п.45.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант прінт сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Переможець 75 420,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2025 18:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2025 17:16

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог пункту 9 оголошення, учасник повинен надати «- форму «Пропозиція електронних закупівель» Додаток 2». Учасником у складі пропозиції надана зазначена форма (файл_10.Цінова пропозиція.pdf.p7s.zip), але в таблиці «Опис та характеристика послуг» невірно вказаний перелік картриджів та переплутано суму. Разом з тим, наданий перелік з технічними характеристиками (файл_1.Технічні характеристики.pdf.p7s.zip), відповідає вимогам Замовника. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції: Надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції відповідно до пункту 9 оголошення, оновлену «- форму «Пропозиція електронних закупівель» Додаток 2» та накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2025 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
75 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2025 16:20
договір 28-108-09.pdf укладений
27 лютого 2025 16:20